Klasse uitvoering

Nadat ik een advertentie had gelezen in Breda,heb ik Ellie uitgenodigd om eens wat stalen te laten zien en tevens een prijs opgave.Na overeenkomst en een wacht tijd van 8 weken kwam Christ haar vader in 2 dagen bij ons de overloop en trap renoveren. Wat een vakman ook bij ons kraak uit de trap en een schoonheid van n trap. Wij kennen iedereen de firma CHRISTAN aan bevelen. Een dikke 10 plus.

Topadres!

Alles goed geregeld. Zelfs boven verwachting. Christan heeft een mooi team bij elkaar en de trap is super geworden.

Professionele traprenovatie

Zowel de inmeting als de realisatie van de renovatie van onze trap is professioneel en naar tevredenheid uitgevoerd. Er is bijzonder veel aandacht besteed aan de afwerking van de renovatie.

fantastisch

onze trap was een ramp. Christian trap renovatie heeft geweldig wel geleverd de trap is als nieuw. Daarnaast was de kennismaking ook fijn en voelde het goed om de samenwerking aan te gaan. Bedankt voor de mooie trappen

• Garantie / nazorg

Vakmanschap van verkoop tot oplevering

Gelukkig er zijn nog steeds bedrijven die werk afleveren zoals ze dat ook bij zichzelf zouden doen. Ambachtschap zoals je dat vaak niet meer ziet. Een goede verkoop met een reeele prijs. Ga zo door en laat je vooral niet meeslepen door prijsvechters. Mensen zo als wij willen kwaliteit tegen een reeele prijs dat is ook exact wat wij hebben gekregen.

• Garantie / nazorg

Van de eerste kennismaking tot de oplevering TOP !!

Toen we ons nieuwe huis hadden gekocht wisten we al zeker dat we de trappen zouden laten renoveren. Omdat we graag zoveel mogelijk kort bij huis halen kwamen we uit bij Christan traprenovatie. We hadden de website bekeken en wat opviel waren de zeer goede recensies. Nadat het contact was gelegd werd er een afspraak gepland. Ellie kwam zeer duidelijk en professioneel over , ze had alle stalen bij en gaf een goed advies. De afspraak werd gemaakt voor het renoveren van onze trappen, echter pas over 7 weken hadden ze tijd , wat wij jammer vonden , maar natuurlijk wel positief, het was voor ons een teken dat ze volop werk hadden. Uiteindelijk zijn die weken ook weer snel gegaan want inmiddels zijn we alweer een week superblij met onze nieuwe trappen. Christ en John hebben twee dagen flink gewerkt en het resultaat mag er zijn. Dit zijn mensen die hun vak verstaan. Wij bevelen dan ook een ieder van harte traprenovatie Christan aan.

Het is prachtig geworden

We zijn heel goed behandeld , door Ellie en door Christan .Ellie die kwam van te voren kijken wat er gedaan moest worden . Ellie had verschillende kleuren van het materiaal bij , zodat we een keuze konden maken . Ellie is heel vriendelijk en een leuke meid. We wilden de trap en de overloop laten doen ,op de overloop kwam laminaat ,het zelfde materiaal als waarmee de trap werd gedaan . Op 20 en 21 april 2020 kwam Christan ( de vader van Ellie ). Eerst werd de overloop gedaan ,en daarna de trap . In de trap zat een kraak in , het was al een oude trap ( 1976 ) . Maar Christan kreeg het voor mekaar op de kraak eruit te halen . Christan die werkt heel netjes en vakkundig . en is een vriendelijke man . Toen Christan met de trap klaar was ,heeft hij de trap mooi geboend .Als laatste stond er op een van de trede een fles wijn met een visitekaartje eraan van Christan traprenovatie.Dat vonden we heel leuk . We zullen binnenkort met plezier de wijn opdrinken en proosten op Christan en Ellie .

• Garantie / nazorg

Wow, wat een prachtige review! Super bedankt!

Heeft liefde voor zijn vak, komt afspraak na, is een aanrader voor iedereen.

• Garantie / nazorg

Echt vakvak! Heel blij met het resultaat.

Afspraak maken ging heel vlot. Er werd de tijd genomen voor de keuze die ik wilde. Trap was in 2 dagen helemaal klaar. Resultaat is enorm mooi.

Supermooi resultaat

De trap ziet er uit als nieuw. Vakwerk verricht en keurig netjes opgeleverd.

Netjes gemonteerd

Prima vakwerk, enige minpuntje : afval zonder te vermelden in hoek weggezet en niet meegenomen. Hoeft niet maar zeg het even. Stond nu weekend voor garage buiten!

