keuken ziet er pachtig uit

aan de keuken is niks aan te merken precies naar ons zin montage vond en vind ik geen vakwerk en moeilijke communicatie met aannemer uit eindelijk wel heel tevreden.

• Garantie / nazorg

Goede service, uitstekend geholpen!

Wij hebben de service zeer positief ervaren. Van het opmeten, eerste schets, de uitwerking en de uiteindelijke tekening van hoe het ging worden. Het persoonlijke contact, altijd bereid om vragen te beantwoorden. Het installeren van de keuken is ook heel goed gedaan, tot in de puntjes verzorgd! We zijn erg tevreden en heel blij met onze keuken. We raden het iedereen aan!

Nieuwe keuken bij Keuken-line

22 jaar geleden bij keuken-line keuken besteld, was super geregeld. Dus nu een ander huis en een nieuwe keuken nodig, weer naar Keuken-line, alles weer top geregeld en prima met Gijs samen gewerkt. Alles tot in de details afgewerkt of zelfs verbeterd. Keuken bij aflevering direct kompleed en door eigen vakmensen geïnstalleerd. Resultaat is geweldig en mooi geworden, we zijn er blij mee.

Goede service!

Wij zijn goed ontvangen en geholpen met het ontwerpen van onze keuken. Vriendelijk personeel!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Fijne winkel voor al je keukenwensen

Wij zijn echt verliefd op onze keuken, het is precies geworden wat wij wilden door de deskundige en prettige begeleiding die wij gekregen hebben bij Keuken-Line.

• Garantie / nazorg

Wat is dat allemaal vlot en soepel gegaan!

Samen met Gijs hebben wij het ontwerp van de keuken gemaakt en hij kwam met goede ideeën en aanvullingen om het nog mooier/ handiger in te richten. Wij wilden een stuk keuken tegen de wand en een stuk midden in de kamer, met een wandkast er om heen. Wij hebben een balken plafond en dat wilde we ook graag behouden. Dit maakte dat we wel op zagen tegen de verbouwing, maar binnen 4 dagen was het allemaal gebouwd en geregeld en het ziet er prachtig uit, we zijn super tevreden en blij er mee!

• Garantie / nazorg

Mooi bedrijf met top service

Bij ons aan boord een nieuwe keuken geplaatst. Ondanks dat dat altijd wat lastiger is dan in een woning aan de wal is het leveren en plaatsen heel soepel gegaan. Duidelijke afspraken met goeie service Top dank je wel.

• Garantie / nazorg

Een hele fijne ervaring om met deze mensen in zee te gaan. Na dat ze een hele fijne badkamer hadden geleverd, was de keus niet moeilijk voor de keuken. Complimenten voor het meedenken ontwerp en uitvoering. Het is een hele mooie keuken geworden super

• Garantie / nazorg

Op korte termijn een prachtige keuken kunnen realiseren!

We hebben voor een kantoorpand een moderne keuken kunnen realiseren door de prettige samenwerking met de medewerkers van Keuken-Line. Fijn dat er zo goed met ons werd meegedacht.

Toppppppp!

Goede service top geholpen alles volgens plan en Robin bedankt voor wat jij van de keuken geregeld heb !ook sh montage goed gewerkt een mooi resultaat!

Bedankt voor deze top reactie Sandra! Team Keuken-line

Kwalitatief geholpen

Mijn ervaring met keukenline is uitersmate fijn gegaan, kwaliteits materiaalen worden er gebruikt,persoonlijke contact, mooie ideeen worden er aanbevolen op je wensen en hierop wordt alles netjes geinstalleerd met het oog op de details en gebruiks gemak, Wij hier dan ook onze keuken,badkamermeubel,en een inbouw kast laten ontwerpen. Dit is gewoon een hele fijne zaak om er zaken mee te doen.

• Garantie / nazorg

Dankjewel voor de uitgebreide beoordeling Yunus. Veel woonplezier gewenst in jullie nieuwe huis! Team Keuken-line

Top geholpen!

We zijn heel blij met onze nieuwe keuken van Keuken-Line. We hebben Gijs leren kennen via vrienden. Hij heeft samen met ons een prachtig ontwerp gemaakt dat precies past bij onze wensen. Hij is altijd vriendelijk, behulpzaam en bereikbaar voor al onze vragen. Het duurde wat langer voor we de knoop konden doorhakken in verband met andere werkzaamheden. Gijs had geduld en informeerde af en toe hoe het ging en vond het ook echt leuk dat we uiteindelijk met hem in zee gingen. Een heel fijne ervaring! De installatie verliep ook heel soepel dankzij Remco en Rinus. Rustige en fijne mensen en echte vaklieden. Ze werken netjes, snel en zeer professioneel. Ze staan open voor alle vragen en opmerkingen en lossen alles direct in overleg op. Gijs kwam zelf ook nog even langs om te kijken of alles goed verliep en naar wens was. We zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat, het is een plaatje geworden. We krijgen veel complimenten van familie en vrienden over onze nieuwe keuken. Gijs nog bedankt voor het langsbrengen van het glasplaatje!

