Top bedrijf!

Prachtige keuken geplaatst in onze nieuwe woning. Erg tevreden, zowel de voor als de nazorg is perfect. Komen hun afspraken na, bekwaam personeel. Kortom, alles van A tot Z geregeld! Fam J.Reedijk

Heel blij

Ons oude keuken van bijna 30 jaar hebben wij vervangen door Belmar keukens.20 jaar geleden hadden wij de badkamer door Belmar laten plaatsen,dus voor ons een bekend en betrouwbaar bedrijf. Lars van de verkoopafdeling heeft ons uitstekend begeleid met advies en er toe geleid tot aankoop van een nieuwe keuken. De monteurs Jeffrey en Menno zijn uitstekende monteurs . Ons volgende project zal waarschijnlijk bij Belmar het renoveren van een klein toilet.

• Garantie / nazorg

Geachte heer Conradi, bedankt voor uw vertrouwen en het invullen met deze positieve tekst! Hier doen we het ook voor. met vriendelijke groet, team Belmar BV

Uitstekend!!

Mijn vrouw en ik (midden 70'ers) wilden het bad en de douchebak in onze badkamer laten vervangen, omdat wij dat op onze leeftijd toch wat te glad en te gevaarlijk vonden worden. We wilden een inloopdouche. Omdat de badkamer al 30 jaar oud was, wilden we de hele badkamer laten renoveren, dus alle vloer- en wandtegels ook vervangen. En als we dan toch gingen breken, dan ook maar de twee gedateerde (aparte) toiletten laten vervangen door moderne hangende exemplaren en de tegels in dezelfde stijl als de badkamer. Maar door wie laat je dat doen? Op internet kom je toch vrij vaak ervaringen tegen, waarin dingen vermeld worden die je zelf niet wil meemaken. Ook rondvragen in de kennissenkring en bij buren leidde vaak tot niet geheel positieve ervaringen. Uiteindelijk zijn wij door positieve reviews uitgekomen bij Erkelens Sanitair Montage. Dat bedrijf werkt samen met keuken- en badkamerzaak Belmar, waar ook veel positieve reviews van zijn. Het uitzoeken van de materialen hebben wij daarom bij Belmar gedaan. We werden daar geholpen door Robert Boer die ons allerlei tips aan de hand deed, veel tegels, kranen en dergelijke liet zien. Daardoor kregen wij een goed overzicht van de mogelijkheden. In een 3D simulatie liet hij op de computer zien hoe het kon worden. In drie uitgebreide en plezierige sessies zijn wij samen met hem tot een plan gekomen, waar wij ons geheel in konden vinden. De uitvoering ging gebeuren door het bedrijf van Arie Erkelens. Door de grote drukte in de (ver)bouwwereld moesten we wel een half jaar geduld hebben, maar dat was geen probleem voor ons. Arie is alles nog komen opmeten en heeft nog de nodige details met ons doorgenomen. En precies op de een half jaar eerder bij Belmar geplande datum begonnen zijn mannen met de klus. Ook dit is uitstekend verlopen. Zie daarvoor mijn review bij Erkelens Sanitair Montage bij Google.

• Garantie / nazorg

Geachte heer de Rooij, wat fijn om te lezen en bedankt voor de moeite om deze positieve tekst te noteren. Met vriendelijke groet, Belmar team.

SUPER BLIJ!!!

Wat een top bedrijf! Wil je een mooie keuken die tot op de kleine details is afgewerkt, dan moet je bij BELMAR je keuken halen! Mijn god, ze hebben letterlijk aan alles gedacht! Ben zo blij met mijn keuken en zo blij met de monteurs! Toegankelijk, netjes, vriendelijk en vooral prachtig werk geleverd! Zo meedenkend kom je niet vaak tegen! BELMAR bedankt voor alles!!! Wij zijn meer dan tevreden en mochten we weer een keuken of een badkamer nodig hebben, wij komen zeker weten bij jullie terug!!

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Wat een top reactie Agnesa! bedankt en graag tot ziens.

Geweldige keuken!

Goede keuken ontworpen, prima service, goede monteurs, prachtig eindresultaat!

• Garantie / nazorg

Bedankt Ronald! groet van Belmar team en veel kook genot toegewenst.

Prachtige keuken en badkamer. Top bedrijf!

We gingen voor een nieuwe keuken en badkamer kijken. We werden hartelijk ontvangen door Lars, en samen met hem hebben we onze droomkeuken en badkamer kunnen creëren. Alles werd keurig op tijd geleverd en het zijn echt vakmensen en denken met je mee. Leo met zijn fijne kennis over ons verlaagde plafond in de keuken en Jeffrey en Menno met de keuken plaatsen, betrokken je ook overal bij tijdens het plaatsen, heel fijn! En onze badkamer is ook een pareltje geworden. Al met al zeer tevreden klanten en bevelen Belmar zeer zeker bij andere aan!!!

