Fantastisch, de oude vloer wordt professioneel verwijderd en de nieuwe vloer wordt direct gelegd,in mijn geval met laminaat.De jongens werken fantastisch samen en de klus was in anderhalve dag geklaard. Ben er heel erg blij mee,zo professioneel gelegd.Woonmode is 1 van de weinige bedrijven die je oude vloer verwijderd, en je meubelen verplaatst. Fantastisch. Bedankt jongens. ,

Super service!

Heel fijn advies ingewonnen over PVC vloer met de voor- en nadelen. Vervolgens snelle levering en kundig plaatswerk. Voor alle overige werkzaamheden aan huis, bezoek ik snel weer deze winkel

• Garantie / nazorg

Beste heer Broekhuis, Dank voor uw mooie beoordeling en ontzettend leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons advies, onze kwaliteit en service:) We wensen u veel woonplezier van de mooie vloer en we verwelkomen u graag bij gelegenheid. Met vriendelijke groet, team Woonmode

Vakkundig en prettig geholpen door Woonmode Rijswijk

Voor het uitzoeken van lamellen en een vloer voor onze keuken hadden wij contact met Sandra van Woonmode Rijswijk. Zij heeft ons zeer vakkundig, begripvol en prettig geadviseerd bij het uitzoeken van beide zaken. Zij doet haar werk met enthousiasme en humor en neemt alle tijd voor het geven van een goed advies. Wij zijn dan ook heel blij met het eindresultaat. Ook de monteurs die bij ons zijn geweest waren vakkundig, behulpzaam en prettig in de omgang. Ook een paar kleine zaken die nog gecorrigeerd moesten worden werden snel opgepakt en uitgevoerd. Wij raden Woonmode dan ook aan voor soortgelijke aankopen.

• Garantie / nazorg

Beste Fred en Yvonne, Hartelijk dank voor uw mooie review en mooie woorden. Dit waarderen wij zeer! Ik zal uw bericht zeker ook delen met mijn collega Sandra van Wijk. Met vriendelijke groet en graag tot ziens in de toekomst! Sander Groen, Woonmode.

Uitstekend !

Compliment voor alle betrokken medewerkers. Prettig contact en prima advies van Alex. Prima uitvoering van de bestelling en vakkundige uitvoering van de werkzaamheden. Ik ben blij met de reparatie van de Verosol zonwering en de mooie inbetween gordijnen!

• Garantie / nazorg

Beste Ans, Dank voor uw positieve beoordeling, hier worden we helemaal blij van:) Ik zal uw bericht ook zeker met mijn collega Alex van Bellen delen en wens u heel veel woonplezier van uw mooie raambekleding! Vriendelijke groeten, Sander Groen, Woonmode

Heerlijk meegedacht en uitstekende uitvoering

Bij Woonmode Rijswijk is heel veel keus en wordt heel fijn meegedacht! De uitvoering is soepel en zeer vakkundig. Echt een aanrader, ook omdat ze in alle prijssoorten met je kunnen en willen meedenken.

• Garantie / nazorg

Beste Henk, Enorm bedankt voor de positieve review, erg leuk om te lezen! We wensen u veel woonplezier van de mooie spullen! Vriendelijke groeten, Sander Groen, Woonmode

vakkundig,deskundig advies en geweldige uitvoering

Mijn hele appartement moest voorzien worden van een nieuwe vloer, terwijl ik er woonde en er meubelen stonden. We hebben samen een goed plan gemaakt om in twee etappes de vloer te leggen. Woonmode is diverse keren komen kijken en meten om de uitdagingen , zoals een kookeiland en grote kasten, aan te pakken. Het resultaat is een schitterend gelegde vloer, prachtige oplossingen voor de problemen en steeds een luisterend oor voor mijn wensen, ook tijdens de uitvoering. Het was een helse klus, maar het resultaat heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het was de moeite meer dan waard. Dank en heel veel complimenten voor de hele ploeg die in- en uitliep , altijd goed gehumeurd was en voor wie geen moeite te veel was. sept 2022 Anita van der Kroon

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Anita, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling:) Vriendelijke groeten, team Woonmode Rijswijk

Grandioos!

