Helemaal super!

Wij zijn heel goed geholpen in het proces van oriëntatie tot aan montage. We hadden niet gedacht dat het er allemaal zo mooi uit zou komen te zien en dat de service zo persoonlijk zou zijn. Dikke aanrader dus!

• Garantie / nazorg

Fijn geholpen met kwalitatief goede spullen

Fijn geholpen door Jan van Belmar. Dit heeft geresulteerd in een mooie en originele badkamer. We zijn er blij mee.

• Garantie / nazorg

Net zoals onze vorige keuken van Belmar: fantastische service.

Advieseur Jan van de Ven heeft verstand van zaken, neemt alle tijd. Hij kan aan de hand van onze wensen een prachtige, smaakvolle inrichting samenstellen, komt met ideeën waar wij in eerste instantie niet voor zouden kiezen, maar die in het geheel heel mooi passen. De montage en plaatsing gingen ook zeer voorspoedig en professioneel. Kortom alle lof!

• Garantie / nazorg

Beste Ad, bedankt voor wederom het vertrouwen in Belmar BV en de top beoordeling voor onze Jan! Veel plezier weer met de keuken. Team Belmar BV

Aanrader voor een nieuwe keuken!

Ik heb een kleine keuken met weinig mogelijkheden. Toch is er met veel creativiteit en overleg een mooi ontwerp gemaakt. De uitvoering was ook TOP ondanks de puzzel! Nu een ruim ogende, praktische, keuken van prachtige materialen met een mooie uitstraling.

• Garantie / nazorg

Jan van BELMAR, in een woord fantastisch!

Voor een paar KELLER bovenkanten zijn we naar BELMAR gegaan. Daar zijn we door Jan geholpen. Deze medewerker behandelde en adviseerde ons alsof we een nieuwe keuken kwamen kopen. Dit gaf ons een heel goed gevoel en zullen wij zeker doorgeven aan een ieder die om onze ervaringen vraagt.

Dienstverlenend en creatief!

Via M&R Bouw is mij Belmar BV aangeraden. En niet voor niks, superfijn bedrijf, waar we samen hebben gebouwd aan een prachtige badkamer en toilet. Lars toonde veel geduld, want ik ben nog wat keren teruggegaan voor bv de kleur vd tegel. Ervaren als heel dienstverlenend, luisterde goed naar mijn wensen en kwam met suggesties en creatieve oplossingen waar ik heel blij mee ben. De kwaliteit van de producten is heel goed, dat straalt de badkamer en toilet ook uit, degelijkheid! De samenwerking tussen M&R Bouw en Belmar was ook geweldig, alles werd goed geregeld onderling. Geen omkijken naar. Dat is heel fijn en geeft vertrouwen! Belmar is zeker een bedrijf die ik aanraad! Ontzettend blij met het eindresultaat.

• Garantie / nazorg

Miranda bedankt voor het typen van deze leuke en fijne reactie. Lars en M&R bouw zijn ook een leuke en fijne combinatie. Veel douche plezier! team Belmar BV

Deskundig, flexibel en persoonlijk.

Een zeer prettig bedrijf! Men heeft alle tjjd voor en veel persoonlijke aandacht. Een sterk punt is hun vermogen om zich te verplaatsen in de klant. We zijn meer dan tevreden over het gehele proces van ontwerp, aankoop, montage en oplevering. In de communicatie zijn alle medewerkers open en toegankelijk. Dit is echt een topbedrijf! Zeer warm aanbevolen.

• Garantie / nazorg

Dank jullie wel! voor jullie als klant is het vaak al lastig zat met alles bij elkaar te krijgen in een nieuwbouw situatie. Veel doorschuiven en keuzes maken... Bedankt voor de fijne samenwerking en heel veel woonplezier aan de Merwede toegewenst!

Super geholpen, erg goed advies gehad, alles is precies gegaan zoals afgesproken.

Zeer goed contact met Jan, erg gedreven en niets is te gek, hij probeert alles uit de kast te halen wat mogelijk is. Ook erg belangrijk, hij neemt echt de tijd, en geeft ook een eerlijk advies. Zeker aan te raden.

• Garantie / nazorg

Vriendelijk bedankt voor deze positieve beoordeling.

Klantvriendelijk, vakbekwaam en goed georganiseerd

Vanaf het eerste kontakt tot aan de levering uitstekend geholpen alles verliep volgens afspraak, prijsniveau was voor ons oke

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Mijn keuken is prachtig geworden en ik ben er super blij mee

Op aanraden van vrienden viel mijn keuze voor een nieuwe keuken op Belmar. Ik werd geholpen door Jan vd Ven die mij enthousiast en vakkundig door een veelheid aan keuzes heeft geloodst. Ook toen ik door een fout van mij om een ingewikkelde aanpassing vroeg bleef Jan vriendelijk en onvermoeibaar en loste hij het heel prima op. Ook over de monteurs Remco en Rinus ben ik heel tevreden. Zij hebben mijn oude keuken gedemonteerd en afgevoerd en de nieuwe snel en vakkundig gemonteerd, inclusief de werkzaamheden aan het plafond, de muren, de leidingen en de spotjes. Het contact met hen was erg prettig en ze kwamen alle afspraken keurig netjes na. Kortom: mijn keuken is echt prachtig geworden en ik ben superblij met het resultaat én met de prettige samenwerking!

