Top!!!

Super Laden.

Geweldig en zeer vriendelijk

Ik kwam de winkel tegen online, erg vriendelijk en behulpzaam. Prijzen zijn zeer netjes. Ik werd super vriendelijke geholpen en ben erg blij met mijn meubels. Nogmaals bedankt :D

1,2,3, klaar

Stad en land afgereden opzoek naar de tafel, dan toch uiteindelijk ook maar naar de Cruquius. Daar uiteindelijk terecht gekomen bij Happy Home, liepen naar binnen en daar stond de tafel, we konden hem meteen meenemen. Super

• Garantie / nazorg N.v.t.

Leuke winkel Je wordt vriendelijk geholpen Ik zo er zeker weer naar terug gaan

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

Prima maar niet te veel verwachten van de bezorging

Prima, we moesten zelf wel overal achteraan. Bezorging van kast was afleveren in doos en de rest moesten we zelf doen. Dit was niet gratis dus dat viel tegen. Was ook niet verteld door de verkoopster.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw beoordeling. Een 6 is en voelt als een magere voldoende. Onze basis bezorging betreft inderdaad alleen het bezorgen. Dit had voor u duidelijk moeten zijn omdat de klant zijn bezorgvorm kiest vanaf ons bezorg menu. Wij betreuren dat het voor u alsnog niet duidelijk was maar hopen dat nu het meubel eenmaal staat u er met volle teugen van geniet. Wij wensen u dan ook heel veel (woon)plezier.

snelle levering

De industriële wandplanken zaten supergoed verpakt. Ik had verwacht ze zelf nog in elkaar te moeten schroeven, maar dat was niet nodig. Ze worden afgemonteerd geleverd. Tip: stuur de klanten een berichtje met verwachte levertijd. Nu was ik toevallig thuis, maar stond al met de jas aan om weg te gaan.

• Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank voor uw mooie beoordeling. We zullen inderdaad eens kijken naar hoe we de bezorging van kleine artikelen via Postnl kunnen verbeteren.

Uitstekende service en bezorging

Nette levering door vriendelijke bezorgers. Mooie meubels zijn er blij mee. Aan te bevelen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank voor deze mooie beoordeling. Heel veel (woon)plezier gewenst met en van uw aankoop.

Super service, de bezorger (een extern bedrijf) was vriendelijk.

Snel antwoord op mijn email, afhandeling van de bestelling correct en de bestelde kast volldeed precies aan mijn verwachting.

• Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Heel veel (woon)plezier gewenst met en van jullie aankoop

Topwinkel!!!

Goed assortiment, goede prijzen. Snelle en probleemloze levering. Dus 5 sterren wel verdiend!!!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. We zijn hier heel erg blij mee en wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Leuke meubels en prima service in de winkel

We zijn er vriendelijke geholpen in de winkel en de verkoopster kwam met goede ideeën.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. We worden altijd erg blij van een 10. Dank en heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop

Mooie spullen en behulpzaam personeel

Ik ben blij met de aankoop van mijn tv-meubel! Moest er wel een tijdje op wachten door de lockdown in India met was het wachten waard.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor deze bijzonder mooie beoordeling. Een 10 maakt ons altijd erg blij. We wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van onze meubelen

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super service, alleen de bezorging (door een extern bedrijf) liet best lang op zich wachten.

Snel antwoord op mijn email, afhandeling van de bestelling correct, alleen bezorging duurde te lang na overdracht aan de transporteur.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. De vervoerders hebben het inderdaad erg druk. Gelukkig staat alles en bent u tevreden. Wij wensen u dan ook veel (woon)plezier met en van uw aankoop

Prima!

Kast is precies zoals verwacht. Goed meegedacht in de opties om de kast toch te kunnen bezorgen terwijl we buiten de bezorgregio wonen. Perfecte oplossing!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor deze bijzonder mooie beoordeling. We wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

Prima, vriendelijk, duidelijk

Mijn bestelling is perfect in de afgesproken periode aangeboden aan de vervoerder, dat was iets moeizamer. Na 4 werkdagen gebeld, wist toen nog niets zeker maar dacht over 2 werkdagen. Op de dag zelf nogmaals gebeld, ja kwam vandaag, maar hoe laat was moeilijk te zeggen. Uiteindelijk 17uur afgesproken en toen was hij er ook stipt. Verder uiterst vriendelijke man. TV meubel was prima verpakt en de vervoeder gaf nog een tip hoe de verpakking te openen. Meubel staat heel mooi. Ben ook zeer tevreden dan!!!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor u mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop

Ik ben er super blij met mijn aankoop.

Ik ben erg te spreken over het bedrijf en de levering. Goede afhandeling en een mooi product. Zeker tot ziens Groetjes Inge

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Online besteld; volgende dag zelf opgehaald

Website ging niet vlekkeloos mbt het vullen vd winkelwagen. Na 3e poging lukte het. Vriendelijk personeel in de winkel en aan de telefoon; klantvriendelijk; snelle reactie per mail (in het werkend!);

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor u mooie beoordeling. We zijn druk bezig met een nieuwe website dus het ongemak wat u heeft ervaren zal heel snel verdwijnen. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw meubelen

Prachtige meubelen!

