Een positieve verrassing

Nadat we een aantal kasten hadden bekeken van verschillende leveranciers, werden we blij verrast door de kwaliteit en degelijkheid van deze Allure kasten. Ook de vele mogelijkheden in indeling, kleur en design, maken de gekozen oplossing echt tot "jouw" kledingkast. Het plaatsen werd goed verzorgd, de beschikbare ruimte werd zeer nauwkeurig ingemeten en zorgt mede door een zorgvuldige montage voor het perfecte plaatje. Elke morgen wordt ik weer blij als ik langs de kast loop.

• Ervaring met: Kasten op maat

Goede service en prachtig resultaat

De gordijnen hangen heel mooi, het wachten waard. Toen de stof er eenmaal was is er heel snel geschakeld.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Bedankt voor het leuke advies en de zorgvuldige montage!!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Een winkel waar service en meedenken met de klant belangrijk zijn!

Samen zoeken naar oplossingen op alle vlakken is waar ze bij Thuisin Bakker Kleur en Sfeer sterk in zijn.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Ze waren snel met komen kijken, en aanmeten van nieuwe vouwgordijnen. Het zou 6 weken duren, maar binnen 3 weken hangt het al. Het is super mooi geworden. Allemaal zeer deskundig.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

goed advies, goede service, prachtig eindresultaat!

na goed speurwerk van de adviseur in de winkel werd de juiste deurmat gevonden. snelle offerte, goede levering. de mat is op maat gesneden en ter plekke werd de beste afwerking geadviseerd en gerealiseerd. Vriendelijk vakwerk!

• Ervaring met: Vloeren

Bij Bakker is klant nog Koning.

Bj onze vorige verhuizing bij Bakker geweest en nu weer bij Bakker. Vakmensen, vriendelijke medewerkers, goeie adviezen. Een topwinkel, die ik iedereen aan zou raden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

prachtig resultaat en prima service...

ik zou iedereen zo'n trap aan bevelen! wat is het mooi geworden. kwaliteit materiaal en tevens prachtige afwerking door deskundige medewerker, top resultaat!

Prachtig eindresultaat

Het contact en het overleg verliep plezierig en de gemaakte afspraken worden nagekomen.

FANTASTISCH.

Wij zijn heel blij met onze vloerbedekking. Netjes, en goed gewerkt. Nu hebben we de trap en overloop laten bekleden met tapijt. Heel mooi geworden. Ongeveer 10 jaar geleden hebben we in onze woonkamer pvc gekozen, ook toen en nu nog steeds zijn we heel tevreden met alles.

• Ervaring met: Vloeren

WEER super goed geholpen!

Onze eerste ervaring met bakker kleur en sfeer was al heel goed, hebben toen met behulp van Nelleke heel mooi behang uitgezocht voor onze woonkamer! Iedere keer als er mensen bij ons binnenkwamen zeiden ze gelijk iets over de wand achter onze bank,dat ze het zo gaaf vinden! Dus nu wij onze keuken wilde gaan veranderen was de keuze niet zo moeilijk om gewoon weer naar bakker kleur en sfeer te gaan! Ook nu zijn we weer super goed geholpen en hebben we hele mooie tinten bij elkaar uitgezocht! Inmiddels is onze keuken af en zijn we er heel erg blij mee!!!

Prima!

Wij zijn blij met onze mooie PVC vloeren in ons nieuwe huis, goed geholpen en geadviseerd in de winkel, keurig gelegd met een mooie plintafwerking, dik tevreden dus!

• Ervaring met: Vloeren

Ontzettend tevreden, écht een aanrader!

Wij hebben in het najaar van 2022 onze hele benedenverdieping verbouwd. In deze periode hebben we hulp gehad van Nelleke en haar team om de juiste keuzes te maken bij welke kant we op moesten met kleuren, stijl en materialen. Nelleke hoorde mijn verhaal aan en wist dit te vertalen naar concrete ideeën die we ook allemaal hebben doorgevoerd. In ons geval betrof dit: - jaloeziën - verf - behang - gordijnen - vloer Kortom; het totale plaatje. We zijn Nelleke óntzettend dankbaar voor haar service, inzet en hulp in dit proces. Het was geweldig om te doen/mee te maken en het eindresultaat is in één woord prachtig geworden. Ik kan Bakker Kleur & Sfeer in Hardixveld - Giessendam van harte aanbevelen!

