
Beste heer Broekhuis, Dank voor uw mooie beoordeling en ontzettend leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons advies, onze kwaliteit en service:) We wensen u veel woonplezier van de mooie vloer en we verwelkomen u graag bij gelegenheid. Met vriendelijke groet, team Woonmode
Beste Fred en Yvonne, Hartelijk dank voor uw mooie review en mooie woorden. Dit waarderen wij zeer! Ik zal uw bericht zeker ook delen met mijn collega Sandra van Wijk. Met vriendelijke groet en graag tot ziens in de toekomst! Sander Groen, Woonmode.
Beste Ans, Dank voor uw positieve beoordeling, hier worden we helemaal blij van:) Ik zal uw bericht ook zeker met mijn collega Alex van Bellen delen en wens u heel veel woonplezier van uw mooie raambekleding! Vriendelijke groeten, Sander Groen, Woonmode
Beste Henk, Enorm bedankt voor de positieve review, erg leuk om te lezen! We wensen u veel woonplezier van de mooie spullen! Vriendelijke groeten, Sander Groen, Woonmode
Beste Anita, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling:) Vriendelijke groeten, team Woonmode Rijswijk
Beste heer Hendriks, Tot onze teleurstelling zagen wij dat u o.a. op Klantenvertellen een zeer negatieve review heeft geschreven over ons bedrijf Woonmode. Wij vinden dit heel jammer en vinden dat uw beoordeling van een '1' geen recht doet aan de situatie en de mensen die u hebben geholpen. Allereerst heeft u kritiek op het feit dat de levertijd langer heeft geduurd dan door ons ingeschat. Dit is juist, de levertijd bij Luxaflex bleek helaas wat langer. Dit heeft te maken met het feit dat door gebrek aan grondstoffen er een vertraging zat op onderdelen die Luxaflex nodig heeft om het scherm te kunnen maken. Uiteraard is dit voor u vervelend, maar vrijwel de hele wereld heeft momenteel te maken met dergelijke zaken door de nasleep van de Corona crisis, oorlog in Oekraïne en grondstoffencrisis. Wij vinden het jammer dat u hier weinig begrip voor lijkt te hebben en dit ons kwalijk neemt. Verder worden, normaal gesproken, alle benodigde onderdelen door de fabrikant bijgevoegd en door hen gecheckt. Helaas bleek door de mensen in de fabriek van Luxaflex een fout te zijn gemaakt door de benodigde bouten niet toe te voegen. U stelt dat wij dit hadden moeten controleren. Als u weet hoe dergelijke producten zijn ingepakt is dit niet realistisch. Daarbij komt het gelukkig vrijwel nooit voor dat onderdelen ontbreken. Echter, in dit geval helaas wel. Wij snappen heel goed dat u op zo'n moment teleurgesteld bent. Ook wij vinden het enorm vervelend omdat wij op de geplande datum heel graag het scherm voor u hadden willen plaatsen. Voor het feit dat dit door de fout van Luxaflex niet mogelijk bleek bieden wij excuses aan. Wat betreft de kleine naloopwerkzaamheden met de lakstift; deze is reeds door ons besteld voor u. Mijn broer, en mede-directeur Mathijs Groen zal u vandaag bellen om hier alvast een afspraak voor te maken. Wij verzoeken u vriendelijk om uw cijfer van een '1' te heroverwegen en aan te passen wanneer u het met ons eens bent dat dit niet helemaal eerlijk en redelijk is. Indien u nog vragen heeft kunt u mij rechtstreeks bereiken via s.groen@woonmode.nl Vriendelijke groeten, Sander Groen Directeur Woonmode
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.