Oplevering van keuken zoals beloofd.

Tijdens het aankoop proces zeer goed begeleid door Marco van der Put. De werkzaamheden op locatie zijn uitgevoerd door Jeffrey. Oude keuken keurig verwijderd en afgevoerd. Nieuwe keuken geplaatst en keurig afgewerkt. Is ook kritisch naar zichzelf, alsof de keuken voor hem zelf is. Denkt mee, denkt enkel in oplossingen. Niets is hem teveel. bij verrassingen overlegt hij en bied oplossingen aan. kortom: zeer tevreden.

• Garantie / nazorg

Keuken kopen doe je in fases waarin je bij Belmar door Marco van der Put stap voor stap begeleid wordt. Marco denkt met je mee en geeft ideeën en adviseert de klant. Leo de Jager heeft de keuken ingemeten en geplaatst. Tijdens het inmeten geeft hij tips en adviezen. De keuken wordt in alle rust geplaatst, niks is teveel gevraagd aan Leo. Resultaat, een zeer nette keuken die precies bij ons past.

• Garantie / nazorg

Goede badkamer materialen tegen een nette prijs

Wij zijn door Marco goed geholpen. Er wordt ruim de tijd voor je uitgetrokken zodat je tot het gewenste resultaat komt. De monteurs zijn echte vakmensen. De badkamer is naar volle tevredenheid gemonteerd.

optimaal oke!

Helemaal happy, 2 kleine opleverpuntjes die sneller opgelost zijn dan verwacht. Trouwens geweldig montage team, aardig, kundig en netjes. dank!

• Garantie / nazorg

Beste Peter, bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf en de positieve beoordeling! Heel veel woon-en keuken genot toegewenst. Dat de wijn klimaat kast maar goed gebruikt mag worden ;-)

Belmar levert deskundig en prettig advies, goede service en mooie keukens.. kortom, een aanrader

Mijn ervaring met Belmar is uiterst positief, van het eerste moment dat we de showroom binnenstapten tot en met de plaatsing en oplevering. Vooral het deskundige advies en meedenken in oplossingen zijn sterke punten en dat allemaal onder het genot van een hapje en drankje. Edwin Ameling weet er een leuke beleving van te maken! De service is van hoog niveau want ondanks het feit dat ik in Nijmegen woon en de keuken daar ingemeten en vervolgens geplaatst moest worden, is dat geen enkel problem geweest. Nu, na de keuken enkele maanden in gebruik te hebben, zijn we nog steeds blij met het ontwerp en indeling. Belmar is een aanrader.

• Garantie / nazorg

Beste Remco, bedankt voor de positieve beoordeling! Was ook weer een spannende en leuke uitdaging... heel veel plezier in je nieuwe woning en geniet van de prachtige keuken!

Goeie kwaliteit en prettige service

Altijd betrouwbare kwaliteit en een fijne service. Afspraken worden altijd nagekomen en problemen worden adequaat opgelost.

• Garantie / nazorg

Beste Wendy, bedankt voor de positieve melding! Veel plezier met de badkamer en in het bijzonder met de warme douche. Het Belmar Team.

Goeie kwaliteit en prettige service

Prima service, goed vakwerk

Belmar helpt door mee te denken en komt met praktische voorstellen. De uitvoering gebeurt door vakmensen. Geen haastklus, liever een dag extra dan iets overhaast afraffelen. Enig minpuntje: het kost wel een paar centen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste heer W. Sandee, De showroom is na de verbouwing weer behoorlijk up to date! De postduif hebben we inmiddels met pensioen gestuurd en de mailboxen en digitale telefoons staan op scherp. Wij zijn er klaar voor om bereikt te worden. Bedankt voor de positieve melding en bedankt voor uw centen ;-) Het Belmar team

Belmar luistert naar de klant en levert een prachtig product

Gewapend met een globaal keukenontwerp van een interieurontwerper stapten wij dit voorjaar bij Belmar binnen. Waar een andere keukenleverancier dit ontwerp onherkenbaar wist te verbouwen, snapte Robert Boer direct het idee en wist hij dit te vertalen naar de prachtig strakke en warme keuken die nu in ons huis staat. Montage werd verzorgd door Ron@work. En wat waren we blij met Ron! Werkt super netjes, loste kleine mismatches in aansluitpunten vlekkeloos op en maakte dat wij een paar stressloze dagen hadden tijdens de installatie van de keuken. Een restpuntje moet nog opgelost worden, maar dat komt ongetwijfeld goed.

