Echte vakmensen die met je meedenken en vooral netjes werken, contact is prettig en afspraken worden nagekomen. Marcel en collega's nogmaals onze hartelijke dank voor de prachtige vloeren!

Keurig netjes gewerkt!

Marcel is een precieze en nette werker. Hij heeft alles keurig achtergelaten na oplevering. Erg blij mee!

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Echte professional; fijn contact en vakkundige vloerrenovatie met een Top resultaat!

Vanaf mijn eerste belletje met Marcel van Hazekamp parket t/m het eindresultaat prima service. Een echte professional die weet waar hij over praat en onze eikenvloer vakkundig heeft gerenoveerd (schuren + oliën). Onze eikenvloer zag er niet best meer uit, maar is nu weer als nieuw. Marcel heeft echt top kwaliteit geleverd en wij zijn dan ook super content met het resultaat! Verder zeer fijn persoonlijk contact en Marcel nam ook altijd de tijd om andere niet direct aan de vloer gerelateerde vragen te beantwoorden.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Goed advies, duidelijke afspraken, fantastisch resultaat

We zijn enorm onder de indruk van het resultaat. Onze vloer na schuren en oliën weer als nieuw. Vakwerk voor faire prijs!

• Garantie / nazorg

Alles is meer dan naar wens verlopen! Onze vloer was er dramatisch aan toe en is werkelijk als nieuw. Doorgaan tot het klaar is… ook nog goede tip gekregen voor juiste materiaal onder stoelen. We genieten enorm vd mooie maple vloer! Vakwerk geleverd. Zelfs voor het vergeten van 1 plint leggen van 10 cm kwamen jullie terug.

• Garantie / nazorg

Hoge kwaliteit, prettige communicatie, prima prijs

Hazekamp heeft bij ons een visgraat pvc-vloer gelegd. Het duurde even voordat de zandcementdekvloer droog was. Dat bleek in de planning geen probleem. De vloer is netjes gelegd, prettig contact voor en tijdens het leggen.

Superbetrouwbaar

Een man een man een woord een woord. Deskundig en communicatief

Kwaliteit in korte tijd!

Het bestaat nog: in twee weken tijd een vloer bestellen en laten leggen door een meedenkend vriendelijk en zorgvuldig team!

Prachtige vloer gekregen

Onze 20 jaar oude vloer heeft Marcel voor ons opgeschuurd en in de olie gezet. Ziet er weer prachtig uit, we kunnen weer 20 jaar vooruit. Het is een vloer om van te genieten. Spiegels weer mooi zichtbaar. Marcel heeft prachtig werk verricht.

Zeer goede ervaring

We zijn heel blij met de parketvloer. De vloer is zeer vakkundig gelegd en de communicatie met Marcel (Hazekamp) was uitstekend gedurende het hele proces.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hazekamp parket heeft de parketvloer boven en de massief houten vloer beneden geheel behandeld. Van schuren tot en met het oliën. Het resultaat is dat de vloeren er weer als nieuw uitzien. Mooier dan ze ooit geweest zijn. Ook het afwerken met de afdek latten langs de plinten is top gedaan. Heel precies, echt vakwerk. Wat veel vertrouwen gaf was dat Marcel Hazekamp eerst zelf komt kijken en overleggen, hij zelf de vloer oppervlakte berekent alvorens een offerte aan te bieden. De professionele adviezen hielpen goed om tot een definitief plan te komen die geheel is waargemaakt. Er wordt zeer netjes en praktisch stofvrij gewerkt. Het hele proces is een aangename ervaring en wij kunnen daarom Hazekamp parket van harte aanbevelen.

• Garantie / nazorg

Marcel Hazekamp en zijn medewerker zijn echte professionals die vakwerk afleveren!

Onze visgraad parketvloer was hard toe aan grootschalig onderhoud. In de 30 jaar dat de vloer ligt alleen schoongehouden. Uiteindelijk toch vol vlekken die niet meer verwijderd konden worden. Je kijkt enorm op tegen zo'n grote klus maar nu toch maar doorgezet. De vloer is geschuurd en op advies van Marcel in de olie gezet en niet weer gekozen voor was. Kenmerk van de aanpak, zeer vlot, redelijk stofvrij schuren, professionele apparatuur en plezier in het werk. Kortom echte professionals. Wij zijn zeer tevreden. Het resultaat is in 1 woord fantastisch.

