Super leuke salontafel

Erg tevreden met mijn salontafel , hij is prachtig. Hij qaa voor transport netjes en stevig verpakt en de bezorg bracht hem met zorg de woonkamer in

• Assortiment N.v.t.

Deskundig en vriendelijk

Goed geholpen bij het inladen

Ontzettend behulpzaam

Lang getwijfeld M.b.t de keuze van ons bankstel. Omdat er zoveel keuze is kwa maten, heel fijn geholpen. Geduldig, vriendelijk, prettig. ( Bedankt Eva!) Fijne, duidelijke communicatie, uitleg enz. Heel blij met ons bankstel!

Klantvriendelijk, mooie producten

Een mooie woonwinkel, met vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke en bijzondere producten. Reageren desgevraagd snel via de mail. Bezorging op afspraak goed geregeld.

Top product en levering

Heel goed

We werden goed ontvangen en ze gaven ons de vrijheid om alles rustig te bekijken en daarna dat we de salontafel gekocht hadden goede uitleg om onze artikel op te halen dank daarvoor Truus Rijkhoff

Super product!!!

Super mooie meubels,!! Wachttijd 10 dagen voor levering,super vriendelijk!!!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Snelle levering en vriendelijke bezorger. Top!

Snelle levering en vriendelijke bezorger.

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.

Mooi product!

Ondanks dat de levering behoorlijk vertraagd was zijn wij heel blij met het geleverde product. De bestelde tv meubel werd in zijn geheel geleverd en hoeft daarom niet in elkaar gezet te worden!

Tevreden

Snelle levering van de bestelde artikelen en goede prijs/kwaliteit.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen! Graag tot ziens bij Happy Home

Fijne winkel met gezellige medewerkers

Op zoek naar een nieuw dressoir kwamen we bij Happy home uit, het was een eindje rijden, maar de moeite waard. Heel gezellig geholpen en ons dressoir is 2 weken geleden keurig op de afgesproken tijd geleverd.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een dikke 10, daar worden we altijd heel erg blij van! Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen!

Goede ervaring.

Goed en netjes geholpen.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een dikke 10! Daar worden we altijd erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop!

Lang gewacht op levering

We hebben lang moeten wachten tot ons meubel geleverd werd. Op de website stond direct leverbaar, maar dit werd 16 dagen wachten, omdat we in België wonen. Er waren ook krassen in het meubel, maar omdat we niet opnieuw zo lang zouden moeten wachten, hebben we dit zo gelaten. Als je contact opneemt met de winkel via email, zijn ze wel vlot vereikbaar. De man die de levering deed was wel super behulpzaam en vriendelijk.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling - Wij betreuren het dat u 16 dagen voor levering in België te lang vind. België ligt bij ons ver uit de regio en doen altijd ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te leveren. Wij geven ook altijd netjes aan dat leveringen in België wat langer kunnen duren gezien het niet bij ons om de hoek zit. Ik begrijp uw teleurstelling m.b.t. de krassen op het meubel. Het meubel wat u heeft uitgekozen heeft een robuuste uitstraling en is niet perfect afgewerkt, dit staat bij het product aangegeven. Het is natuurlijk wel zo dat als er echt schade aan het meubel zit wij graag hadden gewild dat u telefonisch of per mail contact met ons had opgenomen zodat wij u een passende oplossing hadden kunnen aanbieden. Ik hoop nadat uw teleurstelling is gezakt u toch met volle teugen kunt genieten van het prachtige meubel - graag tot ziens bij Happy Home

Prima en op tijd

Alles is verlopen zoals gehoopt. Mooie meubels voor leuke prijzen

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een dikke 10! daar worden we altijd erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen.

Top Preis/Leistungsverhältnis, sehr freundlich!

Reibungsloser Ablauf, sehr gute Kommunikation. Gerne wieder!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • k.A.