Waar begin ik.... Alle lof voor de heren die vandaag onze vloer hebben gelegd. Een goede samenwerking, hartelijkheid, vriendelijk en professioneel; wat wil je als klant nog meer. Zeer blij met super mooie vloer! Dank aan Oreza, Luuk, Indy en Johhny!! Zeer blij dat we bij Woonmode Rijswijk de vloer hebben gekocht.

• Garantie / nazorg

Erg fijn, klantgericht en professioneel geholpen

Voor het laminaat in mijn woning ben ik heel fijn geholpen bij Woonmode. Bij de verschillende bezoeken hebben ze mij goed en professioneel advies gegeven. Ze leveren producten van goede kwaliteit en ik merkte al snel dat men veel ervaring en kennis heeft en daardoor mijn vragen/zorgen goed kunnen beantwoorden/wegnemen. Erg blij met het resultaat!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Tapijt met groot vakmanschap gelegd.

Tapijt voor slaapkamer, hal en twee x trap ( open en dicht ) op vakkundige wijze gelegd. Na 21 jaar waren we wel aan vernieuwing toe en Woonmode Rijswijk heeft ons keurig ontvangen en geadviseerd.

• Garantie / nazorg

Erg tevreden over de service en kwaliteit van Woonmode.

Voor mijn nieuwe woning ben ik recent bij Woonmode geslaagd voor de complete inrichting. Dit wil zeggen: de afwerking van de wanden, de vloeren, trap en alle raamdecoratie. Het feit dat Woonmode alles in de woonwinkel verkoopt vond ik prettig. Ik had één aanspreekpunt en dat werkte voor mij heel fijn. Van begin tot einde is mijn ervaring erg positief. Ze nemen goed de tijd voor je en hebben veel kennis van zaken. Ook de mensen van de uitvoering waren erg aardig en zeer kundig. Ik ben dan ook heel tevreden met het resultaat en kan Woonmode dan zeker aanbevelen.

Voor mij nooit meer

Op 05-02-2022 een knikarmscherm besteld van het merk Luxaflex. Levertijd zou 4 tot 6 weken zijn. Na 8 weken een e-mail gestuurd om te vragen hoe lang het zou duren. Helaas geen reactie mogen ontvangen. Een week later maar nog een mail gestuurd, wederom geen reactie. Het mailverkeer met het opvragen van de offerte ging wel snel. Heb uiteindelijk naar de winkel gebeld op 13 april 2022. De persoon die over de zonneschermen was niet aanwezig. Ik zou de volgende dag worden terugbelt. Dit is niet gebeurt en heb zelf maar weer gebeld op 16 april 2022. Kreeg de juiste persoon aan de lijn. Toevallig was het scherm net binnengekomen en kon een afspraak maken. Had een afspraak gemaakt voor 5 mei 2022. Wordt ik 2 mei 2022 gebeld dat de afspraak verzet moet worden naar 7 mei 2022. Op 7 mei 2022 belt de monteur af en verzet de afspraak naar 9 mei 2022. Op 9 mei 2022 komt eindelijk de monteur met een collega, eindelijk zal straks dat scherm hangen, wat kan er nu nog mis gaan? Monteur kan niet verder omdat er geen bevestiging bouten zijn geleverd. Je zou denken dat je alles controleert voordat je naar de klant toe gaat. Afspraak moet wederom verplaatst worden tot dat de bouten worden geleverd. Bouten werden geleverd en een afspraak werd gemaakt nadat ik zelf maar weer had gebeld voor 14 mei 2022. Monteurs kwamen op deze datum en het scherm werd opgehangen. Eindelijk, of toch niet? Ik zag dat de steunen flink waren beschadigd door de montage en er geen ringen achter de bouten werden bevestigd. Uiteraard moet dat wel anders trek je de steunen zo door de bouten heen. Ook werden er geen afdek dopjes op de bouten geplaatst in de kleur van de steunen. Heb dit gemeld aan Woonmode. De beschadigen zouden worden hersteld dmv een lakstift, ringen zouden worden geplaatst en de afdek dopjes zouden worden geplaatst. Uiteindelijk werd er een afspraak gemaakt om deze zaken op 27 mei 2022 te herstellen. Op 27 mei 2022 komt de monteur en plaatst alleen de dopjes. De lakstift was niet binnen. En over

