Nieuwe eigenaars zijn top!
Iets meer dan anderhalf jaar geleden verhuisd en wilde we het hele huis aankleden. Helaas heeft de vorige eigenaar zijn beloftes niet kunnen nakomen en was hij erg moeilijk bereikbaar. Bellen, langskomen, niets had zin. Toen kwam corona en was het wat begrijpelijker maar de communicatie was nog steeds vreselijk. Uiteindelijk bij een andere winkel het meeste gordijnen gekocht na heel veel wachten en teleurstellingen.
Toch wilden we het *ene* gordijn voor ons woonkamer, even gebeld of het nu wel kon na de grootste corona gevaar achter zit. Ondekt dat er een nieuwe eigenaar was! Nou! Wat een andere ervaring! Zo slecht als ons eerste ervaring was, dat was hoe goed het nu ging. Ik heb voornamelijk met Sandra gepraat, die mede-eigenaar is (als ik het goed begrijp), samen met Stephan. Ze was zeer communicatief, en dacht ook mee.
Enige issue was dat we dachte dat we afgesproken hadden dat ze het gordijn kwam ophangen/leveren. Dus gewoon opletten dat alle afspraken goed op papier zitten, en moet het goed lopen. Ze proberen hun best in iedere geval. Mooi bos bloemen ontvangen door het misverstand, wat zeker niet verwacht was!
Prijzen zijn wel omhoog geschoten, tot anderhalf keer zo duur. Maar dat zie ik in meerdere plekken, na de pandemic.
Ik raad het winkel, onder de nieuwe eigenaren, zeker aan!