Mooie winkel, veel keus, vriendelijk geholpen, goede kwaliteit en goede service!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor u mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Superservice!

Fijn dat ik een eetkamerstoel mee kon nemen om te kijken hoe het in het geheel stond.Daarna 6 stoelen besteld en die zijn keurig volgens afspraak geleverd. Leuke collectie altijd weer!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor u mooie beoordeling. Fijn dat wij u op deze wijze hebben kunnen helpen om uw keuze te maken. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Fantastische service

Wij hebben een mooie tafel gekocht, die bij nader inzien te groot bleek. Gelukkig hebben we kunnen regelen dat hij omgeruild kan worden voor een kleinere. Zo fijn dat dit mogelijk was. Niet alleen een heel mooi assortiment, maar ook goede service

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor u mooie beoordeling. Fijn dat we u op deze wijze hebben kunnen helpen. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw mooie tafel.

Alles ging zoals het hoort te gaan

Uitstekend geholpen en bezorging op tijd en keurig afgeleverd.

• Garantie / nazorg

Prachtige meubels, zeer prettige service.

Wij zijn erg in onze nopjes met de meubeltjes uit de City-line. Ook onze nieuwe bank is fantastisch. De service is geweldig zowel in de winkel als achteraf.

Super goed.

Fijn geholpen in de zaak zelf, keurige service van de mannen die de kast geleverd hebben. Ook een keer een tv kast besteld via internet. Ook betrouwbaar en keurige en goede service.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een dikke 10, daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Stil van ssssssssssssssssssst

Ik als Amsterdammer ben niet snel uit het veld geslagen maar ben zo goed geholpen dat ik er zelfs stil van werd, bestellen was een makkie na 2x telefonisch contact waar je netjes en adequaat te woord wordt gestaan en geholpen werd top maar de kroon kwam toen ik de bestelling ging ophalen die net niet in de auto paste en ja ja met initiatief en creativiteit van de zeer hulpvaardige man ter plaatse en het demonteren van auto onderdelen paste het net in de auto ik was er stil van. Deze man ging voor tevreden klanten nou ik kan zeggen het is hem gelukt ik ben ZEER tevreden en blij ben dat ik hier mijn bestelling heb geplaatst……

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een dikke 10 daar worden wij altijd heel erg blij van. En wat heeft u ons verrast met de lekker taart die wij vandaag bezorgd kregen als dank je wel voor de goede service. We zijn er stil van en super dankbaar. We gaan er van smullen en wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Alle tijd voor ons in de winkel. En hulp en advies waar nodig.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Helemaal happy met deze kast

Prachtige, goede kwaliteit kast, prettige communicatie, vlotte bezorging

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een tafel gekocht. Binnen 2 dagen is de tafel geleverd.

Prachtige bank

Prachtige bank gekocht. Duurde een tijdje ivm de lockdown maar ik werd goed op de hoogte gehouden. Vriendelijk personeel en op mails werd direct gereageerd. Toen de bank werd geleverd moesten we hem zelf uit de verpakking halen en troep weg gooien dat vond ik nog wel een dingetje

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling. Bij een basis bezorging is de afvoer van verpakkingsmaterialen niet inbegrepen. En omdat een bank goed is verpakt kan dit best een hoop zijn. Bij onze fullservice bezorgingen wordt dit wel meegenomen, misschien een tip voor de volgende keer. Wij hopen dat nu alles uit de weg is u echt kunt genieten van de bank en wensen u heel veel (woon)plezier.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en snelle levering.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling - wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home.

Perfecte service en heel blij met de meubels

We hadden ivm de lockdown een afspraak gemaakt om te kijken voor meubels. We zijn heel goed geholpen en er is ons totaal niks opgedrongen. Perfecte service, we kunnen het iedereen aanraden die op zoek is naar mooie meubels.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling - een dikke 10 daar worden we altijd heel erg blij van, dank daarvoor. Graag tot ziens bij Happy Home.

Prettige sfeer en behandeling

Leuke en gezellige woonwinkel, Mooie producten

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor deze dikke voldoende - wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home.

Snelle levering, service, en kwaliteit prijs is geweldig. Ik ben supper blij met mijn stoeltjes. Ik kocht ze online

• Kwaliteit N.v.t.

Duidelijke communicatie. Betrouwbaar.

Helemaal toppie

Alles klopte en het meubel dat ik heb gekocht is in werkelijkheid nog mooier dan op de foto. Levering was ook super (dankzij de kundige diensten van Daaf!). Volgende keer weet ik waar ik moet zijn!

Uitstekende ervaring

Keurig geleverd in goede staat en in de aangegeven tijd.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Prachtige meubelen voor een leuke prijs. Personeel is erg vriendelijk, denkt goed met je mee en geeft je rustig de tijd om lekker rond te neuzen. Alles werd super snel bezorgd en dikke pluim voor de bezorgers!!! Wij zijn weer erg Happy !!

• Garantie / nazorg

Leuke spullen, goede nette levering

• Garantie / nazorg N.v.t.

Duidelijk en komen afspraken na.

Goede ervaring met website en daarna met bezoek in winkel en afhalen van tv meubel bij magazijn.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Snelle levering, een tevreden klant

Snelle levering, via internet gekocht.

Oké

Oké

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super kwaliteit voor een mooie prijs

Wij hebben de tafels besteld voor de inrichting van ons nieuwe kantoor. We zijn er erg blij mee, de kwaliteit is super en de prijs is heel aantrekkelijk. Service van het begin tot het eind prima. Klantenservice reageert snel op vragen en de bezorging verliep ook perfect. Een aanrader.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Telefonisch kan beter qua bereikbaarheid

Telefonisch soms lastig te bereiken

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.