Vriendelijk, vakkundig, meedenkend, prima service.

Werden allervriendelijkst ontvangen zonder opdringerig te zijn. Wilden een PVC vloer voor in onze nieuwe keuken. Wel, dit is goed gelukt! Men dacht mee en omdat wij precies weten wat wij wel of niet willen, was de keus snel gemaakt. Kars Gouwenberg kwam bij ons inmeten en nam nog de twee stalen/monsters mee zodat wij zeker wisten dat onze keuze goed was. Snel daarna kwam Stein onze vloer leggen. Een zeer prettig persoon. Nog heel jong maar al zéér vakkundig en oh wat heeft hij de vloer goed en precies gelegd. Zo ook de plinten met mooie afgewerkte zijkanten. Chapeau! Een toppertje!

Super service

Onze woning opnieuw aangekleed, oude vloer is verwijderd, egaliseren, nieuwe pvc vloer erin. Raambekleding liep niet geheel naar ieders tevredenheid, hiervoor een meer dan geweldige oplossing voor gekregen en plaatsing van een schuifkastenwand, prima. Alles gekocht en laten verzorgen door Thuisin Heerhugowaard. De winkel biedt een ruime en moderne keuze, zeer vriendelijk personeel, denken mee en geven eerlijk advies, er is een aanspreekpunt voor de communicatie. Kortom wij zijn meer dan content en wensen de van de klant staan hoog in hun vaandel. Onze waardering zou een 10 zijn als dat mogelijk zou zijn,

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Zeer goede service

Heel vriendelijke medewerkers.Goed geholpen met de keuze. Heel mooie winkel. Ik had in april vitrage besteld. De medewerkster van de winkel heeft de offerte even tot mei vastgehouden omdat mei een actiemaand was met 15% korting. Heel fijn.

Geweldige service en behulpzaam

Ik kwam voor twee ophangbeugeltjes voor jaloezieën van 50 mm die tijdens de verbouwing van het huis waren kwijtgeraakt. Dus geen grote order voor ze maar de vriendelijke dame ging zoeken in het magazijn en vond ze voor me. Top service, bedankt.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Zeer klantgericht en behulpzaam

Ik ging naar Thuisin voor informatie over wat producten. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door twee verkoopmedewerksters. Alles werd uit de kast gehaald om mij te helpen en daar ben ik zeer tevreden over. Wat een service, in een woord gewoon top en dat in deze tijd!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Buiten Zonwering

Betrouwbaar en goede service

Thuisin Gouwenberg heeft bij ons marmoleum gelegd. Alles is verlopen volgens afspraak met een perfect eindresultaat. Enkele maanden daarvoor hadden wij laminaat besteld, dat hebben ze enkele maanden opgeslagen en op afroep bij ons bezorgd. Ook daar waren we vanzelfsprekend heel blij mee. Het team bestaat uit jonge medewerkers die enthousiast hun werk doen en ons geweldig hebben ontzorgd. Fam. Mönch, Heerhugowaard

Slapeloze nachten

Allereerst heel fijn geholpen met het uitkiezen van de raamdecoratie. Wat werden wij hier enthousiast van. Dit was van korte duur. Gordijnen niet meet leverbaar dus andere uitkiezen. Duettes in frame in laten meten wat vervolgens niet mogelijk was vanwege de grote raampartijen. Uiteindelijk was dit wel weer mogelijk. Dit heeft 2 maanden geduurt. Toen was het frame niet leverbaar, toen de stof niet. Toen was alles leverbaar. Eerst werd het gordijn en jaloezieen geleverd. De gordijnen waren te groot en niet op de manier wat is afgesproken. Later zijn de gordijnen vermaakt en is het loodje, waar we voor betalen niet teruggeplaatst. Weer contact nu blijkt er in de stof beter geen loodje moet zitten. Waarom betaal ik hiervoor terwijl het er niet in hoort te zitten omdat de stof te fijn is. Bij De jaloezieën hebben ze Tijdens het inmeten is geen rekening gehouden met een klink en kiepraam naar binnen. Het hangt maar het verdient geen schoonheidsprijs. Dan de duettes wat een drama. Er wordt gegarandeerd dat dit afsluit. Overal zijn er grote kieren. Het frame zit onder het luchtrooster wat ons niet is verteld. Het ziet er niet uit. De kieren moesten we zelf maar opmeten... Oja een stalen deur... gaat heel zwaar open. We krijgen te horen dat we het zelf maar moeten stellen. De monteur heeft tijdens het plaatsen foto's gemaakt na 8 weken hebben nog niks van de klachten gehoord. OVERAL Is een excuus voor ja maar, ja maar, ja maar. Wij zijn 8 maanden verder en zitten nog in de ellende. Na telefonisch contact alles op de mail gezet en we krijgen een zeer bijzonder antwoord terug. Er wordt teruggekrabbeld dat er een afwijking kan zijn. Wij zijn hier nooit over geïnformeerd. Wij hopen dat er nu een oplossing komt. Wij hebben ruim 9000 euro betaald voor wat? Als er geen oplossing komt gaan we verdere stappen ondernemen. Deze recensie is de eerste stap.Kom hier niet... er wordt niet geluisterd. Zelfs niet als je een afspraak maakt en je de tijd zegt wat het beste uit komt.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Beste meneer Martinoni, Het spijt ons dat wij je destijds niet direct naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Na het schrijven van deze review is er nog veelvuldig contact met je geweest en zijn bovengenoemde problemen naar tevredenheid opgelost en verholpen. Je hebt destijds toegezegd deze review aan te passen of te verwijderen. Wellicht dat dit aan je aandacht is ontglipt of dat het je niet duidelijk is hoe je dit kunt doen. Omdat de klachten verholpen zijn, zouden wij het fijn vinden als deze review alsnog wordt aangepast of verwijderd. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan gerust contact op met de winkel. Wij helpen je graag verder. We hopen dat je geniet van je nieuwe duettes en stalen deuren en hopen dat je bij vragen contact met ons opneemt. Met vriendelijke groet, Team Thuisin Gouwenberg

