Snelle service, goede afdruk kwaliteit

Snelle service, goede afdruk kwaliteit

• Kwaliteit van het werk

Fijn bedrijf; vriendelijke mensen, werken snel, denken met je mee en doen wat je vraagt (en nèt een beetje meer).

Super snelle service.

Hele goede service. Snel, correct en vriendelijk. Denken mee waar mogelijk. Wij zijn altijd tevreden!

• Kwaliteit van het werk

Fijne samenwerking en uiteindelijk het beste resultaat in zeer korte tijd

Het was een fijne samenwerking waarin we in zeer korte tijd en heel leuk en mooi resultaat hebben neergezet. Het eindproduct zag er gelikt uit!

• Kwaliteit van het werk

Betrokken, nauwkeurig, vriendelijk geholpen, met een prachtig resultaat

Wij wilden onder andere van zeer oude foto's A3 uitvergrotingen maken, in een specifieke volgorde en een huwelijksakte printen op een speciale achtergrond. Denise van multicopy heeft bij de uitleg van onze wensen betrokken geluisterd, de juiste vragen gesteld en heeft in korte tijd al die wensen voor elkaar gekregen. Mede door haar aandacht en nauwkeurigheid is het resultaat prachtig geworden. De foto's hebben we gebruikt voor mijn ouders 50 jarige huwelijksjubileum. Ook zij waren verrast en onder de de indruk van de kwaliteit. De dag zelf is, mede door hun levensverhaal uitgedrukt in foto's, een dierbaar en bijzonder moment geworden. Dankjulliewel!

Erg fraai eindresultaat

Wij hebben een foto laten inlijsten, in een tijdloze zwarte lijst van serieuze afmetingen. Kregen goed advies op locatie. Helaas kwam de lijst beschadigd binnen. MC heeft deze zonder probleem weer opgehaald en de lijst nogmaals aangeleverd, dit keer in orde. Erg mooi geworden. Mvg. Ben Smits Kyocera

• Kwaliteit van het werk

Altijd goed, correct en mooie prijzen

Nooit een probleem om mijn drukwerk hier onder te brengen. Personeel weet waarover zij praten, kundig en correct. Door het steeds vernieuwen van apparatuur houden zij de innovaties bij, waarbij de klant hiervan mee profiteerd.

• Kwaliteit van het werk

Alles was in goede orde en op tijd ontvangen hoewel er veel opdrachten waren en de tijd ervoor weinig was.

• Kwaliteit van het werk

behulpzaam met onze last-minute verzoek

Ik had een last-minute verzoek om documenten af te drukken. Het was dringend voor ons bedrijf. Miranda en haar team hebben goed gedaan en op tijd geleverd. Ik ben tevreden over hun dienst

• Kwaliteit van het werk

Efficiëntie en flexibiliteit een 10!

Had met redelijke spoed best wel een aantal oude en nieuwe doc's nodig en daar weer afdrukken van. Garanties werden niet gegeven, maar er werd toch voortvarend afgeleverd op het door ons innig gewenste dagdeel. Hulde aan de medewerkers van Multicopy Hoofddorp. Ook voor het professioneel-persoonlijke, prettige mailcontact!

• Kwaliteit van het advies N.v.t.
  • Kwaliteit van het werk

Fantastisch gebaar en mooi resultaat!

N.a.v. het openen van ons kinderdagverblijf op 11 mei aanstaande heb ik superleuke A1 posters laten drukken om in het pand op te hangen. Hiermee willen we de kinderen laten weten dat wij ze gemist hebben. Toen het idee "geboren" werd om deze in ansichtkaartmodel te laten drukken, samen met een zeepje in een zakje te doen en deze straks aan de kinderen mee te geven als welkomstcadeautje is Multicopy Hoofddorp ons met een mooi gebaar tegemoet gekomen. Ons budget is reeds opgeslokt door vele andere publicatievormen en daarom dit tegen een kleine vergoeding, grootste deel door Multicopy zelf genomen, een groots ontvangst voor onze kinderen. BEDANKT!!!!!!!

Geweldige service

Voor een aantal acties die wij voor onze opdrachtgevers uitvoeren was snel een maatwerk communicatie-oplossing nodig. Iedere keer slaagt Multicopy Hoofddorp erin onze verwachtingen te overtreffen door niet alleen hun belofte waar te maken, maar ook betrokkenheid bij ons te tonen. Zo droegen zij hun steentje bij aan onze tevreden klanten.

TOPPERS

Altijd correct en snel geholpen

• Kwaliteit van het werk

Zoals al jaren, is de dienstverlening perfect. Dank!

Al enkele jaren maken wij, ook al is het beperkt, gebruik van diensten van Multicopy in Hoofddorp. Tot uiterste tevredenheid ondanks het feit wij maar een hele kleine klant zijn.

• Kwaliteit van het werk

Snelle communicatie, goede kwaliteit. Aanrader!

Snelle communicatie, er wordt goed meegedacht en goede opties gegeven. Vervolgens ook nog snelle levering, top!

• Kwaliteit van het werk

Geleverd wat gevraagd werd en n p g goed verpakt ook

klantvriendelijk

Klantvriendelijk en het werk is van goede kwaliteit.

• Kwaliteit van het advies N.v.t.
  • Meedenken N.v.t.
  • Communicatie met bedrijf N.v.t.

Gert, Danielle en alle collega's hebben maar één doel: KWALITEIT

Iedere keer als ik binnen kom, word ik met open armen ontvangen. En dat is al ruim 30 jaar!! Iedereen staat voor je klaar om je zo tevreden mogelijk te krijgen. Goede sfeer en hoge kwaliteit staan voorop bij dit MultiCopy team. TOP!

• Kwaliteit van het werk

Service zoals je die graag wilt

Op Multicopy Hoofddorp kan ik altijd rekenen.

Snel flexibel en goed.

Het was mogelijk om op korte termijn tot een goed resultaat te komen. Zeer tevreden over deze ervaring.

• Kwaliteit van het werk

Erg snel geholpen met het uitprinten van mijn scriptie.

• Kwaliteit van het werk

Prettige en lange samenwerking met Multicopy Hoofddorp.

Over Multicopy

Multicopy The Communication Company bedenkt slimme communicatieoplossingen, ontwerpt opvallende communicatiemiddelen, personaliseert uw communicatie zoals direct mailings en informatieve manuals, heeft een grote collectie promotionele artikelen en is sterk in sign. Van posters tot banners en van gevelreclame tot autobelettering. We gaan altijd net die ene stap verder om voor u de beste totaaloplossingen te realiseren. Communicatie waarmee u uw doel bereikt. Snel, opvallend en resultaatgericht.