Service, personeel, levertijd

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

Goed advies.

Binnen korte tijd pvc vloer besteld en geleverd. En ook gelegd door vakkundig personeel!

• Ervaring met: Vloeren

Zo wil je je marmoleumvloer hebben!

Als je met oog voor de afwerking een ruimte voor een groot deel zelf hebt gedaan - CV, elektra, isolatie, vlizotrap, timmerwerk, wanden & plafond van gipsplaat en schilderwerk -, dan wil je dat de vloer dat werk afmaakt. Nou, en dat doet het! Marmoleum dat in alle hoeken keurig ligt en aansluit, inclusief de opstap bij de deur - afgewerkt met messing - en de strook in de bergruimte achter het hoge knieschot. Met de gekozen kwaliteit van het marmoleum overleeft deze vloer mijn vrouw en mij ruimschoots.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Wij zijn goed geholpen

In verband met de omstandigheden veroorzaakt door corona is het ook voor de medewerkers van Fransen moeilijk om een goed advies te geven in de winkel Desondanks zijn wij toch erg tevreden over hoe wij geholpen zijn.

• Ervaring met: Verf/Behang

Prima de Luxe

Ondanks de beperkingen van en door corona zijn we bijzonder goed bediend en geholpen door het team van de Fransen groep.

• Ervaring met: Vloeren

Thuisin Fransen komt gemaakte afspraken probleemloos na.

Uitstekend persoonlijk advies waarbij geput werd uit een brede collectie. Levering c.q. plaatsing volgens de gemaakte afspraken door ervaren vakmensen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prima geholpen met uitzoeken gordijnen en uitstekende service

Slechte service

Wij zijn in de winkel geweest bij Thuisin Fransen. We hebben hier 2 soorten (patroon)behang laten bestellen en aan de hand van de strekkende meters heeft een medewerker ons geadviseerd hoeveel rollen behang wij nodig waren. Bij het ophalen van de eerste bestelling, bleek er verkeerd behang te zijn besteld door een medewerkster en moesten wij hen in eerste instantie overtuigen dat zij het verkeerd hadden besteld. Bij de tweede bestelling bleek dat de medewerker ons een rol teveel heeft geadviseerd, waardoor wij met een rol van ruim € 100,-- zitten. We hebben gebeld, maar zij geven aan dat het beleid is dat zij geen ongebruikte rollen terugnemen. Dit zou ergens achterin een behangboek staan, maar dit is ons nooit verteld. Kortom: met deze service hadden we net zo goed gewoon op internet kunnen bestellen. Had ons veel geld gescheeld.

• Ervaring met: Verf/Behang

super ervaring

Thuisin Fransen heeft in ons nieuwe appartement de hele aankleding (vloer, schilderwerk en raambekleding) verzorgd en wij zijn meer dan tevreden hierover en genieten dagelijks van het prachtige resultaat. Nadat een leverancier van een kast, schade heeft toegebracht aan onze PVC vloer, was één telefoontje naar Fransen voldoende om het binnen 2 dagen weer volledig te hebben hersteld. Dit noemen wij nu een super service.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Alles perfect geregeld en goed werk verricht.

Wij zijn super tevreden over de service en kwaliteit van Fransen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Goede service, snelle levering, helemaal top

zeer goede eerste ervaring

Voor het eerst hier gordijnen gekocht, zeer tevreden hierover Prima service

Uitstekende kwaliteit en service

Fransen heeft ons goed geadviseerd bij het kiezen van juiste kunstof kozijnen. De gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Goede service, korte lijnen en praktische benadering. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Top! Komen zeker terug.

• Ervaring met: N.v.t.

Vriendelijk personeel, geven goed advies, denken met je mee

Ik heb mijn keuken veranderd. Top advies over kleuren op de muur en op de grond. Ziet er geweldig uit. Had ik zelf niet gedurfd. Heel blij met het resultaat.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Service van begin tot eind!

We werden vanaf de oriëntatie tot aan de uitvoering eerlijk en kundig geadviseerd. Er werd uitgebreid de tijd genomen om te sparren over mogelijke oplossingen en we konden alles bekijken en voelen. Ook een nachtje extra slapen over de keuze was geen probleem. Alles is kundig ingemeten en waar nodig dubbel gecheckt. Met als eindresultaat een prachtig gestoffeerd huis!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

• Winkeluitstraling
  • Persoonlijk advies
  • Assortiment
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service en garantie

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.