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Ton & Linda, Bedankt voor jullie feedback. Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn over ons vakwerk! Er had, bij vertrek, inderdaad even een verwijzing gemaakt kunnen worden naar het afval. De jarige job zat waarschijnlijk al met zijn gedachten bij zijn verjaardagsfeestje die avond ;).

Werken erg netjes, zijn zeer tevreden

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Dankzij vakwerk een chique trap!

Christan is een zeer ervaren vakman die zijn afspraken na komt en voor een redelijke prijs een professionele trap levert. Zeer tevreden over de afwerking en de verlichting erin!

• Inrichting showroom
  • Garantie / nazorg

Top zeer vakkundig bedrijf!

We hebben een prettig gesprek gehad met Ellie. Zij luisterde goed naar wat onze wensen waren en nam de tijd om verschillende soorten materialen te laten zien. Zo konden wij een goede keuze maken. De offerte volgde snel per mail. Christ en John hebben vakkundig de trap gerenoveerd. Waren op de afgesproken tijd aanwezig en hebben en hebben bijna continue doorgewerkt om onze 2 trappen te renoveren. Zeer aardige en sociale mannen die heel vakkundig zijn. Alles werd tot in de puntjes toe goed afgewerkt. Eindelijk is de kraak uit onze trap weg! Wij zijn super tevreden met Christan Traprenovatie en wij bevelen dit bedrijf aan mocht je zelf een traprenovatie overwegen.

vakmensen

doen wat ze beloven top en nemen de tijd voor je

• Garantie / nazorg N.v.t.

Trap is geweldig mooi geworden

Wij zijn erg blij dat we bedrijf onze trap hebben laten bekleden.crist en John zijn 2 zeer goede en nette en zeer secuur werkende mensen...alles moet echt tot in de laatste minuut in de puntjes zijn afgewerkt...en uiteraard is ellie die van te voren langs komt niet te vergeten dat zei het ook in de puntjes het ook uitlegd...echt een aanrader... Fan konings

• Garantie / nazorg N.v.t.

Goed advies en uitvoering zeer tevreden

Elly nam ruim de tijd voor de opname en om te luisteren naar onze wensen. Met een zeer nette offerte. En een uitstekende uitvoering.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Alles tot in de puntjes afgewerkt zoals afgesproken. Helemaal top.

• Garantie / nazorg

Leveren kwaliteit voor een goede prijs

Offerte kwam snel en was compleet, geen verborgen kosten of gladde verkooppraatjes. De traprenovatie is daarnaast naar volledige tevredenheid opgeleverd. Prettige vaklui die alleen een goed resultaat nastreven. Bij ons is dat gelukt. Wat ons betreft een echte aanrader.

Toppie

Gewoon vakwerk geleverd door jullie!

Absolute aanrader!

Het contact via de mail, de website, het adviesgesprek met Ellie, de plaatsing door Christ en John verliep super. Ellie heeft ons goed advies gegeven en daar zijn wij nu heel blij mee. Zij heeft er echt kijk op! Chris en John werken hard, netjes en zijn heel kundig. Echt vaklui! Inmiddels hebben we al veel complimenten gehad op onze trap. Hier gaan we nog heel lang en veel plezier van hebben.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Prima kwaliteit en super service!

Het was enorm fijn om zaken te doen met dit familiebedrijf waar kwaliteit en vakmanschap zeer hoog in het vaandel staat. Ellie heeft ons uitstekend geadviseerd bij het maken van onze keuze, waarna de opdracht op zeer vakkundige wijze door Christ is uitgevoerd. Onze nieuwe trappen zijn supermooi! Kortom, een aanrader!

Vakwerk geleverd.

Het werk is keurig afgewerkt.

• Garantie / nazorg

Doelgerichte vakkundigheid met persoonlijke twist.

Het voortraject is zeer voorspoedig verlopen, waarbij de adviseur bij ons thuis de mogelijkheden heeft toegelicht. Onze traprenovatie is zeer vakkundig binnen een dag gerealiseerd! Het had ook in twee dagen gekund. Echter de monteur had geen oog voor tijd, heeft de overlast voor ons tot een minimum beperkt door de trap dezelfde dag nog af te maken. De trap is die avond netjes aan ons op opgeleverd. We zijn er heel blij mee!

• Inrichting showroom
  • Garantie / nazorg

een trap die straalt als de zon

Bij elke aanblik krijgen we een glimlach op ons gezicht.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.