prima en vlotte service

snel geleverd, goede communicatie over levering en bezorging...

• Garantie / nazorg N.v.t.

Het kopen ging heel makkelijk maar ik meldde een beschadiging en dat werd niet naar behoefte opgelos

De service in de winkel was prima de bezorging ook alleen ik kreeg de kast beschadigd binnen en moest fotos maken. Ik kreeg een correctie stift toegestuurd . Je blijft het zien ik vroeg een nieuw deurtje maar dat kon niet. Dan moest ik het deurtje maar langs brengen . Ik pak me verlies maar loop hier niet meer. Vind dat ze zich er erg makkelijk vanaf maken.

• Garantie / nazorg

Goede service, vriendelijk peroneel.

Het winkelpersoneel is erg vriendelijk, geven hun oprechte mening en hebben de juiste produktkennis. Het ophalen van het bestelde artikel verliep vlot, echter toen wij thuis de tafel in elkaar wilden zetten, kwamen de gaten tussen de het tafelblad en de poten niet helemaal overeen. Wij hebben dit zelf met onze gereedschap herstelt echter 1 poot zit nu vast met 3 bouten ipv 4 bouten.

Gewoon relaxt winkelen

Heb er met veel plezier rond gewandeld en vragen gesteld en er word je niks opgedrongen. Iedereeen was goed gehumeerd. Top . Zal jullie zeker aanbevelen. Gr E.H. van Houtem

• Garantie / nazorg

Veel professionele aandacht voor cliënt en perfecte afhandeling!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Leuke gezellige winkel met spontane bediening

Leuke andere meubels die ons echt hebben getriggerd

gezellig

voor het eerst naar binnen gestapt. wist niet wat ik zag, je wordt er hebberig van. (hihi)

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Super zaak

Na een tijdje op het internet gesnuffeld te hebben, kwam ik uit voor een nieuwe inrichting met Mangohout bij veel verschillende leveranciers met extreem lange levertijden. Toen kwam ik op de website van Happy Home en alle meubels die ik wilde hebben hadden zij wel en waren ook snel leverbaar. Via de webshop 5 meubels besteld en ontving snel de bevestiging. Erg fijn vond ik dat ikzelf contact kon opnemen met de vervoerder en deze partij is evenals Happy Home een bedrijf die meedenkt. Door een goede planning konden zij snel leveren bij mij thuis. Ook werden de meeste meubels gemonteerd geleverd en dat scheelt veel eigen montagetijd. Kort samengevat ben ik super tevreden met deze woonwinkel.

Zeer goed kontact

• Kwaliteit N.v.t.

Bijna perfect…..

Mooie showroom met aardig personeel. Wel erg druk voor de maar 2 aanwezige dames en een kopje koffie was lekker geweest aangezien wij van ver kwamen. Wat ik erg jammer vond was dat het thuisbezorgen vd aangekochte meubels zo vreselijk duur was. Dat zou mij er wel van weerhouden nog een keer iets bij jullie te kopen. Ik vind dat hoort bij de service of een symbolisch bedrag. Het is keurig in orde gekomen maar er kwam wel nog een kast bij, om het zomaar te zeggen.

Goeie service

Goeie bezorgers , alles netjes afgeleverd

Prachtige authentieke meubels

Op zoek op internet vond ik mijn Chinees kastje bij Happy Home. Prima kwaliteit. Uitstekend verpakt aangekomen. Echt Chinees kastje vervaardigd in de provincie Ningbo. Zéér goede service door de commerciële dienst bij wat trage levering door de vervoerder. Ik koop hier nog, U ook?

geweldige en gezellige winkel

Een goed overzichtelijke winkel met deskundig advies voor een zeer mooie betaalbare prijs voor de eetkamerstoelen die wij uitgekozen hebben en leverbaar uit voorraad . Vele meubels zijn van Hollandse bodem, betaalbaar en van goede kwaliteit. Deze winkel is aan te raden om een keer te gaan kijken. succes

• Garantie / nazorg

Binnen twee dagen kast geleverd

Via website kast van mangohout besteld. Prima levering en kast ziet er goed uit.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Vriendelijk, behulpzaam duidelijk

Door meerdere medewerkers uiterst vriendelijk geholpen met ruime kennis van de aangeschafte producten, ook de prijs was goed

Meubelen kopen? Eerst langs Happy Home

Super. Vanaf binnenkomst tot en met het ontvangen van mijn aankopen zeer tevreden. Veel complimenten van visite ontvangen over mijn keuzes Deze zaak onderscheid zich van alle anderen door het gevoel dat je krijgt als je binnenkomt. Personeel hijgt niet in je nek, maar als je hulp nodig hebt staan ze geheel voor je klaar. Het afleveren kon supersnel. Te snel voor mijn planning. Ik vroeg of het een week later kon. Geen probleem. Bezorger was keurig op tijd en hielp mij met de meubelen.

• Garantie / nazorg

Mooi produkt snel geleverd top

Mooi goed produkt en snel gelever top

• Garantie / nazorg

Competent en vriendelijk advies. Goede service.

Ik werd goede geadviseerd. Klein probleem naar levering werd snel en competent opgepakt.

