Super goede service

Ik heb al vaker bij de Heeman een order geplaatst omdat de service zeer goed is. Nu ook weer een grote order geplaatst voor 14 vouwgordijnen. Heel fijn geholpen door Yvonne, denkt mee in oplossingen en de wensen van de klant. Zeer snelle levering, en alles wordt vakkundig opgehangen en gemonteerd. Daarbij wordt al het afval meegenomen en wat blijft zijn prachtige vouwgordijnen, heeeeeeel erg blij mee. Groetjes Elles

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fantastisch!

Ik wilde een hele speciale vloer. Er werd goed meegedacht, mocht samples mee naar huis nemen. Tijdens het leggen van de vloer goede service en uiteindelijk een hele strakke mooie vloer! Be er heel erg blij mee Heeman, dank!

• Ervaring met: Vloeren

Dank je wel voor het compliment Monique, ook namens onze stoffeerder Taco! Wij vonden het een uitdaging en een eer om jullie bij te staan bij het kiezen en leggen van deze prachtige en speciale vloer. Zulke pareltjes worden niet dagelijks door onze klanten uitgekozen. Hij past ook perfect bij jullie keuken en de rest van jullie inrichting. Wij wensen jullie veel woongenot toe! Groet, Yvonne

Alles super

In eerste instantie deze winkel uitgekozen omdat dit een lokale winkel is. 'Kleine ondernemer' geen grote keten, 'kopen is gunnen'! Super tevreden over de service en de producten. Het is mogelijk om zelf bij de verschillende materialen rond te kijken, maar als het nodig is, dan krijg je deskundig advies. Onze PVC vloer is supernetjes gelegd inclusief plinten. De trap is bekleed met tapijt plus ondertapijt en dit is echt elke keer genieten als je de trap op of af loopt! De gordijnen zijn opgemeten en professioneel genaaid en netjes opgehangen, zowel met als zonder verduisteringsgordijnen. We hebben géén punten van kritiek, beetje saai, maar zo is het wel! Wij komen hier zeker terug (alhoewel dat misschien lang gaat duren omdat de kwaliteit super is!!!)

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prima service, goed geholpen, werk is keurig uitgevoerd.

In ons nieuwe huis moest alles gebeuren: behang, schilderwerk, vloer (pvc) en raambekleding (jaloezieën en duetten). Het leek ons handig om alles in één hand uit te besteden. En dat was een goede keus: alles is keurig in orde gemaakt, goed doorlopend gepland, we zijn hier super blij mee en hebben Heeman al bij verscheidene anderen aangeprezen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prachtige vloer met een keurige afwerking!

We zijn in de winkel netjes geholpen bij het maken van onze keuze. We hebben gaandeweg nog enkele keren vragen hgead en een wijziging gedaan, ook hierbij zijn wij zeer netjes te woord gestaan en geholpen. De vloer ligt er inmiddels 1 dag in en we zijn zeer enthousiast over het resultaat. Ook bij het leggen zijn we vriendelijk geholpen met een rustige uitleg op onze vragen, aan alle wensen is voldaan. We kunnen Thuisin Heeman aanraden voor het gehele traject van eerste koop tot aan het eindresultaat!

• Ervaring met: Vloeren

goed geholpen met het vinden van de juiste PVC vloer voor ons nieuwe huis.

• Winkeluitstraling N.v.t.
  • Persoonlijk advies
  • Assortiment
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service en garantie N.v.t.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.