Uitstekend! Erg tevreden!

Woensdagmiddag gebeld voor een probleem met onze duette, vrijdagochtend stond Kars meteen voor de deur! En probleem was vlot en netjes opgelost, tevreden klant!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Bece raamdecoratie van ongeveer 10 Jr oud onderdeel kosteloos besteld en vervangen. Geweldige service.

• Winkeluitstraling*
  • Persoonlijk advies* N.v.t.

Nooitdaarkopen

Dit is een waardeloos bedrijf, komt echt nooit maar dan ook nooit zijn afspraken na, waarom ik ze nog een kans gegeven heb mag Joost weten. Nooit maar dan ook nooit meer.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat, Buiten Zonwering, Deuren

zeer goed bevallen

Zeer klantvriendelijk personeel dat me op mijn wenken bediende. Men kwam eerst meten, iets wat door een concurrent geweigerd was... Vergeten materiaal werd zonder morren in de winkel opgehaald. Fornuis en koelkast werden door personeel verplaatst. alles wer zeer schoon opgeleverd; ik hoefde niets te doen. Het was een genoegen zulke vaklui, die in een ontspannen en plezierige sfeer werkten. in huis te hebben

• Ervaring met: Vloeren

super tevreden met het resultaat

van het begin tot het einde was het een geweldige ervaring. Vanaf het moment van uitzoeken tot het moment dat alles klaar was, was iedereen behulpzaam en professioneel. Geen vraag te gek en niets is te veel moeite. Het is zeker de moeite om even binnen te lopen.

• Ervaring met: Vloeren

Na actief meedenken een prachtig resultaat!

Wij hadden een aantal klussen liggen in ons huis o.a. raambekleding en een lelijke trap. John, heeft heel goed met ons meegedacht, alles is mooi gemonteerd en gelegd. Super tevreden mee.

Deskundig, klantvriendelijk, ruim gesorteerd

We werden met veel geduld geholpen. Er hangt een gezellige en ontspannen sfeer in de winkel en ons huis is een plaatje geworden. Ed, Kars en Sharon dank jullie wel.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Stipt, snel, service

Na een conflict over de aanleg van een vloerverwarming, bleef ik met een niet dichtgesmeerde vloer zitten. Hierdoor kwam mijn verbouwing stil te liggen. Ik moest op zoek naar iemand die dit kon regelen en op die manier kwam ik bij Thuisin terecht. In de winkel werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. Er was veel keuze en er werd goed meegedacht. Tevens konden zij de dag erna mijn vloer al egaliseren zodat de verbouwing verder kon. Helemaal top! Toen de vloer gelegd kon worden had ook Kars, de nieuwe eigenaar, snel tijd. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en de vloer ligt er mooi in! Wij zijn erg blij met het resultaat. Kort na het leggen van de vloer werden wij gebeld met de vraag hoe de vloer beviel. Ik had wat kleine dingetjes gezien (muggenzifterij) en die werden direct opgelost. Het overgebleven pvc moesten wij bewaren met de belofte dat mocht er eens een plank beschadigd raken, dit kosteloos word gemaakt. Super!

