Heel erg tevreden. Fijn dat jullie mee denken .

Zelf had ik een bepaald idee in gedachten. Door dat jullie goed hebben geluisterd, hebben jullie mijn idee tot werkelijkheid gebracht. Ik ben egr tevreden met het eind resultaat.

• Kwaliteit van het werk

Eerste keer gebruik gemaakt van Multicopy. Door omstandigheden kwam de accountmanager het gevraagde ophalen en het werd alles keurig thuisbezorgd. Super service! Wij hebben 30 x ons cursusmateriaal laten kopiëren.. Het enige minpunt vond ik dat we naderhand moesten rapen omdat ik van tevoren niet duidelijk heb aangegeven hoe ik het retour wilde. Per cursusmap 1 kopie en dan 30 setjes. Was niet handig van mij. De kwaliteit was uitstekend.

Snelle service en communicatie

Als nieuwe klant binnengekomen met een spoedvraag over te fabriceren stickers. Ondanks de kleine opdracht werden wij serieus genomen en is er op tijd geleverd. Prima !

• Kwaliteit van het werk

Duidelijke en vlotte communicatie. Goede producten en prima service, zeer tevreden.

Prima bedrijf

Een klusje aangekondigd wat op het laatst gemaakt moest worden. Ondanks onverwachte grote drukte bij Multicopy lukte dat toch nog. Tegelijkertijd was daardoor de communicatie wel wat moeizaam en de aangepaste opmaak (die door MC gedaan moest worden) daardoor wel acceptabel, maar niet optimaal. Vriendelijke mensen en altijd bereid om te helpen, maar een overload van het personeel (die daar in haar eentje zit) is niet prettig voor het meedenken. Ik voelde me bezwaard om te vragen de aanpassingen te doen.

• Kwaliteit van het werk

Snelle afhandeling van onze vraag ivm kopieerwerk. Zondagavond verstuurd, volgende dag een mailtje dat het gehaald kan worden.

Goede service!

Kwaliteit van het drukwerk is altijd goed en wordt snel geleverd. Daarnaast staat Inge ons vriendelijk te woord en is ze altijd bereid om mee te denken!

uitstekend

Prima verwerkt mijn verzoek voor maken drukwerk voor de Vereniging waar ik als vrijwilliger werkzaam in ben. na wat communicatie heen en weer persoonlijk en via de email, goed afgeleverd drukwerk voor een prima prijs ook. met dank aan Inge van der Woude-Bonouvrie hier werkzaam.

Prettig

Hele prettige samenwerking met diverse collega's van de vestiging.

Top service!

Ik had een haastklus en belde Multicopy IJsselstein/Nieuwegein. Zij hadden nog ruimte en beloofden de printopdracht binnen een dagdeel op leveren. Binnen 3 uur kreeg ik de prints aan de deur afgeleverd

• Kwaliteit van het advies N.v.t.

FIJN BEDRIJF OM MEE TE HANDELEN

GOEDE COMMUNICATIE, VLOTTE AFHANDELING EN ZELFS BEZORGD TERWIJL DAAR NIET OM WAS GEVRAAGD!

• Kwaliteit van het werk

Goede service en snelle leveringen.

Ik ben zeer tevreden over Multicopy. Ze zijn altijd bereid om mee te denken en te helpen. Het eindresultaat ziet er altijd heel mooi uit. Het persoonlijk contact vind ik heel belangrijk en de samenwerking bevalt ons heel goed.

Snelle en professionele service

Er wordt altijd meegedacht en geholpen om een mooi product te maken.

geweldig!

Ik kom speciaal uit Zutphen naar Nieuwegein rijden omdat INge al jaren fantastisch voor mijn spullen zorgt. Ze weet zich goed in te leven in mijn wensen en doet er alles aan die in vervulling te laten komen ...

Vriendelijk personeel

Hele goede service.

Door drukte was de communicatie een beetje stroef.

• Kwaliteit van het werk

Uitstekende service en begeleiding! Kunnen zeer snel acteren op last-minute vragen!

In zeer korte tijd een goede band op kunnen bouwen met de fantastische mensen die hier werkzaam zijn! Door hun kennis, kunde en ervaring begrijpen zij de vraag van de klant nog voordat je uitgesproken bent. Met hun ruime aanbod van producten hebben ze voor ieder wat wils. Ze hebben een enorm netwerk, bijvoorbeeld heel goed contacten met een fantastische vormgever die ook snel met hen kan schakelen waardoor je als klant echt het idee hebt 'ontzorgd' te worden!

• Kwaliteit van het werk

Snelle service, denken goed mee, alles wordt top geregeld

We zijn een aantal maanden overgaan naar Multicopy voor al ons drukwerk en het bevalt uitstekend.

• Kwaliteit van het werk

Prettige communicatie met contactpersoon. Verrast over veelzijdigheid van aanbod te leveren diensten/producten.

• Communicatie met bedrijf
  • Snelheid van levering N.v.t.
  • Kwaliteit van het werk N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: SBA Beveiliging

Oordeel gebaseerd op slechts een klein aantal ervaringen, maar de opdrachten zijn geheel volgens wens uitgevoerd. Ook werd er goed meegedacht over gebruik materiaal, kleur etc.

• Bedrijfsnaam: Varian Medical Systems

Laat door Multicopy Nieuwegein diverse soorten druk- en kopieerwerkzaamheden uitvoeren waaronder trainingsdocumentatie. Ook leveren zij onze gepersonaliseerde multomappen. Zonder uitzondering is de inzet altijd hoog en doet men de uiterste best om aan onze wensen te voldoen dit ondanks dat wij nog wel eens spoedklussen hebben!

• Kwaliteit van het werk
  • Bedrijfsnaam: C.A.S.U. - Utrecht b.v.

• Kwaliteit van het werk
  • Bedrijfsnaam: Kühne Bouw

medewerkster Inge van vestiging Nieuwegein, denkt mee, levert snel, werkt goed, is aanwinst voor uw bedrijf!

• Bedrijfsnaam: Visserij Vereniging Tienhoven

Snelle service, hulp bij verbeteren, goeie kwaliteit!

• Bedrijfsnaam: Wille Landschap- & Begraafplaatsarchitectuur

• Bedrijfsnaam: medel

Over Multicopy

Multicopy The Communication Company bedenkt slimme communicatieoplossingen, ontwerpt opvallende communicatiemiddelen, personaliseert uw communicatie zoals direct mailings en informatieve manuals, heeft een grote collectie promotionele artikelen en is sterk in sign. Van posters tot banners en van gevelreclame tot autobelettering. We gaan altijd net die ene stap verder om voor u de beste totaaloplossingen te realiseren. Communicatie waarmee u uw doel bereikt. Snel, opvallend en resultaatgericht.