Veel persoonlijke aandacht en goede service

Wij hadden al een idee in ons hoofd betreft onze nieuwe keuken in ons nieuwbouwhuis. Keuken-Line heeft dit idee gestroomlijnd en bijgeschaafd. Keuken-Line luistert naar je en komt ook met nieuwe inzichten. Ook het probleem van de loszittende kraan is m.b.v. de importeur goed opgelost. Wij zullen Keuken-Line aanbevelen aan vrienden en familie.

Kwaliteit en klantvriendelijkheid

We hebben het gevoel gekregen een keuken te hebben gekocht die aan al onze wensen voldoet. De kwaliteit van het materiaal is zeer goed en de plaatsing was bijzonder professioneel. We hebben kunnen zien dat de kwaliteit is terug te vinden in b.v. de dikte van de achterwanden. Daar waar het normaal board is van een paar mm is er hier een wanddikte van zeker 5 mm gebruikt.

• Garantie / nazorg

In één woord zeer goede service, geen problemen/manco's etc

zeer goed

Goed meegedacht

Fijn bedrijf wat meedenkt over de mogelijkheden, oplossingsgericht en goed de wensen van de klant daarin meeneemt. Ook tijdens de plaatsing goed meegedacht. Plaatsing was volgens planning en keurig verzorgd. Samen tot mooi resultaat gekomen.

• Garantie / nazorg

Prettige communicatie en goede kwaliteit

Meerdere keukens laten plaatsen in 2 bedrijfspanden met volle tevredenheid. Prima afwerking en samenwerking Aanrader

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Uitstekende expertise en service van de medewerkers van Keuken-line!

Onze ervaring bij Keuken-line is goed. Wij zijn uitstekend geholpen om tot een goede keuze te komen en een fantastische keuken geplaatst te hebben! Wij bevelen Keuken-line ten zeerste aan!

• Garantie / nazorg

Blij met de geplaatste keuken

Er waren wat problemen tijdens de installatie maar deze zijn uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost.

• Garantie / nazorg

Top hier wordt je ontzord

Heel fijn dat een kennis ons doorverwees naar Keuken-LIne.

• Garantie / nazorg

Beste Anna, bedankt voor de positieve beoordeling en veel plezier met de nieuwe keuken.

Professioneel en kundig advies

Zeer prettig geholpen door dhr. Schot. Hij heeft kennis van zaken en geeft duidelijk advies.

• Garantie / nazorg

Goed advies en een prachtige keuken als resultaat.

Omdat we een verhuizing overwogen zijn ze Keuken-line binnen gestapt, om eens te kijken wat de opties waren. Gijs heeft ons uitgebreid en vakkundig geadviseerd en binnen een paar dagen (met telefonisch overleg tussendoor) was de tekening van onze keuken helemaal af. Ook mooi in 3D zodat we een goed beeld hadden van het eindresultaat. In de loop van de tijd zijn nog de gewenste wijzigingen aangebracht en uiteindelijk is de keuken keurig op tijd en helemaal naar wens geplaatst. Het is echt héél mooi geworden, we genieten er elke dag van én hij is heel fijn in het gebruik. Dankjulliewel!

• Garantie / nazorg

Geweldige service en begeleiding tijdens aankoop en aflevering

Wij werden supervriendelijk te woord gestaan en goed geholpen om onze ideale keuken te ontwerpen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Daar werd echt de tijd voor genomen. Je kunt zien dat er kwaliteit is afgeleverd en geïnstalleerd.

goede ervaring met Keukenline

fijne medewerkers goede klantvriendelijkheid en goede service

• Garantie / nazorg

Vriendelijk dank voor de positieve aanbeveling! Heel veel plezier met jullie nieuwe keuken toegewenst. Het Keuken-Line team

Geweldige service en als eind resultaat een super mooie keuken.

Wij zijn heel erg blij met onze super mooie grote keuken. Gijs heeft ons heel goed geholpen, hij nam ruim de tijd en dacht goed mee met ons. Hierbij nogmaals mijn dank ervoor. Plaatsing van de keuken is ook met zorg en liefde geplaatst. Lang verhaal kort te maken, alles klopt aan keuken-line ! Met als eindresultaat hebben wij een super mooie grote keuken 👍

• Garantie / nazorg

Beste Okan, wat fijn om te lezen! Heel veel plezier met de keuken! Het Keuken-line team.

zeer goed

nette werkwijzen , besteed overal aandacht aan . zeer tevreden .

Bedankt voor deze positieve melding Adrie. Het Keuken-Line team

De keuken is goed, maar de service kan stuk beter

De keuken verkopen ging prima, maar na de handtekening was bij mijn verkoper de service minimaal. Nu nog, ik heb een heel klein probleempje met mijn koelkast, ze beloven het op te lossen, maar er komt niemand. Verkeerde kraan ingetekend, te dicht op de muur, hij wilde in eerste instantie mij geen andere kraan geven. Na bellen en niet accepteren heb ik deze wel gekregen, maar moest wel op mijn strepen staan. Wel aanbevelen, maar niet bij deze verkoper.