Wat een verademing!

Nadat ik eerst naar de standaard vloerenwinkels op de meubelboulevard geweest was, kwam ik eigenlijk per toeval bij Marcel Hazekamp terecht. Wat een verademing! Marcel heeft een mooie collectie vloeren en denkt vanuit zijn jarenlange ervaring heel prettig met je mee, over wat voor jouw situatie de beste vloer is. Uiteindelijk ben ik voor een mooie pvc-vloer van Floorify gegaan en daar ben ik heel blij mee! De communicatie met Marcel en zijn collega’s verliep prettig en vlot. Afspraken en planning werden keurig nagekomen. Elroy heeft de vloer superstrak gelegd, echt vakwerk! Kortom; ik ben heel tevreden over en beveel Marcel en zijn collega’s zeker aan.

Hazekamp levert topkwaliteit

Marcel, Mike en Elroy vormen een goed op elkaar afgestemd team en leveren topkwaliteit! Ze werken adequaat en flexibel, netjes, zeer vakkundig en snel naar het eindproduct toe. Hazekamp biedt klantgerichte service en adviezen, is kleinschalig en persoonlijk. Ze trekken echt tijd uit om onze wens voor een mooie parketvloer in te vullen. Afspraak is ook echt afspraak. Bij Hazekamp weet je waar je aan toe bent.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Goed advies en supermooi eindresulaat

We zijn goed geadviseerd door Marcel en zijn superblij met onze mooie multiplank vloer afgewerkt met Rubio Monocoat, smokey 5%. De kleur konden we kiezen nadat Marcel een aantal proefplankjes had geolied.

Vakwerk geheel volgens afspraak

Onze eiken vloer is geschuurd en geolied door Hazekamp Parketvloeren. Marcel is eerst langsgeweest voor goed en eerlijk advies. In twee dagen is het werk uitgevoerd, precies volgens planning. Alles nagenoeg stofvrij. Het eindresultaat is prachtig, nog veel mooier dan vooraf gedacht. Het lijkt een totaal andere vloer en ons huis ziet er direct weer top uit. Voor vakwerk en afspraak = afspraak echt een aanrader!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zo blij met de vloer en de service!

Vol vertrouwen en Marcel & collega hebben dit zeker waar gemaakt. De vloer is zo mooi geworden tot in de puntjes. We bevelen hem zeker aan, je krijgt er geen spijt van. Alleen dat je het niet eerder hebt laten doen.

Prachtige houten vloer

Onlangs heeft Marcel een houten vloer in mijn hele appartement gelegd.Het is prachtig geworden. Ik zal hem dan ook zeker aaanbevelen.

• Garantie / nazorg

Professional die iets moois levert

Aardige en humoristische mensen die een prachtige vloer leggen. Ook de afwerking is bijzonder goed.

• Garantie / nazorg N.v.t.

goede zorgen, goed advies, professioneel en meedenkend

echt heel tevreden, ons huis heeft een upgrade gekregen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Vakman is de juiste bewoording

Na een grootste verbouwing van compleet huis met minstens 10 zzp'ers over het totaal was Dhr Hazekamp de enige die zich aan de gemaakte afspraken hield wbt de planning en op de dag beginnen die was afgesproken. Alle vakmannen zijn zeer druk maar dan is het toch fijn als men probeert zich aan de gemaakte afspraken te houden. Wij zijn niet voor de goedkoopste gegaan maar voor het gevoel wat Marcel bij ons achterliet na een bezoek aan zijn parket winkel. Het resultaat is prachtig.

Zie veld hieronder

Uiterst correct in nakomen van afspraken. Fijne manier van werken en zijn tevreden over het eindresultaat van de vloer schuren en in de olie zetten.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dhr Hazekamp heeft zich erg flexibel opgesteld, toen wij hem vroegen om een paar weken eerder te komen dan oorspronkelijk afgesproken. Ook was zijn service en nazorg perfect. Wij raden Dhr Hazekamp aan voor uw parket.

Goed en snel gewerkt

Goed en snel gewerkt.

• Garantie / nazorg

Restaureren van mijn eiken visgraat vloer erg mooi gedaan

Werken hard en netjes maar vooral het eindresultaat is prachtig.

Over CBW Erkend