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering, Deuren

Alles keurig geregeld

Alles netjes op tijd geleverd!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Geven goed advies en denken super goed mee

Super fijn geholpen. Goed advies en goede ideeën. Wij hebben hierdoor onze droom woonkamer gekregen. Ontzettend bedankt voor jullie hulp en advies.

• Ervaring met: Verf/Behang

Persoonlijke aandacht en prima service!

Bij Bakker weten ze goed in te spelen op de wensen van de klant. Al jaren hebben we diverse soorten raamdecoraties gekocht, en afspraak is afspraak, wel zo fijn.

klantvriendelijk en meedenkend

wisten dat wij snel een schilder enz. nodig hadden. Zij hebben alles keurig geregeld. Ook met het uitzoeken van gordijnen uiterst vriendelijk en de medewerkster wist na een paar minuten precies waar we naar op zoek waren en zocht mee. Wij zijn uitstekend geslaagd.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Een topwinkel met kwaliteit en kennis van de producten

Als je de winkel binnenstapt proef je al gelijk de warmte en sfeer, het assortiment is heel uitgebreid en heel veel al in de winkel zodat je het ook kan zien. De gezellige medewerkers hebben heel veel kennis over het assortiment waardoor ze goed en vakkundig advies kunnen geven. De service is fantastisch en denken mee in oplossingen. Het is daarom mijn winkel.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

There is nothing inbetween, goed is ook echt goed!!

Wat een vriendelijke en behulpzame en bekwame vakmensen zijn jullie. Aan al onze wensen is voldaan. We genieten dagelijks van onze mooie inbetweens.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

vakkundig advies en ze voelen goed aan wat jij zoekt.

Ik kwam met mijn kleurstalen van de bank en stoelen en met foto's van de meubels en ging daarmee voor advies. Ze voelen goed aan wat bij jouw, het beste past! Daar gaan ze op voortborduren. Vragen wat jij graag wilt, en komen zelf ook met ideeën. Zo kom je tot een keuze waar jij je helemaal in thuis voelt. Het eindresultaat ben ik erg blij mee, en ik geniet er nog elke dag van!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

goed en fijn geholpen, verkopers die met je mee denken

Ons nieuwe appartement is een plaatje geworden, mede is dit mogelijk geworden door het meedenken van Bakker Kleur&Sfeer. Super aardig, korte lijnen, en komen de afspraken na. TOP!

Netjes geholpen

Ongeveer 5 jaar geleden kochten we houten jaloezieen bij Bakker. Voor de tweede keer in deze tijd konden we de touwtjes die de stand van de lamellen kantelden niet meer gebruiken. Ivm corona duurde het even voordat er service kon worden verleend, maar de uiteindelijke service was top. De jaloezie werkt weer en uiteindelijk hoefden we zelfs niets te betalen voor de reparatie.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijne winkel en goed geadviseerd!

Fijn dat je een afspraak kon maken om alles in één keer uit te zoeken en dat ze dan écht de tijd voor je nemen. Dank je wel Merije voor het goede advies wat je ons hebt gegeven, het is echt prachtig geworden en we komen binnenkort de spullen uitzoeken voor de volgende kamer, overloop en trap. Deze winkel is zeker voor een ieder aan te raden!

Bedankt voor alle inspiratie

Super advies Wij waren op zoek naar ideeën voor onze bovenverdieping : kleuren, behang, vloeren en raambekleding inmiddels is alles klaar . Wij zijn ontzettend blij met het resultaat. Nelleke heeft ons op nieuwe ideeën gebracht en geholpen met het uitzoeken van het behang . Heel erg bedankt.

• Vakmanschap* N.v.t.
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Petra is een leuke vrouw met mooie ogen

spannend

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.