Goede service en goed werk afgeleverd

Fijne ervaring met Ambifloor punctueel en adequaat werk

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een prachtige vloer door vakmensen gelegd!

Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe PVC-vloer, die op het grof geschuurde parket is gelijmd. Wij zijn over de verkoop, de service, de planning en het vakmanschap van Ambifloor heel tevreden!!

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.

Fijn contact keurig geplaatst

Mijn ervaring met Ambifloor is erg prettig geweest .zowel voor ,tijdens en na de plaatsing. De plaatsing is zeer vakkundig gedaan .ondanks dat de kozijnen wel 5 cm scheef staan.

Eens maar nooit meer

De aankoop in de winkel van een visgraat multiplank vloer was een prima ervaring. Vlak voordat er daadwerlijk geleverd moest worden worden begon echter de ellende. Om een lang verhaal kort te maken hieronder een aantal zaken waar wij Ambifloor voor in gebreke hebben moeten stellen: - Slecht gelegde vloer met veel kieren en schuine planken en afgeraffelde afwerking - Schade en vloerlijm aan/op onze muren en andere eigendommen - Op plaatsen waar dit mogelijk was is de vloer niet netjes doorgelegd - De werkzaamheden zijn tenminste gedeeltelijk uitgevoerd door niet deskundig persoon En als klap op de vuurpijl: - Het leveren van de verkeerde vloer Verder hoef je niet te proberen de order te controleren want 'het systeem kan niet omgaan met eenheden' en bij de opmerking dat er een te groot aantal van een bepaald artikel op de order staat krijg je te horen dat alles wat ze terugnemen netjes gecrediteerd wordt. Dit laatste is een belofte die ze aantoonbaar niet waar hebben gemaakt. Inmiddels zijn wel iets wijzer geworden op het gebied van houten vloeren en ook over de handelswijze van Ambifloor. Zo wordt klanten bewust niets verteld over zaken als sortering. Eigenaar Gerwin van Vliet schuift constant zijn verantwoordelijkheid af op zijn anderen, ook al betreft het veelal zijn eigen personeel. Hij stelt zich steeds als een soort van bemiddelaar op en vraagt dan om zijn verkoper een tweede kans te geven, zijn monteur een tweede kans te geven en zijn leverancier een tweede kans te geven. Er worden enorm veel fouten gemaakt en jij als klant hebt dat maar accepteren. Om Gerwin te citeren: "Ik ben een zakenman, geen bedrijfsleider". Ik denk dat deze uitspraak een hoop verklaart. Hoe is het met ons afgelopen? Wij hebben het geld uiteindelijk teruggekregen ook al betekent dit dat we wat verlies hebben moeten nemen op het gebied herstel van beschadigingen en een vol verlijmde vloer die er uit moet.

• Garantie / nazorg

Goede communicatie en service. Pracht vloer!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer vriendelijk en competent personeel en advies. Goede en nette afwerking. Alles verliep vlotjes en zou Ambifloor zeker kunnen aanraden.

prima kwaliteit en service

prima kwaliteit en de plaatsing was ook goed erg blij mee. aanrader...

Goed opgelost

Wij kwamen met erg specifieke wensen en vragen binnen en het waren zeker geen makkelijke / normale wensen. Geluidsarm moest het worden i.v.m. een prikkelgevoelige dochter. Maar na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt kregen wij een mooi advies en waren hier erg blij mee, nog een x bij ons thuis om alles goed in kaart te brengen en uiteindelijk kwamen de medewerkers de klus klaren. Maar helaas was de geluidsdemping niet voldoende en moesten we samen met de adviseur snel een andere oplossing vinden. Na een snelle reactie en inzet van ambifloor is het allemaal goed gekomen. Medewerkers die de klus moesten klaren waren top, dachten goed mee en werkte keurig netjes.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Het duurde even, maar dan heb je ook wat!

