Uitstekende service en geweldige monteur ( vakman schap )

Klant vriendelijk service vanaf het begin in de winkel. ( voor pvc laminaat ) Bij het opmeten en monteren thuis een geweldige en een vakmanschap. (en goeie adviezen ). Zeker een aanrader !!!

Super netjes geholpen en uitstekende service

Ik ben heel blij met de service van Decorette. Ik ben echt uitstekend geholpen en kan deze winkel zeker aanraden.

Goede adviezen en prettig geholpen

Goede adviezen en prettig geholpen. De service was prima en snel.

Jaa, onwijs blij met de prachtige gordijnen

zeer goed

Vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel. De medewerkers die het rolgordijn en de luxaflex kwamen ophangen hebben goed werk geleverd.

Hebben iets mooi gekocht ,met juiste hulp

Vakkundige mensen zowel in de winkel als de gene die het marmoleum gelegd heeft.

Zeer hartelijk en vakundig geholpen in de winkel. Goed advies en hulp bij de keuze van de vloer. Duidelijke offerte en alles goed verlopen volgens afspraak. Door een vakman gelegd . Met Prachtig resultaat. We zijn er erg blij mee. Kortom een hele goede ervaring.!!

Vriendelijk en deskundige verkopers. Levering volgens afspraak en mooi op tijd.

Servicegericht en goed

Zeer goed en vriendelijk geholpen in winkel. Communicatie via telefoon of mail perfect en levering goed en snel.

Gewoon goed

Goed geholpen en goed advies gehad.

Degelijk en deskundig

Behandeling in de winkel was goed en correct. Montage goed en deskundig. Met andere woorden geen klagen.

Heel fijn geholpen!

Vitrage uitgezocht en daarbij heel fijn geholpen. De heren die ze kwamen inmeten waren ook erg vriendelijk. En heel fijn dat de vitrage snel geleverd werd en vakkundig zijn opgehangen. Ik ben een zeer tevreden klant!

Alles prima geregeld

Ik werd prima geholpen en op de hoogte gehouden. Ook de montage was zonder enig probleem.

Prima product geleverd en gemotiveerd.

Ga zo door!

Heel vriendelijk en behulpzaam en enthousiast.

Geweldig.

Wij hadden een haal in onze gordijnen. Foto gemaakt en we kregen een nieuwe.

Erg goed netjes geholpen in de winkel en super snelle service ik ben erg blij met mijn nieuwe gordijnen

prima zaak voor een mooie inrichting.

Zeer prettig geholpen en correcte levering

Snel en goed.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Duettes mooi gemaakt en goed gemonteerd. Ik ben heel tevreden met het resultaat.

Deskundig, persoonlijk en super tevreden met het resultaat!

Zowel het advies in de winkel als het uitvoeren van de behangklus in onze nieuwe woning zijn volledig naar tevredenheid verlopen!

Zeer prettig geholpen en gemonteerd.

Zie hierboven vermeld.

Subliem

Geen commentaar ga op deze voet verder het is zo erg goed. Geweldige service en trapplaatser.

Veel keuze.

Vriendelijk geholpen. Veel keuze in behang. Ging bij ons alleen om behang. Mochten de boeken even mee naar huis, wat heel fijn was.

Zeer goed vriendelijk geholpen en advies gekregen.

Professionele mensen

Vakkundig en duidelijk geholpen

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het