Slechte communicatie

Halverwege april ben ik langs geweest in Den Helder om twee plissé hordeuren te bestellen á bijna 900 euro. Medewerker in winkel was vriendelijk en we konden gelijk een opmeet afspraak maken voor de week erop. Het opmeten verliep ook prima en hierna werd via de mail een montage afspraak gemaakt voor eind mei. Eind mei kwam de medewerker mooi optijd, maar met de verkeerde maat hordeuren, hij wist niet hoe dit kon en ging het uitzoeken en dit aan mij terugkoppelen. Ondertussen na bijna een week heb ik zelf maar opgebeld wat de status was van de hordeuren. Ik werd door een medewerker vriendelijk te woord gestaan en zou de volgende dag worden gebeld. De volgende dag werd ik inderdaad gebeld, maar deze medewerker was nergens van op de hoogte en zei dat de deuren waren besteld en dit 2-3 weken kon duren. Nadat ik mijn verhaal had uitgelegd en de vraag had gesteld waar het dan fout is gegaan zei ze enkel ‘fouten worden gemaakt, dat is menselijk, begrijpt u’. Tuurlijk kunnen fouten worden gemaakt, maar ik vind het heel jammer dat ik nergens van op de hoogte wordt gesteld, geen excuus krijg en nu weer zo 3-4 weken moeten wachten. Onderling communiceren zou misschien wel een tip zijn. Klant is immers koning toch? :-)

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.

Prettige winkel

Deskundig/service gericht en vriendelijk personeel / groot assortiment /

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat, Buiten Zonwering, Deuren

Goed geholpen, goede service

Goed geholpen bij het uitzoeken van vloer, behang, duettes, verf. Geduldige verkoopsters. Bij een probleem werd dit keurig opgelost.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

netjes en goed

Gordijnen prachtig opgehangen. Fijn geholpen. Ook met verfkeuze

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer tevreden met het resultaat

De klantvriendelijkheid en de service waren Oke! Ben zeer tevreden met het resultaat!

uitstekende dienstverlening

Mooi PVC voor op de trappen en hal. Prima gelegd en tegen een redelijke prijs.

• Ervaring met: Vloeren

In de winkel is vriendelijk en vakkundig personeel! Goede en snelle service, ook bij plaatsing van de ( in ons geval) horren! Dit bedrijf is een aanrader Met vriendelijke groeten Martin Scholten en Berna Pauw

Een witte raaf

We zijn perfect geholpen. De professionaliteit die de winkel uitstraalt wordt door de verkoper voor meer dan 100% waargemaakt.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Fantastische service

Contact en verdere verloop van afhandeling perfect. Goede voorlichting.

Uitstekende firma

Een goede voorlichting door net en behulpzaam personeel. Afspraken worden stipt nagekomen!

Echt top

Na de verkoop die heel goed was, ook de plaatsing ging prima. Jammergenoeg werkt het oog niet om automatisch bij zon de screens te bedienen, maar dat gaat men nog oplossen.

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en voorgelicht over alle mogelijkheden aangaande mijn op maat te maken lamellen. Extra informatie aangaande mogelijkheden en uitvoering werden uitgezocht bij Luxaflex en terug gekoppeld. Last minute verandering in ophanging van mijn kant, werd direct verwerkt en was er op tijd voor de installatie. Vakkundige en uiterst vriendelijke installateur die alles snel en perfect heeft opgehangen. Ben een uiterst tevreden klant!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer goede ervaring met het plaatsen van de rolgordijnen en de Laminaat.

Zeer tevreden.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Aanrader!

Een mooie zaak met veel keuze en heel servicegericht. Goed advies m.b.t. raambekleding ontvangen, ze denken echt met je mee. Alles was op tijd en in goede staat geleverd. De plaatsing ging professioneel, snel en heel netjes.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Uitstekend bedrijf met goede vakmensen.

Geweldig geholpen door vakmensen. Er werd veel tijd genomen voor advies en keuze mogelijkheden.

Uitstekend vakwerk

Goede service en prettige en vakkundige mensen die het scherm hebben geplaatst.

Prima buitenscreen

De buitenscreen en omlijsting zijn qua kleur prima op elkaar afgestemd en werden in een uur tijd geplaatst. Uitstekende zonwering buiten en prima zicht van binnen uit.

Zeer tot tevredenheid !

De screen is vakkundig geplaatst en ziet er heel mooi uit. Ook het oude zonnescherm hebben ze verwijderd en meegenomen. Heel fijn !!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

Grote collectie, goed geholpen maar advies kan beter! Gordijnen goed gemaakt en opgehangen

Altijd goed!

Snel, vakkundig, betrouwbaar. Verder geen woorden aan “vuil” maken.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Netjes opgehangen. Goed uitgelegd. En geen troep achter gelaten. Bedankt

Erg goed

Goed geadviseerd en zo fijn dat je meteen een plaatsings datum krijgt

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prima service, administratie soms wat rommelig

Ik ben goed geadviseerd bij Van Brederode, de voor- en nadelen van alle gordijnstoffen werden goed uitgelegd en samen zijn we tot een keuze gekomen waar ik heel blij mee ben! Nadat we een montagedatum hadden bepaald, kreeg ik enige tijd later een gewijzigde datum per mail toegestuurd. Deze nieuwe datum was ongeveer een maand later dan we in eerste instantie hadden gepland. Voor mij was dit geen probleem, maar ik zou enig telefonisch overleg vooraf gewaardeerd hebben. Op de afgesproken dag stond de medewerker van Van Brederode keurig op tijd voor de deur. Gordijnen werden heel netjes opgehangen en het plastic en de dozen werden weer meegenomen. Ook op het gebied van behang ben ik prima geadviseerd. Een emmertje lijm kreeg ik er gratis bij. Ik heb het behang in de winkel opgehaald en betaald, maar een paar weken later kreeg ik via de mail nogmaals de factuur opgestuurd, met het verzoek deze binnen twee weken te betalen.... dat is natuurlijk wel een beetje slordig!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Wij zijn wederom weer heel tevreden over het materiaal en de montage.

Er wordt keurig gewerkt. Alle verpakking gaat mee terug. Kortom, uitermate tevreden.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.