Lichtpuntje in duisternis.

Thuisin Heerhugowaard heeft zich van zijn goede kant laten zien. De weg van service en klantvriendelijkheid lijkt voorzichtig weer gevonden te zijn. Thuisin Heerhugowaard heeft een beschadiging kosteloos en snel gerepareerd. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht door de sterk verstoorde relatie. Ik moet zeggen dat ik sinds lange tijd positief verrast ben. Met stoffeerder Ed ben ik altijd blij. Bedankt Thuisin Heerhugowaard en Ed ook natuurlijk!

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Deuren

Bezint eer ge begint...

Vroeger was Thuisin Heerhugowaard een begrip in Heerhugowaard en omstreken. Een dure winkel maar met kwaliteit en vakmanschap altijd voorop. Helaas is Thuisin Heerhugowaard tegenwoordig vergane glorie gebleken. Het werk wordt te vaak uitbesteed aan zzp-ers die veel meters willen maken om iets te kunnen verdienen met slechte kwaliteit tot gevolg. Een partner partij (bedrijf uit Almere met behangers en schilders uit Volendam) vinden het behaalde resultaat al snel goed. Een planning bij Thuisin Heerhugowaard klopt bijna nooit vanwege dat het werk simpelweg meer tijd vraagt. (regelmatig tot 50% meer tijd benodigd!). Ervaren mensen (op stoffeerder Ed na) ontbreken volledig waardoor fout op fout ontstaat en nog meer tijd nodig is om tot resultaat te komen. Je zult extreem veel geduld moeten hebben om te krijgen waar je recht op hebt. Daarnaast zijn de excuses/smoesjes/leugentjes erg storend. Zodra je als klant (altijd vooraf) aan je betalingsverplichting hebt voldaan ben je een 2e rangs klant. Bij thuisin Heerhugowaard is een groot verloop van personeel. De winkel is verkocht en per 1 maart 2020 neemt een weinig ervaren 22 jarige stoffeerder de leiding. De huidige eigenaar John E. blijft nog een jaar i.v.m. de overdracht. Toch verwacht ik verbetering in de toekomst omdat veel slechter mijn inziens simpelweg niet kan. Dhr. John E. vertrekt immers. Dit laatste is dan het enige positieve puntje dat ik benoemen. Over Banosol in Heerhugowaard hoor ik veel goeds. Banosol blijkt het betere alternatief voor Thuisin Heerhugowaard. Helaas heb ik daar zelf nu niet veel meer aan.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Vanharte aanbevelen bij potentiele klanten.

Prettige kundige collega's / werksfeer. Uitdagingen worden direct opgepakt / besproken en opgelost. In de winkel eveneens goed en met ervaring geholpen. Geen probleem om een staal een dag mee te krijgen. Eveneens kundig personeel.

Top kwaliteit

Vloeren goed gelegd en netjes achter gelaten. Kasten, bureau keurig afgewerkt.

• Ervaring met: Vloeren, Kasten op maat

Echte service, en prachtige producten

Wij zijn heel blij met alle service! Onze verbouwing liep erg uit, waardoor het leggen van de vloer ook uitgesteld moest worden. Maar er werd heel goed mee gedacht over andere mogelijkheden. Zelfs toen bleek dat er iets niet goed was gegaan met de plinten, is er een wonder verricht door toch alles op tijd te leveren en te plaatsen. Wij zijn heel blij met de service en de klantvriendelijkheid!

• Ervaring met: Vloeren

Goede adviezen en vloer netjes gelegd

In de winkel werd ik prettig geholpen. Er werd goed meegedachten goede adviezen gegeven. De vloer is uiteindelijk ontzettend mooi en strak gelegd. Heel blij mee.

goed advies

prima advies, vriendelijke medewerkers, alles op afgesproken tijd geleverd en geplaatst

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prima service, vakkundig

Behulpzaam bij keuze materialen, vakkundig personeel

• Ervaring met: Vloeren

Super geholpen met een verbluffend mooi eindresultaat

Super geholpen met de vloeren en raambekleding voor ons nieuwe huis.. het resultaat is verbluffend mooi geworden. Ze nemen echt de tijd voor je, luisteren goed naar je wensen en komen met adviezen waar je wat mee kan! Aanrader!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede service.

Wel een keer erg lang in winkel gewacht, terwijl daar geen aandacht aan besteed werd. Bij navraag bleek verkoopster alleen te staan. Dat had even gemeld kunnen worden.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.