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste heer Hendriks, Tot onze teleurstelling zagen wij dat u o.a. op Klantenvertellen een zeer negatieve review heeft geschreven over ons bedrijf Woonmode. Wij vinden dit heel jammer en vinden dat uw beoordeling van een '1' geen recht doet aan de situatie en de mensen die u hebben geholpen. Allereerst heeft u kritiek op het feit dat de levertijd langer heeft geduurd dan door ons ingeschat. Dit is juist, de levertijd bij Luxaflex bleek helaas wat langer. Dit heeft te maken met het feit dat door gebrek aan grondstoffen er een vertraging zat op onderdelen die Luxaflex nodig heeft om het scherm te kunnen maken. Uiteraard is dit voor u vervelend, maar vrijwel de hele wereld heeft momenteel te maken met dergelijke zaken door de nasleep van de Corona crisis, oorlog in Oekraïne en grondstoffencrisis. Wij vinden het jammer dat u hier weinig begrip voor lijkt te hebben en dit ons kwalijk neemt. Verder worden, normaal gesproken, alle benodigde onderdelen door de fabrikant bijgevoegd en door hen gecheckt. Helaas bleek door de mensen in de fabriek van Luxaflex een fout te zijn gemaakt door de benodigde bouten niet toe te voegen. U stelt dat wij dit hadden moeten controleren. Als u weet hoe dergelijke producten zijn ingepakt is dit niet realistisch. Daarbij komt het gelukkig vrijwel nooit voor dat onderdelen ontbreken. Echter, in dit geval helaas wel. Wij snappen heel goed dat u op zo'n moment teleurgesteld bent. Ook wij vinden het enorm vervelend omdat wij op de geplande datum heel graag het scherm voor u hadden willen plaatsen. Voor het feit dat dit door de fout van Luxaflex niet mogelijk bleek bieden wij excuses aan. Wat betreft de kleine naloopwerkzaamheden met de lakstift; deze is reeds door ons besteld voor u. Mijn broer, en mede-directeur Mathijs Groen zal u vandaag bellen om hier alvast een afspraak voor te maken. Wij verzoeken u vriendelijk om uw cijfer van een '1' te heroverwegen en aan te passen wanneer u het met ons eens bent dat dit niet helemaal eerlijk en redelijk is. Indien u nog vragen heeft kunt u mij rechtstreeks bereiken via [email protected] Vriendelijke groeten, Sander Groen Directeur Woonmode

Professioneel advies, deskundig en klantvriendelijk

Onze ervaring met Woonmode Rijswijk was ronduit prettig. Vanaf het eerste bezoek aan de winkel tot en met het leggen van onze vloer. Het advies was eerlijk en de communicatie persoonlijk. En wat beloofd was, is ook waargemaakt. Een kleine uitbreiding van het uiteindelijke aantal m2 was geen enkel probleem. Ook alle lof voor de vloerenleggers die zeer deskundig, voorkomend en servicegericht zijn.

• Garantie / nazorg

Prettige en service gerichte mensen

Mijn ervaring met Woonmode Rijswijk was zonder meer heel prettig, zowel in de winkel als de mensen bij mij thuis. In mijn eigen stad kon ik maar niet slagen en bij Woonmode naar binnen gelopen. Vanaf het begin een welkom gevoel en ik werd serieus genomen. Goed advies, volle medewerking en nog voor het eind van het jaar is de vloerbedekking na volle tevredenheid gelegd!

• Garantie / nazorg

Uitermate vakkundig en vriendelijk !!!!!

Op advies ben ik bij Woonmode terecht gekomen!! Dat werd een openbaring aan service, goede smaak en vooral ook vriendelijkheid. Heerlijk, alles in een zaak. Alles verliep op rolletjes en altijd precies op tijd. Kon zelf niet aanwezig zijn helaas, maar mijn zoons hielden een oogje in het zeil. Was niet echt nodig, want het liep gesmeerd. Ook aan de telefoon altijd contact met Sander Groen, die mij ook geholpen heeft met het uitzoeken van de materialen! Mijn kinderen noemen nu mijn nieuwe huis "een paleisje" !! Woonmode verdient een dikke 10 !!!

