Goed advies gekregen en de vloerverwarming goed aangelegd,onze tegelvloer super gelegen.

Ben onder de indruk van de adviezen die we hebben gekregen en het op lossen van de kleine problemen. Ben trots op ons tegelvloer. Het is mooier geworden dan verwacht. Bedankt Mark

Uitstekende service

Nieuwe douchecabine door Tuijpshuysch geleverd en in onze badkamer door hun erin gezet en daarvoor eerst de oude douche cabine vakkundig gesloopt . Vorige douchecabine had nog 2 stangetjes die in onze tegels waren vastgezet , maar Tuijpshusch monteur heeft die gaatjes perfekt gevuld met een soort kit met dezelfde kleur als de tegels. Volgende ochtend de kitter die ook keurig werk heeft verricht , dus wij kunnen weer lekker douchen. Alles ziet er weer piekfijn uit.

• Garantie / nazorg

Prima ervaring met Tuijp van start tot na oplevering

Vriendelijk, duidelijk, snel

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd, er was een heldere offerte en het werk verliep volgens planning. De (vak)mensen die bij ons werkten waren prettig in de omgang en werkten netjes en precies. Kortom: we zijn heel tevreden over het proces en het resultaat.

• Garantie / nazorg

Het goede gevoel begint al meteen in de showroom

We kunnen er een lang verhaal van maken ,maar we hebben het hele proces vanaf het kopen tot het plaatsen van onze keuken te maken gehad met vakmensen. Wij zijn erg tevreden met het resultaat. Perfecte service en erg betrokken personeel. Ik zal iedereen Tuijpshuysch aanbevelen.

• Garantie / nazorg

keurig netjes en volgens afspraak de zaken afgehandeld

Wij waren uitsluitend geïnteresseerd in tegels. Dat was buiten uw normale handelwijze van badkamers boven € 25.000. Toch heeft de verkoper ondanks een medisch probleem, one prima geholpen, zoveel beter als dat bij andere bedrijven in de sector gebeurt!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Van verkoop tot uitvoering, betrokken en flexibel.

Van verkoop tot uitvoering, betrokken en flexibel.

klein onderdeel, top geleverd

Specifiek onderdeel (lampenkapje) voor oude Duravit spiegelkast nodig. Via weinig winkels te leveren, maar wel via TuijpsHuysch. Goede communicatie, en vriendelijke service, ondanks dat het slechts een klein onderdeeltje betreft. Top.

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Fantastisch

Normaal schrijf ik geen recensie. Maar voor TuijpsHuysch maak ik graag een uitzondering. Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken zijn we in alle fasen geduldig, deskundig en zeer vriendelijk geholpen. Van het ontwerp tot het inmeten en de inbouw zijn we fantastisch begeleidt. Behalve aan onze nieuwe, unieke keuken hebben we daarom ook een heel goed gevoel over gehouden aan de mensen van TuijpsHuysch die ons daarbij geholpen hebben.

Grote klasse

Goed geholpen en een zeer goede oplevering en nazorg

Tuijps Huysch ontzegd.

Er worden in alle geledingen vakmensen ingezet,dit en een uitstekende service zorgt voor n prima eindresultaat.

Vaklui!

Van gesprek tot oplevering alles top. Ze luisteren goed naar je wensen, komen met leuke oplossingen, tot en met de paar laatste puntjes ter afronding was het contact zeer aangenaam. Piet, Tonnie, Marc, ontzettend bedankt voor het fantastische eindresultaat!

• Garantie / nazorg

Professioneel - klantgeorienteerd - mooi eindresultaat!

Het gehele traject van orientatie, bestelling, installatie en oplevering is perfect verlopen. Zelfs Covid en de verplichte lockdown in NL hadden geen invloed op de perfecte communicatie en uitvoering van het project. De nieuwe badkamer oogt luxueus en is qua optiek, kleurbeleving en comfort een fantastisch ervaring.

Verwachting waargemaakt

Goeie verkoop, uitstekende werkers, perfecte aftersales

Super geholpen!

Heel goed geholpen met ideeen! Als er iets was kon ik gelijk bellen en werd er zo snel mogelijk iets mee gedaan! Alles netjes afgerond!

• Garantie / nazorg

Kwaliteit in advies, planning, coördinatie en uitvoering

TuijpsHuys heeft de begane grond van ons huis vernieuwd door de plaatsing van een prachtige nieuwe keuken, een schitterend nieuwe pvc-vloer en mooie eigentijdse radiatoren. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat. En ook met de wijze waarop het werk is uitgevoerd. Allemaal prima vakmensen met hart voor hun werk: vloerenlegger, timmerman, loodgieter, stucadoor, elektricien. (Vergeet ik iemand?) De afstemming van de diverse werkzaamheden was bij Kees in uitstekende handen. Ook dankzij het advies van Ruud is er een eindresultaat waar we echt heel blij mee zijn.