Vielen Dank für Ihre nette Bewertung, eine große 10, das freut uns immer sehr! Wir wünschen Ihnen viel Freude mit und von Ihren Einkäufen!

Fijne winkel en goed advies met betrekking tot uitkiezen meubels

En goed advies met betrekking tot uitkiezen van de meubels. Ook hele goede service. De beschadigde tafel werd netjes omgeruild bij volgende bestelling nadat bleek dat deze was beschadigd bij uitpakken. Zou het andere mensen aanraden om ook hier te kopen als men ook mango meubelen zou willen aanschaffen Groetjes lawrence

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - zelfs met een omruiling een dikke 10! Daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

Zeer tevreden echt een aanrader om hier te bestellen

Barkast besteld, deed aan alle verwachtingen. Zelfs mooier als op de foto. Zeer vriendelijke chauffeur.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een dikke 10! Daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

Top product, was ook voorradig, werd geholpen met inladen

Website ook heel duidelijk, fijne klantenservice, kom hier zeker weer voor volgende aankoop

Fijne winkel

Wij hebben een hele leuke ervaring gehad in deze winkel, ontzettend vriendelijk personeel die ons goed geholpen hebben met al onze vragen, verder is het een mooi ingerichte winkel en een ruime keuze uit de mooiste meubels, welke ook nog eens goed betaalbaar zijn. De levering en montage aan huis was ook erg goed geregeld de meubels waren nogal goed ingepakt dus waren wij blij dat ze al die verpakkingsmaterialen weer netjes meenamen. Ze hebben de meubels netjes geplaatst op onze aanwijzingen waar we ze wilden hebben, er was 1 klein probleempje ze hadden de verkeerde salontafel meegekregen maar deze hebben we makkelijk kunnen ruilen. Al met al een hele goede ervaring gehad en komen graag nog eens terug.

• Garantie / nazorg

Prima service en mooie kwaliteit

We waren positief verrast door het aanbod en de vriendelijkheid van het personeel. We kregen correcte informatie in verband met leveringstermijn. Levering zelf sneller dan verwacht en op dag zelf keurig volgens afspraak.

Goed personeel

Degenen die de meubels brachten, brachten het netjes op de plek van bestemming.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - Daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

TOP

Helemaal Top....deze mensen denken mee met de klant.....er was een kast niet direct leverbaar en ik wilde mijn meubels zo snel als mogelijk hebben.....kreeg 10 opties teruggestuurd die op diezelfde kast leken. Daar heb ik er 1 vanuit gekozen en binnen drie dagen had ik alles in huis.....gebracht door een alleraardigste bezorger.....too zaak...zeker aan te bevelen

• Garantie / nazorg

Goed geholpen en snelle levering

Heel vriendelijk geholpen ook toen ik andere pootjes wilde was dat geen probleem. De levering was verbazingwekkend snel. Blij met onze nieuwe bank

Toppers!

Ik ben enorm goed geholpen. Ik ging verhuizen maar wist nog geen exacte datum en gezien de huidige levertijden en problemen heb ik op tijd meubels gezocht. Bij happy at home hadden ze alles wat ik zocht op voorraad (als enige zaak, de rest had niets op voorraad) en ze hebben het op afroep voor mij gezet totdat ik een verhuis datum wist. Omdat ik redelijk ver weg woon hebben ze geregeld dat een interne bezorger het met een collega bezorgd en geplaatst heeft en voor veel minder geld dan wat ik anders had moeten betalen. Ik heb drie keer iets extra’s toegevoegd aan de lopende bestelling en ook dat was geen enkel probleem. Er is heel goed meegedacht en alles gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen. De evening en plaatsing was top, en dat op een dag waarop alles al fout ging met de verbouwing maakte zo veel goed! De meubels zijn prachtig en je betaald er geen hoofdprijs voor. Heel fijn bedrijf en hele fijne mensen, ik bestel voortaan enkel nog bij hun.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Perfect .keurig op tijd bezorgt,De bezorger heeft het heel goed gedaan

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.