Kwaliteit en goede service

De gordijnen zijn mooi, de hordeur is keurig geplaatst. Erg vriendelijke mensen! Geven goed advies! Enige minpunt is dat de middensteun vd gordijnrails niet netjes in het midden is geplaatst. Ziet er slordig uit, als je er op let.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Heel erg goed en fijn geholpen

Alles wat gedaan is. Inmeten, ophangen. Alles was uitstekend. Wij zijn super blij met onze jaloezieën. Bedankt voor alles!!!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prima geholpen en goed advies

Vervolgens keurig gelegd, heel blij met onze pvc vloer.

• Ervaring met: Vloeren

Goede service en vakwerk door vakkundig personeel. Zeer tevreden met het resultaat en zo trots op de vloer en trap.

achteraf mij rotgeschrokken

blikje sigma liter verf op kleur 80 euro bezopen gewoon elders 48 euro ik ga voortaan wel naar praxis of hornbach

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Hartelijk dank voor jouw review. Wij vinden het vervelend dat je geschrokken bent van de prijs van de verf. Er is echter een reden waarom onze verf duurder is dan de verf uit de bouwmarkt. De kwaliteit van de verf in de bouwmarkt is minder dan de kwaliteit van de verf in o.a. onze winkels. Sigma heeft er voor gekozen in de bouwmarkten een "doe-het-zelf" kwaliteit te verkopen. In de bouwmarkt wordt bijvoorbeeld ''Sigma Lak Interieur'' verkocht. Wij verkopen deze zelfde lak onder de naam ''Sigma S2U Nova Satin''. Het verschil zit hem in ''S2U''. Dit geeft aan dat de lak volgens de norm van Sigma in de hoogst haalbare categorie valt. Alle ''S2U'' producten van Sigma zijn ontwikkeld voor de professional en garanderen het beste resultaat. Als consument ben je met deze lijn producten dan ook verzekerd van het beste en gaat deze kwaliteit uiteindelijk langer mee, hoef je minder vaak opnieuw te schilderen en ben je uiteindelijk goedkoper uit. Hopelijk hebben we het zo duidelijk uitgelegd en wil je misschien jouw review herzien? Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Thuisin.nl

prima geholpen, vakkundige verkoopsters

Kamerbreed tapijt gekocht, op tijd geleverd en keurig en snel gelegd

vriendelijk, vakkundig en behulpzaam

Thuisin is een prettige winkel waar je door alle medewerkers oprecht vriendelijk wordt geholpen. Ze denken met je mee in oplossingen en willen je echt helpen. Een volgende keer zouden we hier absoluut weer naar terug gaan.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

rolgordijn

Wel heeft de stoffeerder erg goed gedaan en vriendelijk. Wel jammer, dat de rolgordijnen gevoelig door de openslaande ramen. De raam duwt de rolgordijn weg, en ik vang hem op tijd, en weer teruggezet. Omdat de luchtrooster te laag zit, daarom krap en rolgordijn is wel te dik. Had dunnere rolgordijn, zou zeker geen probleem.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Kwalitatief en professioneel van winkel tot leggen

We zijn zeer vakkundig en prettig geholpen in de winkel. Offerte vlot, afspraken duidelijk en nagekomen. Leggen van onze pvc vloer keurig, professioneel en vriendelijk.

Erg goed!

Mooie gordijnen, goed opgemeten! Snelle service!

Deskundig en servicegericht

Wij zochten behang. De eerste medewerker die ons hielp, vertaalde onze wens niet super. Maar een tweede medewerker die werd ingeschakeld deed dat echt heel goed en kwam meteen met serieus mooie opties. De keuze voor de twee behang soorten was zo gemaakt! Helaas bleek thuis dat één behangsoort veel donkerder uit viel dan in de winkel. Het was behang van ruim 125 euro per rol... En per abuis waren er nog 2 van besteld ipv 1. Maar... Van Dijk zocht met ons mee naar een oplossing; we hebben nu een prachtig alternatief zonder bakkeleien over de extra kosten. Dus alsnog tevreden de deur uit ☺️

• Ervaring met: Verf/Behang

prima sevice en uitvoering

meedenken en oplossingen bieden

Geweldig!!

Geweldige zaak met deskundig en behulpzaam personeel!! Bovendien een super service!!

Helemaal prima.

De levering duurde wat lang doordat er 1vouwgordijn niet of niet goed geleverd was maar verder helemaal prima. De monteur had ze alle 7 binnen no time hangen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Je voelt je thuis in deze winkel!

Vakkundig personeel. Snel geholpen, goed advies. Mooi assortiment. Tussentijds goed overleg over het leggen van onze vloer. Stoffeerders echte vakmensen. Voor ons een verademing in vergelijking tot grote ketens en bouwmarkten. Vliesbehang tot op de meter nauwkeurig geleverd, hoefden niet een hele rol te kopen voor een klein stukje muur. Kortom een zaak wasr we ook andere zaken gaan aanschaffen!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Planning volgens afspraak

Alles netjes op tijd geleverd en.geplaatst

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Er ging zoveel mis, echt heel vermoeiend

In eerste instantie prima geholpen, maar veel miscommunicatie binnen het bedrijf waardoor er vaak veel verkeerd ging. Gaf erg veel spanning extra voor mij en mijn ouders tijdens hun verhuizing. Ondanks dat probeerde het bedrijf het goed op te lossen en is het eindresultaat toch behaald

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Alles is gegaan zoals we hadden afgesproken.

Vriendelijke ontvangst en prima opgehangen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Levering duurt erg lang, maar als het hangt is het top!

Half december hebben we alles besteld, begin januari ingemeten. Het is nu 24 februari en de helft hangt... echt mooi! Maar we vinden het erg jammer dat we zolang moeten wachten! Wanneer komt de rest???

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Van begin tot het eind prima geholpen. De werkzaamheden zijn goed en netjes uitgevoerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Als eerder meegemaakt: plezierig!

Correcte en duidelijke advisering en uitvoering.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Er werd goed geluisterd en meegedacht om een goed systeem voor mijn kiep/kantelramen te vinden

Alles keurig uitgevoerd. Blij mee! Daar gaan we nog jaren plezier van hebben.

Perfect geholpen

Pvc vloertje keuken Wij hebben de muur tussen onze keuken en de woonkamer eruit gesloopt en daardoor hadden we een nieuwe vloer nodig voor in de keuken. Dit was om en nabij 5 vierkante meter. Eigenlijk hadden we aan 1 pak pvc net niet genoeg. Daarbij voorgesteld of thuisin (van Dijk) een extra staal bij de leverancier wilden bestellen zodat we niet onnodig een heel pak pvc extra hoefden te bestellen. Dit was uiteindelijk geen probleem en de extra staal kon worden besteld. Kortom prima service en vakmanschap, vloertje prima gelegd voor een schappelijke prijs.

• Ervaring met: Vloeren

Prima service, en een keurige vloer gelegd.

Fijne service! Vakmannen die de vloer bij ons hebben gelegd! Ik ben zeer tevreden.

Prima werk en service

Trap laten bekleden met PVC. Prima werk geleverd. Kwamen voor de montage even kijken of de trap goed schoongemaakt was.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.