• Garantie / nazorg

Bedankt voor jou fijne reactie Suzanne. met vriendelijke groet en fijne dagen toegewenst! team Belmar BV

We zijn erg tevreden over de aankoop en plaatsing van onze keuken.

Zijn erg goed begeleid en geholpen door verkoper Jan van der Ven bij de aankoop van de keuken. Hij was er ook bij toen de keuken bij ons is ingemeten, zodat hij de situatie bij ons thuis goed kon inschatten. Stefan heeft onze keuken geplaatst. Het was leuk en bijzonder prettig om hem over de vloer te hebben. Zei bij elk hobbeltje wat we tegen kwamen " komt wel goed" en dat kwam het ook. Zijn ontzettend blij met de keuken, is precies geworden zoals we hoopten!

• Garantie / nazorg

Adviseren , inmeten en opleveren maakt het voor ons zelf ook leuk. Bedankt voor de fijne samenwerking! Team Belmar.

Uitstekend advies

Jan van de Ven heeft ons op heel goede wijze geadviseerd ten aanzien van de renovatie van onze keuken. Met de nieuwe apparatuur van AEG (koelkast, oven/magnetron, oven met stoomfunctie, inductiekookplaat, afzuigkap en aanrechtblad met geïntegreerde spoelbak) ziet onze keuken er weer pico bello uit. De inductie-kookplaat is verbonden met de afzuigkap wat het heel gebruiksvriendelijk maakt. Monteur Jeffrey van Wingerden heeft alle onderdelen vakkundig geïnstalleerd. Onze keuken ziet er weer tip top uit. Jan en Jeffrey dank voor jullie werk.

• Garantie / nazorg

Namens het team bedankt voor uw leuke reactie. In het bijzonder namens Jan en Jeffery. Het Belmar team.

Heel klantgericht!

Erg fijn ontvangen door Jan, de verkoper. Heel goed meegedacht met onze wensen en daarin goede adviezen gegeven. Het resultaat is prachtig, we zijn heel blij met onze nieuwe badkamer.

Een fantastisch bedrijf

Je word er geholpen door echte vakmensen die met je mee denken. Alles word geregeld ook achteraf als er iets is mis gegaan met transport. Het zijn allemaal toppers die er werken. Het zijn ook eerlijke mensen. Ze weten waar ze over praten. We zouden dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Gewoon fantastisch.

• Garantie / nazorg

Beste familie van Es, bedankt voor deze fijne beoordeling! Jan zit met een glimlach van oor tot oor en de monteur is ook heel trots heb ik begrepen (en terecht ;-) ) Team Belmar BV

Top keuken

Klein verslag wat betreft het plaatsen van onze nieuwe keuken. Monteur Menno is een keurige , beleefde, relaxte en leergierig monteur. Betrokken bij wat de klant wenst, gaat rustig zijn gangetje staat open voor advies. Menno is een goede leermeester voor wat betreft de aankomende monteur die samen met Menno de keuken plaatste. Monteur Jeffrey heeft de afwerking (oplevering punter) keurig verzorgt naar de wens van de klant. Tot slot: Zijn we zeer tevreden wat betreft de heer J (Jan) van de Ven (verkoper) voor het resultaat en de plezierige begeleiding en het uitdenken en samenstellen van onze nieuwe keuken. Met vriendelijke groet: De zeer tevreden klant Sjanie en Martin de Munter.

• Garantie / nazorg

Onze Jan kan er wat van. Jullie ook enorm bedankt voor jullie deskundigheid en meedenken. Jullie krijgen van ons een 10! en ons jonge team blijft leren en ervaring op doen. Veel plezier nog met de prachtige keuken. Team Belmar BV

