Prima service, goed geholpen, werk is keurig uitgevoerd.

In ons nieuwe huis moest alles gebeuren: behang, schilderwerk, vloer (pvc) en raambekleding (jaloezieën en duetten). Het leek ons handig om alles in één hand uit te besteden. En dat was een goede keus: alles is keurig in orde gemaakt, goed doorlopend gepland, we zijn hier super blij mee en hebben Heeman al bij verscheidene anderen aangeprezen.

• Winkeluitstraling*
  • Persoonlijk advies*
  • Assortiment*
  • Vakmanschap*
  • Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prachtige vloer met een keurige afwerking!

We zijn in de winkel netjes geholpen bij het maken van onze keuze. We hebben gaandeweg nog enkele keren vragen hgead en een wijziging gedaan, ook hierbij zijn wij zeer netjes te woord gestaan en geholpen. De vloer ligt er inmiddels 1 dag in en we zijn zeer enthousiast over het resultaat. Ook bij het leggen zijn we vriendelijk geholpen met een rustige uitleg op onze vragen, aan alle wensen is voldaan. We kunnen Thuisin Heeman aanraden voor het gehele traject van eerste koop tot aan het eindresultaat!

• Winkeluitstraling*
  • Persoonlijk advies*
  • Assortiment*
  • Vakmanschap*
  • Service en garantie*
  • Ervaring met: Vloeren

goed geholpen met het vinden van de juiste PVC vloer voor ons nieuwe huis.

• Winkeluitstraling N.v.t.
  • Persoonlijk advies
  • Assortiment
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.