Er werd lekkere koffie geschonken tijdens ons prettige bezoek aan de winkel van Gerwin. En misschien wel mede door die lekkere koffie hebben we onze raambekleding gekocht bij Ambifloor, waar we, nu het vorige week gemonteerd en opgehangen is, zeer content mee zijn. Reacties van mensen die bij ons op bezoek komen: zeer stijlvol! En dat mede door het deskundige advies van Gerwin (en uiteraard door onze eigen smaak..!)

Wat een fijn bedrijf!

Van begin tot het eind een duidelijk helder verhaal. Geen verrassingen. Stoffeerders met een goed humeur en veel werklust. Werken zeer netjes en komen elke keer terug tot alles perfect is. Ambifloor bedankt!

Netjes en professioneel

Beter dan verwachting en zeer goede en nette service.

• Garantie / nazorg

verkoop en kwaliteit prima, planning niet goed

Prettige ontvangst in winkel, mooie producten, goed advies en overleg. Uitvoering en planning niet goed. Belofte bij verkooppraatje voor wat betreft levering en plaatsing niet goed nagekomen. De planner stuurt zijn planning op maandag, waarna je vervolgens het bedrijf niet kan bereiken wanneer je vragen hebt, omdat de winkel op maandag is gesloten. Werden gebeld om de volgende dag te kunnen beginnen (2 dagen eerder dan gepland) met de 1e fase; wij alles op alles zetten om dat te regelen, maar ze kwamen toen zelf op de dag niet opdagen : werd toch een dagje later ! Zaten we daar een dag extra met een compleet lege woonkamer. Wilden 2 dagen voor Kerst de keuken egaliseren voor de 2e fase (dan mag je 24 uur niet op de vloer) -> niet handig. Hebben we geweigerd. Toen wilden ze nog 4 dagen bezig zijn met fase 2, wat ook in 3 kon. De planner was niet op de hoogte van onze situatie in huis ( na het egaliseren van de keuken kon verder gewerkt worden op een andere locatie in huis , nl de trap en de plinten in de kamer en gang). Dat is na overleggen en aandringen van ons toch gelukt. Het eindresultaat is prachtig, maar heeft wel wat moeite gekost.

• Garantie / nazorg

Een mooie zaak met veel keus

Toen ik eenmaal een ervaren verkoper kreeg werd ik goed geholpen. Hij had echt kennis van zaken

Goede info

• Inrichting showroom N.v.t.

netjes geregeld

we kregen de tijd die we nodig hadden en alles netjes geleverd

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Gewoon geweldig dit team

Je word heel fijn geholpen in de showroom, de montage is vakkundig alleen mag het wel wat goedkoper ;-)

Blij met de gordijnen

Wij zijn super blij met de gordijnen. Helemaal wat we voor ogen hadden. Super tevreden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Over het hele gelopen traject met Ambifloor zijn wij zeer tevreden.

Gezien het feit dat alles in 'Coronatijd' moest gebeuren zijn wij extra tevreden.

Prima. Vakwerk

Goed advies en prima planning en uitvoering. Aanrader.

Zeer goede ervaring

Wij wonen in Voorburg bij Den Haag. Heel toevallig in contact gekomen met Ambifloor. Zij waren bereid te komen praten over onze totale verbouwing en inrichting van onze begane grond in huis. Zou 4 weken klus zijn. Door Corona 5 mnd door ons uitgesteld. In september alles in 5 weken klaar. Alle betrokken aannemers topmensen, goede regie door Ambifloor en mede aannemer Gijs van Vliet. Zeer tevreden. Top bereikbaar en afspraken alle nagekomen. Gewoon doen!!!!

Eindresultaat is netjes

Planning was een issue. Verder ging het goed.

Vakmannen met mooie materialen

Mijn huis is heel mooi geworden. Dank!

• Garantie / nazorg N.v.t.

heel tevreden met kwaliteit en resultaat

Wat een geweldige zaak

Geweldig geholpen door mensen die inzicht gevoel voor aankleding en service hebben een baken voor mensen die op zoek zijn naar vloeren raam decoratie en deskundig advies!!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Klantvriendelijk en kwaliteit

Van begin tot het einde goede service. Uitstekend meegedacht en on the job waar nodig aangepast. Zeer tevreden met onze mooie vloer.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.