Vriendelijke en tot tevredenheid stemmende afhandeling

Afstemming m.b.t. de bezorging liep niet geheel vlekkeloos. Na rappelleren van mijn kant en direct contact met transporteur is de bezorging afgerond.

Hele goede service

Snelle levertijd, mooie kasten en bezorging door behulpzame bezorger!

Prima kwaliteit prijs verhouding

Onlangs twee banken door Happy Home geleverd gekregen. Goede en plezierige communicatie over de voorafgaande planning. Banken in mooie staat en conform bestelling. Extra service ingekocht mbt plaatsing, montage en verwijdering en afvoer verpakking.

• Garantie / nazorg

Onze kasten waren op tijd geleverd, denken met je mee

in woord goed

De vriendelijkheid , het advies wat gegeven wordt , het mee denken over de inrichting en het geduld vanwege dat mijn vrouw in een rolstoel zit erg klantvriendelijk , ook meelevend in dit geval . verder is de totale afhandeling super goed verlopen. we zijn met een heel goed gevoel vertrokken zeker aan te bevelen om te gaan winkelen.

Supersnelle levering

In het weekend eerst even rond gekeken in de winkel. Thuis on line besteld, direct na het weekend werd contact opgenomen voor aflevering. Meubel sitetable erg mooi.

Prima, leuk gehoplen door Saskia Cruquius

Heel klant vriendelijk. Alles keurig afgeleverd . TOP

Zeer klantgericht en behulpzaam

Zeer vriendelijke dames, snelle reactie via de mail. Wat een leuke winkel!

Geweldig!

Hele leuke showroom. Bezocht op een zondagmiddag. Prima medewerkster, erg amicaal, en zeer vriendelijk. Helemaal goed. En tot leuke aankopen gekomen.

Afspraak omtrent bezorging matig

We zijn prettig geholpen in de winkel. Helaas maakte het feit dat de bezorging van onze kast moeizaam verliep dat we er een vieze smaak van in de mond overhielden. De 1e bezorger was onduidelijk qua communicatie en bepaalde zelf wel wanneer hij zou bezorgen. Toen we hem daarop aanspraken gooide hij de telefoon op de haak. Hij wenste niet meer te bezorgen, terwijl we 40 euro bovenop de rekening moesten betalen als bezorgkosten. De 2e vervoerder kon in eerste instantie ook geen datum noemen, gaf uiteindelijk een zaterdag op tussen 9 en 21 uur. Wel een hele lange bezorgtijd. Uiteindelijk de kast gekregen maar door de slechte bezorgservice kopen wij daar niets meer.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Fijne winkel en vriendelijk personeel

Uitgebreide winkel assortiment met vriendelijk personeel en een zeer snelle levering van de spullen tegen redelijke prijzen

Great service

it was a great service. We liked the products.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Geen opdringerige verkoopster maar wel helder in beantwoorden van vragen

Heerlijk zelf kijken en alleen geholpen worden als je er zelf om vraagt. Het is wel jammer dat onze tafel uit voorraad leverbaar was en dat er, i.v.m. vervoerder, toch wel wat tijd overheen ging voordat het in huis stond.

Prima en snelle levering

Zie boven

super

Mooie winkel en netjes geholpen. Kregen een mailtje dat alle meubels binnen waren en daarna netjes betaalt. Aansluitend mail gekregen dat dat alles netjes verwerkt was en in die mail gelijk een link gekregen tbv afspraak maken chauffeur tbv levering. Als het leveren van de meubels nu ook middels een digitaal systeem ging dan was het helemaal top geweest.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

Prima en nette afwikkeling

Wij hebben voor de 1ste keer een tafelstel gekocht en zeer tevreden over de bekwame hulp. Ook voor het afhalen zo’n 15 minuten verderop bleef een medewerker langer wachten terwijl zijn tijd om was. Fijn en zullen wij zeker onthouden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

gezellig en vriendelijk en behulpzaam

We komen van Zeeland, en hadden op de pc de meubelen gezien, die ons zeer aanstonden, nl leuke barkrukken, overal dichterbij gekeken of ze ze ook hadden, maar nee niet te vinden, We hebben dan een overnachting in Putten hotel gedaan, omdat ik niet zolang achter elkaar in de auto kan zitten, en zijn dan de andere dag naar de Happy Home gereden. Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam Ze staan nu inmiddels in ons nieuwe huis, iedereen vindt ze mooi en we zijn er erg bij mee,

prima product

Kast is prima. Levering kan beter. Heb 2 weken moeten wachten vanaf het moment dat het aan de bezorgdienst is meegegeven totdat het in mijn huis was. Komt niet heel erg professioneel over en je betaald er toch een behoorlijk bedrag voor

Snelle levering

Snelle levering Dressoir perfect verpakt We hoefde niets in elkaar te zetten. Ideaal Erg blij met het dressoir. Ga zeker nog een keer hier iets bestellen

• Garantie / nazorg

Super service en erg behulpzaam en klantvriendelijkheid

Kast en tafel gekocht,telefonisch contact gehad over het bezorgen,eerst zeer vriendelijk te woord gestaan door een behulpzame medewerkster. Werd zaterdag middag al gebeld door vervoerder of het gelegen kwam dat hij de spullen kon brengen, Perfect aflevering, un 10 voor happy home en de vervoerder . Met vriendelijke groet,Piet Engelen.

Goed.

Had uitstekend geweest als het begin beter was verlopen. Bestelling was niet aangemeld bij vervoerder waardoor ik een week na bestelling nog niks te horen kreeg wanneer het geleverd zou worden. Gebeld daarover Medewerkster een spoed levering van gemaakt. Volgende dag was het geleverd. Toch een goed waard...

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor beoordeling. Inderdaad jammer dat u langer heeft moeten wachten dan gebruikelijk. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

Top service top mensen

Zeer mooie winkel met ruim aanbod Service en medewerkers zijn top

• Garantie / nazorg

Goede service in de winkel

De service in de winkel was prima geregeld. We konden ook een staal meenemen van de bank om de gordijnen uit te zoeken. Vriendelijke dame. Helaas ging het met de levering minder soepel maar het vervoersbedrijf, wat extern is, heeft een extra rit gereden zodat we onze meubels toch nog snel hadden.

Gewoon geweldig !

Geen omschrijving nodig, goed = goed !!!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Vriendelij personeel en goede afspraken.

We zijn fijn geholpen in de winkel. Mooie tafel voor een goede prijs en keurig geleverd volgens de afspraken.

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.