Goed meegedacht over onze wensen en het budget. Echt hele fijne samenwerking.

Om van de Bakfiets van Stichting Netwerk Samen voor Goud een promotiekar te maken, wilden wij graag stickers hebben. De medewerker van Multicopy heeft gekeken hoe wij dit op de goedkoopste manier konden realiseren en daarna zeer professioneel de stickers op de kar weten te plakken. Wij kunnen nu echt met veel trots rondrijden en voor onze volgende klus komen we zeker bij hem terug.

Gewéldige service!

Ik wilde voor de havendagen tgv 750 jaar Gouda spontaan een ingesealde A1 metinformatie overmijn historisch vrachtscheepje… want met de A3 die ik had kan het publiek de tekst niet goed lezen en de afbeeldingen veel minder goed zien. Edwin van Multicopy heeft alles-in-één het werk gesteld om de opdracht nog op tijd klaar te krijgen. Wat een geweldige service! :-)

• Kwaliteit van het werk

Super bedrijf top kwaliteit spullen!

Stickers, visitekaartjes en polo’s laten bedrukken ziet er super uit, kwaliteit en erg vriendelijk personeel. Je word snel geholpen en snelle verzending. Zeker een aanrader om met dit bedrijf zaken te doen. Mvg Nick Brouwer Camerabeveiligingkopen.nl

Prettig geholpen

Ik had met spoed voor onze afdeling stickers nodig om op de vloer te plakken. Ben goed geadviseerd over het stickermateriaal waardoor wij deze zonder lijmresten weer kunnen verwijderen.

• Kwaliteit van het werk

Ik zat met een scan en print probleem, en na 1 belletjes opgelost en het gewenste product geleverd. kortom Top

• Kwaliteit van het werk

voor bijzonder effectief maar nogal onvriendelijk advies

Dit bedrijf is niet gericht op persoonlijk kleinschalig gebruik, maar voor business to buseniss, zoals mij nogal bondig werd verteld. Ik stond binnen een minuut weer buiten.

• Communicatie met bedrijf
  • Snelheid van levering N.v.t.
  • Kwaliteit van het werk N.v.t.

vriendelijk tijdens het hele proces

Ter plekke konden ze het voor mijn printen. Dat vond ik echt super fijn.

• Kwaliteit van het werk

Uitstekende service! Snelle levering en top product

Dit bedrijf weet wat ze doen en leveren uitstekende service, erg vriendelijk en snelle levering !

goed geholpen

goed advies gekregen, hulp gehad met het bestand en er werd een voorbeeldje gemaakt. Top!

• Meedenken
  • Communicatie met bedrijf N.v.t.

Goede service al jaren

Multicopy levert al jaren vanuit Gouda de Ertepellers bij ons af. Dit wordt zeer op prijs gesteld.

• Kwaliteit van het werk

Multicopy Gouda, een fijne open organisatie. Open en meedenkende personeelsleden. Dit geeft ons de vrijheid en mogelijkheid snel even iets te bespreken / bedenken voor een marketing actie.

• Bedrijfsnaam: Iris Huys

Goede ervaringen met dit bedrijf

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik kwam om een kopietje te maken, 2 zwart wit a4 te laten printen en een a4 in kleur. Op de website en ook in de winkel staat nergens dat er een start tarief van 2 euro 50 is! Dit is me ook niet verteld toen ik uitlegde wat ik wilde. Ik moest uiteindelijk 4 euro 50 betalen of terwijl meer dan een euro per pagina!! Ik vind dit afzetterij. Nergens is dit duidelijk aangegeven. Toen ik hier (vriendelijk) op wees, kreeg ik onvriendelijk antwoord. Ik kom hier niet meer terug.

• Kwaliteit van het werk

Fijn dat op zo'n korte termijn de prints gemaakt konden worden. Het was niet goedkoop, maar doordat het zo snel kon, had ik het er nu voor over.

• Bedrijfsnaam: Driestar educatief

• Bedrijfsnaam: -

bij het aanvragen van drukwerk voor onze stichting is Multicopy zo aardig geweest om dit gratis te verzorgen, alles ten behoeve van het goede doel: Voedselbank Gouda !

• Bedrijfsnaam: St. Muziek aan de Plas

Multicopy heb moeite gedaan om voor mij een oude foto in hun bestaan opgezocht en met success. Ben heel tevreden.

• Bedrijfsnaam: Toko ina

• Kwaliteit van het werk

Zeer Vakkundig. Prettige Communicatie. Vertrouwd. Hoge Kwaliteit. Zeer Meedenkend.

• Kwaliteit van het werk
  • Bedrijfsnaam: Carwash Scheveningen B.V.

• Bedrijfsnaam: Ongewenst toneelgroep

Ik belde vrijdag 's morgens rond 10 uur op om te vragen of ze 1 T-shirt wilde bedrukken, terwijl hier algemeen 2 tot 5 werkdagen voor wordt geregeld. Ik wilde dat shirt zondag hebben. Dat kon wel zei Edwin en ik kon langs komen. Toen ik binnen kwam kreeg ik gelijk koffie en bekeek Edwin de opdracht. Met toewijding en betrokkenheid ging hij aan de slag! Ik had twee slechte plaatjes van internet in de hoop dat er 1 geschikt genoeg was op te gebruiken. Edwin vond die kwaliteit zo slecht dat hij het zonder te vragen opnieuw in hoge kwaliteit heeft gemaakt! Bovendien paste hij de achtergrond kleur aan aan de kleur van het T-shirt! Hij vond het leuk en een eer om tussendoor een specifieke opdracht te doen waardoor weer een klant blij en tevreden de deur uitging. Ik heb trots dat T-shirt gedragen zondag! Edwin: je bent een kanjer! Onwijs bedankt!

• Kwaliteit van het werk

Professioneel, oplossingsgericht en klantvriendelijk!

• Bedrijfsnaam: Iris Huys

We zijn maar een hele kleine klant maar door de jaren heen altijd perfect geholpen.

• Bedrijfsnaam: buurtvereniging Zoutmanplein

Rapportcijfers geven, dat is nu juist iets wat ik in vele onderwijs- en overdrachtssystemen wil afraden. Het open systeem geeft de mogelijkheid te differentiëren. Met cijfers geven kun je geen "halfjes" geven. Vandaar dat de kwaliteit van het totale werk toch een 10 geworden is.

• Bedrijfsnaam: Alma Adviezen

Over Multicopy

Multicopy The Communication Company bedenkt slimme communicatieoplossingen, ontwerpt opvallende communicatiemiddelen, personaliseert uw communicatie zoals direct mailings en informatieve manuals, heeft een grote collectie promotionele artikelen en is sterk in sign. Van posters tot banners en van gevelreclame tot autobelettering. We gaan altijd net die ene stap verder om voor u de beste totaaloplossingen te realiseren. Communicatie waarmee u uw doel bereikt. Snel, opvallend en resultaatgericht.