Vakkundig en betrouwbaar.

Persoonlijk advies. Goede service. Prachtige gordijnen!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Geweldig!

Wij werden goed en zeer vriendelijk geholpen. Brengt rust bij de stress van een verhuizing!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering

Duidelijk, met zorg en vakmanschap

Goed advies, goeie duidelijke afspraken. Stoffeerder hielp zelfs nog even met inruimen. Tevreden over resultaat.

Perfect!!

Zeer tevreden over de afspraken, kennis en service van Bunte! En natuurlijk erg blij met het uiteindelijke resultaat!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Perfecte service, zowel in planning als uitvoering

We hebben bij ThuisIn Bunte verf, vloer en gordijnen en hor afgenomen. Keurige service, zeer zeer goed bereikbaar en helder antwoord op alle vele vragen die we hadden. Alles ligt en hangt zeer strak. Ook schilderwerk is top.

Prima geholpen

Uitgebreide voorlichting in de winkel

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Zeer tevreden over zowel het advies als het resultaat!

Er wordt goed geluisterd naar de klant en goed advies gegeven over hetgeen nodig is. In ons geval ging het om zowel een PVC vloer als raamdecoratie/gordijnen en we hebben hier goede adviezen over gekregen. Omdat we in een grote verbouwing zaten hebben we op het laatste moment nog moeten schuiven met de planning en hier is Bunte heel flexibel mee omgegaan, op het gewenste moment heeft men ons geholpen. De stoffeerder die ons heeft geholpen heeft zeer goed werk geleverd en was niet de beroerdste om nog even mee te helpen met het verplaatsen van een aantal meubelen! Kortom, een zeer goede ervaring met Bunte en zeker een aanrader, wij komen hier zeker terug. Goede prijs-kwaliteitsverhouding Flexibiliteit Professioneel Vriendelijk

Prettige winkel.

Vriendelijk personeel! Goed assortiment,

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

kwaliteit van begin tot eind

TOP bedrijf in service en kwaliteit!

Advies Uitvoering en Aftersales uitmuntend

Na uitgebreid advies over materiaal kleuren en afmetingen op tijd geleverd en gelegd. Met in acht neming van onze specifieke wensen is de pvc tegelvloer zeer strak en uiterst vakkundig gelegd. Werkplek schoon opgeleverd geïnformeerd of alles naar wens en afspraak is uitgevoerd. Kortom de kwalificatie 'Boven verwachting' is zeker op zijn plaats.

• Ervaring met: Vloeren

Prettige kleinschalige winkel met een veelzijdig aanbod en goede service

Belangrijk is ook dat er prettig contact is met Sjors Bonte en zijn personeel. Ze hebben tijd en aandacht voor de klant. Bunte gaat voor: kwaliteit, vakmanschap, service.

Top service

Zeer nette service. Door vertraging bij onze verbouwing kon niet alles meteen worden afgemaakt, maar het is geen probleem om nogmaals langs te komen om de puntjes op de i te zetten.

• Ervaring met: Vloeren

Deskundig en fijn in omgang.

Wij zijn heel tevreden over het interieuradvies dat we hebben gekregen. Gabrielle voelde goed aan welk interieur bij ons past. We hebben een aantal overleg momenten gehad, waarbij ze alle tijd nam en ons verschillende mogelijkheden liet zien. We hebben inmiddels een complete metamorfose van de woonkamer gehad en voelen er ons helemaal thuis. De raamdecoratie is ook door hen geleverd. Een foutje in één van de plissegordijnen werd gelijk opgelost. Alle overige spullen via hun webshop besteld. Goede spullen en snel geleverd.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Top geregeld

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prima geholpen, fijn maatwerk en top-resultaat

We hebben voor onze vloeren diverse vloerbedekking (PVC, tapijt, en vinyl) uitgekozen (en zijn daarin echt goed geadviseerd). De vloeren zijn ook allemaal gelegd door Bunte, en dat is vakkkundig gedaan. Voor de ramen beneden hebben we mooie duettes gekregen. Bij de kleurenkeuzes (verf, saus en behang) zijn we ook goed geholpen, We zijn super tevreden. Alles is mooi op tijd geleverd, en de communicatie was fijn en op tijd. Ondanks Corona is alles prima verlopen, en dat alleen is al een groot compliment waard.

Mooi opgeleverd

Wij hebben onze trappen laten bekleden met PVC door Thuisin Bunte. Prima communicatie en planning. Geen gedoe en een erg mooi resultaat.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Geweldige service!

Zo fijn geholpen bij de keuze van onze wensen voor een pvc vloer. Alle afspraken nagekomen. Het leggen van de vloer ook keurig netjes gedaan! Zeer vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker weer als wij iets voor ons interieur nodig hebben.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Kwaliteit in advies en uitvoering

Bij Thuis in Bunte zijn we in alle rust geadviseerd over de mogelijkheden! Uiteindelijk zeer tevreden over de keuzes die we gemaakt hebben! Inmiddels ligt er een prachtige vloer in onze woning! Omdat de keuken nog niet geplaatst is komt de stoffeerder gewoon terug om de puntjes op de i te zetten.

Perfect!

Perfecte vloer, goede service, prettige monteur!

betrouwbaar, deskundig

Onze ervaring met Thuisin Bunte was zeer positief. Er werd steeds adequaat en deskundig gereageerd op vragen. Afspraken werden steeds perfect nagekomen. Het leggen van de vloer en het ophangen van de gordijnen verliepen door vakkundige monteurs.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prachtige vloer, professioneel gelegd en geweldige service!

Zeer tevreden over de wijze van werken, de klantvriendelijkheid en het mooie eindresultaat.

• Ervaring met: Vloeren

Alles zeer goed geregeld en kennis van zaken

Keurig personeel, dat keurig netjes werk hebben geleverd

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Erg vriendelijk geholpen en alles super snel geleverd. Zeer netjes gelegd de vloer en snel.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Uitermate tevreden!

Alles klopt: goed advies, goede service en het leggen van de vloer gebeurt netjes en vakkundig! We zijn heel tevreden met onze vloer.

Ze gaan voor kwaliteit

Ten eerste prettig advies in de keuze voor een vloer. Er wordt goed meegedacht en je mag iedere keer een vloer meenemen om de juiste keuze te maken. De stoffeerder heeft bij ons ook de vloer erg mooi gelegd, er is echt kwaliteit geleverd en er werd goed meegedacht.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.