goede en betrouwbare winkel!

In de winkel prima voorgelicht, bestelling geplaatst en de leverantie is geheel volgens uitgevoerd!

• Garantie / nazorg N.v.t.

zoals gewoonlijk erg goed.

Net opgehaald, in elkaar gezet en het tafeltje staat al te pronken in de kamer.

alles zag er netjes uit

de bediening was goed

Een zeer goede ervaring!

Medewerkers zijn zeer behulpzaam en nemen alle tijd voor de klant. En tevens goede kennis over de meubels.

• Garantie / nazorg

Fijn winkelpersoneel en contact. Heel erg blij met onze op maat gemaakte bank. We moesten er 1.5 uur voor rijden maar dat was het zeker waard. Leuke winkel ook! Familie Bekema

• Garantie / nazorg

Leuke winkel, aardige verkoopster, goed geholpen

Goed meegedacht met wat onze wensen waren voor onze nieuwe eetkamerstoelen. Prima geslaagd! Blij met onze aankoop. Wij hopen weer vele jaren plezier te hebben van deze aankoop.

Prima winkel

betaalbare leuke woonwinkel

betaalbare leuke woonwinkel en reuze makkelijk dat je bestelling opgehaald kan worden bij het magazijn

Zijn geweldig geholpen

Was totaal geen probleem. De medewerkers tilden de tv kast in de auto en zorgden er voor dat de achterklep goed vast zat zodat wij veilig de weg op konden.

Fijne winkel. Snelle levering. Top👌

Fijne winkel . We vonden wat we zochten en een week later bezorgd. Top👌

Gewoon goed

Verrassend assortiment

• Garantie / nazorg

Dank je wel voor je mooie beoordeling. We wensen je heel veel (woon)plezier van en met je aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home !

Zeer tevreden.

IK had in de winkel een set gezien die ik j bij de bank kon schuiven was 2 delig ik dacht 159,00 soort bijzet tafels alleen kan ik ze op de site niet vinden zwart staal mat Mango blad ??

• Garantie / nazorg

Dank je wel voor je beoordeling. We hebben ook heel veel eenmalige artikelen die we niet op de website (kunnen) tonen. Hierdoor is het altijd de moeite om een bezoek te brengen aan onze winkel op de boulevard Cruquius

Alles perfect en op tijd bezorgd/geregeld !

• Garantie / nazorg

Een 10 - hier worden we altijd heel gelukkig van, dank je wel. We wensen je heel veel (woon)plezier van en met je aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home !

Goede voorlichting en eerlijk. Melde ondanks dat wij bijna al hadden.gekocht dat er een week later uitverkoop was. Dus toen hebben wij gewacht. Heel heel netjes

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een 10 - dank je wel, hier worden we altijd heel erg blij van. We wensen je heel veel (woon)plezier van en met je aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home !

Mooie meubels voor een redelijke prijs

Alleen de wachttijd viel tegen

• Garantie / nazorg

Dank je wel voor je mooie beoordeling. Ook al hebben wij een groot deel van onze collectie uit voorraad leverbaar, soms is een levertijd onvermijdelijk. We wensen je heel veel (woon)plezier van en met je aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home !

Erg leuke meubels met een goede prijs jwaliteit verhouding

Leuk geholpen

Wat moeizaam

Bij bestelling bij bezorging betalen komt er een factuur +€10,00????? Staat nergens genoteerd. Erg bijzonder. Kon ook eigenlijk niet betalen bij de bezorger foutje in de site... Verders mooi kastje erg blij mee! Verdere service is goed.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling. Het betrof inderdaad een fout in het computer systeem en de 10,- heeft u niet hoeven betalen. We wensen u heel veel (woon)plezier

Al veel gekocht bij Happy Home, fijne winkel, vriendelijk mensen, goede service.

Fijne winkel, goede prijs kwaliteit verhouding, deskundig, vrindelijke mensen, kortom aanrader!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Ik ben in de winkel en later thuis goed geholpen.

Om het daglicht goed te kunnen zien werd de stoel naar de hal gedragen. Later thuis een goede tip om de stoelen in elkaar te zetten.

Geweldig super goed geholpen

Super goede service en heel goed verpakt om af te leveren super zijn zeer blij en tevreden

• Garantie / nazorg

Een dikke 10 - hier worden we altijd heel gelukkig van - dank u wel. We wensen u heel veel (woon)plezier van en met uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home !

Gezellige winkel.

Wordt goed en deskundig geholpen. In ons geval keuze genoeg.Goede service. Wij moesten een stoel omruilen wat totaal geen probleem was. Wij komen hier terug!

• Garantie / nazorg

Een 10 - dank je wel - hier worden we altijd heel gelukkig van. We wensen je heel veel (woon)plezier van en met je aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home !

Vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig.

Na binnenkomst waren we blij verrast met het assortiment in de showroom. Het maakte de keus er niet eenvoudiger op maar uiteindelijk hebben we een keus kunnen maken waar we nu nog steeds geen spijt van hebben. Min puntje vonden wij dat er als gevolg van de opruiming sale maar 1 verkoopster aanwezig was in de showroom. Hierdoor moesten we wat langer wachten.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank je wel voor je mooie beoordeling en je geduld in de winkel. We wensen je heel veel (woon)plezier van en met je aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home !

Perfecte levering

Bedankt voir de snelle levering.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Dank je wel voor je super mooie beoordeling. We wensen je heel veel (woon)plezier van en met je aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home !

Mooie tafel maar niet geheel wat ik bedacht had

Ik kocht een industriële tafel via internet bij Happy Home (Eettafel mangohout Afmeting (cm) 180 x 90 ). Werd netjes geleverd (tot over de drempel; voor mij hoefde het niet verder). Vriendelijk personeel. Toen ik vroeg of ik 'm alleen in elkaar kon zetten was het antwoord dat het te zwaar was. De tafel was inderdaad loeizwaar maar het lukte in m'n eentje net. Later zag ik een beschadiging (kras) op de poten. En wat ik niet had verwacht was dat de tafel niet glad was. Zowel in level (het is niet zo glad geschuurd dat deze glad is) als in ruwheid (sommige delen zijn zo glad dat je makkelijk een doekje er overheen kan halen maar op andere delen blijft dat doekje hangen vanwege de ruwheid). Ben ik tevreden? Overall wel. De tafel was redelijk goedkoop (360 + 40 verzending en verwerking) en oogt goed. Maar dus wel met bovenstaande nadelen. Beveel ik dit aan? Voor een kleine beurs wel. Heb je wat meer ruimte, zoek dan een goede gladde tafel.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank je wel voor je beoordeling. Basis bezorging is standaard zonder montage en inderdaad de mango tafel hebben een ruwe afwerking, dit is inherent aan het product en op de foto's goed zichtbaar. We zijn blij dat je uiteindelijk toch blij bent met je aankoop en wensen je heel veel (woon)plezier. Graag tot ziens bij Happy Home !

Vriendelijk en keurig geholpen! Goede prijs.

Prima service.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Yeah een 10 - dank je wel. We wensen je heel veel (woon)plezier van en met je aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home !

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.