• Garantie / nazorg

Deskundig advies en de keuken is helemaal naar wens

Bij Keukenline is er direct veel persoonlijke aandacht en werd er goed meegedacht over de beste oplossingen binnen mijn keuken, mijn wensen en budget daarin meegenomen. Dat mistte ik bij andere keukenzaken waar ik eerder langs ben geweest. Ook aan al mijn specifieke wensen kon worden voldaan. Na het bestellen van de keuken werd ik goed op de hoogte gehouden door Gijs over de voortgang van mijn bestelling en kon ik zelfs nog een wijziging door laten voeren. Ook het installeren ging probleemloos en er kon goed worden geanticipeerd op twee kleine zaken die net iets anders liepen dan gepland, waardoor mijn keuken helemaal naar wens kon worden geïnstalleerd.

• Garantie / nazorg

Op een prettige en professionele manier geholpen bij de aanschaf van onze keuken.

Tijdens de aanschaf van onze keuken zijn we goed geinformeerd , er is tijd genomen voor ons. En meegedacht hoe we in een beperkte ruimte een volledige keuken konden geven.

• Garantie / nazorg

op zich ok. maar qua plaatsen had ik iets meer nauwkeurigheid verwacht.

• Garantie / nazorg

Erg goed geholpen en meegedacht door Edwin

Wij zij heel erg blij met onze nieuwe keuken alles is naar ons zin!

• Garantie / nazorg

Aan alle wensen voldaan op een reële en op wijze

Na onze wensen kenbaar gemaakt te hebben is er een prachtige betaalbare keuken uitgekomen. Hulde aan Gijs. Daarna de plaatsing door Remco paste in het mooie totaalplaatje. Beiden met kennis van zaken

Prima I 7u

Er werd alle tijd uitgetrokken voor de informatie die wij vroegen

• Garantie / nazorg N.v.t.

Goede service en prachtig eindresultaat!

Gijs heeft ons geholpen om van onze nieuwe keuken een echte droomkeuken te maken. Wij gaven een eerste idee van wat we mooi zouden vinden en hij werkte dit uit tot een prachtig ontwerp. We hoefden maar weinig te zeggen en hij wist precies wat wij mooi zouden vinden. Het monteren is super gegaan. Alles was compleet, alleen 1 greeplijst iets te kort geleverd. Deze is direct nabesteld en zsm vervangen, heel fijn. Ook is er door een ‘foutje’ van ons een flinke schade geweest aan het blad. Dit blad is toch geplaatst, zodat wij onze keuken wel konden gebruiken. Er is met spoed een nieuw blad besteld en de monteur heeft deze weer netjes voor ons vervangen. Kortom, hele goede service en een prachtig eindresultaat. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken en de kwaliteit is top! Bedankt Gijs en de rest van het team!

Fijne advisering en topafwerking

Erg prettige advisering door de verkoper. Dacht goed mee over de mogelijkheden en adviseerde met goede argumenten voor of tegen een bepaalde oplossing. Samen een mooie keuken kunnen ontwerpen. Vanwege de onzekere opleverdatum van onze nieuwbouwwoning bleek Keuken-line wel wat minder flexibel in de planning van de montage. Het eindresultaat is top; de keuken is zeer vakkundig gemonteerd, heel netjes gewerkt door de monteur, niets beschadigd of iets dergelijks. Een verademing om dit mee te maken, want dat is met andere werkzaamheden in de bouw wel eens anders.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zels toen ik het ontwerp weer anders wilde, vond Gijs dat geen probleem..

De klant is koning bij keukenLine.

• Garantie / nazorg

Meedenkend personeel, zowel in de showroom alsook bij de installatie.

Als 'vaste klant' kwamen wij na 30 jaar weer bij Keuken-Line terecht voor een nieuwe keuken. We werden hartelijk ontvangen door Gijs en al snel hadden we een beeld van de mogelijkheden. De tekening met de opstelling en de mooie kleurenprintjes gaven een goed beeld waardoor de beslissing snel genomen was. Wel moesten we 4 maanden geduld hebben omdat de planning overvol zat. Op de afgesproken datum werden de onderdelen aangeleverd en in de week erna kwamen Remco, Rinus en Perry om alles op te bouwen en aan te sluiten. Deze mannen, met veel ervaring met het inbouwen van keukens, hebben een prachtig stukje werk geleverd. Er staat een prachtige keuken met mooie apparatuur en goede verlichting. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat en hopen nog lang te kunnen genieten van deze keuken.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.