Deskundig advies en begeleiding

Afspraak gemaakt voor aankoop van een boxspring en tijdens een prettig en ongedwongen gesprek advies en uitleg gekregen. We wisten vrij exact wat we wilden hebben en daar ook op uitgekomen. Goede communicatie en nazorg, ook na de aankoop. Kortom, wij zijn uiterst tevreden.

• Nazorg en garantie

Ontvangst, deskundigheid en plezierige contact heeft ons verrast.

Bij onze zoektocht naar een nieuw bed werden wij door Simon ontvangen. Dit was direct een prettig contact . Door zijn manier van uitleg, zijn adviezen en zeker zijn persoonlijke uitstraling en betrokkenheid wist hij ons te overtuigen om een juiste keuze te maken. Kortom wij raden iedereen aan bij hun zoektocht naar bed en/of beddengoed de winkel van Simon en Annemiek te bezoeken.

Je wordt deskundig geholpen

Je koopt kwaliteit, dus duurzaam

• Nazorg en garantie

Wij werden heel vriendelijk en correct behandeld.

Goede kwaliteit bedden - alles liep goed vanaf eerste handtekening tot aflevering. Wij zijn erg blij met ons aankoop.

TOP

Zegt toch al genoeg!

Professioneel en vriendelijk

Wij hebben een heel goed advies gehad!!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Super, helder zonder typische verkooppraatjes

Inmiddels onze 3e aankoop bij Simon. Omdat de eerste 2 zo succesvol zijn verlopen hebben wij geen moment getwijfeld om de nieuwe matrassen ook bij SImon aan te schaffen. Zoals vermeld helder uitleg, voor- en nadelen van de verschillende opties en mogelijkheden. Uiteraard ook proefliggen. Geen druk om bepaalde modellen te promoten, gewoon de beste voor de geschetste situatie. helemaal goed. Nu nog even geduld natuurlijk maar gaan er van uit dat de levering net zo goed zal zijn als het advies.

Eindelijk een deskundig advies

Mijn man en ik hebben beiden rugklachten en hebben bij Simon de Bruin een goed en deskundig advies gekregen. Door de ervaring is voor ons beiden een passende oplossing gevonden waarmee onze klachten verholpen zijn en we heerlijk slapen. Voor een toepasbare en keuze uit een ruim assortiment ben je bij deze winkel aan het goede adres.

• Nazorg en garantie

Heel goed advies en fijne service

We waren op zoek naar nieuwe matrassen en op aanraden bij Simon de Bruin terecht gekomen. Wat een verademing om deskundig advies te krijgen. Op basis van wat wij aangaven werd een advies op maat uitgebracht en hebben we een complete set aangeschaft, allemaal op elkaar afgestemd. Toen we achteraf nog vragen hadden, konden we daarmee weer bij Simon terecht. We zijn hier heel goed geholpen met al onze specifieke wensen. Een heel prettige plek om een aanschaf te doen!

• Nazorg en garantie

Tevreden over het hele aankooptraject en nazorg!

Wij zijn al jaren klant bij Simon de Bruin Slaapcomfort. Altijd deskundig geadviseerd en vriendelijk te woord gestaan.

• Nazorg en garantie

Zorgvuldig en met kennis van zaken geadviseerd.

Er wordt veel tijd, aandacht en energie besteed (zelfs na sluitingstijd!) aan uitleg en advies over het aanwezige assortiment. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. De uiteindelijke levering gebeurt correct en op tijd.

zeer positief

Men heeft veel ervaring, veel kennis en geeft een gedegen advies zonder opdringerig te zijn. In één woord: prettig !

• Uitleg en advies
  • Kwaliteit aankoop N.v.t.

Wederom een fijne ervaring

Vandaag voor de 3e keer deze zeer fijne detaillist bezocht. Mooie showroom, altijd zeer goed en oprecht advies, topservice en aftersales. Dat ze het liefst een afspraak willen maken voor een bedadvies op maat, is logisch en begrijpelijk. Ze hebben dan echt 100% de tijd voor je! 2022: AVEK boxpringbed, texeler dekbedden en bedtextiel aangeschaft 2023: hoofdkussens met neksteun aangeschaft 2024: extra bedtextiel aangeschaft Kan het iedereen aanraden, die ook nog eens heerlijk wil slapen

Geweldige service

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Zij nemen echt de tijd en geven een goed en eerlijk advies. After sales ook prima. Echt een aanrader!!!!

Trouwe klant

Simon de Bruin is al jaren mijn keuze als het gaat om een goede nachtrust. Je krijgt persoonlijk advies, ze staan voor kwaliteit en ze nemen de tijd voor je. Onlangs overgestapt van een waterbed naar een gewoon bed, en door hun ruime ervaring weten ze precies wat dan een goede keuze is. Ik kan het iedereen aanraden!

• Nazorg en garantie

Goede uitleg en service, bediening op maat.

Vriendelijk en klantgericht. Deskundig.

• Nazorg en garantie

Goede service door fijne mensen.