• Garantie / nazorg

Heel fijn om dit te mogen lezen! Bedankt voor jullie vertrouwen. met vriendelijke groeten, het Belmar team.

Topbedrijf

Super tevreden met mn badkamer Zowel Belmar als de werkmensen Veel met mij mee gedacht

• Garantie / nazorg

Bedankt voor de melding Bea en met de vriendelijke groeten van het Belmar team.

Super, echt een aanrader!

Super goed en vriendelijk geholpen door de verkoper, die een uitstekende kennis had van wat hij verkocht. En nadat alles rond was is alles ook nog heel snel en netjes geplaatst!

• Garantie / nazorg

Bedankt Ferry voor de moeite van het invullen. groet van het Belmar team!

Prachtige keuken!

Bij de Belmar was het ontvangst fijn en heeft Lars ons super goed geholpen met de aankoop van onze keuken. De keuken is uiteindelijk ook netjes en vakkundig geplaatst door Leo. Zeker een aanrader !!

• Garantie / nazorg

Vriendelijk bedankt Audrey en graag tot ziens! Met vriendelijke groeten van het Belmar team.

Deskundig en hartelijk personeel

Wij hebben een mooie, grote keuken gekocht bij Belmar. Tijdens het proces van het ontwerpen van de keuken zijn wij duidelijk en deskundig ondersteunt door verkoper Lars. Wij, weinig verstand van keukens, konden duidelijk merken dat zij dit wel hadden. De zaken die wij over het hoofd zagen, wisten ze te benoemen. Ze gingen mee in onze ideeën maar benoemde het ook wanneer bepaalde ideeën niet handig waren. Er werd niet met je mee gepraat, maar mee gedacht. Daarnaast hebben wij de monteurs als vriendelijk en hartelijk ervaren. Ze namen de tijd waardoor wij ons niet bezwaard voelde om vragen te stellen.

• Garantie / nazorg

Top service, goede communicatie en een prachtige keuken.

Vanaf het eerste gesprek t/m het plaatsen van de keuken hebben wij als zeer prettig ervaren. De communicatie verliep soepel en het eindresultaat is geweldig. Belmar is een aanrader en vele malen fijner/persoonlijker dan een zaak uit de bekende ketens.

Professioneel Deskundig Bedrijf

Bij binnenkomst werden wij goed ontvangen en deskundig geïnformeerd over de vele mogelijkheden van de keukens. Lars gaf goede tips , waar we zelf niet volledig over nagedacht hadden Met name de indeling en afwerking. In juni 2021 de keuken besteld en in september werd deze geplaatst, De monteurs Remko en Rinus waren zeer ervaren en hebben kwalitatief de keuken geplaatst. Bij vragen achteraf werd direct en adequaat gehandeld. Het bedrijf is een aanrader om een keuken te kopen en wij komen zeker terug voor een nieuwe keuken. Peter en Annemiek

• Garantie / nazorg

Fijne mensen, denken mee en ook naservice is prima

Prettig ontvangst als je zomaar even kom binnenlopen voor oriëntatie. Goede kennis van de verkopers die ook meedenken en evt minpunten van bepaalde apparatuur durven aan te kaarten. Ondanks Corona werd de keuken in een zeer acceptabele tijd geleverd en keurig geplaatst. Monteur heeft goede kennis en werkt rustig. Eventuele oneffenheden werden perfect opgelost. Alle naservice die geboden wordt met evt vragen of problemen werken ze keurig af.

Heel goed

Bij Belmar een keuken, badkamer en toilet gekocht. Wij zijn hierbij heel goed door Lars geholpen. Nam alle tijd voor ons en zijn ook verwend met lekkere hapjes. Hebben samen iets moois uitgezocht. De plaatsing en montage werd voornamelijk door Leo gedaan. Een gezellige, topvakman. Het is allemaal prachtig geworden en we zijn er heel blij mee.

Prachtige keuken

Toen het vaste team van Belmar weer de puntjes op de i heeft gezet hebben weer een pracht keuken als eind resultaat. Elke dag weer blij als we er onze maaltijd maken, het is een plek waar het hele gezin zich thuis voelt.

• Garantie / nazorg

Blij met onze nieuwe keuken!

