Goed advies, duidelijk afspraken en communicatie en vriendelijk installateurs met verstand van zaken

Goed advies en producten, duidelijke afspraken en communicatie en vriendelijk installateurs met verstand van zaken.

Aanrader!

Prima service, snelle levering!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Erg mooie pvc vloer en hij is echt perfect gelegd! We zijn zeer tevreden. Ook heel vriendelijk personeel.

• Garantie / nazorg

Vonk en vloer doet wat ze beloven

Prima advies, denken prettig mee, doen wat ze beloven.

Deskundig en plezierig

Op de afgesproken tijd kwamen de heren. Bereid een extra karweitje te doen, zoals een gordijn ophangen in een voor mij moeilijke hoek. Plezierig in de omgang. Vloer is mooi gelegd. Opruimen na afloop. Kortom tevreden

• Garantie / nazorg

Komen niet aan huis i.v.m. drukte.

Een medewerker van Vonk & Vloer had een adviesgesprek bij ons thuis aangeraden omdat ik door mijn handicap niet zelf naar de winkel kon komen voor de aanschaf van meerdere (electrische) jaloezieën die ik met mijn handicap zelf kan bedienen. Na ruim een week wachten kregen we een telefoontje dat de eigenaar niet wilde/kon komen i.v.m. drukte. We kregen zelfs geen voorstel voor een thuis advies op een later tijdstip. We kregen het advies om alle vragen per e-mail te stellen. Zo ga je niet met klanten om die om wat voor reden dan ook niet zelf naar de winkel kunnen komen. Daarnaast wonen we op nog geen 1.5km. van de winkel. Afstand is dus ook geen reden. Onprofessioneel en zéér onklantvriendelijk. Gezien een eerdere review (in Google reviews) komt het vaker voor dat men niet wil komen i.v.m. drukte.

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Eric, Wij zijn zeer verbaasd over deze review. Uw vrouw is bij ons in de winkel geweest met de vraag of wij een jaloezie bij u thuis wilden repareren. De jaloezie heeft u niet bij ons gekocht. Omdat de planning erg vol was hadden we op korte termijn geen tijd om dit te doen. Uw vrouw vertelde over uw beperking en dat u niet mobiel bent en in de zon zat. We hebben toen toch alles op alles gezet om u van dienst te zijn en hebben de jaloezie gerepareerd voor u. Uw reactie hierop was: "Wij willen u nog danken voor de snelle en vooral vriendelijke service". Wij hebben u en uw vrouw vanaf het beging goed bediend door snel te reageren met de reparatie van de houten jaloezie. Het adviseren in de winkel en het uitbrengen van de offerte. Uw vrouw heeft op een donderdag contact gehad met Prescilla voor een afspraak bij u thuis. Een afspraak bij u thuis was uiteraard geen probleem. Prescilla gaf aan dat erg druk is en dat Chantal die dag vrij, Chantal doet die planning. Zij heeft toegezegd om uw vrouw die vrijdag terug te bellen voor een afspraak. Dit heeft zij ook gedaan en uw vrouw gaf aan dat ze niet in de gelegenheid was omdat ze boodschappen aan het doen was. Uw vrouw zou dit met u bespreken en zij zou ons terug bellen voor een afspraak. Het is erg druk en dat kunt u ons niet kwalijk nemen, de agenda staat vol en wij proberen alles binnen het normale te plannen. Het is zo druk dat we aan alle kanten tijd en mensen te kort komen. Ik vind het heel vreemd dat u dit ziet als negatief. Dat wij alles op alles zetten en iedereen van dienst willen zijn en het daardoor druk hebben verdient geen review van 2 sterren. We willen u graag van dienst zijn en een afspraak maken bij u thuis. We gaan dan kijken in de agenda wanneer dat ingepland kan worden. Ik hoor graag van u, Fijn weekend, Vriendelijke groet, Peter Weidema Vonk & Vloer

Zeer goede zaak, die afspraken goed nakomt en een uitstekende PVC legger.

In de zaak goed en adequaat voorgelicht en geholpen. Verder duidelijk contact over de mail. Afspraken verliepen soepel en op tijd.Verpakte materialen werden goed en op tijd geleverd. Vloer is prachtig gelegd door kundige, vriendelijke en behulpzame PVC legger. Ook de belangstellende mail of alles naar wens was verlopen kwam precies op tijd. Al met al een uitstekende ervaring.

Top service en montage.

Prachtig product op maat. Precies naar wens.

Team van Vonk en Vloer heeft vakwerk geleverd

Ik zag het project van mijn nieuwe vloer eerst somber in, ook in de coronatijd. Maar de vakkundige begeleiding nam alle zorgen weg. Toen bleek het snel gelegd te kunnen worden, zodat ik nu op een prachtige nieuwe marmoleumvloer zit. Een volgende keer zal ik zeker bij Vonk en vloer langsgaan.

• Garantie / nazorg

Top service en vakmanschap!

Vriendelijke service, flexibel in aanpassingen en vakkundig in het leggen van de vloer. Top!

Goede service, deskundige medewerkers

• Garantie / nazorg

Verwachtingen overtroffen in één woord subliem !!!!!!