In eerste instantie alleen twee matrassen met lattenbodems gekocht maar later toch besloten om er ook een bed-ombouw bij Simon de Bruin bij te bestellen. We zijn erg tevreden over alle door hen versterkte informatie/uitleg en blij dat alles tegelijk bezorgd kon worden. Eén en ander is vorige week geleverd dus nazorg en/of garantie is (nog) niet aan de orde.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Goede service, fantastisch bed en al heerlijk geslapen!

Uitstekend advies en comfortabel bed! Mijn eerste ervaring met het nieuwe bed bevalt uitstekend! Het is comfortabel en van hoge kwaliteit. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en de service die ik heb ontvangen. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuw bed!

Hartelijke ontvangst

We zijn vriendelijk ontvangen en een duidelijke uitleg wat de verschillen zijn in de kwaliteit en gemak van de matrassen.

• Nazorg en garantie

Prima kwaliteit, prima service.

Heb nog nooit zo heerlijk geslapen. De plaatsing ging ook heel goed. Simon de Bruin hield het hele proces goed in de gaten. Simon de Bruin belde na 14 dagen even op om te vragen of alles nog naar wens was.

• Nazorg en garantie

Superfijn geholpen bij advies en aankoop bed.

Na jaren geleden een waterbed te hebben gekocht weer teruggegaan voor een prachtig bed met alles erop en eraan. Simon nam goed de tijd en gaf goede uitleg en advies. Heel blij en tevreden de deur uitgegaan en nu wachten op de levering. Dank je wel Simon.

• Uitleg en advies
  • Kwaliteit aankoop N.v.t.

Duidelijke en kundige uitleg

De winkel straat sfeer uit en nodigt uit verder te kijken in de grote zaak.

Expertise, vriendelijke service

Wij komen steeds graag terug, omdat we iedere keer voorzien worden van goed en vriendelijk advies, toegepast op onze persoonlijke situatie. De winkel biedt veel mogelijkheden tot het vergelijken van in dit geval matrassen en de uitleg is uitstekend. We komen niet heel vaak terug omdat we vooralsnog lang plezier kunnen hebben van uitstekende kwaliteit, dus ga zo door!

• Nazorg en garantie

7 jaar geleden een mooie boxspring met elektrische verstelmogelijkheden gekocht. Levering was vlot en correct. Nu na 7 jaar reageerde één van de elektrische motoren niet meer op de afstandsbediening. Contact opgenomen met Simon de Bruin en advies gekregen. Het eerste telefonische advies gaf helaas geen oplossing. Het leek er op dat de motor kapot was. Daarna hebben we heel snel een nette offerte met advies gekregen voor het eventueel vervangen van de motor(en). Ook een handleiding ontvangen voor het opnieuw koppelen van de afstandsbediening. Het opnieuw koppelen was een fluitje van een cent en het bleek dat het probleem daarmee opgelost was. Mogelijk was de afstandsbediening ontregeld omdat de batterijen nooit vervangen waren en helemaal leeg waren. We gaan er van uit dat we weer een hele tijd plezier zullen hebben van het bed met de elektrische verstelling.

Perfect!

Ontzettend goed en uiterst vriendelijk geholpen bij de keuze van ons nieuwe bed. Daarnaast hebben ze een prachtige collectie bedtextiel. Nu het bed een maand in huis. We hebben nog nooit zo lekker geslapen. Klachten aan rug en nek zijn ook opeens verdwenen. Kortom, ik raad iedereen Simon de Bruin Slaapcomfort aan.

Over Simon de Bruin Slaapcomfort

Een nieuw bed koopt u niet zomaar. Het is een belangrijke aankoop die u misschien eens in de tien jaar doet. Of anders gezegd, waar u weer tien jaar aan vast zit. Daarom is het zo belangrijk om u goed te laten adviseren bij de aankoop. Een miskoop doen is immers erg pijnlijk. Niet alleen vanwege het geld. Maar letterlijk. Een verkeerde keuze van matras of bedbodem kan namelijk een behoorlijk negatieve impact hebben op uw nachtrust en zelfs voor lichamelijke klachten zorgen. Om dat te voorkomen nemen we bij Simon De Bruin uitgebreid de tijd om u beter te leren kennen.

Over Simon de Bruin slaapcomfort

Sinds 1989 zijn wij ‘de vormgever van uw nachtrust’. Omdat een gezonde nachtrust voorop staat en de keuze van het juiste slaapsysteem zeer persoonlijk is, kunt u bij ons alles op slaapgebied vinden: van boxspring tot lattenbodem, van waterbed tot spiraalbed, van complete slaapkamer tot senioren bed. Ook voor een prachtige collectie bedlinnen, van kussens tot dekbedden en van hoeslakens tot spreien kunnen wij u helpen. Deskundig advies hierbij is vanzelfsprekend. Met uitgeslapen en vriendelijke groet, Het team van Simon de Bruin Slaapcomfort De vormgevers van uw nachtrust