• Garantie / nazorg

Beste Wilma, de verkopers en monteurs zijn inderdaad belangrijk in het gehele traject van A tot Z. Het van te voren doorspreken van de Keuken / badkamer materialen en het mee denken in de uitvoering van het werk zijn meer regel dan uitzondering. Bedankt voor de positieve melding en veel plezier met de nieuwe keuken. Het Belmar team.

Belmar neemt serieus de tijd voor de klanten

Bij binnenkomst viel de prettige ontvangst gelijk op. Er staan super mooie keuken en badkamers en het personeel weet ook elk snufje te vinden. Samen met de ervaren verkopers kom je onder het genot van een drankje en op zaterdag ook een hapje zonder moeite tot een droomkeuken of badkamer. Voor ze komen plaatsen komt Belmar ook even op locatie kijken of er nog gekke dingen zijn die de montage kunnen belemmeren. De monteur zorgt ook voor een keurige afwerking. Het resultaat is dat wij nu een prachtige keuken en badkamer hebben die met de grootste zorg is uitgedacht en geplaatst. Perfecte service. Een aanrader!

Geweldig!

Van begin tot eind, geweldig geholpen. Het meedenken de handelingssnelheid en de service zijn absoluut buitengewoon goed te noemen.

• Garantie / nazorg

Prima geholpen, alles is uitstekend tot een goed eind resultaat gekomen

Prima en deskundig geholpen door Marco van der Put. Verleden week zijn de laatste restpunten keurig opgelost. Nu hebben we de beschikking over twee super mooie badkamers waarin alles tot zijn recht komt. Kwaliteit uitstekend en een top vakmanschap van Rob Soeteman en collega's. Zeker aanbevelingswaardig. Nogmaals hartelijk dank. Mvrgr. Nico Kluwen

voortreffelijk

Er wordt tijd voor je vrijgemaakt en er wordt geen beslissing geforceerd. Perfect geplaatst door Leo . Marco heeft alles van A tot Z geregeld en toen er - buiten de schuld van Belmar - iets niet helemaal in order was netjes door Belmar opgelost

Topservice

Vanaf ons allereerste bezoek was ons gevoel goed. Meteen werd meegedacht en getekend. Veel voorbeelden zijn ter plekke aanwezig, zodat kiezen ook gemakkelijker werd. Prima prijsafspraak gemaakt en nu eigenlijk het allerbelangrijkste: de aflevering ging perfect. Dank aan Marco, Edwin en het hele team!!

• Garantie / nazorg

Hoge kwaliteit keukens en geweldige service & nazorg

Dit is de tweede keer dat wij onze keuken/badkamer bij Belmar hebben gekocht. Bij onze eerste aankoop in 2013, sprongen zij voor ons eruit door het prettige (niet opdringerige) contact, transparante toelichting en de goede prijs die in lijn lag met de andere grotere keukenleveranciers waar we zijn langs geweest voor een offerte. Wij hebben geen moment spijt van onze aankoop. Het product is kwalitatief sterk; ondanks stevig gebruik nooit beschadigingen of vlekken gehad. Montage en levering waren tijdig en conform afspraak. Service was top - in de jaren na montage is er 4-5 keer iets geweest waarvoor wij zijn teruggegaan naar Belmar en dit is telkens perfect en kostenloos opgelost, zelfs in een geval waarbij er een beschadiging is veroorzaakt door iemand anders. Derhalve dit jaar wederom naar Belmar voor onze nieuwe keuken. Wederom een prachtig resultaat dankzij prettig advies van Marco en montage door Leo en Jeffrey. Ook hier geldt het principe dat het pas klaar is als de klant 100% tevreden is. Een kleine aanpassing in de locatie van vriezer/koelkast is door Arja kundig opgepakt tegen een zeer redelijke servicevergoeding. Kortom: Er zit een geweldig team bij Belmar, ze leveren goede kwaliteit producten en vooral een uitblinker op de service, doordat zij zonder op moeite, geld en tijd te besparen perfect opgepakt en geregeld. En speciale dank voor chef Gé die elke zaterdag de klanten voorziet van heerlijke hapjes. Dit maakte het uitzoeken van een nieuwe keuken en badkamer echt tot een feestje. Keep up the good work!

