
1e afspraak om stoffen uit te zoeken verliep prima, ze laten veel zien en er is veel keuze in meerdere prijsklassen. Ook stofkeuze en wat we zouden willen direct omgezet in offerte en voor dat bedrag is ook alles uitgevoerd. Afwerking was netjes en uitvoering prima zoals gewenst. Alleen over de ingeplande afspraak was enige verwarring. Verder top!
Vriendelijke klantbenadering, duidelijke uitleg en geweldige service. Dat zijn eigenlijk de woorden die ik over dit bedrijf kan vertellen. Bedankt Ruud !
Chauffeur was op tijd en correct. Stoelen zien er perfect uit
We zijn blij met de stoelen. Het leer is stugger dan we verwacht hadden. Op een aantal stoelen trekt het leer op de rug. Op de zitting zijn de naden voelbaar; het lijkt er op dat het leer naar één kant is gevouwen en dat zit minder prettig.
Wij hebben onze camper laten stofferen bij de firma Klaver. De begeleiding en adviezen waren heel goed. Alles was prima geregeld en volgens afspraak. De kwaliteit is heel goed en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom wij zijn heel tevreden en de camper zie er weer prachtig uit.
Zeer verrast was ik met de ontdekking van de fa. Klaver Modern Wonen! We zochten een kwalitatief goede bank, en vonden bij Klaver een uitgebreide collectie refurbished designbanken. Wij kozen voor een Leolux "Pupilla", die vervolgens geheel naar onze wensen bekleed en aangepast kon worden. De ruime keus aan o.a. Ploegstoffen en het deskundige advies maakte de aanschaf een fijne ervaring. De bak is prachtig en zit uitstekend. We zijn er nog iedere dag blij mee!
Verkoopster is zeer traag en onkundig.
Wij vinden het zeer jammer om te horen dat u uw aankoop zo heeft ervaren. De levertijd voor maatwerk producten is in de afgelopen periode inderdaad langer geweest dan dat u van ons gewend bent. Dit betreuren wij ter zeerste. Wij hopen dat u ondanks uw slechte ervaring toch veel plezier heeft van uw aankoop en willen u graag bedanken voor uw feedback. Wij gaan hiermee aan de slag. Met vriendelijke groet, Jarina van Meer-Klaver
Als je komt in de winkel is men keurig en attent, bij aflevering is de aandacht veel minder, ik had stoelen laten stofferen en toen is in de werkplaats een vilten pootje van de stoel kapot gegaan, dit is mij niet verteld en ik ontdekte dit naderhand. Toen ik belde om opheldering bleek dat men het wist :het was besproken tijdens de lunch. Maar men vond het niet nodig dit mij te melden en de houding van de dame aan de telefoon was lacherig. Voor de duidelijk ik had dit willen horen dan had ik nieuwe vilten pootjes kunnen bestellen nu zat ik langere tijd met stoel die niet bruikbaar was. Dit voorval is besproken en men gaf aan dat dit anders had gemoeten, prima wat mij betreft. Ook werd een tafel geleverd een paar weken later, deze werd zonder bescherming van het blad afgeleverd, helaas zat er een beschadiging in het blad zag ik later en twee vetvlekken die ik er niet uit kreeg. Ik heb later gebeld om navraag te doen naar de lak van de tafel daar het toch vreemd is dat een vetvlek niet te verwijderen valt. Dit is nu ruim een week geleden, men zou mij terugbellen. Vervolgens bleek dat men aan t testen was wat de lak deed, dat wist ik niet waardoor ik geirriteerd raakte en een pittige review plaatste. Men heeft de tafel opgehaald en geschuurd en opnieuw 3 maal gelakt en nu staat de tafel er prachtig bij en makkelijk te reinigen. Ik ben nu zeer tevreden met mijn prachtige tafel. Eind goed al goed zeg ik.
