super tevreden met het resultaat

van het begin tot het einde was het een geweldige ervaring. Vanaf het moment van uitzoeken tot het moment dat alles klaar was, was iedereen behulpzaam en professioneel. Geen vraag te gek en niets is te veel moeite. Het is zeker de moeite om even binnen te lopen.

• Ervaring met: Vloeren

Na actief meedenken een prachtig resultaat!

Wij hadden een aantal klussen liggen in ons huis o.a. raambekleding en een lelijke trap. John, heeft heel goed met ons meegedacht, alles is mooi gemonteerd en gelegd. Super tevreden mee.

Deskundig, klantvriendelijk, ruim gesorteerd

We werden met veel geduld geholpen. Er hangt een gezellige en ontspannen sfeer in de winkel en ons huis is een plaatje geworden. Ed, Kars en Sharon dank jullie wel.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Stipt, snel, service

Na een conflict over de aanleg van een vloerverwarming, bleef ik met een niet dichtgesmeerde vloer zitten. Hierdoor kwam mijn verbouwing stil te liggen. Ik moest op zoek naar iemand die dit kon regelen en op die manier kwam ik bij Thuisin terecht. In de winkel werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. Er was veel keuze en er werd goed meegedacht. Tevens konden zij de dag erna mijn vloer al egaliseren zodat de verbouwing verder kon. Helemaal top! Toen de vloer gelegd kon worden had ook Kars, de nieuwe eigenaar, snel tijd. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en de vloer ligt er mooi in! Wij zijn erg blij met het resultaat. Kort na het leggen van de vloer werden wij gebeld met de vraag hoe de vloer beviel. Ik had wat kleine dingetjes gezien (muggenzifterij) en die werden direct opgelost. Het overgebleven pvc moesten wij bewaren met de belofte dat mocht er eens een plank beschadigd raken, dit kosteloos word gemaakt. Super!

Lichtpuntje in duisternis.

Thuisin Heerhugowaard heeft zich van zijn goede kant laten zien. De weg van service en klantvriendelijkheid lijkt voorzichtig weer gevonden te zijn. Thuisin Heerhugowaard heeft een beschadiging kosteloos en snel gerepareerd. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht door de sterk verstoorde relatie. Ik moet zeggen dat ik sinds lange tijd positief verrast ben. Met stoffeerder Ed ben ik altijd blij. Bedankt Thuisin Heerhugowaard en Ed ook natuurlijk!

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Deuren

Bezint eer ge begint...

Vroeger was Thuisin Heerhugowaard een begrip in Heerhugowaard en omstreken. Een dure winkel maar met kwaliteit en vakmanschap altijd voorop. Helaas is Thuisin Heerhugowaard tegenwoordig vergane glorie gebleken. Het werk wordt te vaak uitbesteed aan zzp-ers die veel meters willen maken om iets te kunnen verdienen met slechte kwaliteit tot gevolg. Een partner partij (bedrijf uit Almere met behangers en schilders uit Volendam) vinden het behaalde resultaat al snel goed. Een planning bij Thuisin Heerhugowaard klopt bijna nooit vanwege dat het werk simpelweg meer tijd vraagt. (regelmatig tot 50% meer tijd benodigd!). Ervaren mensen (op stoffeerder Ed na) ontbreken volledig waardoor fout op fout ontstaat en nog meer tijd nodig is om tot resultaat te komen. Je zult extreem veel geduld moeten hebben om te krijgen waar je recht op hebt. Daarnaast zijn de excuses/smoesjes/leugentjes erg storend. Zodra je als klant (altijd vooraf) aan je betalingsverplichting hebt voldaan ben je een 2e rangs klant. Bij thuisin Heerhugowaard is een groot verloop van personeel. De winkel is verkocht en per 1 maart 2020 neemt een weinig ervaren 22 jarige stoffeerder de leiding. De huidige eigenaar John E. blijft nog een jaar i.v.m. de overdracht. Toch verwacht ik verbetering in de toekomst omdat veel slechter mijn inziens simpelweg niet kan. Dhr. John E. vertrekt immers. Dit laatste is dan het enige positieve puntje dat ik benoemen. Over Banosol in Heerhugowaard hoor ik veel goeds. Banosol blijkt het betere alternatief voor Thuisin Heerhugowaard. Helaas heb ik daar zelf nu niet veel meer aan.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Vanharte aanbevelen bij potentiele klanten.

Prettige kundige collega's / werksfeer. Uitdagingen worden direct opgepakt / besproken en opgelost. In de winkel eveneens goed en met ervaring geholpen. Geen probleem om een staal een dag mee te krijgen. Eveneens kundig personeel.

Top kwaliteit

Vloeren goed gelegd en netjes achter gelaten. Kasten, bureau keurig afgewerkt.

• Ervaring met: Vloeren, Kasten op maat

Echte service, en prachtige producten

Wij zijn heel blij met alle service! Onze verbouwing liep erg uit, waardoor het leggen van de vloer ook uitgesteld moest worden. Maar er werd heel goed mee gedacht over andere mogelijkheden. Zelfs toen bleek dat er iets niet goed was gegaan met de plinten, is er een wonder verricht door toch alles op tijd te leveren en te plaatsen. Wij zijn heel blij met de service en de klantvriendelijkheid!

• Ervaring met: Vloeren

Goede adviezen en vloer netjes gelegd

In de winkel werd ik prettig geholpen. Er werd goed meegedachten goede adviezen gegeven. De vloer is uiteindelijk ontzettend mooi en strak gelegd. Heel blij mee.

goed advies

prima advies, vriendelijke medewerkers, alles op afgesproken tijd geleverd en geplaatst

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prima service, vakkundig

Behulpzaam bij keuze materialen, vakkundig personeel

• Ervaring met: Vloeren

Super geholpen met een verbluffend mooi eindresultaat

Super geholpen met de vloeren en raambekleding voor ons nieuwe huis.. het resultaat is verbluffend mooi geworden. Ze nemen echt de tijd voor je, luisteren goed naar je wensen en komen met adviezen waar je wat mee kan! Aanrader!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede service.

Wel een keer erg lang in winkel gewacht, terwijl daar geen aandacht aan besteed werd. Bij navraag bleek verkoopster alleen te staan. Dat had even gemeld kunnen worden.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Ruime keus en alles word goed geregeld

We waren op zoek naar een pvc vloer in combinatie met vloerverwarming. Alles werd goed en snel geregeld. Er werd ook netjes gewerkt bij ons thuis en het ziet er perfect uit.

Fantastische service

Uitermate positief

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies.Daarna prima geleverd/geplaatst.

Vriendelijk en kundig personeel.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

prettig en goed geholpen. Duidelijk advies en keurig geplaatst.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer goed geholpen, en meegedacht met mogelijkheden.ook het contact lekker open en spontaan.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Buitengewoon goed hoe vanaf het moment van binnen wandelen in de winkel tot het ophangen van de laatste luxaflex, alles gaat qua persoonlijk service. Complimenten !

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

Zeer positief over het hele traject en de mooie vloer die we nu hebben.

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

prettig gevoel bij deze winkel. keurige afhandeling bij het ophangen v d gordijnen

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.