Prachtige Badkamer en Wellness ruimte

Bij TuijpsHuysch hebben we een grote opdracht neer gelegd. Wat we altijd al wilde is nu eindelijk gerealiseerd. Een prachtige design badkamer met stoomkabine. Zeer luxe kranen en mooi tegelwerk alles vakkundig uitgevoerd. In een aparte ruimte hebben we in infra rood sauna geplaatst van tylo, daar is natuurlijk ook een kleine doucheruimte ingericht. Er is goed mee gedacht door de adviseur die gedurende het project ook af en toe eens kwam kijken. TuijpsHuysch is een echte aanrader. Als we ooit een jacuzzi in onze tuin willen dan komen we zeker terug.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer tevreden met onze nieuwe keuken.

We zijn geholpen door een vakkundige medewerker. Hij heeft ons goed geadviseerd over ontwerp, inrichting, kleurstelling en apparaten. Hij heeft goed meegedacht met onze wensen. De keuken is perfect geplaatst geheel volgens afspraak.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zo blij met mijn nieuwe spa!

Verbouwen is een heftig proces maar je vergeet alle hobbels als je zo’n mooi resultaat hebt

• Garantie / nazorg

Heel goede ervaring met service en assortiment

- Goed assortiment - Goede voorlichting en meedenken door Pascal - Responsive

• Garantie / nazorg

Prima service, vooral de nazorg is keurig verlopen.

Ook al zat het soms wat tegen met bijvoorbeeld de te leveren materialen, is het altijd prima verlopen! Over de inrichting van de showroom kan ik weinig zeggen, omdat de winkel volop in de verbouwing was.

What a great service

After 5 years the oven had to be replaced under warranty. It wasn't that easy as we thought before, but through good cooperation from Tuijpshuysch it is completely arranged. The oven was broken and had to be replaced. The only problem was that the oven in the color stainless steel is no longer made, but only in black. Because we have a stainless steel colored microwave, this was a problem for us. We didn't want a black oven with a stainless steel colorful microwave above. In other words, we wanted to replace the microwave in the same color black. For the replacement of the microwave we had to pay a small amount. Because we no longer have small children, and don't really have the need for a microwave, we asked for a new oven instead of a microwave. I asked the adviser of Tuijpshuysch if it was possible to replace the microwave for an oven. Of course with the same costs as the replacement costs of the microwave. The adviser has called and negotiated with the manufacturer's representative about this. After some calling with the manufacturer and the representative, this has finally succeeded. Now the second challenge came. The new oven is higher than the current microwave, so the cupboard needed to be changed/fixed for the new oven size. Tuijpshuysch have really organized this too. We have made some costs, but now we have 2 new devices (ovens) in our kitchen, with a new warranty conditions for very low costs. And the devices as we asked. Very excited with this solution.

Zeer goede vakmensen

Eerder dit jaar mijn badkamer laten verbouwen. De keuze viel op TuijpsHuysch vanwege de fijne ontvangst en het meedenken met mijn wensen. Pascal heeft mij echt op een goede manier geholpen met mijn keuzes, zowel wat betreft kleur als indeling. De uitvoering werd tijdig ingepland en daar is nauwelijks van afgeweken. Als er iets tegenzat (gebeurt altijd bij een verbouwing), in dit geval een verkeerde levering van een staande toiletpot, werd dat snel opgelost. Ook na afloop werd alles nog eens goed nagelopen bij de eindoplevering. Zeer tevreden en het is een prachtige en functionele badkamer geworden.

Slecht

Ik wilde een kleine verbouwing van badkamer willen laten doen door deze firma eerst al me afspraak vergeten en daarna aantal keren gebeld. Over de offerte. Zal terug gebeld worden en niet gebeurd.ik heb weer terug gebeld toen gezegd laat maar zitten, Mijn indruk is dat ze in kleine verbouwing geen interesse hebben.

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

We wilden niet onze hele keuken veravangen, maar het alleen het werkblad en nieuwe apparaten. We hebben bij TuijpsHuysch goede informatie gekregen om waar op te letten. Eerst was alles netjes uitgewerkt in een offerte alles klopte in 1 keer. Uit eindelijk is alles in 1 werkdag het werkblad vervangen en alle apparaten vervangen. Zeer goede ervaring.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.