Super, mega snel geholpen

Na een telefoontje in de ochtend kon ik even later mijn prints al halen, precies zoals ik ze graag wilde. Tot snel en bedankt!

Superfijn geholpen

Diverse cursusmaterialen besteld, Dit werd netjes geleverd binnen de afgesproken tijd. De kwaliteit is super. Ook fijn dat er met me werd meegedacht over het inbinden. Top!

• Kwaliteit van het werk

Tom Leerschool... de meest zorgzame service !

Tom Leerschool ( Maastricht ) zéér goede service !

• Kwaliteit van het werk

Ik had een lastminute aanvraag en Thom heeft fantastisch snel alles kunnen regelen. Echt super! Kwaliteit van het drukwerk was naar verwachting. Perfect.

• Bedrijfsnaam: Pursang Events & Support

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Post pakket aflevering verliep niet zoals gehoopt,maar lag bij de Post.nl Grijs geprint maar helaas wel een kleine witte balk bovenin die allen overzien hebben. Achterkant tekst te dicht aan de rand. Voor ons 1ste keer een ontwerp en zou fijn geweest zijn dat dit door jullie gezien was en aangepast. papier zou ik zelf de volgende keer dikker nemen, maar dit zie je pas als je het in handen hebt. Voor de rest helemaal tevreden. Dank je voor jullie service.

• Kwaliteit van het werk

I.p.v. 4 gaten waren er volgens opdracht 2 gaten gemaakt terwijl er in de mappen 4 ringen zaten. Onze fout maar die werd snel en netjes gecorrigeerd. Dank!

Over Multicopy

Multicopy The Communication Company bedenkt slimme communicatieoplossingen, ontwerpt opvallende communicatiemiddelen, personaliseert uw communicatie zoals direct mailings en informatieve manuals, heeft een grote collectie promotionele artikelen en is sterk in sign. Van posters tot banners en van gevelreclame tot autobelettering. We gaan altijd net die ene stap verder om voor u de beste totaaloplossingen te realiseren. Communicatie waarmee u uw doel bereikt. Snel, opvallend en resultaatgericht.