• Garantie / nazorg

Beste Saskia en Ronald, Bedankt voor deze uitgebreide en positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat alles zo soepel verlopen is. Team Keuken-line

Een aanrader!

Wij voelde ons meteen thuis bij Keuken-line. Er werd goed geluisterd en aanvullend advies gegeven.

Bedankt Ditte!

Persoonlijk advies en goed bereikbaar

Er werd direct met ons meegedacht n.a.v. de ideeën die wij zelf hadden voor onze badkamer. Wat niet in de winkel in Zwijndrecht te zien was, konden we in Dordrecht bekijken. We werden serieus genomen en kregen de tijd om e.e.a. te overdenken en evt. aanpassingen te doen. Levering was op tijd. Bij kleine onvolkomenheden kwam er direct actie.

• Garantie / nazorg

Bedankt voor de positieve beoordeling Hannah en goed om te lezen dat er direct actie werd ondernomen. Veel douchegenot gewenst in jullie nieuwe badkamer! Team Keuken-line

Zeer tevreden over gehele traject van binnenstappen in de showroom tot het eindresultaat.

Ruim 20 jaar geleden onze keuken hier gekocht en toen we toe waren aan een nieuwe keuken eerst eens om ons heen gekeken, maar toen we terug bij Keukenline kwamen en weer door Gijs geholpen werden, was al direct duidelijk dat we hier weer gingen slagen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en vooral ook meegedacht, waar ook eerlijk gezegd werd wat wel of niet mogelijk was. Groot pluspunt vinden wij dat er een totaalplaatje gemaakt wordt, van slopen tot de afwerking in de details. De korte lijnen en het samen opmeten door de verkoper en de monteur zorgt voor duidelijkheid voor alle partijen. Zelfs tijdens de montage kwam Gijs kijken of alles ook liep zoals het zo moeten lopen.

• Garantie / nazorg

Die Gijs is niet weg te krijgen hier :)). Bedankt voor jullie uitgebreide beoordeling, in het bijzonder namens Gijs!! Team Keuken-line

Zeer fijn bedrijf/winkel met vriendelijk personeel, zou ik een volgende keer weer naar toe gaan!

Als je een nieuwe en mooie keuken zoekt, ongeacht je persoonlijk smaak, kies voor Keuken Line!

Bedankt voor de positieve beoordeling Arjan! Team Keuken-line

Prettig contact en goed advies.

Plezierig geholpen en prima uitvoering.

Bedankt Leo! Team Keuken-line

Van A tot Z super tevreden

Alles is precies volgens afspraak gegaan. Levering, plaatsing en eindafhandeling. Wij zijn super tevreden.

Nieuwe badkamer na 23 jaar

We hadden vanuit de bouw van het huis een badkamer. Tijd voor nieuws, in maart besteld voor de bouwvak geplaatst. We hoorde van bekende dat het enorm lang kan duren. Via collega van m’n vrouw bij bad-line terecht gekomen. Na een lange middag een badkamer samengesteld. Een badkamer is geen auto die je koopt. De plaatsing is door fa. Kamsteeg gedaan en dit was ook netjes verteld door Bad-line.

• Garantie / nazorg

De keukenverkoper Robin denkt goed mee.

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Het is een kleine winkel, daardoor 4 sterren voor de showroom en assortiment.

• Garantie / nazorg

Er is er maar een fijn en dat is Keukenline!!!!

Als je binnenkomt heb je zo het gevoel van ' ik ben thuis' En een goede bediening..........en je wordt geholpen door de adviezen die je krijgt. En het eindresultaat is de keuken die er staat

• Garantie / nazorg

Goede kwaliteit en uitstekende begeleiding

Zeer tevreden met het totale proces, van verkoop tot montage. Veel persoonlijke aandacht, en bij levering alle onderdelen compleet. Behalve nazorg van klein fabrieksfoutje (wat snel werd vervangen) was alles perfect in orde. Het eindresultaat mag er zijn!

• Garantie / nazorg

Mooie ervaring met mensen die er kennis van hebben.

Bij onze aankoop namen ze alle tijd en rust. Mooie spullen bij elkaar gezocht en vervolgens besteld. We hadden geluk dat alles op voorraad was in deze tijd. We zijn super blij met onze keuken en apparatuur en afwerking.

Prima zaak.

In mijn vorige huis had ik ook een keuken van keuken-line. Na mijn verhuizing en ik weer naar Keuken-line gegaan.

Fijn geholpen

Behalve fijn geholpen is er ook aardig wat te zien. Ik miste wel erg zichtbare prijzen. Dit vind ik verwarrend en kun je slecht dingen vergelijken met elkaar. In verkoopgesprek zou ik ook meerdere opties laten zien qua apparatuur.

Over CBW Erkend