Het is echt super mooi geworden. Het team in de winkel (Carola) heeft alles bij elkaar gezocht met een geweldig resultaat. De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd. Een enkele dingen die niet goed waren zijn netjes opgelost. Zeker aan te raden.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Deuren

Juist advies en levering van vakwerk. Goede communicatie in totaal project

• Ervaring met: Vloeren

Uitstekende Service

Zeer hartelijk ontvangst en hele goede afhandeling erg goed verzorgd. We zijn erg content met het resultaat

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed advies gehad

Prima kwaliteit geleverd. We hebben vloeren, raambekleding, horren en kast besteld bij Thuisin. Met de plinten wat opleverpunten gehad. Alles goed opgelost.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat, Buiten Zonwering

Zeer professionele medewerkers, betrokken en uiterst vriendelijk.

Oude vloer met tegels in berging, toilet, keuken en serre moest vervangen worden door PVC -vloer. Na verwijdering van de tegels bleef er een slechte vloer achter, vol met gaten en grote niveauverschillen. Met groot vakmanschap is de vloer hersteld en uiterst nauwkeurig geëgaliseerd. Ook bij het leggen van de PVC-vloer was duidelijk dat de medewerkers heel zorgvuldig werkten. Ook de afwerking met plinten was zeer goed. Al met al een aanrader, zeker als je met een moeilijke, uitdagende vloer te maken hebt. J. van den Oord.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Meer dan tevreden

Geweldig goed advies gekregen van Anne over behang vloer en raambekleding. Planning en uitvoering van werkzaamheden is perfect verlopen. Het team van Thuisin Ernis is goed in wat ze doen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Helemaal geweldig,Toppers.

Wij hebben onlangs een nieuwe pvc vloer gekocht zowel het advies in de winkel op locatie en de montage zijn geweldig. Goed advies door vakmensen en een totaal leverancier bij de montage ze gaan weg en alles is schoon, netjes en perfect opgeleverd. Ook het inkorten van deuren of monteren van de plinten worden niet vergeten, dus geen gezoek meer naar een externe timmerman. Dus mocht je gaan verbouwen of nieuwbouw woning kopen, voor een goed advies en scherpe prijzen zeker naar Ernis in Oss gaan kijken.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Uitstekend en vakkundig personeel

We kochten behang,dat besteld moest worden.Toen ik belde wanneer het binnen kwam ging de dame gelijk bellen met de leverancier.Vandaag werd ik gebeld dat het binnen was. Het is een speciaalzaak maar je wordt inderdaad speciaal behandeld. Kortom topzaak

• Ervaring met: Verf/Behang

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.