Vakmannen!

Erg kundige vakmannen komen je trap renoveren. Werken zeer secuur en denken met je mee, alsof het hun eigen trap is.

• Garantie / nazorg

Trots op mijn trappen - dankje toppertjes :-)

klantvriendelijk - geduldig - aardige en vriendelijke vaklui - behulpzaam. Mooi materiaal. Haast niet slijtbaar. We hadden een paar ongemakkelijke dagen, maar dat valt snel weg bij het zien en gebruik van mijn nieuwe trappen. Mijn laatste aftrapper: Trots op onze 2 trappen van Christan Trappenrenovatie

Wow, dankjewel! :D

Heel professioneel.

Waar voor je geld! Een zeer deskundig team, wat hoge kwaliteit heeft geleverd. In alle opzichten zijn wij heel erg tevreden.

Prachtige traprenovatie

We zijn erg blij met onze traprenovatie van Christan traprenovatie. Het intake gesprek was fijn. We kregen goed advies over materiaal en kleuren, duidelijke uitleg en gelijk een prijsindicatie. Na akkoord op de offerte wordt je gelijk ingepland. Dit vonden wij heel fijn en duidelijk. Op de dag kwamen ze ook precies op het afgesproken tijdstip. De mannen werkten keurig netjes en secuur. De trappen zijn prachtig geworden!!!

Echt vakmanschap

Heel netjes, we zijn heel blij met onze Mooie nieuwe trap !!!!

Passie voor vakmanschap!

Op alle fronten zeer tevreden. Uitgerekend stormde het op de dag van onze traprenovatie, maar Christ en collega lieten zich hierdoor niet uit het veld slaan! Tent achter de bus met spanbanden vastgezet en de trap kreeg dezelfde dag nog zijn metamorfose. Met een grap en een grol werd serieus keihard gewerkt aan een geweldig resultaat! Dit bedrijf geniet onze aanbeveling!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Bedankt voor de super goede review Elly!

Vakwerk !

Piepende oude trap , boven verwachting piepvrij ,als nieuw afgeleverd , Chris ging in de avond door om zijn "klus "netjes af te werken.

• Garantie / nazorg

Perfecte afwerking en boven verwachting mooi

Wij waren al enkele maanden bezig met het zoeken van een schildersbedrijf voor onze trap. Helaas kregen wij geen enkele acceptabele offerte. Toevallig op deze onderneming gestuit en blij verrast door zowel het advies (aan de hand van de vele stalen en combinaties) als de uiteindelijke afwerking. Binnen 2 dagen een trap als nieuw, nooit meer hoeven schilderen (en dus de investering meer dan waard). Afval is zeer beperkt want men werkt netjes en in een tent op de oprit wordt alles gezaagd/gefreesd.

• Garantie / nazorg

Wow, wat een goeie review! Bedankt Ben!

Van begin (1ste gesprek, advies en inmeten) tot eind (renoveren van de trap) alles professioneel en precies en met veel aandacht verlopen. Echte vakmensen! Ongekend veel aandacht voor zowel hun producten, hun werk en hun klanten hebben. Ze zouden in 3 dagen 2 trappen renoveren, maar ze zijn doorgegaan tot 20.00 uur 's avonds om het in 2 dagen af te krijgen. Dit is vakmanschap!

Wow, dankjewel! :D

In alle rust werd gewerkt en vakwerk geleverd.

3 dagen voor het bekleden van 2 trappen. Met uiterste precisie werd een staaltje vakwerk geleverd. Meedenken en advies bij offerte en tijdens montage voor het beste en mooiste resultaat.

• Inrichting showroom
  • Garantie / nazorg

Bedankt! Wat leuk om te vernemen :).

Tevreden.

De trap is heel mooi geworden. Ook het vloertje op de overloop is mooi. Voor een traprenovatie zou ik jullie bedrijf zeker aanraden.

• Garantie / nazorg

Bedankt voor de beoordeling! Begreep van Christ dat hij al contact met u gehad heeft over het vloertje en dat het is opgehelderd.

HARDE WERKERS

ER WERD GEWERKT VAN 07.30 TOT SÁVONDS 20.15. WAAR VIND JE NOG ZOIETS? EN KEURIG NETJES!

Super Tevreden !!

Wat een vakmensen! Helemaal TOP. Wij zijn dan ook meer dan super tevreden. Ongekend veel aandacht voor zowel hun producten, hun werk en hun klanten. Het werk zou ook 2 dagen duren maar ze zijn doorgegaan tot 20.00 uur 's avonds om het in één dag af te krijgen. Zou Christan Traprenovatie dan ook zeker aanbevelen. Christan, je maat en Ellie super bedankt!

