Enige minpuntje is de prijs, maar daar krijg je dan ook veel voor terug!

Zoals gezegd niet de goedkoopste maar levert zeker uitmuntende kwaliteit! Probeert zich aan te passen waar dat kan (in ons geval tijdsdruk met leggen van de vloer), denkt mee en dan ook nog uitstekende communicatie! Wat wil een mens nog meer. Vloer is ook prachtig gelegd, plinten en deurkozijnen zijn heel netjes afgewerkt en restanten op verzoek achtergelaten, alle andere afval is meegenomen.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Zeer goede ervaringen met Piet. Ervaren en vriendelijk personeel, mooie en kwalitatief uitstekende producten. Niet de goedkoopste maar je weet, goedkoop is duurkoop. Ik weet geen nadelen. Binnenkort toe aan een nieuwe vloer en ik weet al wel waar ik die ga uitzoeken. (En nee, ik heb geen aandelen ;))

Uitstekend bedrijf!

Professioneel, goed georganiseerd, uitstekend adviezen, bijzonder klantvriendelijk! Tijdens onze vakantie werden wij geheel "ontzorgd", bij thuiskomst een big surprise; gerenoveerd trappenhuis, behangen, schilderwerk en nieuwe luxaflex. Alles prachtig gedaan! Huis werd keurig achtergelaten, gezogen, gedweild en een gezellige bos bloemen op tafel als welkom! Kortom: we konden het ons niet beter wensen! Heel veel dank!

Professioneel klantvriendelijk en meedenkend

Net als eerdere ervaringen weer prettig en vakkundig geholpen. Fijn dat er meegedacht wordt advies gegeven wordt zonder dat men sturend is. Alles gaat in goed onderling overleg. En wordt vakkundig opgehangen en in mijn geval keurig geschilderd. Fijne mensen die erg netjes werken en vriendelijk zijn.

Snel & deskundig

Tapijt kon snel gelegd worden, wat mijn dochter heel fijn vond :). Helaas had de fabriek tekort geleverd, waardoor het niet gelegd kon worden. Alsnog binnen twee dagen gelegd, waardoor mijn dochter met Kerst alsnog haar nieuwe kamer in kon! Bedankt!

Top team!

Top team dat alle tijd voor je neemt en goed adviseert. Zorg ontneemt en maakt een woning helemaal de jouwe! Aanrader!!!!

Vriendelijk, professioneel en hulpvaardig

Marmoleum vloer besteld bij Thuisin Piet, wel handig om even in Assendelft de showroom te bezichtigen, daar meer product gerichte informatie als stalen voor handen, dan in de winkel. Maar Thuisin Piet is vriendelijk, professioneel en klant gericht. Duidelijk dat dit bedrijf goed samen werkt, onderling overlegd als met de klant en correct werk afleverd. Zeer te vrede, ik beveel ze aan.

• Ervaring met: Vloeren

vakwerk met behangen prachtig resultaat

prettig geholpen, advies en alles op een rustig tempo. afspraak maken ging prima, in twee dagdelen is het behangwerk uitgevoerd. resultaat is boven verwachting. professioneel en een heel goede ervaring. dank team "Team van Matthijs & Rob" !

• Ervaring met: Verf/Behang

Goed werk en goede service

Ik heb door Thuisin Piet het plafond laten stuken, de wanden laten behangen (Renovlies) & schilderen, de vloer laten leggen en de raamdecoratie laten verzorgen. Ik heb mij door hen uitvoerig laten adviseren en het resultaat is daar ook naar: ik ben zeer tevreden. Plafond, wanden en vloer: alles ziet er strak en netjes uit. Er is keurig werk geleverd en de voortgang is door de medewerker van Thuisin Piet goed in de gaten gehouden. Een klantgerichte zaak met oog voor de service die je als consument verwacht. Aanbevolen!

Vakmanschap en klantgericht

Bij de aankoop uitstekend geholpen. Alle tijd om mee te denken en advies op maat te geven. De uitvoering en de service waren professioneel

Zeer goede service

Tijdens een bezoek aan de zaak in Amstelveen vakkundig en vriendelijk geholpen en snel een mooie kwalitatief hoogwaardige gordijnstof uit kunnen zoeken. Ook diverse opties besproken over verschillende ophangsystemen en afwerking van de gordijnen. Medewerker van de firma Piet is in Mijdrecht aan huis gekomen om eea op te meten. Sneller dan verwacht kregen we bericht dat de gordijnen klaar waren en een afspraak gemaakt om deze op te komen hangen. Oude dubbele gordijn-en vitrage rails zijn vakkundig en snel verwijderd en vervangen door een enkele nieuwe rails. Prima service en schitterende gordijnen gekregen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Van A( binnen in de winkel) tot Z(vloerspecialist gedag zeggen) top advies, kwaliteit en executie.