Na een paar oriëntatie rondes in de keukenwereld kwamen we bij Belmar terecht. We werden te woord gestaan door Lars en daar waar we soms door de bomen het bos niet meer zagen leidde hij ons door de wondere wereld van mogelijkheden met als resultaat de keuken die we graag wilden. De montage werd gedaan door Leo, ook een absolute vakman (mede door zijn ter plekke bedachte oplossingen :) Kortom, we zijn héél blij met onze nieuwe keuken!

• Garantie / nazorg

Top kwaliteit voor keuken en badkamer

Vanaf binnenkomst een fijne service ervaren met veel mogelijkheden en mooie ontwerpen. Wij zeer tevreden met de geleverde kwaliteit van de keuken en badkamer! Daarnaast is de plaatsing van de keuken en de afwikkeling hiervan top! Hierbij zijn wij geholpen door een top verkoper!

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Wederom geweldig resultaat

Wederom geweldige ervaring. Ons nieuwe toilet is prachtig geïnstalleerd door de vakmensen van Belmar. Goed voorbereid, alle werkzaamheden goed op elkaar afgestemd, keurig netjes uitgevoerd. Niets dan lof voor de toppers van Belmar.

• Garantie / nazorg

Topzaak voor keuken en sanitair!

Zowel de keuken als de badkamers en toiletten gekocht bij Belmar. We zijn heel fijn geadviseerd door Edwin: hij nam alle tijd voor ons en samen hebben we mooie spullen uitgezocht. De montage van de keuken door Leo is ook prima verlopen, ook een vakman! We zijn erg blij met het resultaat: het is supermooi geworden.

• Garantie / nazorg

de badkamer is prachtig geworden

mijn badkamer moest gerenoveerd worden, ik ben uiterst tevreden over het resultaat. Relaxbouw (Remko en Richard) zijn vakmensen, ze hebben het tegelwerk en de verdere montage van de accesoires heel mooi uitgevoerd en verder zijn het heel plezierige mensen. Als ze aan het eind van de dag vertrekken laten ze geen puinhoop achter, alles is netjes opgeruimd en afgevoerd.

• Garantie / nazorg

Een bedrijf dat prima kwaliteit levert met professioneel personeel.

Door aanbevelingen zijn wij bij Belmar terecht gekomen voor een nieuwe keuken. Wij zijn door Lars prima geholpen en konden stalen van deurtjes en aanrechtblad mee naar huis nemen om rustig te bekijken. De keuken is keurig op tijd geleverd en door Jeffrey vakkundig geplaatst. Ook de service is bijzonder goed. Wij zijn heel tevreden over onze nieuwe keuken. Ko en Wil Florusse

Degelijk en eerlijk bedrijf

Na eerste oriënterende afspraak zijn er voor ons twee mooie badkamers ontworpen (wat viel er veel te kiezen!!!). Na wat eigen inbreng is het totaal ontwerp tot stand gekomen. Bij de tweede afspraak hebben we onze eigen installateurs meegenomen (M&R Bouw) en de technische aspecten werden zo heel goed doorgenomen. En tijdens de plaatsing werden kleine probleempjes meteen opgepakt en verholpen. We zijn blij met onze nieuwe badkamers.

• Garantie / nazorg

Uitstekend bedrijf professioneel en vriendelijk personeel top service

Bij het uitzoeken van de keuken heeft Lars ons uitstekend geholpen. We zijn goed geïnformeerd over de mogelijkheden en mochten stalen meenemen. Met de 3D tekeningen kregen we een duidelijk beeld hoe de keuken zou worden. Het was precies wat we in gedachten hadden. Op de afgesproken levertijd is alles keurig geleverd en daarna vakkundig en keurig netjes geplaatst door Jeffrey. Ook latere service afspraken zijn prima verlopen. Het eindresultaat is geweldig! Wij zijn superblij met onze keuken! Frans en Pia Dordrecht

Fantastisch

Wij kochten een halve keuken (de andere helft was nog in goede staat) was helemaal geen probleem bij Belmar wat zijn wij fantastisch geholpen , wij komen zeker voor iets anders bij hun terug . De monteur die het kwam plaatsen zou ik u aanbevelen een vakman is dat.

• Garantie / nazorg

Waar vakmanschap kwaliteit service een moeite is

Bij het uitzoeken van de keuken.gaven ze onze goeie tips en dachten mee.het was geen snelle verkoop maar een keuken op maat waar wij centraal stonden.we kregen overal stalen van mee om deze thuis te bekijken Het plaatsen was uitmuntend zo netjes schoon alert en geen haast klus geweldig Naderhand gebeld of alles bevalt en wilde graag komen kijken hoe het was geworden Ik zeg Belmar is voor iedereen aan te raden Dus Belmaaaaaaaaaar

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.