Uiterst vakbekwaam

Berk Parketvloeren heeft voor onze woning een schitterende (visgraat & planken) vloer geplaatst. Je ziet meteen aan de vloer dat het door vakbekwame mensen gelegd is. Werkelijk super. Mede door deze deskundigheid en vriendelijkheid kan ik iedereen Berk Parketvloeren aanraden. Heel tevreden

• Garantie / nazorg

Kwaliteit en vakmanschap staan hoog in het vaandel van Berk parketvloeren

Na onze verhuizing heeft Berk parketvloeren wederom een nieuwe laminaatvloer inclusief plinten geplaatst. Ook deze keer is het eindresultaat prima, de vloer ligt er mooi strak in. Bedankt daarvoor.

• Garantie / nazorg

Service en vakmanschap dat je zelden tegenkomt.

Vorig jaar hebben wij een parketvloer aangeschaft bij Berk Parketvloeren. De vloer was netjes en snel gelegd. Helaas ontstonden er na een aantal weken onverklaarbare beschadigingen. De Berk nam de klachten serieus. Uiteindelijk is de vloer kosteloos opnieuw in de olie gezet. Alsnog bleek het probleem niet opgelost. De Berk heeft in overleg met de leverancier zonder enige discussie de gehele vloer kosteloos vervangen. Zelden ben ik een bedrijf tegengekomen die zo met de klant meedenkt. Wij zijn dan ook meer dan tevreden met De Berk.

• Garantie / nazorg

Beste Richard, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

uitstekend!

Goede adviezen vooraf, zeer nette uitvoering, kwalitatief helemaal op orde.

• Garantie / nazorg

Beste familie van Kleef, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Top geregeld

Goed geregeld, goed contact, alles netjes achtergelaten.

• Garantie / nazorg

Beste familie Schaap, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

prima afspraken

alles uitstekend gedaan, als ik een minpuntje zou moeten noemen dan is het de berg afval die wij zelf moesten afvoeren.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste meneer Mol, Hartelijke dank voor u review. We zijn blij dat u tevreden bent met het eindresultaat. Wij vermelden altijd gedurende het offertetraject dat het afval bij de klant word achtergelaten. Wij betreuren het dat u dit alsnog ervaart als minpunt. Wij zullen dit voortaan bij nieuwe klanten nog duidelijker aangeven. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Tot nu toe prettige slagvaardige indruk.

Na eerste contact en opdracht zijn de afgesproken werkzaamheden correct uitgevoerd. De definitieve eind-oplevering moet nog in overleg plaatsvinden. Daar heb ik alle vertrouwen in

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste familie van Koppen, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende Floorify vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Wij zijn zeer goed geholpen en geadviseerd in de winkel over de aanschaf van onze nieuwe vloer. De vloer is netjes gelegd en Chris verstaat zijn vak! Wij zijn heel erg tevreden over Berk parketvloeren en raden ze zeker aan!

• Garantie / nazorg

beste Ronald, Bedankt voor de mooie review, we wensen jullie nog veel plezier met de mooie Bauwerk vloer.

Grove behandeling

Wij gingen voor de 2e keer kijken bij de winkel omdat we de eerste keer een mooie laminaatvloer hadden gezien. We twijfelden tussen deze vloer en een vloer die we in een andere winkel hadden gezien. Omdat we ze niet naast elkaar konden leggen hadden we foto's gemaakt van de vloeren. In de winkel werd ons verteld dat we geen foto's mochten maken. Dat respecteerden we. Even later werd ons grof verteld dat we uberhaupt geen fototoestel erbij mochten hebben. Vervolgens beweerde meneer dat we al 4 keer waren komen kijken en steeds niets kochten, terwijl we een tweede keer terugkwamen om te kijken. Een vloer kopen is niet niets! Dat wil je goed vergelijken en ook kijken of het past bij je huis. Blijkbaar is daar geen ruimte voor. We voelen ons uitermate slecht behandeld. Hier komen we nooit meer!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Geachte mevrouw Joke, Inmiddels hebben wij contact gehad en is bovenstaande misverstand opgelost. We wensen u veel succes naar het zoeken van een nieuwe vloer. Met vriendelijke groet, Berk Parketvloeren

