klantvriendelijk en meedenkend

wisten dat wij snel een schilder enz. nodig hadden. Zij hebben alles keurig geregeld. Ook met het uitzoeken van gordijnen uiterst vriendelijk en de medewerkster wist na een paar minuten precies waar we naar op zoek waren en zocht mee. Wij zijn uitstekend geslaagd.

• Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Een topwinkel met kwaliteit en kennis van de producten

Als je de winkel binnenstapt proef je al gelijk de warmte en sfeer, het assortiment is heel uitgebreid en heel veel al in de winkel zodat je het ook kan zien. De gezellige medewerkers hebben heel veel kennis over het assortiment waardoor ze goed en vakkundig advies kunnen geven. De service is fantastisch en denken mee in oplossingen. Het is daarom mijn winkel.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

There is nothing inbetween, goed is ook echt goed!!

Wat een vriendelijke en behulpzame en bekwame vakmensen zijn jullie. Aan al onze wensen is voldaan. We genieten dagelijks van onze mooie inbetweens.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

vakkundig advies en ze voelen goed aan wat jij zoekt.

Ik kwam met mijn kleurstalen van de bank en stoelen en met foto's van de meubels en ging daarmee voor advies. Ze voelen goed aan wat bij jouw, het beste past! Daar gaan ze op voortborduren. Vragen wat jij graag wilt, en komen zelf ook met ideeën. Zo kom je tot een keuze waar jij je helemaal in thuis voelt. Het eindresultaat ben ik erg blij mee, en ik geniet er nog elke dag van!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

goed en fijn geholpen, verkopers die met je mee denken

Ons nieuwe appartement is een plaatje geworden, mede is dit mogelijk geworden door het meedenken van Bakker Kleur&Sfeer. Super aardig, korte lijnen, en komen de afspraken na. TOP!

Netjes geholpen

Ongeveer 5 jaar geleden kochten we houten jaloezieen bij Bakker. Voor de tweede keer in deze tijd konden we de touwtjes die de stand van de lamellen kantelden niet meer gebruiken. Ivm corona duurde het even voordat er service kon worden verleend, maar de uiteindelijke service was top. De jaloezie werkt weer en uiteindelijk hoefden we zelfs niets te betalen voor de reparatie.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijne winkel en goed geadviseerd!

Fijn dat je een afspraak kon maken om alles in één keer uit te zoeken en dat ze dan écht de tijd voor je nemen. Dank je wel Merije voor het goede advies wat je ons hebt gegeven, het is echt prachtig geworden en we komen binnenkort de spullen uitzoeken voor de volgende kamer, overloop en trap. Deze winkel is zeker voor een ieder aan te raden!

Bedankt voor alle inspiratie

Super advies Wij waren op zoek naar ideeën voor onze bovenverdieping : kleuren, behang, vloeren en raambekleding inmiddels is alles klaar . Wij zijn ontzettend blij met het resultaat. Nelleke heeft ons op nieuwe ideeën gebracht en geholpen met het uitzoeken van het behang . Heel erg bedankt.

• Vakmanschap* N.v.t.
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Petra is een leuke vrouw met mooie ogen

spannend

• Ervaring met: Verf/Behang

Gave metamorfose

Op een regenachtige zaterdagmiddag liepen we binnen bij Bakker voor wat inspiratie. Een ander kleurtje op de muur was ons idee en we lieten wat foto's zien. Een uur later stapten we dolenthousiast naar buiten. Nu, 3 maanden later, hebben we een supergave woonkamer gekregen. Een toffe kleur op de muur, een inbouwhaard (even 'out-of-the-box denken' met Nelleke), leer op de schouw en een rustiger behangetje achter de bank als tegenhanger. Een sfeervolle, rustige, maar toch gewaagde woonkamer als resultaat. Helemaal blij!

• Ervaring met: Verf/Behang

Uitstekend advies

We zijn een aantal malen langs geweest in de winkel, voordat wij tot koop overgingen. Altijd was er tijd en niets hoefde overhaast beslist te worden. We zijn zeer goed geholpen bij het kiezen van de juiste kleuren, waardoor ons nieuwbouwhuis een warm thuis is geworden. Heel erg bedankt voor jullie geduld en het vakmanschap waarmee alles gerealiseerd is.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

De trap is netjes gerenoveerd ,kundig gedaan. Alleen was het niet handig om een week van te voren het onder tapijt al te leggen. was een beetje gevaarlijk, omdat de randen nog niet geplakt waren ,hingen die over de trede, en was gevaarlijk om uit te glijden. Maar verder is het een mooie trap geworden ,ook met de strip bovenaan de trap. bvd gr b breedveld

• Ervaring met: Vloeren

Top geadviseerd en een top levering! Bedankt!

• Ervaring met: Verf / Behang|Vloeren

Klantvriendelijk, goed persoonlijk advies, allemaal meedenkend personeel en de service is uitstekend, onze komplimenten en heel veel dank!! Wij zijn een zeer tevreden klant!! We zeggen het voort !!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer goede ervaringen met het team van Bakker. Super blij met het creatieve advies en de goede technische kennis van de producten. T is prachtig geworden bij ons!!

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

Beste Nelleke, Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review. Veel plezier gewenst met je nieuwe inrichting. Groet, Team Thuisin

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

We zijn heel tevreden over de persoonlijke begeleiding en het advies bij het inrichten van ons nieuwbouwhuis. Nu alles klaar is, ziet het er fantastisch uit. De kleuren op de muren matchen prachtig bij de inbetween, de jalouzieën en de vloerbedekking. De trap is met pvc bekleed met een chique rvs randje. Het is een warm thuis geworden. Wij zijn er heel blij mee.

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Na uitgelegd te hebben wat mijn ideeen waren kwamen zij met de juiste kleuren en materialen. Samen met Merije nog op zoek naar gordijnen, zijn snapte helemaal wat ik zocht en toen de gordijnen werden opgehangen was het ECHT af! TOP!

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Er werd alle tijd genomen in de winkel voor het uitzoeken van behang, kleur van de verf en de raambekleding. Vriendelijk personeel en vakkundig advies, er wordt echt ' meegedacht'. Materialen zijn van goede kwaliteit. Keurig geverfd en behangen en de raambekleding hangt mooi ! In één woord SUPER.

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

We zijn al vele jaren klant en altijd tevreden!!

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies gehad met de restyling van onze winkel.

• Ervaring met: Verf / Behang

Ontzettend prettige gesprekken waarin goed met ons werd meegedacht. Montage was perfect. Weinig overlast en vakkundige afwerking. In 1 worod: TOP!

• Winkeluitstraling N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Service en garantie N.v.t.

• Ervaring met: Vloeren

Fijn contact alles mogelijk, meedenken en goed begeleiden.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.