kwaliteit van begin tot eind

TOP bedrijf in service en kwaliteit!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Advies Uitvoering en Aftersales uitmuntend

Na uitgebreid advies over materiaal kleuren en afmetingen op tijd geleverd en gelegd. Met in acht neming van onze specifieke wensen is de pvc tegelvloer zeer strak en uiterst vakkundig gelegd. Werkplek schoon opgeleverd geïnformeerd of alles naar wens en afspraak is uitgevoerd. Kortom de kwalificatie 'Boven verwachting' is zeker op zijn plaats.

• Ervaring met: Vloeren

Prettige kleinschalige winkel met een veelzijdig aanbod en goede service

Belangrijk is ook dat er prettig contact is met Sjors Bonte en zijn personeel. Ze hebben tijd en aandacht voor de klant. Bunte gaat voor: kwaliteit, vakmanschap, service.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Zeer nette service. Door vertraging bij onze verbouwing kon niet alles meteen worden afgemaakt, maar het is geen probleem om nogmaals langs te komen om de puntjes op de i te zetten.

• Ervaring met: Vloeren

Deskundig en fijn in omgang.

Wij zijn heel tevreden over het interieuradvies dat we hebben gekregen. Gabrielle voelde goed aan welk interieur bij ons past. We hebben een aantal overleg momenten gehad, waarbij ze alle tijd nam en ons verschillende mogelijkheden liet zien. We hebben inmiddels een complete metamorfose van de woonkamer gehad en voelen er ons helemaal thuis. De raamdecoratie is ook door hen geleverd. Een foutje in één van de plissegordijnen werd gelijk opgelost. Alle overige spullen via hun webshop besteld. Goede spullen en snel geleverd.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Top geregeld

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prima geholpen, fijn maatwerk en top-resultaat

We hebben voor onze vloeren diverse vloerbedekking (PVC, tapijt, en vinyl) uitgekozen (en zijn daarin echt goed geadviseerd). De vloeren zijn ook allemaal gelegd door Bunte, en dat is vakkkundig gedaan. Voor de ramen beneden hebben we mooie duettes gekregen. Bij de kleurenkeuzes (verf, saus en behang) zijn we ook goed geholpen, We zijn super tevreden. Alles is mooi op tijd geleverd, en de communicatie was fijn en op tijd. Ondanks Corona is alles prima verlopen, en dat alleen is al een groot compliment waard.

Mooi opgeleverd

Wij hebben onze trappen laten bekleden met PVC door Thuisin Bunte. Prima communicatie en planning. Geen gedoe en een erg mooi resultaat.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Geweldige service!

Zo fijn geholpen bij de keuze van onze wensen voor een pvc vloer. Alle afspraken nagekomen. Het leggen van de vloer ook keurig netjes gedaan! Zeer vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker weer als wij iets voor ons interieur nodig hebben.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Kwaliteit in advies en uitvoering

Bij Thuis in Bunte zijn we in alle rust geadviseerd over de mogelijkheden! Uiteindelijk zeer tevreden over de keuzes die we gemaakt hebben! Inmiddels ligt er een prachtige vloer in onze woning! Omdat de keuken nog niet geplaatst is komt de stoffeerder gewoon terug om de puntjes op de i te zetten.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Perfect!

Perfecte vloer, goede service, prettige monteur!

betrouwbaar, deskundig

Onze ervaring met Thuisin Bunte was zeer positief. Er werd steeds adequaat en deskundig gereageerd op vragen. Afspraken werden steeds perfect nagekomen. Het leggen van de vloer en het ophangen van de gordijnen verliepen door vakkundige monteurs.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prachtige vloer, professioneel gelegd en geweldige service!

Zeer tevreden over de wijze van werken, de klantvriendelijkheid en het mooie eindresultaat.

• Ervaring met: Vloeren

Alles zeer goed geregeld en kennis van zaken

Keurig personeel, dat keurig netjes werk hebben geleverd

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Erg vriendelijk geholpen en alles super snel geleverd. Zeer netjes gelegd de vloer en snel.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Uitermate tevreden!

Alles klopt: goed advies, goede service en het leggen van de vloer gebeurt netjes en vakkundig! We zijn heel tevreden met onze vloer.

Ze gaan voor kwaliteit

Ten eerste prettig advies in de keuze voor een vloer. Er wordt goed meegedacht en je mag iedere keer een vloer meenemen om de juiste keuze te maken. De stoffeerder heeft bij ons ook de vloer erg mooi gelegd, er is echt kwaliteit geleverd en er werd goed meegedacht.

• Ervaring met: Vloeren

Goed netjes betrouwbaar, goede communicatie en eerlijke tips

Net voor de corona nog in de winkel geweest. Goed gesprek gehad en er een goed gevoel bij gekregen. Alles door hen laten doen.. vloer, plinten, raam decoratie ook op de 1ste verdieping. Verf en materiaal.. tijdens het klussen kon ik nog spullen halen om verder te gaan. Helemaal goed.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Mooie winkel met prima service.

Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Mooie kwaliteitsproducten en veel keuze. Aanrader dus.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Kies Bunte voor kwaliteit en service

Wij hebben door Bunte een pvc vloer laten leggen. De communicatie verloopt fijn, de nemen de tijd voor je en hebben ruime keuze! Ze komen gemaakte afspraken na, denken met je mee en leveren goed werk! We zijn ontzettend blij met de vloer. Wij raden Bunte zeker aan!

Vertrouwd

Erg goed en deskundig geholpen. Alles ging altijd netjes in overleg.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Top winkel met goed advies.

Na de keuken was de kamer aan de beurt. Voor erker en achter groot raam totaal zes ramen voorzien van duettes Luxaflex. Ook nu weer een prima advies van Sjors. Alles netjes geplaatst en vormen een geheel met de inrichting. Bedankt Sjors voor jouw advies en service top!!!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Een betrouwbare zaak

Goed advies en alle ruimte om rustig na te denken wat je wilt. Ze geven deskundig advies.

Zeer klantvriendelijk

Vanaf het eerste moment zijn wij goed geholpen en konden met al onze vragen terecht. Alles wordt in goed overleg snel en correct geregeld. Heel fijn als je in een nieuwbouwhuis komt.

Super service!

Vriendelijk geholpen in de winkel. Ook helpen ze goed met de keuze qua kleuren e.d. De stoffeerder ook erg netjes en heeft een prachtige pvc vloer gelegd.

• Ervaring met: Vloeren

Sloetsweg 246 7556 HW Hengelo (ov)

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.