Uitstekend service

Alles in orde

Goed, vriendelijk alleen jammer dat ik er niet duidelijker op gewezen ben dat er een groot kleurverschil in de hele plank van de pvc vloer is tov het getoonde stukje in de winkel.

• Ervaring met: Vloeren

Vakbekwaam, goed personeel,en correcte prijsopgave

We kwamen binnen, werden direct goed geholpen, personeel probeert je in jouw situatie te verplaatsen en samen een oplossing te zoeken. Wat ook gelukt is. Ook installeren verliep vlekkeloos en op tijd.

Prima, echte aanrader

Goed advies, dingen die tegen zitten (door ons zelf) worden goed opgepakt en opgelost.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Proffesioneel, geweldige spullen

Goed geholpen, veel keus uit allemaal geweldige spullen

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Deuren

Vakkundig, positief, kritisch en vriendelijk

Het begon met marmoleum, elders geen mensen die het kunnen leggen, bij Fransen geen probleem. Bij het uitzoeken van de verschillende onderdelen durfden ze kritisch te zijn (" Dat zou ik niet doen") waarbij ze achteraf ook nog gelijk hadden. Ze zijn goed bereikbaar en weten wie je bent en in welke richting je voorkeuren gaan. Niet goedkoop, vandaar een 9 maar je krijgt zeker waar voor je geld. En, als je dat wilt, ook nog een praatje.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Prima ervaring.

Benedenverdieping voorzien van prachtige gordijnen. Super mooi bevestigd door Eric

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Mooie kwaliteit product, goede service em advies.

Goed in hun vak

Goede service en vakmanschap

Helemaal top!

We hebben bijna alles in onze woning laten doen. Communicatie was super. Fijne mensen die er werken. Echt een aanrader! Toppers

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering

Ontzettend blij met het eind resultaat

Nadat eerst de styliste bij ons is geweest en het plan heeft uitgewerkt is Erwin de schilder geweest om het te sauzen en schilderen. Hij heeft keurig werk geleverd en laat geen rommel achter. Daarna zijn de gordijnen / rail etc opgehangen en ook dit is gedaan door vakbekwaam personeel. Onze complimenten! Blij en trots op dit mooie resultaat

Goed advies en aankoop

We zijn goed geïnformeerd over de mogelijkheden en de prijs . Er kwam iemand thuis om op te meten ( voor duettes) en kregen goede uitleg over wat wel en niet mogelijk was. Niet het gevoel dat men maar alleen iets wilde verkopen.

Goede service en vriendelijk

Erg mooi behang bij Fransen uitgezocht. Zij hebben mij erg goed geholpen bij het maken van mijn keuze, ik heb iets genomen wat ik normaal nooit zou hebben uitgekozen. Maar het resultaat mag er wezen ik ben er heel erg blij mee!

Zeer goede ervaring

Goed interieur advies gehad en de installatie was ook naar wens, uiterst tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Aanrader !

Ik werd gelijk warm ontvangen en ze vroegen of ze mij konden helpen. Zeker kon dat, ik was opzoek naar gordijnen en iets voor aan de wand (behang). Ze boden me iets te drinken aan en door 1 van de werknemers ben ik goed geholpen. Ben super te vreden met het eindresultaat!! Zou zeker weer hier komen als ik wat wil veranderen in mijn woning :)

positief

positieve ervaring en met de traprenovatie

• Ervaring met: Vloeren

Top service, kwaliteit en oog voor detail.

Een feestje om je huis aan te kleden en te voorzien van kwalitatief hoogwaardige verf, saus, behang en raambekleding. Weten heel goed de beleving van de klant in te vullen met goede adviezen maar ook voor compleet iets anders. Heel erg fijn met oog voor detail. Komen hun afspraken goed na en deskundig advies. Eerlijk. Uiteraard ook ons huis voorzien van zo werkend glas. Perfect.

Goed advies en service

Bij het bestellen van de duettes zijn wij goed geadviseerd, het opmeten klopt als de vanzelfsprekende bus en de montage na 4 weken levertijd was snel en adequaat.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Service, personeel, levertijd

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

Goed advies.

Binnen korte tijd pvc vloer besteld en geleverd. En ook gelegd door vakkundig personeel!

• Ervaring met: Vloeren

Zo wil je je marmoleumvloer hebben!

Als je met oog voor de afwerking een ruimte voor een groot deel zelf hebt gedaan - CV, elektra, isolatie, vlizotrap, timmerwerk, wanden & plafond van gipsplaat en schilderwerk -, dan wil je dat de vloer dat werk afmaakt. Nou, en dat doet het! Marmoleum dat in alle hoeken keurig ligt en aansluit, inclusief de opstap bij de deur - afgewerkt met messing - en de strook in de bergruimte achter het hoge knieschot. Met de gekozen kwaliteit van het marmoleum overleeft deze vloer mijn vrouw en mij ruimschoots.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Wij zijn goed geholpen

In verband met de omstandigheden veroorzaakt door corona is het ook voor de medewerkers van Fransen moeilijk om een goed advies te geven in de winkel Desondanks zijn wij toch erg tevreden over hoe wij geholpen zijn.

Prima de Luxe

Ondanks de beperkingen van en door corona zijn we bijzonder goed bediend en geholpen door het team van de Fransen groep.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Thuisin Fransen komt gemaakte afspraken probleemloos na.

Uitstekend persoonlijk advies waarbij geput werd uit een brede collectie. Levering c.q. plaatsing volgens de gemaakte afspraken door ervaren vakmensen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prima geholpen met uitzoeken gordijnen en uitstekende service

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.