Ondanks wat slordigheden in de onderlinge communicatie zijn we tevreden.

Zoals hierboven genoemd, niet altijd was 'ons dossier' terug te vinden of was niet compleet. Uiteindelijk is alles opgelost en zijn aanpassingen gedaan waar nodig bleek (gordijnlengte, lengte van een rails, etc.) Het was fijn te merken dat daar niet moeilijk over werd gedaan en dat Thuisin daar accuraat in handelde. Alles bij elkaar duurde het daardoor wat langer. Wat wel lastig blijft is dat je van een 'monstertje van een paar centimeter' de duettes moet uitkiezen. Achteraf hadden we voor een kamer toch een meer verduisterend iets willen hebben. Dank voor de service!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

We zijn enorm goed geholpen in de winkel, denk bijna wel door alle medewerkers omdat we dan toch weer wat anders wilden of nog een bijpassende kleur verf voor een kastje nodig hadden. Alles even geduldig, ze pakten gewoon alle stalen er weer bij voor ons. Ook de mannen die thuis het werk kwamen verrichten(vloerbedekking leggen, rolhor en gordijnen ophangen) werkten netjes en gaven advies. Ramsis en Michel zijn in totaal 5 dagen geweest. Ze hebben beide trappen keurig bekleed met PVC. Toen ze met de overloop bezig waren kwamen we tot de conclusie dat het laminaat in de andere kamers geen gezicht meer was. Gelukkig werd dat meteen opgepakt en hadden we een week later ook in de andere kamers PVC liggen. Bedankt allemaal!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

De luxaflex zijn bezorgd en gemonteerd. Ze werken goed. Allee. De hup moet nog geïnstalleerd worden. Bedankt voor de goede service.

Prima ervaringen

Wij hebben onze woonkamer aangepast. Alle materialen kwamen van Thuis-in van Dijk. Top in orde. Tevens zijn de gordijnen op maat gemaakt en opgehangen, keurig netjes en prima vaklui

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Sfeervolle gordijnen met warme uitstraling

Goed gemonteerd en opgehangen. Ben er blij mee!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Uitstekend geholpen met styling advies en levering + montage

Vanaf het stylingadvies tot aan de levering en de montage zijn we perfect en uitstekend geholpen. Echte vakmensen met mooie producten en fijne communicatie!

uitstekend

kort maar krachtig uitstekend

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede service en vriendelijk geholpen

We hebben een luxaflex gordijn uitgezocht in jullie mooie winkel. Zelfs in de avond nog telefonisch een inmeet afspraak kunnen maken. Hij is netjes opgehangen door een vriendelijke en ervaren monteur. Het staat erg mooi en we zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Heel veel keus en goed advies

Al jaren klant voor raamdecoratie, behang, verf, vloeren. Goed advies, alle kleuren worden bij elkaar gelegd op een "daglicht plek." Het personeel is niet allemaal even vriendelijk (een keer een bitchy antwoord gekregen op een gewone vraag en een keer een stuurse vrouw op bezoek gehad voor het inmeten), maar wel kundig. De laatste keer ging er iets mis net de bestelling, maar dat werd met spoed in orde gemaakt en bovendien kregen we een grote bos bloemen bezorgd.

Vriendelijk, meedenkend, kwaliteit

Fijn, professioneel maar ook gezellig team dat meedenkt in wat je mooi vindt. Ook wordt meegedacht in je praktische wensen en budget. Producten zijn van goede kwaliteit en levertijden prima.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer deskundig geholpen en prachtig resultaat

Bij ThuisIn van Dijk word je deskundig geholpen en er wordt ook de tijd voor je genomen. Heel erg fijn. Raamdecoraties, vloerbedekking, plinten, verf en behang, ze hebben het allemaal. Alles wordt vooraf opgemeten en bij levering vakkundig gelegd, gemonteerd en opgehangen. En kwalitatief heel mooie en goede producten. Super blij met het resultaat en heel erg tevreden met hoe we geholpen zijn. Van verkoop tot montage: alles was top geregeld. Een aanrader dus.

