Servicegericht

Voor ons nieuwbouwhuis hebben wij bij thuis in / van Dijk een PVC vloer, trapbekleding en bij van Dijk behang gekocht en laten plaatsen. Vriendelijk personeel wat met je mee denkt, en kijkt naar oplossingen. Zo kwamen na het leggen van de vloer erachter dat er een vlieg (!) in de toplaag van de vloer zat. De plank waarbij dit het geval is, is kundig verwijderd en de nieuwe plank is naadloos weer geplaatst. En dit alles gecombineerd met de afspraak om de trap te laten bekleden. Prettige zaak, aanrader! Voor ons de reden om voor een bestaande winkel te kiezen, zodat er service bij zit. Als kers op de taart nog een bos bloemen gekregen nadat de werkzaamheden waren afgerond. Heel erg leuk!

Uitstekend!

Niets op aan te merken Uitstekende kwaliteit!

Complete service

Vanaf het moment dat ik de winkel instapte voelde het goed. Professioneel en vriendelijk geholpen. Na de bestelling altijd bereikbaar voor vragen. Tijdens het leggen is er meegedacht met een lekkage en de mooie vloer ligt er perfect in.

Dik tevreden

Fijne en goed gesorteerde kwaliteitswoonwinkel waar persoonlijke service nog vooropstaat. Indien nodig zullen wij hier zeker terugkomen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Klantvriendelijk personeel en we hebben goede adviezen gehad en goede uit leg over de houten jaloezieën.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Beter volgens planning werken en arbeid veel te ruim ingeschat!

Er is helaas niet helemaal volgens de planning gewerkt, vergeten de plinten te schilderen, waardoor het een week duurde voordat alles op z’n plek kon. De meeste vraagtekens heb ik bij het inschatten van de hoeveelheid werk en dus het arbeidsloon. Er werden 2 dagen berekend voor het leggen, terwijl het in 1 dag klaar was!! Dat is snel verdiend!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Goede service en top kwaliteit

Zeer goede ervaringen, wordt prima geholpen en denken met je mee.

Goed advies en mogelijkheden

Wij hebben meerdere proefmonster van gordijnen thuis mogen kijken. Netjes geholpen en laten ophangen. Hierbij zijn netjes alle kreukels uit de gordijne gehaald.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vloer anders als dat we verwacht hadden

Vloer netjes gelegd! Alleen op een staal ziet het er toch wel anders uit. We hadden iets anders verwacht, met name geen donkere delen ertussen. Dus we moeten nog erg wennen aan de vloer, voor de rest prettig in onderhoud.

zeer goede service

Goed advies en goede service

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Gewoon perfect inspelen op de vragen van de klient

Gewoon perfect inspelen op de vragen van de klient en keurige afwerking van het geleverde.

• Ervaring met: Vloeren

Producten prima. De rest eromheen ging allemaal fout

Erg goed geholpen in de winkel met goed advies e.d. Daarna ging bijna alles mis. Het begon met het meten. Er werden dingen gemeten die we niet afgesproken hadden en dit gaf veel verwarring, ook bij het personeel dat het uit moest voeren. Daarna met het leveren of niet leveren. Soms werden dingen half afgemaakt, dan was een product er nog niet enz enz. Positief is wel dat er steeds naar een oplossing werd gezocht. Maar het gaf wel veel irritatie.

Oog voor detail

Onze vloer én gordijnen bij ThuisIn besteld. Alles is netjes op maat gemaakt en gemonteerd. Wij genieten elke dag van ons appartement, mede dankzij ThuisIn.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Klantgerichte benadering en deskundig advies

Winkelbediende gaf deskundige ondersteuning bij het kiezen van laminaat en kleurstelling verf. Er werd met de klant meegedacht. Laminaat werd keurig gelegd. Goede communicatie; afspraken werden keurig nagekomen. Kortom Thuisin van Dijk is een aanrader.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Geweldige service en ervaring

Van het eerste moment van uitkiezen tot het plaatsen van onze vloer hebben weij een geweldige ervaring gehad met Thuisin van Dijk,

Afspraak prima gegaan.

Goede afspraak nagekomen en de bevestiging van de lamellen is prima verlopen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed geadviseerd en perfect geïnstalleerd

Mooie wave gordijnen geïnstalleerd tot op de mm precies

Heel tevreden

Fijn geholpen in de winkel ook thuis met het plaatsen van de rolgordijnen heel tevreden met het resultaat

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Super ervaring , ben erg blij met de raamdecoratie

Heel erg tevreden van begin tot eind .en heel erg blij dat ik voor iets duurder heb gekozen , nu is het precies zoals ik wilde . Lekker alles electrische . Groetjes Marco

Vriendelijk, ervaren , service gericht, Netjes ( af )gewerkt

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Goed adres voor woningaankleding

Fijne, mooie winkel, vriendelijk deskundig personeel.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Deskundig en goed!

Al eerder hadden we een laminaatvloer laten leggen door dit bedrijf en omdat dat zo goed was gegaan hebben we hen opnieuw ingeschakeld voor het leggen van een laminaatvloer en vloerbedekking in het nieuwe huis. Prachtig en zo goed gelegd, echt heel netjes!

Uitstekende service.

Vloerbedekking vlot en netje gelegd.

• Ervaring met: Vloeren

Klantgericht en zéér hulpvaardig!

Zeer hulpvaardig bij het uitzoeken en de keuze van de vloer. Afspraken voor egalisatie en leggen van de vloer waren snel gemaakt en goed nagekomen. Het leggen van de vloer is, door vriendelijke en vakbekwame heren, netjes, snel en vakkundig gedaan. Het uiteindelijke resultaat, precies zoals gehoopt, fantastisch!!!

Over Thuisin van Dijk

Thuisin van Dijk is dé woninginrichtingsspecialist voor zowel de zakelijke als particuliere markt. Wij bieden een uitgebreid assortiment aan vloeren, raamdecoratie, gordijnen, verf, behang en kasten op maat. Bij Thuisin van Dijk staat persoonlijk advies centraal. Wij geloven namelijk dat een interieur pas écht persoonlijk wordt als het aansluit bij de identiteit van de klant. Onze deskundige adviseurs nemen dan ook graag de tijd om samen met de klant te kijken naar de mogelijkheden en wensen. Bij ons staat klanttevredenheid voorop en daarom bieden wij ook vrijblijvend advies op maat. Of het nu gaat om het inrichten van een woonkamer, slaapkamer, kantoor of werkruimte, bij Thuisin van Dijk ben je aan het juiste adres voor een unieke en persoonlijke interieurbeleving. Kom langs in onze winkel en laat je inspireren door ons uitgebreide assortiment en persoonlijke service.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.