Ruimte goed benut, met de goede meubel keuze. De mannen hebben goed werk geleverd.

• Plaatsing / montage / levering

Super advies en uitstekende aflevering

Alles uitstekend verlopen. Zeer goed meegedacht door de binnenhuis architecte (annemiek). Professionele en vriendelijke monteurs bij aflevering.

Top adviezen

Kan moeilijk zelf beslissingen nemen als het om kopen van nieuwe meubels gaat. Kamiel komt op huisbezoek en in één oog opslag begeleidt hij jou wat een goede keuze zou kunnen zijn.

• Plaatsing / montage / levering

Super advisering, service tijdens levering en aftersales

We zijn prima geadviseerd bij ons thuis bij de herinrichting van onze woonkamer. Hierdoor is hetere "ons thuis" geworden met de warmte en de stijl zoals die bij ons past. Een keuze die anders uitpakte in de praktijk dan wij hadden verwacht, is soepel opgepakt en in goede samenspraak opgelost. Dus alle complimenten voor het meedenken in oplossingen én het feitelijk zorgen voor een betere oplossing.

Goed advies

Duidelijke informatie en advies op maat.

• Plaatsing / montage / levering

Keurige aflevering en plaatsing van het bed

Een bedrijf wij graag onze nieuwe meubels kopen. Je wordt hartelijk ontvangen en je krijgt kundig advies over je interieur en inrichting.

• Plaatsing / montage / levering

Betrouwbaar zeer goed adviserend team

We kregen een heel goed advies, ze gaf ons de ruimte om keuzes zelf te maken en ondersteunde ons zonder iets op te leggen. Annemie nam alle tijd voor ons en maakt de inkoop ook niet overhaast We zijn dan ook diverse keren terug geweest om tot een prachtige inrichting samen te komen. Er werd ook buiten het bedrijf gedacht bv inkoop schilderij. Het was bij Peters warm binnenkomen. Je durft alles te vragen. Tussentijds een relaxstoel lenen was geen enkel probleem. De heren die alles kwamen brengen waren zorgvuldig en goed voorbereid waar alles moest komen te staan. Gaven ook tips nog. In een woord een dikke 10 en zeker een aanrader.

Gute Auswahl und fairer Preis

Sehr gute Beratung, fairer Preis und zuverlässige Lieferung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • k.A.
  • k.A.

Uitstekende service en deskundigheid

Persoonlijke aandacht voor de klant, afspraken worden nagekomen. Kwaliteit uitstekend, monteurs deskundig en klantvriendelijk. Zeer tevreden over het totale pakket.

• Plaatsing / montage / levering

Goed advies, goede service, correct

• Plaatsing / montage / levering

Gedegen advies en een correcte levering volgens afspraak!

Er is uitgebreid de tijd genomen om onze wensen en behoeftes te bespreken en deze te vertalen naar een verrassend, maar passend interieuradvies voor de begane grond van onze woning. De meubels werden, na uitloop van onze verbouwing, keurig volgens afspraak geleverd en gemonteerd.

• Plaatsing / montage / levering

prettige ontvangst, goed overzicht en deskundig/maatwerk advies

Als klant krijg je de tijd om je te oriënteren. Deskundig personeel is aanwezig en levert maatwerk. Je wensen en vragen worden verduidelijkt door de voorbeeld inrichtingen die in de hele winkel ruim aanwezig zijn. Levering en plaatsing/montage gebeurt door ervaren personeel

• Plaatsing / montage / levering

Zeer mooie winkel, waar er bijzonder veel aandacht is voor de klant.

We zijn zeer tevreden over de klantgerichtheid en de persoonlijke aandacht die we als klant hebben ervaren. Maud en Kamiel haalden werkelijk alles uit de kast om ons optimaal te laten slagen. En dit alles op een zeer prettige, zeker niet opdringerige manier. De gekochte meubels werden geleverd door zeer hulpvaardige en prettige bezorgers. Al met al: Peters Interieurs; zeer aan te bevelen.

Fijne beleving

Meedenkend en goed advies. Gastvrij ontvangst.

Alleen maar positieve ervaringen

De klantvriendelijkheid van alle medewerkers, de tijd die genomen wordt om samen te komen tot het resultaat en uiteindelijk de kwaliteit van de geleverde meubels en gordijnen is in één woord fantastisch! Vol lof, ga zo door.

• Plaatsing / montage / levering

Prettige winkelervaring en goed advies

We werden door Maud prettig geholpen. Nu heel blij met de geleverde stoelen.

• Plaatsing / montage / levering

Hier hebben ze nog hart voor de zaak! Vakkundig advies, alle tijd ensuper vriendelijk. Een aanrader!

• Plaatsing / montage / levering

Ik ervaar kwalitatief en deskundig advies

Een goede relatie met de medewerkster. Ze luisterde goed naar mijn wensen. Vriendelijk personeel.

• Plaatsing / montage / levering

Vriendelijke en zeer goede service

Wij werden zeer goed geholpen en voorzien van deskundig advies. Ze hadden alle tijd voor ons. Een prettige ervaring.

• Plaatsing / montage / levering

Hier is de klant nog koning.

Goed advies. Duidelijke afspraken. Correcte levering. Prettige behandeling

• Plaatsing / montage / levering

Perfecte service en super kwaliteit

Vanaf het eerste moment perfecte ondersteuning gehad bij het uitzoeken van ons complete interieur. Nicole had alle tijd voor ons en heeft een heel goede expertise. Ook de werkzaamheden verricht door de schilder en electricien via Peters waren top verzorgd. Tenslotte ook super verzorgde aflevering en montage van de meubels.

• Plaatsing / montage / levering

De bezorgers werken zorgvuldig envriendelijk. Ze nemen goed de tijd onder het genot van een heerlijk kopje koffie. Nu mag ik heerlijk genieten van mijn relaxstoel. Bedankt gr. Brigitte Thissen

Gewoon top

Gedegen, eerlijk advies. Niets was teveel. Een bezoek thuis was geen probleem. DE aflevering was zoals je zegt; klantvriendelijk, behulpzaam en zeer attent. Kortom ; een dikke aanrader.

geen op of aanmerkingen.

soepele contacten van koop tot en met aflevering

• Plaatsing / montage / levering

Zeer goed advies en fijne service!

Zeer goed advies en hele fijne service al heel wat jaartjes!

Vergelt 3

5991 PJ Baarlo

Over Peters Interieurs

Welkom bij Peters Interieurs Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over materialen, kleuren, uw woonsituatie, de ruimte of het gebruik van uw interieur. Onze adviseurs geven u graag antwoord op al deze vragen, aan de hand van een advies thuis of in onze woonwinkel. Doordoor krijgt u een interieur dat past bij uw levensstijl en persoonlijkheid. Vanuit een hoge mate van deskundigheid wordt u een interieuradvies gegeven, afgestemd op uw specifieke wensen. Dit advies kan omvatten: een interieurontwerp, kleuradvies, verlichtingsplan. Graag tot ziens in Baarlo Met vriendelijke groet, Maud en Kamiel Peters