Topbedrij

Wij hebben een vloer en inbouwkast op maat aangeschaft bij Thuisin Van Dijk. De eerste contacten verliepen heel.plezierig, goede info etc. De medewerkers die de vloer hebben gelegd waren erg plezierig in de omgang en hebben een fantastische vloer neergelegd met perfecte afwerking. Onze complimenten. De inbouwkast moret nog geleverd worden maar wij hebben er het volste vertrouwen dat dit op dezelfde plezierige manier gaat gebeuren als onze super mooie vloer.

• Ervaring met: Vloeren, Kasten op maat

Mooie kwaliteit spullen en vakkundige plaatsing

Fijne winkel, mooie kwaliteit spullen, prettig en vakkundig personeel.

Mooi product goede service

Gordijnen. Behang. Trap. Voor al je vragen en mooie producten in huis zou ik hier naartoe gaan.

Netjes en goed gewerkt

Prettige mensen en al eerder goede ervaringen

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Aanrader!

We zijn erg tevreden over de service van Thuisin Van Dijk. Zowel in de winkel, telefonisch en via mail zijn we heel goed geholpen. De stoffeerders waren zo te merken echte professionals en hebben prachtig werk afgeleverd. We hebben in het verleden bij andere winkels ook weleens anders meegemaakt, dus deze professionaliteit is echt een verademing. We kunnen Thuisin van Dijk van harte aanbevelen!

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Super goede vakmensen

Goede begeleiding tijdens aankoop vloer en hulp bij keuze gordijnen en kleur voor woning

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Alles top uitgevoerd, gordijnen, pvc-vloer, inloopkast en wasmachinekast

Fijn bedrijf met vakmanschap, veel ervaring en goede service.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

heldere communicatie en vakwerk

de vloerbedekking is netjes gelegd volgens afspraak

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Goed contact en prima service

• Ervaring met: Vloeren

Dank voor jullie vakwerk met respect van begin tot eind

Graag wil ik jullie bedanken voor alle werkzaamheden in de nieuwbouw woning. Wat is het toch genieten: jullie leveren vakwerk met respect van begin tot eind. Groet, mevrouw Loef

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Super goede service en leggen van tapijt

We zijn erg blij met onze nieuwe trapbekleding. Goed geholpen met keuze maken. En hele goede communicatie over afspraken inmeten en leggen. En echte vakmannen die netjes te werk gingen en onze trappen perfect opnieuw bekleed hebben.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Erg tevreden

Goed geadviseerd in de winkel, klantvriendelijk personeel en vakmanschap aan huis.

• Ervaring met: Vloeren

Goede service, komen afspraken na

Gordijnen gekocht en op maat laten maken. Op tijd geleverd en door medewerker opgehangen.

Zoals altijd afspraak nagekomen

Over Thuisin van Dijk

Thuisin van Dijk is dé woninginrichtingsspecialist voor zowel de zakelijke als particuliere markt. Wij bieden een uitgebreid assortiment aan vloeren, raamdecoratie, gordijnen, verf, behang en kasten op maat. Bij Thuisin van Dijk staat persoonlijk advies centraal. Wij geloven namelijk dat een interieur pas écht persoonlijk wordt als het aansluit bij de identiteit van de klant. Onze deskundige adviseurs nemen dan ook graag de tijd om samen met de klant te kijken naar de mogelijkheden en wensen. Bij ons staat klanttevredenheid voorop en daarom bieden wij ook vrijblijvend advies op maat. Of het nu gaat om het inrichten van een woonkamer, slaapkamer, kantoor of werkruimte, bij Thuisin van Dijk ben je aan het juiste adres voor een unieke en persoonlijke interieurbeleving. Kom langs in onze winkel en laat je inspireren door ons uitgebreide assortiment en persoonlijke service.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.