Hier niks kopen

Het begon goed. Ben goed geholpen in de winkel in Cruquius maar daarna ging het mis Voor optie bezorgen gekozen. Duidelijk besproken dat de spullen in huis bezorgd zouden worden. Vervolgens krijg je een mail dat de bezorger alleen komt en dat je een handje moet helpen met tillen. Juist om die reden voor optie bezorgen gekozen. Dus teleurstelling 1! Na contact te hebben gehad kon ik kiezen voor de optie bezorgen door een professioneel verhuis bedrijf. Ik moest hier wel even 45,- extra voor bij betalen. Uiteindelijk zijn we eruit gekomen omdat het een “miscommunicatie” bleek te zijn. Toen de vervoeder contact met mij opnam bleek het nog steeds dezelfde zzp’er te zijn die hulp zou krijgen van een medewerker van happy home. Niks dus professioneel verhuis bedrijf waar ik extra geld voor heb betaald Vervolgens kreeg ik de meubels en bleek er op het tv meubel (van mangohout) schade aan de achterkant te zitten. Dit direct bij happy home gemeld middels mails en foto’s. Daarop kreeg ik van medewerker Anita te horen dat deze schade op een nieuw meubel aanwezig mag zijn want het zit op de achterkant wat spaanplaat is. Echter is de schade ook zichtbaar aan de voorkant omdat het zich bevind in het “open” vak. Ook zat er op 1 deurtje allemaal lijmresten. Hierop kreeg ik de reactie dat deze met een beetje lauw water en afwasmiddel makkelijk te verwijderen waren. Niet dus! Uiteindelijk heeft Anita aangegeven het met het magazijn te bespreken maar dat het overleg 1x per week plaats vind dus dat ik pas na 6 dagen antwoord kon verwachten. Toen kwam het antwoord…. Het was over meerdere schalen besproken binnen het bedrijf en ze bleven erbij dat de schade aanwezig mag zijn. Een geheel NIEUW meubel!!!!! Over de lijmresten had zij ook een opmerking; nogmaals het verwijderen met water en afwasmiddel en mocht ook best een sterker schoonmaakmiddel gebruiken. Als het niet zou lukken willen zij wel langskomen om het te doen. Maar kost wel geld als het hun wel lukt!! Te belachelijk

• Garantie / nazorg

Keurig geholpen, mooi meubel en keurige bezorging

Na per e-mail een paar keer goed geholpen te zijn hebben wij een tv meubel gekocht en deze is keurig. Zelfs zo snel bezorgd dat we ‘s ochtends hadden besteld en begin van de avond nog bezorgd was

Gewoon goed! Geen gezeur mentaliteit

Denken met je mee als een en ander later moet worden bezorgd. Doen er niet moeilijk over om op een andere dag te bezorgen. Vriendelijk personeel. Uitstekende service. Aanrader. Met redelijke prijzen voor mooie en kwalitatief goede meubelen. Zeer zeker moeite waard.

Geleverd zoals wordt beloofd

Juiste en tijdige levering

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hele fijne medewerkers, vriendelijk en denken mee.

Fijne ervaring, al heel veel meubels aangeschaft bij happy home , mede door de meiden die er werken en het assortiment.

Fantastisch

Na een dramatische ervaring te hebben gehad met een andere woonwinkel, hebben mijn verloofde en ik onderzoek gedaan naar industriële meubels die in ons huis passen. Aldoende zijn wij terecht gekomen bij Happy Home. Al was het meer dan een uur rijden vanuit onze woonplaats, hebben we toch besloten om die afstand af te leggen en wat waren we blij toen we aankwamen. Ondanks dat de winkel niet heel erg groot was, hadden ze wel alles heel mooi neergezet, zodat je in combinatie met verschillende kleuren en stijlen kon zien hoe je je huis kan inrichten. We waren er ongeveer een uur en zijn heel erg goed geholpen door de aanwezige medewerker. Weet niet meer zo goed hoe ze heet, maar ze had lichtblond haar. Dus sowieso heel erg bedankt voor de behulpzaamheid van haar. Ze heeft ons verhaal aangehoord van de drama met de andere woonwinkel en nadat wij onze wensen van kast, tv meubel en tafel hadden doorgegeven ging mevrouw gelijk controleren of het op voorraad was. Ja hoor, twee dagen later konden we het in het magazijn in Nieuw-Vennep ophalen. Tegelijkertijd hebben wij ook een fijne uitleg gegeven over het hout en de onderhoud van het mangohout, omdat dit nog wel eens tricky kan zijn. Kortom: een hele fijne sfeer, gezellige mevrouw en wij onthouden zeker weten dit adres voor toekomstige aanschaffingen voor ons huisje!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Leuke winkel met leuke verkoopster

Wij kwamen een meubel kopen, de winkel was bijzonder leuk, we werden zeer goed geholpen door een zeer vriendelijke en behulpzame verkoopster. We kwamen uit Duitsland en konden toch bij het magazijn terecht op de dag dat dat normaal niet kan. Er werd dus meegedacht. Wij komen zeker terug! Fam. Ofman

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.