Klantvriendelijk en oplossingsgericht

En zeer gewaardeerd collega printbedrijf waar ik een spoedopdracht voor een evenement ter plaatse zeer snel heb kunnen regelen.

• Kwaliteit van het werk

Vakkundig, servicegericht, empatisch en accuraat!

Vakkundig, servicegericht, empatisch en accuraat!

Super service en kwaliteit

Als je kwaliteit en goede service wil voor elk drukwerk ia dit de beste spot. Snel, flexibel en verhouding prijs vd kwaliteit is 100% Aanrader!

• Kwaliteit van het werk

De bestelde boekjes zien er mooi uit en de medewerkers geven nuttige tips over de verschillende mogelijkheden.

• Kwaliteit van het werk

Goed geholpen om mijn bestelling te verbeteren

Miranda was super behulpzaam en melde zich spontaan met vragen en suggesties waar ik niet over na had gedacht. Resultaat van de bestelling was daardoor beter. Ook de snelheid van de offerte was perfect! En leuk spontaan contact!

• Kwaliteit van het werk

De klant voelt zich thuis!

Eerste keer hier bij Multicopy in Hoofddorp. Vanaf begin tot eind, top vriendelijkheid en al mijn vragen werden open ontvangen. Kom hier zeker terug!

• Kwaliteit van het werk

Vriendelijk & goede kwaliteit!

Zeer goed en vlot geholpen! Afdrukkwaliteit ook erg goed.

Klantvriendelijk

Gert en zijn team zijn altijd zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Denken altijd met je mee en denken in oplossingen.

Altijd top service

Wij werken al jaren samen met Multicopy The Communication Company in Hoofddorp. En niet voor niets, altijd uitstekende service, goed advies en tijdige levering.

Super snelle persoonlijke service

Wij hadden binnen een dag een canvas nodig op A1 formaat. Deze voor 's middags aangeleverd en de volgende werkdag in de ochtend al geleverd, super!

• Kwaliteit van het werk

Multicopy Hoofddorp altijd behulpzaam en goede service

Traveldocs https://visum-legalisatie.nl/ maakt regelmatig gebruik van de service van Multicopy Hoofddorp en dit gaat altijd naar tevredenheid met een goede kwaliteit!

Behulpzaam

Goede, vriendelijke en snelle service. De medewerkers denken actief met je mee, zijn goed te bereiken en zetten de klant altijd op nummer één. Altijd goed geholpen en fijne ervaringen met deze zaak!

• Kwaliteit van het werk

Uitstekende kwaliteit en meedenkend team

Vriendelijk team dat snel reageert als ik een bestelling plaats. Denken mee als het om soorten papier of uitvoering gaat en geven deskundig advies. Ik laat boeken maken en die zijn keurig afgewerkt en gelijmd. Werk is prima verpakt en altijd keurig op tijd. Zeer aan te bevelen!

Top service!

Voor mijn kliniek heeft Multicopy Hoofddorp mij geholpen met een mooi stoepbord en een logo sticker op een glazen deur. Het resultaat is fantastisch, ik ben heel blij met de service. Jullie hebben een top team. Mij zien jullie zeker terug als klant en ik zal jullie aanbevelen aan anderen!

Top service!

Enthousiast team

Weinig woorden nodig :-) Een fantastisch professioneel team. Voor ons een juiste aanvulling op de vraagstukken die wel dagelijks behandelen. Bedankt!!

• Kwaliteit van het werk

Fijn bedrijf om mee te werken.

Erg fijn bedrijf om mee samen te werken.

Top service

Snel, denken mee en altijd conform afspraak.

• Kwaliteit van het werk

Omdat onze gezamenlijke klant 'het waard' is :-)

Een uiterst professioneel enthousiast team dat geen enkele uitdaging uit de weg gaat. Laagdrempelig en gewoon poetsen, niet stribbelen. Bedankt dat jullie onze partner willen zijn!!

Snelle service, goede afdruk kwaliteit

Snelle service, goede afdruk kwaliteit

• Kwaliteit van het werk

Fijn bedrijf; vriendelijke mensen, werken snel, denken met je mee en doen wat je vraagt (en nèt een beetje meer).

Super snelle service.

Hele goede service. Snel, correct en vriendelijk. Denken mee waar mogelijk. Wij zijn altijd tevreden!

• Kwaliteit van het werk

Fijne samenwerking en uiteindelijk het beste resultaat in zeer korte tijd

Het was een fijne samenwerking waarin we in zeer korte tijd en heel leuk en mooi resultaat hebben neergezet. Het eindproduct zag er gelikt uit!

• Kwaliteit van het werk

Betrokken, nauwkeurig, vriendelijk geholpen, met een prachtig resultaat

Wij wilden onder andere van zeer oude foto's A3 uitvergrotingen maken, in een specifieke volgorde en een huwelijksakte printen op een speciale achtergrond. Denise van multicopy heeft bij de uitleg van onze wensen betrokken geluisterd, de juiste vragen gesteld en heeft in korte tijd al die wensen voor elkaar gekregen. Mede door haar aandacht en nauwkeurigheid is het resultaat prachtig geworden. De foto's hebben we gebruikt voor mijn ouders 50 jarige huwelijksjubileum. Ook zij waren verrast en onder de de indruk van de kwaliteit. De dag zelf is, mede door hun levensverhaal uitgedrukt in foto's, een dierbaar en bijzonder moment geworden. Dankjulliewel!

Erg fraai eindresultaat

Wij hebben een foto laten inlijsten, in een tijdloze zwarte lijst van serieuze afmetingen. Kregen goed advies op locatie. Helaas kwam de lijst beschadigd binnen. MC heeft deze zonder probleem weer opgehaald en de lijst nogmaals aangeleverd, dit keer in orde. Erg mooi geworden. Mvg. Ben Smits Kyocera

Over Multicopy

Multicopy The Communication Company bedenkt slimme communicatieoplossingen, ontwerpt opvallende communicatiemiddelen, personaliseert uw communicatie zoals direct mailings en informatieve manuals, heeft een grote collectie promotionele artikelen en is sterk in sign. Van posters tot banners en van gevelreclame tot autobelettering. We gaan altijd net die ene stap verder om voor u de beste totaaloplossingen te realiseren. Communicatie waarmee u uw doel bereikt. Snel, opvallend en resultaatgericht.