Bijna vergeten dat dit nog bestaat, vanaf eerste oriëntatie in de winkel, advies, vrijblijvende offerte inclusief suggesties na huisbezoek, bestellen, redelijke doorlooptijd en dan het uiteindelijke proeven van de pudding, het perfect leggen van de vloer door meedenkende bekwame specialisten. Dus een meer dan uitstekend beoordeling en Champions League niveau, geen enkele behoefte om ergens anders te oriënteren.

Super service!

Altijd tevreden geweest met de service en kwaliteit

vriendelijk &vakkundig!

Mooie spullen, goede adviezen, alles volgens afspraak en in goed overleg geleverd en opgehangen.

Perfect, vriendelijk, vakmanschap

Vriendelijk geholpen. Hebben de juiste kennis in huis. Mag proef staaltjes mee naar huis nemen als dat nodig is. Genoeg assortiment om te kiezen. Nemen de tijd voor elke klant.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

In de winkel werden we heel goed geholpen, er werd goed mee gedacht en we mochten meenemen wat we mooi vonden om te kijken hoe het thuis stond. De levering was keurig en op tijd! Hele goede service!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed en deskundig advies. Werkzaamheden perfect uitgevoerd.

Winkel is een beetje moeilijk bereikbaar als je van buiten komt. Maar eenmaal binnen word je zeer plezierig geholpen met deskundig advies. We zijn erg tevreden over de afwerking van de gordijnen en de precisie waarmee de vloer werd gelegd.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Service, persoonlijke aandacht en ondernemerschap staan hoog in het vaandel bij Thuis in Piet.

Onze keuze voor Thuis in Piet is vanwege het grote assortiment in verf, behang en raambekleding. Het contact met de medewerkers hebben wij als heel plezierig ervaren. Wij kregen een goed persoonlijk advies qua kleur gebruik voor onze beneden verdieping. Door het prachtige kleurenpalet is onze sfeervolle woonkamer precies geworden wat wij in gedachten hadden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijne winkel met super veel keuze en goede service

Wij hebben ThuisInPiet gekozen voor het behangen van ons nieuwe appartement in the Mayor. Het behang waar wij uit konden kiezen was in overvloed aanwezig in de winkel. Uiteindelijk veel contact onderling gehouden over oplevering woning. Eenmaal gestart met de klus was 100% duidelijk dat we de juiste keuze hadden gemaakt. Goede begeleiding in de winkel bij de keuze en de behangers waren nog beter. Wat een vakmensen!! Snel behangen met fantastische service en een grandioos resultaat. Bedankt!!

• Ervaring met: Verf/Behang

Professionele organisatie die kwaliteit levert

Binnen - en buiten schilderwerk is uitstekend gedaan en er is heel netjes gewerkt. Communicatie verliep prima met het bedrijf en de schilder zelf. Er is veel respect en waardering voor de wensen van de klant.

• Ervaring met: Verf/Behang

Zeer prettige ervaring met vakbekwame en vriendelijke mensen.

De communicatie verliep heel prettig. Er is meegedacht en de mensen waren oplossingsgericht bezig. De werkzaamheden zijn heel keurig verricht. Niet onbelangrijk: alle troep e.d. van zaagwerk in de tuin is netjes opgeruimd.

Zeer deskundig bedrijf

Goede en duidelijke communicatie zowel schriftelijk als verbaal. Je weet wat je kan verwachten. Staan open voor vragen en geven daarbij deskundig advies. Komen afspraken na.

• Ervaring met: Verf/Behang

Zeer netjes gewerkt en geen "overlast" gehad.

De schilders hebben zeer netjes gewerkt. Het schilderwerk ziet er erg strak uit. De verfspullen iedere einde dag netjes opgeruimd zodat wij in huis konden blijven wonen tijdens de werkzaamheden. Gereed conform afgesproken planning.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Ruime keuze en goed advies

Ik kom graag in deze winkel vanwege de ruime keuze, het goede advies omtrent kleuren en de mogelijkheid om stalen even mee naar huis te nemen. Onlangs is er buiten de schuld van de zaak om iets fout gegaan hetgeen zonder morren is verholpen. Dat noem ik nog eens service. Ik beel deze zaak van harte aan.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Onprettig

Ik werd door een dame geholpen die er duidelijk geen zin in had. Zuchtend nam ze onze bestelling op , vervolgens wilde ze niet dat we bij de balie wachten totdat de verf gemixed werd en werden we verzocht maar ergens in de winkel te gaan staan. Op alle onze vragen werd zeer vermoeid gereageerd en ze werden met tegenzin beantwoord. Op een simpele vraag als : heeft u het bonnentje voor mij? Kwam een snauwerig die komt er zo aan. Je kreeg het gevoel alsof ze liever had dat je er niet was. Vervolgens heeft ze ook nog de verkeerde verfkleur gemengd kwamen we thuis achter. Ik ga niet meer naar deze winkel. Om deze review achter te laten moet ik toestemmen om mijn gegevens te laten verwerken , anders kan ik hem niet plaatsen. Geen idee waar mijn gegevens nu voor gebruikt gaan worden.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.