Komen afspraken na

Netjes geholpen, ondanks dat eerst de gordijnen niet voldeden aan onze wensen, dit is super opgelost door thuisin bunte, en hebben we nu hele mooie gordijnen door onze hele nieuwbouw woning hangen. Top gedaan !!!!

Mensgericht vakmanschap

Leggen van ondervloer en PVC-vloer: Goed advies in voortraject, heldere communicatie tijdens leveringsproces en goede kwaliteit van oplevering. Doen wat je zegt en zeggen wat je doet stond centraal. Positieve aanbeveling; je kan zonder twijfel besluiten in zee te gaan met Bunte en de onderaannemers. Enige puntje van kritiek is dat de thermostaatkabel was doorgeknipt om de vloer mooi te leggen. Ik kwam er later achter dat de cv / thermostaat het niet meer deed. Nadien wel weer opgelost, maar was natuurlijk niet nodig geweest. Dat gaat vast geen 2e keer mis.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed en eerlijk advies

Fijne winkel en zij geven gedegen kleuradvies

Heel erg goed!

Super klantvriendelijk, denken fijn met je mee. De vloer is heel mooi en netjes gelegd. Wij zijn erg tevreden!!

Goede service + kwaliteit

Mooie vloer gekocht en gelegd via thuisin Bunte. Er werd meegedacht en flexibel gereageerd op enkele obstakels. Zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit verhouding ook dik in orde.

• Ervaring met: Vloeren

Vakkundig door Sjors geholpen , En zeer tevreden over de gemaakte afspraken en de vakkundigheid van de mensen die het tapijt en de traprenovatie hebben uitgevoerd...

• Ervaring met: Vloeren

Alles correct en netjes geregeld

Fantastisch!

We hebben verschillende producten bij Bunte besteld. Verschillende vakmannen mochten deze leveren en plaatsen. Alles verliep volgens planning. Alles is van super kwaliteit en ook op deze wijze geplaatst/gemonteerd. En ook het contact met Sjors en zijn team was top! Korte lijntjes, snelle reacties; heerlijk. We zijn super te tevreden!!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Top service, deskundig en meedenkend,

Wat zijn wij blij met onze mooie PVC vloer in de woonkamer en de keuken! Goed, helder en eerlijk advies. Vervolgens gelegd door een hardwerkend en professioneel team! Ook voor tips en adviezen over verfkleur op onze muren zijn wij super geholpen! Kortom, wanneer je tips, trics en advies nodig hebt is dit de juiste plek!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Deskundig, vriendelijk en flexibel.

Altijd goed advies doordat ze goed luisteren en veel kennis hebben. Ruim assortiment.

Excellent service

Als je service & kwaliteit op prijs stelt, ben je hier op het juiste adres! Bij mij ligt er nu een prachtige PVC vloer in mijn woonkamer & keuken. Heel blij mee!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Snelle, klantgerichte service!

Ondanks de drukke agenda's heeft Bunte er toch voor gezorgd dat onze vloer gelegd is in de periode waarin het voor ons "moest gebeuren". De vloer lig er mooi en strak in!

Fantastische service!!!

Voor onze nieuwbouwwoning hebben wij bij Thuisin Bunte alle verf, behang, raamdecoratie en vloeren aangeschaft. Alles begint natuurlijk met een goed advies! In de winkel goed geadviseerd en alles bij elkaar gezocht. Omdat we een strakke tijdsplanning hadden, hoopten we dat we voor de verhuizing alles klaar zouden hebben. En dankzij de planning die Sjors had gemaakt, is dat gelukt!! Prachtig geschilderde muren en strak behang, naadloos gelegde vloeren en perfect hangende gordijnen. Het resultaat is precies zoals we ons hadden voorgesteld! Sjors en het Thuisin Bunte team, super bedankt!

Klantvriendelijk en denken mee

k ben ontzettend blij met mijn vloer. Hij is snel en vakkundig gelegd. Een keuze maken was lastig, maar ik kreeg de voorbeelden mee naar huis. Ze hadden geen haast en dachten goed mee.

