Goede voorlichting en service

Zie boven

Uitstekende voorlichting en service

Goede voorlichting, deskundigheid en uitstekende service.

• Garantie / nazorg

Top service en kwaliteit!

In de winkel prima geholpen door Marja. Deskunig advies! Levertijd bed kon ook op maat geregeld worden! Installateurs om bed te installeren waren keurig op tijd op afgesproken tijdstip en vriendelijk. Onze gekochte boxspring staat mooi in de slaapkamer en we slapen als een roos elke dag! Investering in goed bed is iedereen aan te raden, ook al is het natuurlijk wel even een investering die je financieel moet doen! Move naar ons nieuwe huis in Delft was een natuurlijk moment voor een nieuw bed!

• Garantie / nazorg

Vriendelijk geholpen en heel goed geadviseerd.

Tegenwoordig is het hard werken om tot een juiste matras keuze te komen. Het aanbod is enorm. Wat is een goede kwaliteit? Waar krijg je niet binnen de kortste keren een kuil in? Welk materiaal past het beste bij je? Welke site welke winkel? Uiteindelijk, na veel te lang uitstel, besloten voor de Regulatex Pure Ecocare 21 soepel bij Klaas Vaak Bedden Delft. Tot op heden geen klachten, het matras is zeer comfortabel. Jammer dat ik niet eerder de knoop heb doorgehakt. Nu afwachten hoe het matras zich in de komende tijd gaat ontwikkelen. Achteraf gezien heb ik de meeste matraskennis opgedaan door daadwerkelijk naar de winkels te gaan. Te luisteren naar advies, erop te gaan liggen. Bij Klaas Vaak was dat een zeer prettige begeleiding en goed advies welk matras het beste voor mij zou zijn. De materiaalkwaliteit van al hun matrassen is hetzelfde. Dat geeft al enorm veel minder keuzestress.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Goed advies, prima afgeleverd.

Wij hebben lang nagedacht over nieuwe bedden en zijn daarbij uitstekend geholpen door Klaas Vaak. Nadat we onze keuze gemaakt hadden duurde het nog wel vrij lang voordat er geleverd kon worden. De levering zelf was goed en het zag er meteen prachtig uit Het belangrijkste is natuurlijk dat we er ook vorstelijk op slapen.

• Garantie / nazorg

Heel goede informatie en service

Mijn moeder heeft een elektrisch bed en de matrasvulling daarvan was na vele jaren verpulverd. Aangezien ze 92 jaar is, wilde ze niet veel geld uitgeven aan een nieuwe matras. Ze leest dagelijks, zittend in bed, een uur voor het slapen gaan en een nieuwe goedkope matras (niet van Klaas Vaak) gaf bobbels na het strekken van het bed. Weer een goedkope andere matras ook en zelfs met een topmatras van mij er op lag het nog steeds niet lekker. Wat een getob! Uit een goed bewaarde rekening van de oorspronkelijke matras, bleek dat het een latex matras was geweest. Na een maand of 2 slecht liggen, was mijn moeder eindelijk zo ver dat ze dan toch wel een nieuwe latexmatras wilde, ondanks de prijs - waar gelukkig nog wel wat korting op kwam. De winkelmedewerkers hebben op geen enkele manier gepusht, maar waren juist vol begrip dat het nogal een investering is op die leeftijd. En ze hoefde heus niet meteen een nieuwe bedbodem te kopen, want de medewerkers achten de kans groot dat deze matras voldoende was voor het gewenste comfort. EN ZO IS HET OOK! Sindsdien heeft mijn moeder geen last meer van allerlei bobbels in haar bed, maar zit en ligt ze heel comfortabel. :-) Mijn dank is groot voor het geduld en de juiste informatie van de medewerkers van Klaas Vaak! :-)

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Professioneel en vriendelijk

Klaas Vaak heeft haar uiterste best gedaan om ons goed te helpen. Bezorging ging zeer vlot en voorspoedig. Het bed ligt uitstekend, een kleine productiefout was zeer snel en vriendelijk verholpen.