Ervaring 2de Belmar Keuken

Voor de tweede keer een keuken van Belmar. De intake met de Adviseur Jan verliep vlot en hij nam ons mee in een out off de box oplossing voor onze keuken. Wij zijn uitgekomen op een keuken met een werkblad en hierop dwars een bar/kooklocatie aangesloten. Tegen de overliggende wand is een component geplaatst met een grote koelkast en een heteluchtoven. Jan heeft ons geadviseerd om met een werkblad wat uitstraling te werken en heeft kasten in een satijn witte kleur gecombineerd met lichteiken accenten dit tot een geheel te gecreëerd. Het altijd anders als de keuken in zijn compleetheid is geinstalleerd ten opzichte van een artist impression. Maar zoals bij de eerste Belmar keuken die wij 10 jaar geleden in ons vorige huis hebben laten installeren heeft de nieuwe keuken weer een geweldige functionaliteit en uitstraling. Vaak leid het object met een specifieke wens tijdens het creatieve proces tot de uiteindelijke installatie af een toe over een hobbel. Maar het Belmar team stelt je nooit teleur en is altijd “game on” als er een uitdaging zich voor doet. Buiten de collega’s in de showroom attent en werkzaam zijn, zijn ook de monteurs service en oplossingsgericht en leveren hun werk op top niveau af. Mocht je het afvragen of wij een derde keuken bij Belmar zouden afnemen dan is ons antwoord, ja! En nee wij krijgen geen provisie of extra’s voor het schrijven van deze recensie ;-) !

• Garantie / nazorg

Goede ervaring met een mooi resultaat.

Vanaf het begin tot het eind een goede ervaring met het bedrijf. Personeel denkt mee en komt met goede ideeën. Ook goede ervaring met het bedrijf waar de installatie gedaan heeft.

• Garantie / nazorg

Prettig en deskundig geadviseerd.

Onze 30 jaar oude badkamer was aan vernieuwing toe. Omdat wij eerdere positieve ervaringen hadden met Belmar voor het vernieuwen van ons toilet, hebben wij opnieuw voor Belmar gekozen. Er werd actief meegedacht over de inrichting en onze wensen. In de showroom konden we ons oriënteren over de mogelijkheden in de keuze van sanitair, tegels, verlichting, verwarming enz. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat wij heel blij zijn met onze nieuwe badkamer.

• Garantie / nazorg

Prachtige artikelen en prima personeel

In een snel tempo heb ik met hulp van Gerben een mooie badkamer uit kunnen zoeken. Na installatie van de materialen ben ik zeer tevreden.

Vriendelijk dank voor u snelle en positieve reactie! Team Belmar

Prachtige keuken

Door de Firma Belmar te Dordrecht is een prachtige keuken geleverd. De verkoper dacht heel goed mee met onze wensen en had daar goede oplossingen voor. De monteur hebben vervolgens perfect werk afgeleverd

• Garantie / nazorg N.v.t.

De aankoop en daarna levering waren top.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Fijn om te lezen en bedankt voor de positieve melding!

Helemaal prima!

Nieuwe WC, badkamer en keuken werden tegelijk verbouwd dus mijn woning was tijdelijk onbewoonbaar maar dat duurde niet lang. Na 2 weken was de klus al geklaard en ik ben er erg blij mee. Belmar denkt goed mee en haar medewerkers zijn echte vakmensen!

• Garantie / nazorg

Beste Wibo, wat een gave stek heb je en nu nog compleet met een mooie keuken en badkamer! Bedankt voor de positieve beoordeling.

top

top

• Garantie / nazorg

Beste Bartjes, bedankt voor deze top beoordeling!

Meer dan tevreden!

Voor onze verbouwing waren wij op zoek naar een nieuwe keuken. Een rondje meubelboulevard gedaan en gillend weggelopen. Op naar Belmar, wat eigenlijk al onze voorkeur had - in ons vorige huis stond ook een Belmar keuken, ontzettend mooi én zichtbare kwaliteit. Meteen vriendelijk ontvangen, een rondje gedaan, wat brochures mee en een afspraak gemaakt. Binnen 2/3 afspraken waren we rond. Lars, heel erg bedankt voor het meedenken! Wat was het een feestje om alles uit te zoeken. In februari 2023 werd de keuken geplaatst. Het plaatsen verliep vlekkeloos. Geweldig. Heel vakkundig gezet. In het echt nog mooier dan op papier! Elke dag zijn we er nog zo blij mee!

• Garantie / nazorg

Beste Bart en Annelore, bedankt voor het invullen en de fijne aanvullende tekst. Veel keuken plezier toegewenst namens het Belmar Team!

Van begin tot einde goede begeleiding!

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken. Begin oktober 2022 zijn wij bij Belmar gaan kijken voor een eerste idee. We zijn meteen heel fijn geholpen door Jan, die ons goede adviezen en ideeën meegaf. Door de fijne manier van werken bij Belmar hadden we geen behoefte om nog veel verder te shoppen. Jan heeft ons meerdere keren geholpen om tot het definitieve ontwerp te komen. Nooit kregen we het gevoel van zomaar een (klant)nummer te zijn. Half maart 2023 is onze keuken deskundig geplaatst door Leo en Menno. De keuken was nog mooier dan we op basis van het ontwerp in ons hoofd hadden. Er ontbraken vanaf de fabriek nog wat lijstjes ed. en die zijn begin mei 2023 door Menno alsnog geplaatst zodat hij nu echt helemaal af is. Het team van Belmar super bedankt voor onze fijne en mooie keuken!

Over CBW Erkend