Prettig contact

Ik kon lang geen keuze maken welke vloer in wilde in mijn nieuwe huis. Toen ik de nieuwe collectie lamelparket van ter Hurne zag was de keuze snel gemaakt. Op de 1e verdieping en begane grond ligt een prachtige parketvloer Heaven landhuisdeel met een keurige afwerking met plinten en deklatten. Iedereen is enthousiast over de vloer. De vloer zou op de begane grond gelijmd worden, maar is uiteindelijk met heatfoil gelegd, omdat de dekvloer niet schoon was. Wacht nog af of dit invloed heeft op de warmteoverdracht van de vloerverwarming.

heel fraai gelegd

heel fraai geworden

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.

Fijne samenwerking

Goede communicatie Werkzaamheden worden uitstekend uitgevoerd Fijn contact Duidelijke afspraken

• Garantie / nazorg

Enthousiasme en deskundigheid staan garant voor kwaliteit !!!

In informatieve gesprekken en tijdens de uitvoering veel enthousiasme, deskundigheid en liefde voor het vak als parketteur ervaren.

• Garantie / nazorg

Goede advisering, duidelijke offerte, afspraken zijn smart en het geleverde werk in lijn met de verwachtingen!

• Garantie / nazorg

Wij zijn zeer tevreden met onze parketvloer van Berk. Ook had ik groot vertrouwen hoe het gelegd ging worden. En dat is ook allemaal super gedaan. De man die kwam leggen was een harde werker, en heeft het er SUPER ingelegd, Ik beveel iedereen Berk parketvloeren aan!

• Garantie / nazorg

Wederom een prachtige vloer neergelegd en alles volgens afspraak geleverd.

• Garantie / nazorg

Klantgericht, zorgvuldig, deskundig, niet eerder starten met het plaatsen van het parket als de vloer qua vochtigheidsgraad voldoet. Zo nodig de betonvloer eerst schuren, parket zorgvuldig gelegd. Onder de stijlen van de kozijnen wordt het parket door gelegd. Geen onnodige naden. Kan iedereen Berk Parketvloeren aanbevelen,

• Garantie / nazorg

Zeer goede service en advies. De vloerspecialisr werkt netjes en levert hoge kwaliteit.

• Garantie / nazorg

Deskundig geholpen door Chris die houdt van zijn vak. Dit zie je terug in onze prachtige Bauwerk vloer voor onze nieuwbouw woning.

• Garantie / nazorg

Ik ben zeer tevreden over mijn gelegde parketvloer. er is uitstekend werk verricht. En met mijn vloerverwarming, blijven de energie kosten erg laag.

• Garantie / nazorg

Prettige samenwerking, aardige mensen, komen hun afspraken na. Qua tijd, geld en kwaliteit.

• Garantie / nazorg

Wij zijn super blij met onze nieuwe vloer. Na een lekkage zijn wij goed geholpen door Berk vloeren. Nadat zij de schade hadden bepaalt hebben wij besloten de nieuwe vloer bij hen uit te zoeken en te laten leggen. Kregen goed advies en uitleg. Bij garantie en nazorg kunnen wij nog geen cijfer geven omdat de vloer er pas inligt. Maar wij zijn ervan overtuigd dat dit ook zeker goed i

Over Berk Parketvloeren

Berk Parketvloeren is een parketspeciaalzaak opgericht in 1999. In het begin werkten Chris en Jolanda de Berk vanuit huis en in 2008 hebben zij een showroom geopend in Delft. Sindsdien heeft Berk Parketvloeren al meer dan 19 jaar tevreden klanten mogen helpen aan een vloer. Wij geloven in onze missie om alleen vloeren te leveren en plaatsen zoals wij het bij ons thuis ook zouden willen. Wij beloven u kwaliteit, maatwerk en een goede prijs- en kwaliteitsverhouding.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.