• Garantie / nazorg

Eindelijk een geweldig goede matras gevonden door de vakkundige en professionele service van Klaas Vaak

• Garantie / nazorg

Perfect advies, goede producten en service

In de winkel ben ik goed geadviseerd door vriendelijke medewerkers. Prima producten gekocht en goed geleverd.

Goede persoonlijk gerichte informatie

Prettig

Prettig en echt geholpen

Prettig en echt geholpen. Duidelijke taal en voorstellen. Ook over de prijs en garantie

Uitstekend.

Omdat ik een bestelling had, die in Spanje moest worden afgeleverd en waarover ik vragen had, heb ik contact gehad met Kim. Zij heeft mij heel erg goed geholpen en het was supersnel gerealiseerd, geweldig en bedankt Kim.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Vriendelijk personeel, goede raad op je vragen, bedden, kussens klasse kwaliteit.

• Garantie / nazorg

Uiterst goed geadviseerd door Marjan!

Heel goed geholpen. Geweldige service!

• Garantie / nazorg

We zijn heel blij met de superfijne bedden en matrassen van Klaas Vaak!

Na uitgebreid deskundig advies over een slaapsysteem dat tegemoetkomt aan onze wensen hebben we twee bedden met matrassen gekocht bij Klaas Vaak Bedden in Delft. Ze bevallen heel goed, de service was heel goed en de communicatie verliep ook prima. We zijn tevreden klanten!

• Garantie / nazorg

Klaas Vaak neemt tijd en laat je hun aanbod goed uitproberen

Met een duidelijke uitleg van de opbouw van hun bedden, en een open benadering heeft Klaas Vaak ons de gelegenheid gegeven een eigen keuze te maken. Het zijn vakmensen met jarenlange ervaring.

• Garantie / nazorg

Gedegen vakkennis en prettig contact

Zeer gedegen vakkennis, maar ook zeer prettig in het contact.

• Garantie / nazorg

Heel vriendelijk en goed geholpen

Personeel neemt de tijd voor je en helpt goed bij je keuze

Heel prettig

Goed geholpen in de showroom en alle vervolg vragen snel en duidelijk beantwoord. Prima communicatie. Matras ligt heerlijk.

• Garantie / nazorg N.v.t.

zeer vriendelijke en behulpzame verkopers

er wordt goed naar je geluisterd en er word voor een oplossing gezocht. Fijn dat ze langs komen om de lattenbodem bij te stellen.

• Garantie / nazorg

Prima zaak, deskundig geholpen.

Onlangs mijn 3de bed bij Klaas Vaak gekocht. Wederom prima geholpen en deskundig advies en ook de monteurs die bed kwamen plaatsen waren netjes en op tijd. Slaap weer prima en me rug is er blij mee.

• Garantie / nazorg

Bijzonder goed advies gekregen, met oog voor detail

Wij gingen heen met beperkte kennis van zaken, en eigenlijk een vooropzet plan om een boxspring te kopen (dat was immers het beste dachten wij). Na overleg en verschillende test (lig-)sessies was het duidelijk dat het anders moest worden: zacht matras (nooit verwacht) met een verstelbare lattenbodem. Uiteindelijk met een mooie ombouw slapen we elke dag weer heerlijk!

Uitstekende dienstverlening

De medewerkers van Klaas Vaak Bedden luisteren goed, geven je advies en denken met je mee, maar dringen je niks op. Prettige sfeer en een persoonlijke behandeling.

• Garantie / nazorg

Professionele service waar de klant centraal staat

Vanaf het eerste contact waar veel tijd werd genomen om naar onze wensen te luisteren en passend advies te geven, tot en met de levering en erna vonden wij de service perfect en erg klantgericht. Het matras, de lattenbodem en het ledikant (inclusief nachtkastjes) passen perfect in de slaapkamer en het slaapcomfort is erg goed. We kunnen Klaas Vaak zeker aanbevelen.

• Garantie / nazorg

Heel prettig en een geweldig klantvriendelijk!

Wij hebben de samenwerking met de medewerkers van Klaas Vaak, als heel plezierig en deskundig , ervaren. Een aanrader voor andere mensen.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Over CBW Erkend