Wat spijtig om te horen dat u onze service zo heeft ervaren. Dit is zeker niet de bedoeling. Wat betreft het viltje; onze excuses hiervoor! Dit had door ons hersteld of op zijn minst medegedeeld moeten worden. Nadat u uw bevinden betreffende het tafelblad telefonisch kenbaar had gemaakt zijn wij direct gaan testen wat er mis kan zijn gegaan bij het tafelblad. Ik begrijp van mijn collega dat de tafel inmiddels is opgehaald om deze te herstellen. Hopelijk komt hij naar volle tevredenheid retour! Wij willen u graag bedanken voor deze feedback. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service. Met vriendelijke groet, Jarina van Meer-Klaver
Originele beoordeling
Als je komt in de winkel is men keurig en attent, bij aflevering is de aandacht veel minder, ik had stoelen laten stofferen en toen is in de werkplaats een vilten pootje van de stoel kapot gegaan, dit is mij niet verteld en ik ontdekte dit naderhand. Toen ik belde om opheldering bleek dat men het wist :het was besproken tijdens de lunch. Maar men vond het niet nodig dit mij te melden en de houding van de dame aan de telefoon was lacherig. Voor de duidelijk ik had dit willen horen dan had ik nieuwe vilten pootjes kunnen bestellen nu zat ik langere tijd met stoel die niet bruikbaar was (ook vreemd dat men dit soort dingen niet in voorraad heeft. Ook werd een tafel geleverd een paar weken later, deze werd zonder bescherming van het blad afgeleverd, helaas zat er een beschadiging in het blad zag ik later en twee vetvlekken die ik er niet uit kreeg. Ik heb later gebeld om navraag te doen naar de lak van de tafel daar het toch vreemd is dat een vetvlek niet te verwijderen valt. Dit is nu ruim een week geleden, men zou mij terugbellen. Ik wacht nog steeds en vermoed dat de vetvlekken onder de laklaag zitten waardoor ik ze niet kan verwijderen. De servicegerichtheid en klantvriendelijkheid van de winkel vind ik onder de maat en ik heb spijt dat ik hier mijn meubels heb gekocht. Dus bezint eer ge begint
Wat spijtig om te horen dat u onze service zo heeft ervaren. Dit is zeker niet de bedoeling. Wat betreft het viltje; onze excuses hiervoor! Dit had door ons hersteld of op zijn minst medegedeeld moeten worden. Nadat u uw bevinden betreffende het tafelblad telefonisch kenbaar had gemaakt zijn wij direct gaan testen wat er mis kan zijn gegaan bij het tafelblad. Ik begrijp van mijn collega dat de tafel inmiddels is opgehaald om deze te herstellen. Hopelijk komt hij naar volle tevredenheid retour! Wij willen u graag bedanken voor deze feedback. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service. Met vriendelijke groet, Jarina van Meer-Klaver
Goed werk afgeleverd. De bezorging was keurig op tijd. Helaas werd de oude hoes, zoals ik had gevraagd en ook nog papier had geschreven en geplakt op stoel, niet terug.
Prettig en vakkundig geholpen. Zeer mooie prijs kwaliteit.
Onze oude gelderland stoel is weer als nieuw met een nieuwe zitting! Fantastisch werk weer. Dank jullie wel!
In principe is alles goed gegaan. IK had zelf wat alerter moeten zijn over de afspraak op de stof geïmpregneerd zou zijn voor koffie, wijn, of cola. Nu heb ik een aantal behandelingen uitgevoerde met een veel lichter protectie stof.
Ik heb daar een bank gekocht die naar mijn keuze stof moest worden gestoffeerd. Er werd ter plekke goed nagedacht en op advies van de stoffeerder werd de zittig iets hoger opgevuld. Ook een bijpassende nekrol is keurig bemeten en zodoende precies op maat gemaakt. Het geheel is zeer vakkundig gestoffeerd, ik ben er dan ook super tevreden over. Kortom, in een woord TOP !!!!!
Goed geholpen in de winkel en verder alles volgens afspraak afgewerkt. Stoelen zien er weer als nieuw uit.
Wij zijn vriendelijk en deskundig geholpen. Leveringstermijn, volgens aangegeven verwachting.
Ik heb mijn ervaring bij Klaver als zeer prettig ervaren. Professioneel en deskundig . Met aandacht voor wat ik wens in de keuze van de stof en het vakmanschap bij het eindresultaat van de gerefurbishede Harvink bank. Ook de bezorging was professioneel en met grote zorg.
Wij hebben voor onze caravan een matras op maat laten maken. Zowel de service alsde levering waren tip top in orde. Prima bedrijf!
De stoelen die ik opnieuw heb laten bekleden, zijn prachtig geworden en precies op tijd weer thuis bezorgd.
Fijne ervaring en goede levering. Jammer dat de bank en stoelen niet waren gereinigd vóór retour brengen.
prettig personeel, goede service, levertijd volgens afspraak. bericht van gereed niet ontvangen, zou vr. 13 maart verstuurd zijn. dus zelf omstreeks de afgesproken datum moeten informeren. restant materiaal bijgevoegd werd door ons zeer op prijs gesteld.
Plezierige winkel. Behulpzaam personeel. Ook heel toegankelijk voor kinderen.
Alles volgens afspraak
Na een prettig ontvangst op de zaak / showroom. Maakten we terplekke na advies de keuze voor een bepaald leersoort. We gaven dezelfde middag een opdracht voor Montis Chaplin stoelen. Bij het schrijven van de opdracht werd meteen een datum geprikt voor levering. Deze leverdatum werd correct aangehouden en we werden goed op de hoogte gebracht van het tijdstip van levering. We zijn hartstikke blij en tevreden over hetgeen we gekregen hebben.
zoals bovenvermeld alles zoals afgesproken, netjes en keurig op tijd. Ook de ontvangst in de winkel is heel ontspannen en vriendelijk, zonder gepush.
Door de goede ervaring met Klaver was bij de keuze voor het vernieuwen van de meubels een vanzelfsprekend alternatief. Ook nu blijkt dat de mensen van Klaver weer vakwerk hebben afgeleverd: topkwaliteit!
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.