Klasse uitvoering

Nadat ik een advertentie had gelezen in Breda,heb ik Ellie uitgenodigd om eens wat stalen te laten zien en tevens een prijs opgave.Na overeenkomst en een wacht tijd van 8 weken kwam Christ haar vader in 2 dagen bij ons de overloop en trap renoveren. Wat een vakman ook bij ons kraak uit de trap en een schoonheid van n trap. Wij kennen iedereen de firma CHRISTAN aan bevelen. Een dikke 10 plus.

Topadres!

Alles goed geregeld. Zelfs boven verwachting. Christan heeft een mooi team bij elkaar en de trap is super geworden.

Professionele traprenovatie

Zowel de inmeting als de realisatie van de renovatie van onze trap is professioneel en naar tevredenheid uitgevoerd. Er is bijzonder veel aandacht besteed aan de afwerking van de renovatie.

fantastisch

onze trap was een ramp. Christian trap renovatie heeft geweldig wel geleverd de trap is als nieuw. Daarnaast was de kennismaking ook fijn en voelde het goed om de samenwerking aan te gaan. Bedankt voor de mooie trappen

• Garantie / nazorg

Vakmanschap van verkoop tot oplevering

Gelukkig er zijn nog steeds bedrijven die werk afleveren zoals ze dat ook bij zichzelf zouden doen. Ambachtschap zoals je dat vaak niet meer ziet. Een goede verkoop met een reeele prijs. Ga zo door en laat je vooral niet meeslepen door prijsvechters. Mensen zo als wij willen kwaliteit tegen een reeele prijs dat is ook exact wat wij hebben gekregen.

• Garantie / nazorg

Van de eerste kennismaking tot de oplevering TOP !!

Toen we ons nieuwe huis hadden gekocht wisten we al zeker dat we de trappen zouden laten renoveren. Omdat we graag zoveel mogelijk kort bij huis halen kwamen we uit bij Christan traprenovatie. We hadden de website bekeken en wat opviel waren de zeer goede recensies. Nadat het contact was gelegd werd er een afspraak gepland. Ellie kwam zeer duidelijk en professioneel over , ze had alle stalen bij en gaf een goed advies. De afspraak werd gemaakt voor het renoveren van onze trappen, echter pas over 7 weken hadden ze tijd , wat wij jammer vonden , maar natuurlijk wel positief, het was voor ons een teken dat ze volop werk hadden. Uiteindelijk zijn die weken ook weer snel gegaan want inmiddels zijn we alweer een week superblij met onze nieuwe trappen. Christ en John hebben twee dagen flink gewerkt en het resultaat mag er zijn. Dit zijn mensen die hun vak verstaan. Wij bevelen dan ook een ieder van harte traprenovatie Christan aan.

Het is prachtig geworden

We zijn heel goed behandeld , door Ellie en door Christan .Ellie die kwam van te voren kijken wat er gedaan moest worden . Ellie had verschillende kleuren van het materiaal bij , zodat we een keuze konden maken . Ellie is heel vriendelijk en een leuke meid. We wilden de trap en de overloop laten doen ,op de overloop kwam laminaat ,het zelfde materiaal als waarmee de trap werd gedaan . Op 20 en 21 april 2020 kwam Christan ( de vader van Ellie ). Eerst werd de overloop gedaan ,en daarna de trap . In de trap zat een kraak in , het was al een oude trap ( 1976 ) . Maar Christan kreeg het voor mekaar op de kraak eruit te halen . Christan die werkt heel netjes en vakkundig . en is een vriendelijke man . Toen Christan met de trap klaar was ,heeft hij de trap mooi geboend .Als laatste stond er op een van de trede een fles wijn met een visitekaartje eraan van Christan traprenovatie.Dat vonden we heel leuk . We zullen binnenkort met plezier de wijn opdrinken en proosten op Christan en Ellie .

• Garantie / nazorg

Wow, wat een prachtige review! Super bedankt!

Heeft liefde voor zijn vak, komt afspraak na, is een aanrader voor iedereen.

• Garantie / nazorg

Echt vakvak! Heel blij met het resultaat.

Afspraak maken ging heel vlot. Er werd de tijd genomen voor de keuze die ik wilde. Trap was in 2 dagen helemaal klaar. Resultaat is enorm mooi.

Supermooi resultaat

De trap ziet er uit als nieuw. Vakwerk verricht en keurig netjes opgeleverd.

Netjes gemonteerd

Prima vakwerk, enige minpuntje : afval zonder te vermelden in hoek weggezet en niet meegenomen. Hoeft niet maar zeg het even. Stond nu weekend voor garage buiten!

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Ton & Linda, Bedankt voor jullie feedback. Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn over ons vakwerk! Er had, bij vertrek, inderdaad even een verwijzing gemaakt kunnen worden naar het afval. De jarige job zat waarschijnlijk al met zijn gedachten bij zijn verjaardagsfeestje die avond ;).

Werken erg netjes, zijn zeer tevreden

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Hoge Bremberg 23

4873 LD Etten-leur