• Garantie / nazorg

Vakmanschap - betrokken - prima service.

we ontvingen een goed advies n.a.v. ons wensenpakket. Afspraken zijn correct nagekomen. Prima service. Geven het 'klant-is-koning-gevoel. Aanbevolen.

• Garantie / nazorg

Uitstekende service en kwaliteit van het geleverde

Topservice

• Garantie / nazorg

Bij Belmar denken ze met je mee!

Zowel de verkopers als de monteur denken mee over de mogelijkheden. Het is geen probleem om een verandering te willen en door te voeren en bij de montage wordt maatwerk geleverd.

• Garantie / nazorg

Uitstekende service en wordt met je meegedacht en gehandeld!

Wij moesten op korte termijn een complete badkamer regelen. Dit werd mede mogelijk gemaakt door de snelle service en goed contact met Robert Boer van Belmar en ook door de monteur Arie Erkelens van Erkelens montage. Wederzijds vertrouwen in elkaar en een keurig badkamer met hoge kwaliteit afgeleverd!!

• Garantie / nazorg

Prima service goed personeel.

Prima bedrijf. Aandacht voor klant en keuken natuurlijk. Goed advies , kwaliteit/ prijsverhouding Leuk detail , ga op zaterdag langs dan heeft de kok lekkere hapjes

• Garantie / nazorg

Prettige en goede ervaring.

We hebben meerdere keren moeten switchen met de indeling van de keuken. Iedere keer is er goed meegedacht en hebben we een passende oplossing gevonden. Vanaf het definitieve ontwerp tot en met de plaatsing is alles ook prettig en fijn verlopen. We zijn heel tevreden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

In showroom perfect geholpen door Ferry

Na tegen wat dingetjes aangelopen te zijn tijdens de uitvoering van de werkzaamheden (wat volgens ons altijd en overal wel gebeurd) prima geholpen daar de firma Belmar! Ellen & Eric

• Garantie / nazorg

Nadat wij bij Belmar een keuken (twee jaar geleden) en badkamer (enkele weken geleden) kochten, lieten wij ook meubilair in onze waskamer installeren. Wij zijn opnieuw erg tevreden over de service van Belmar. De mogelijkheden werden in de showroom uitvoerig doorgesproken en later ter plekke nagemeten. Hoewel het een drukke periode betrof, werd er heel goed rekening gehouden met onze wens de waskamer zo snel mogelijk gereed te hebben. Onze algemene ervaring met Belmar is dan ook: er wordt goed naar je geluisterd, men onderneemt snel actie en er worden altijd mogelijkheden en oplossingen geboden. De monteurs van Belmar waren wederom zeer vriendelijk en professioneel. Ze keken verder dan wat op voorhand bekend was en pasten bijvoorbeeld spontaan oude, dunne waterleidingen aan. Ze werkten heel netjes, stonden ons goed te woord en sprongen direct in op uitdagingen of wensen. Opnieuw een heel goede ervaring en een prachtig eindresultaat!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Na twee jaar geleden zeer goede ervaringen opgedaan te hebben met Belmar (keuken), hebben wij bij de keuze voor een nieuwe badkamer geen moment geaarzeld waar naar toe te gaan. Wij zijn opnieuw heel goed te woord gestaan, zowel in het voorbereidende proces (wij kozen bijvoorbeeld niet voor standaard meubilair maar stelden alles zelf samen) als tijdens de montage (de leverancier van de douchekraan liet het bijvoorbeeld afweten door drukte maar Belmar zorgde ervoor dat deze kraan toch op tijd op ons adres was). De montage door Remko en zijn team van Relex Bouw was uitmuntend. Vriendelijkheid, oog voor detail, zorgvuldigheid, eerlijkheid en creativiteit zijn enkele sleutelwoorden. Niets aan onze badkamer situatie was standaard (naast het meubilair vormden ook de scheve vloeren en wanden in ons oude, klassieke huis een uitdaging) maar overal werd een oplossing voor gevonden, met een prachtig eindresultaat.

• Garantie / nazorg N.v.t.

De afspraken worden nagekomen en vooral persoonlijk advies. Voor ons deze keer helemaal "op maat" en zó goed meegedacht en zo netjes uitgevoerd. We zijn super tevreden. Dit was de derde keer dat BELMAR voor ons een keuken ontwierp en plaatste.

• Inrichting showroom N.v.t.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.