Wat een keuze aan de mooiste meubelen! Meteen gevonden waar ik naar op zoek was. Op zondag in de winkel gekocht en de volgende dag al geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed en eerlijk advies

Ik ben heel goed geadviseerd. Vooral bijzonder vond ik het feit dat de verkoopster op het moment dat ik de keuze tussen 2 eetkamerstoelen lastig vond de goedkopere adviseerde omdat die goed schoon te houden was. Dus echt advies en niet enkel voor hun omzet. Stoelen waren op voorraad en na 5 dgn in huis. Heel erg blij, ga zeker terug

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. En eerlijkheid duurt het langs dus altijd eerlijk advies. Wij wensen u veel (woon)plezier met en van uw stoelen. Graag tot ziens bij Happy Home.

Fantastische service en vriendelijk geholpen

Ik ben een paar keer in de winkel geweest en altijd vriendelijk geholpen. Bijna al mijn meubels komen bij happy home vandaan en ben er elke dag van aan het genieten! Ik kan iedereen happy home aanraden want naast de mooie meubels krijg je hier ook echt het beste advies en de beste service. Bedankt happy home! Ik kom zeker weer langs als ik wat nodig heb!

• Garantie / nazorg

Een dikke 10 - dank u wel voor deze mooie beoordeling. We zien u graag terug in de winkel en wensen u veel (woon)plezier met en van uw aankopen.

Unhappy at Home!

Mooie winkel, leuke meubels en vriendelijke medewerksters. Onlangs hebben we hier 2 kasten gekocht op voorwaarde dat die ook daadwerkelijk voorradig waren. Na check in hun administratie werd ons bevestigd dat dit het geval was en ze snel geleverd konden worden. Zo goedgelovig als we zijn hebben we direct ter plekke het volledige bedrag aanbetaald (nooit doen dus!) Toen na nog een keer er achteraan bellen de meubels bezorgd werden hadden we bij een meubelstuk een vreemd gevoel. I.p.v. netjes ingepakt zat het een beetje in folie gewikkeld. Al vrij snel kregen we het gevoel dat dit geen nieuw meubel was. Na het vergeleken te hebben met foto’s die we tijdens het bezoek aan de winkel hadden gemaakt bleek dit inderdaad zo te zijn. Naar de winkel gebeld en onze constatering gedeeld. In eerste instantie werd volmondig ontkent want dat deden nooit, na confrontatie met de foto’s moesten ze alsnog met de billen bloot. Meubel vertoonde zichtbare showroom schade wat werd afgedaan met “ dat hoort bij de uitstraling”. Geen contact met klant vooraf of afstemming over showroom model I.p.v. nieuw meubel te sturen, zullen wel gedacht hebben dat zien ze toch niet en wij zijn er mooi vanaf.Geen initiatief vanuit de winkel voor excuses, geen actie om het meubel om te ruilen maar werd afgedaan met een tegemoetkoming van €35. Triest en weinig respect voor de klant. Kortom, Unhappy@Home, wees dus op uw hoede en betaal nooit voordat U de meubels thuis gezien heeft!

• Garantie / nazorg

Beste Leon, Wat bijzonder jammer dat u onze service niet meer waard vind dat een 1. Zeker na ons gesprek en de 10% korting die u gekregen heeft. Dat onze meubelen niet duur zijn resulteert in het kortingsbedrag van 35,-. Ons showroommodel was 100% in orde echter zijn wij het met u eens dat het fijn was geweest als u dit op voorhand had geweten. Vandaar ook ons aanbod om het meubel retour te nemen of u een korting te verlenen aangezien het model niet meer voorradig was. U heeft gekozen voor de korting. Ik hoop dat nadat uw boosheid is gezakt u toch kunt genieten van uw aankopen.

Prachtige meubels, perfecte service

Alle contacten die wij hebben gehad, in de winkel en telefonisch, waren zeer plezierig. Vriendelijk maar vooral duidelijk. Afspraken zijn nagekomen en nu genieten we iedere dag van de prachtige meubels.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een dikke 10 - hier worden wij altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop

Toppers

Een aantal weken geleden een tvmeubel besteld. Netjes op de hoogte gehouden over het proces. Nadat het meubel klaar stond om afgehaald(bezorgen kan ook) te worden, netjes een mail en een telefoontje gekregen. Super blij met ons nieuwe tvmeubel!

• Garantie / nazorg

HAPPY HOME is een zeer leuke woonwinkel.

Wij waren op zoek naar meubelen, en naar weken zoeken kwamen wij uit bij HAPPY HOME. Personeel denk mee met de eventuele aankoop, maar laat je ook los om zelf verder te kijken in de winkel. Ook na de aankoop wordt er ook nog aandacht besteed via de email als alles in orde is.

• Garantie / nazorg

Mooie dressoir uit India!

Heel tevreden met onze aankoop. Omdat deze niet in de winkel te bezichtigen was, meerdere keren prima contact gehad via mail en telefoon. Als het product op voorraad is op de webshop, is het goed om te weten dat er qua levering na bestellen eerst een afspraak gemaakt moet worden met de verhuizers.

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.