Afleveren netjes volgens afspraak. Prijzen in de showroom prijzen niet het getoonde model.
VOORLOPIG UITSTEKENDE ERVARING. NU MAAR HOPEN DAT DE KWALITEIT VH GELEVERDE OK BLIJFT.
De verkoop in de winkel was goed. Het bezorgen was uitermate slecht. De bezorger was onvriendelijk . Ik heb dit persoonlijk tegen hem gezegd. hij zei dat ik dat mocht vinden. Het probleem was dat de hoek van het bankstel van mijn ouders niet door de deur naar binnen ging. de bezorger reageerde vrij fel dat wij er ons eigen niet mee mochten bemoeien ,want hij bezorgde al jaren , en dat er maar een glaszetter moest komen en dat de raam eruit moest. Mijn ouders waren totaal verbaasd,het was dat er al betaald was anders hadden ze alles mee terug mogen nemen. We zijn 19 juni bij het filiaal in Oss hierover melding gaan maken. Misschien is het mogelijk om deze bezorger een curcus sociale omgang met mensen aan te bieden. Wat betreft de andere bezorger,geen klagen die deed precies wat hem opgedragen werd !! Maar het is jammer dat je zo een nare nasmaak over houdt. Mijn ouder zijn nog op zoek naar meer meubels, maar deze worden helaas niet bij jullie gekocht. Het is ook jammer want in de winkel was alles netjes afgerond . En dat het dan op het laatst zo word afgehandeld. De bezorger heeft wel 100 euro retour gegeven ,maar dat is besteed aan de glaszetter. deze koste 150 euro. Het gekke van het verhaal is,dat waarschijnlijk dezelfde bezorger ook bij mijn broer en schoonzus het bankstel heeft geleverd. Hun waren de bezorger opeens kwijt !! Toen kwam deze persoon in een keer van het toilet ! Met de nodige remsporen achterlatend ! Ten eerste vind ik dat je dit eerst kunt vragen . En dan nog ,heel apart. Nou hopelijk kunnen jullie er wat mee. Het bankstel en mijn stoel zitten wel heel lekker. Groetjes Marielle Damen
Prima winkel. Levering ter plaatse verliep perfect.
Wij hebben geen klachten over desbetreffend bedrijf we zijn correct behandeld. Vind alleen de bezorgingskosten erg hoog €90. gr fam.Vos
Levertijd was ruim later dan afgesproken. Er moest een aangetekend schrijven aan te pas komen om de banken geleverd te krijgen! Klantenservice niet erg klantgericht, ronduit slecht!
Netjes geholpen ook door de bezorgers
mijn ervaring is alleen maar positief, bereikbaarheid prima ben heel goed geholpen met als eerste de koffie en als laatste. prezies de wachttijd en de bezorging ging zoals afgesproken,een tevreden klant
Heel tevreden,en een prima service
na 10 maanden stoelen niet aanwezig
Mooie showroom zag er goed uit! Aardige verkoper.We vonden het jammer dat ze de stoel niet in elkaar hadden gezet die erbij zat. Wat ook jammer was, is dat we slecht waren geïnformeerd over wanneer de bank en stoel binnen kwamen. Wij moesten zelf bellen ook geen mail gehad over ongeveer hoe laat ze hier zouden zijn.
We zijn erg te vrede
Voldoende
goed overzichtbare meubelzaak met deskundige verkopers.
Ik werd goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Ook de bezorgers waren zeer nette mensen en hielpen goed. Helemaal top!
prima ontvangst, goede uitleg over de meubelen tegen een juiste prijs. we zijn ook prettig geholpen, een fijne ervaring.
Zeer vriendelijke en plezierige verkoper(s). Levering ook netjes op afspraak afgehandeld. Het enige dat men zou kunnen verbeteren is dat men duidelijk een vermelding geeft, dat de prijzen die vermeld worden bij een bank, prijzen zijn voor de gewone stof en niet zoals deze uitgesteld staan. Maar al bij al zeer tevreden en goed onthaald door de verkopers !
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.