Vakkundig werk afgeleverd

Vinyl laminaat is heel mooi gelegd in woonkamer. Idem geldt voor de beide binnentrappen.

Prettig bedrijf

Goed geholpen bij de aankoop en tijdens de uitvoering ging ook alles prima. Het verwijderen van de oude vloerbedekking ging wat stroef maar dat is ruimschoots goedgemaakt door de aanleg van de nieuwe vloer. Alles volgens de afspraak, goede service en fantastische vakmensen. Denken mee en lossen op. Prima werk geleverd.

Heel goed!

Fantastische service vanaf het eerste contact en advies tot aan de laatste werkzaamheden. Goed geadviseerd en soepel verlopend proces vanaf het eerste moment en deskundige, efficiënte en snelle uitvoering van de verschillende werkzaamheden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Heel goede service, deskundig personeel en erg klantvriendelijk

Heel fijn en deskundig geholpen in de winkel. Daarna werd er prima gecommuniceerd over tijdstippen wanneer er iemand langs zou komen en wanneer de vloerbedekking gelegd zou worden. Zowel de man die de vloerbedekking in kwam meten als de man die de vloerbedekking gelegd heeft waren heel prettig en de ervaring spatte ervan af. Top!!

• Garantie / nazorg

Super service, mensen met kennis van zaken

Ik ben via website bij Woonmode terecht gekomen. Eerste indruk in showroom was zeer goed. Uitgebreid assortiment en verkopers die weten waar ze het over hebben. Uiteindelijk heeft Woonmode ruim 50mtr zonwering op ons bedrijf geplaats. De oude zonwering netjes verwijderd en nieuwe gemonteerd. Door het goede advies zitten wij er weer netjes bij. Verhouding prijs - kwaliteit is top hier!

• Garantie / nazorg

Wij hebben de inrichting van onze woning zoals PVC vloeren, (elektrische) gordijnen, plinten, karpet, sausen van de wanden door Woonmode laten inrichten. Deskundig advies en vakkundig werk door de vriendelijke medewerkers geleverd. Wij zijn zeer tevreden met de geleverde en geplaatste producten en bevelen zeker Woonmode voor uw woning inrichting.

• Garantie / nazorg

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen

Helaas bleek het door ons bestelde tapijt niet meer leverbaar. Gelukkig vonden we een passend ander tapijt. Ook het reeds bestelde inlooptapijt voor dit projekt kon worden geannuleerd en door een alternatief worden vervangen. We willen maar zeggen: soepel zakendoen bij Woonmode Rijswijk.

Uitmuntend

Zelden zulke snelle werkers meegemaakt die perfect werk afleverden en prachtig laminaat en coretech legden. Alles precies gegaan volgens afspraak

• Garantie / nazorg

Hele goede ervaring met woonmode Rijswijk

Voor ons nieuwbouw appartement de vloer, behang (inclusief behangen), duettes, gordijnen en hordeur allemaal door woonmode laten verzorgen. Fijn dat ze voor de oplevering al met ons meedachten en een planning maken (en weer aanpassen) en dat ook de punten die mis gelopen zijn direct worden opgepakt en worden opgelost. Prima service. Bedankt Juliette, John (vloeren), Nico (de behanger), Ben en Remco (duettes en gordijnen).

• Garantie / nazorg

Uitstekende nazorg, ook na garantie tijd!!

Na contact gezocht te hebben, binnen één werkdag stonden mannen op de stoep om te helpen de gordijn rails te bevestigen. Heel erg blij mee, juist nu in deze tijd; want kan ik weer goed slapen (werk in de zorg)! Heel veel dank daar voor!

• Garantie / nazorg

Woonmode werkt heel vakkundig en is zeer klantvriendelijk.

Wij hebben alles als grote klasse ervaren. Veel dank daarvoor.

Over CBW Erkend