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk, chaotisch, veel vertraging maar wel mooi eindresultaat

Sjors is een vriendelijke en behulpzame man maar communiceert niet altijd even goed waardoor het proces naar het uiteindelijke resultaat chaotisch verliep en veel vertraging opliep. Onze trap bleek toen hij gelegd zou worden niet goed te zijn voor het leggen terwijl hij 2x was komen kijken. Toen moest daar een oplossing voor gevonden worden wat enorm lang duurde waardoor mijn vriend uiteindelijk zelf een oplossing heeft gevonden en deze ook zelf heeft gemaakt en gemonteerd. Ook liepen we vertraging op omdat hij niet goed had begrepen dat de vloer in onze woonkamer en de vloer in de keuken/kantoor in 2 fasen gelegd moest worden waardoor hij in de knoei kwam met de planning en we nog weer meer dan een maand extra moesten wachten tot de vloer in de keuken/kantoor gelegd kon worden. Uiteindelijk ligt de vloer er mooi in en is de trap ook mooi gelegd dankzij een goede vloerlegger dus we zijn wel erg blij met het uiteindelijke resultaat ondanks de vertraging elke keer en dat we er meermaals zelf achteraan moesten.

Komt alles netjes na

Ondanks het krap meten kwam het 1 dag later allemaal goed en is het goed geëgaliseerd en er keurig gelegd een mooie pvc vloer

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Professioneel en zeer deskundig advies! Zeer goed geholpen en uitstekende levering en montage! Vakbekwaam personeel dat goed de tijd voor je neemt en goed luistert naar je wensen! Al met al heel blij met onze aankoop, aan iedereen aan te bevelen!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Erg tevreden door goede en gerichte adviezen en opvolging!

In onze (tijdelijke)kantine hebben we een nieuwe vinylvloer laten leggen hetgeen op korte termijn gerealiseerd diende te worden. Afspraak gemaakt, goed meegedacht/geadviseerd, vervolgens duidelijke en (nette) offertes ontvangen en de opdracht verstrekt. Binnen 2 weken na opdracht was de klus geklaard zoals overeengekomen. Samenvattend zijn we zeer content over de manier waarop Thuisin-Bunte dit heeft geregeld.

Top winkel

Thuisin Bunte is een hele prettige zaak. Klantvriendelijk en kundig. Wij komen hier met plezier. In de winkel is meer dan voldoende aanbod. Ook nemen ze alle tijd voor jou als klant om je goed voor te lichten en je te helpen bij het maken van keuzes. Wij zijn heel blij met de alles wat we hebben uitgezocht. De mensen die de montages doen zijn ook erg vriendelijk, kundig en professioneel.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Men denkt met je mee. Komen eventueel op locatie voor kleur, stof of materiaal advies. Goede nacontrole of alles na tevredenheid is geleverd. Zo niet dan wordt dit op zeer korte termijn prima in orde gemaakt. Groot compliment.

Prettige en fijne ervaring

De mensen van Thuisin Bunte denken met je mee, zijn vriendelijk en zijn erop gebrand goed werk te leveren en de klant een tevreden gevoel te geven.

• Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Zeer deskundig geadviseerd. Eerlijk over de mogeljjkheden en onmogelijkheden mbt pvc vloer. Vlotte service . Zeer flexibel ook. Mooie topvloeren. Prachtig behang ook!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe PVC vloer in visgraat, de communicatie en het uitvoeren van de werkzaamheden waren top! Wij raden jullie daarom ook zeker aan in onze familie, vrienden en kennissenkring.

Weer heel tevreden

Zijn al langer klant. Nu weer goed geholpen met het uitkiezen van vloer, verf en raambekleding. Prettig hoe ze advies geven en meedenken met wat je wil. Service mbt leveren spullen weer goed zoals we gewend zijn. Al met al heel blij met hoe het is gegaan en het eindresultaat

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed advies, meedenkend en flexibel.

In een redelijk rigoreuze verbouwing was de nieuwe vloer een belangrijk onderdeel. Zoals vaak bij verbouwingen is er een risico dat de planning verandert, zo ook bij ons (door een andere leverancier). Echter, Bunte, in samenwerking met ZonderGas zorgde er wel voor dat de uiteindelijke planning alsnog gehaald kon worden. Meedenken, en flexibel, dat is wat je wilt. PS Enige minpunt is dat Bunte adviseerde om WF Vloerbewerking de oude vloer te laten verwijderen. Niet meer doen, zou ik zeggen.

• Ervaring met: Vloeren

Sloetsweg 246 7556 HW Hengelo (ov)

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.