Super kundige hulp en zeer ruim assortiment

Ontzettend kundig en fijn geholpen door David. Hij luisterde goed naar mijn wensen en gaf me midden in de chaos van mijn wensen een zeer professioneel advies.

Zeer betrokken bedrijf

Bij Wico zijn ervaren betrokken medewerkers die goede adviezen geven . Medewerkers gaan voor kwaliteit Vriendelijk wordt je ontvangen en begleidt bij de keuzes die je moet maken als je een nieuwbouw woning aan wil kleden qua muren/vloeren en raamdecoratie

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

erg tevreden

snel en efficiënt handelen van de verkopers

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat, Buiten Zonwering, Deuren

Altijd heel behulpzaam en goed advies

Deskundig advies van David. Altijd fijn ontvangen in de zaak. Iedereen erg behulpzaam. Zeker geslaagd en een fijne ervaring

Voortreffelijk

Altijd goed advies, nu tapijt gekocht en dit is heel vakkundig gelegd door Justin.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Top advies! Vriendelijk en altijd bereikbaar

Wij zijn ons huis aan het restylen met hulp van Thuisin WICO Living & Colors! Via vrienden kwamen we hier terrecht. Super goed advies, en voor elke vraag zijn ze bereikbaar. En wat word het prachtig!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Samen er iets moois van maken!

Met de fijne hulp van Wico Living & Colors is ons kleurloze nieuwbouwhuis veranderd in een heerlijk warm thuis. Het advies gaf ons richting op het moment dat we enorm veel keuzes moesten maken en niet wisten waar we moesten beginnen. Het was leuk om samen met Christel de materialen te combineren tot een fraai eindresultaat. De inrichting geeft ons elke dag een stukje geluk.

Topkwaliteit en service

Dankzij een uitstekend advies en de tijd die we kregen nu tevreden met onze jaloezieën en behang.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Ben prima geholpen bij het uitzoeken van ekektrische gordijnen

Goed en kundig personeel

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prettige ervaring met deskundig advies

Een hele mooie pvc visgraat dryback vloer uitgekozen uit een innovatief en stijlvol assortiment. Daarentegen is er netjes geëgaliseerd en is de vloer vervolgens er vakkundig ingelegd.

• Ervaring met: Vloeren

Prettige invulling van ons 'raamdecoratie projectje'

Zowel de zoektocht naar als de realisatie/ montage van ging op prettige en meedenkende wijze. Doordat we een nieuwbouw appartement hadden gekocht, wat (te) ruime realisatie-/ bedenktijd betekend van alles wat met het nieuwe onderkomen te maken heeft dus ook 'de raamdecor issues' werden de keuzen over een langere periode uitgesmeerd. Deze tijd is natuurlijk ook gebruikt om aan alternatieven te snuffelen :-). Het vertrouwen, zeker gaandeweg het voortraject, opgedaan heeft geleidt tot de keuze voor Wico. Natuurlijk zijn niet alle spullen tegelijk beschikbaar en was het handig als ... geen vraag was te veel en er werd steeds goed op geanticipeerd. Het resultaat is 100% als gedacht en dat is zoals het moet zijn ...

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Ik kreeg drie dikke behangboeken mee naar huis voor het weekend. Zo had ik veel tijd om de mooiste uit zoeken en bij verschillende daglichten tegen de muur te houden. Daarmee bezig zijn was al voorpret. Ik kreeg inspiratie om naast de eetkamer het hele trappenhuis ook te behangen. Dat wordt een volgend project.

Behulpzaam

Zeer goed geholpen om een weg te vinden in het ruime aanbod.

fantastisch

Heel kundig en knap staaltje vakmanschap!

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Mooie collectie en deskundig en aardig personeel!

Omdat ik op zoek was naar Arte behang kwam ik bij WICO terecht en ben daar heel goed geholpen door Ilse. Ze luistert goed naar je wensen en helpt je bij het maken van keuzes. De winkel is prettig en overzichtelijk en er is een ruime collectie van verschillende materialen. Ik vind het fijn dat je daarom direct verschillende materialen en kleuren kunt combineren. Een fijn adres waar ik zeker terug ga komen!

Top bedrijf

Iedere keer weer een top ervaring; perfecte service, goed deskundig advies en alle tijd om je te woord te staan. Niets is hen teveel! Van begin tot eind zeer tevreden met begeleiding. Ik raad deze winkel dan ook ter zeerste aan!

Fantastisch geholpen, deskundig advies

Zeer klantvriendelijke medewerkers met kennis van het product. Uiteindelijk naar huis gegaan met de perfecte verf (op kleur gemaakt) voor onze slaapkamer! Het eindresultaat is precies zoals we bedacht hadden!

Over Thuisin Wico Living & Colors

WICO Living & Colors: dé verfspeciaalzaak en woonwinkel van Nijmegen en omgeving! Binnen het uitgebreide assortiment van WICO staat kwaliteit voorop. De producten die WICO verkoopt waarborgen deze kwaliteit en een echt WICO-gevoel kan dan ook niet meer ontbreken in de moderne woonkamer. Daarnaast staat klanttevredenheid hoog in het vaandel bij WICO. Onze professionele medewerkers zorgen ervoor dat u als klant voorzien wordt van persoonlijke adviezen die leiden tot uw perfecte aankoop!

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.