19 maart zijn bij ons voor alle ramen en deuren Luxaflex geplaatst en willen alle medewerkers hierbij graag danken voor de klantvriendelijkheid en service. Vanaf het 1e telefoontje voor informatie, de duidelijke offerte, het maat nemen en de ruime keus aan stalen. Zelfs de aankondiging van de dag van plaatsing, alles volgens afspraak. Wij zijn reuze blij met onze aankoop en zeer tevreden. Een extra pluim voor de installateur (Sjors) die werkelijk héél precies, zorgvuldig en ook nog snel alles in orde bracht en geen enkele rommel heeft gemaakt. Iemand om héél zuinig op te zijn, zo vind je ze niet vaak meer. Een plezierige ervaring in deze coronatijd, zonder in de showroom te zijn geweest tóch een uitermate plezierige aankoop kunnen doen. Mede door onze hoge leeftijd een geweldige ervaring. Nogmaals onze dank. Applaus !!!!!!

Professioneel, deskundig en vriendelijk

van begin tot eind goed geadviseerd en uitvoering volledig naar wens

• Garantie / nazorg N.v.t.

Perfecte hulp in winkel, ophangen super.

Ik ben elke dag blij met de gordijnen die we hebben uitgekozen. Mooie stof die we na veel speurwerk in de winkel hebben gevonden. En het ophangen ging soepel, hang perfect, aardige mensen. Zeer tevreden!

• Garantie / nazorg

Heel netjes werk geleverd voor

Alles perfect geregeld en twee super trappenbekleders, met zeer veel ervaring, hebben fantastisch werk geleverd !!! Zeer tevreden dus.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Voor onze nieuwe parketvloeren met vloer verwarming hebben wij na eerdere positieve ervaringen met Vonk en Vloer weer voor dit bedrijf gekozen. Ondanks Vertraging van de bouw door Corona was V&V altijd flexibel en bereid om mee te denken. Geweldig bedrijf!

• Garantie / nazorg

Vonk & Vloer heeft service hoog in het vaandel.

Een uitstekende winkel voor gordijnen, luxaflex en vloeren. Wij hebben diverse rolgordijnen en andere raambekleding bij Vonk en Vloer gekocht en worden altijd uitstekend geholpen. Vonk en Vloer heeft diverse soorten producten bij ons geplaatst; zowel klassieke rolgordijnen, maar ook Luxaflex Plissé en horizontale lamellen die op het raam worden gemonteerd. De inzetting gaat professioneel en de levering volgt vlot. Meest recent hebben we Marmoleum laten leggen, ruim 36 vierkante meter in een aantal kamers en overloop. Ook dit is uitstekend met oog voor detail gedaan. De naden zijn vrijwel niet te zien, het lijkt net een gietvloer. Kortom, het ligt er uitmuntend in. De medewerkers bij Vonk en Vloer zijn vriendelijk en denken goed mee. Bovendien zijn de adviezen uitstekend en zijn de medewerkers bereid om net iets verder te gaan dan nodig of verwacht wordt. En als er dan eens iets niet helemaal goed gaat bij de bestelling of levering vanuit de leverancier, dan wordt dit zonder enige discussie keurig opgelost. De service is van een zeldzaam hoog niveau. Ook de medewerkers die de plaatsing verzorgen zijn bijzonder vriendelijk en kundig. Alle rotzooi en verpakkingen worden keurig meegenomen en de montage is keer op keer perfect.

Uitgebreide collectie, prettige mensen

5 jaar geleden vloer voor benedenverdieping gekocht, nu teruggekomen voor trap en eerste verdieping. Zegt genoeg.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Prima service komen afspraken na en uitstekend gelegd met mooie ondervloer!

Alles uitstekend. Netjes gewerkt en resultaat is perfect!

• Garantie / nazorg

Goed advies, mooi tapijt en vakkundig gelegd!

Een zaak waar ik zeker weer terug wil komen en van harte kan aanbevelen.

Fijne en vakkundige zaak

De levering heeft 2x zo lang geduurd. Op zich geen probleem, maar we kregen eerst geen bericht van de voortgang. Pas na een telefoontje van ons zijn ze de leverancier gaan bellen. Jammer want verder best tevreden.

• Garantie / nazorg

Beste Heer de Gruijter, Bedankt voor uw review! Wij hadden u inderdaad beter op de hoogte moeten stellen, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Vonk en Vloer

Goede begeleiding in de keuze van onze vloerbedekking - prima gelegd door de stoffeerders

We werden in de showroom prettig geholpen bij de keuze van onze vloerbedekking voor slaapkamers en trappen. Er werd voldoende aandacht besteed aan onze wensen en een breed assortiment van mogelijkheden gepresenteerd. De (oudere) heren die de vloerbedekking kwamen leggen deden dat met beleid en deskundigheid.

Trapbekleding door vakmensen

Onze twee trappen (één dichte en één open) zijn door zeer ervaren en vakbekwame mensen bekleed. Het ziet er fantastisch mooi uit, ik ben heel tevreden. Ik heb bewondering voor het werk dat deze twee oudere heren (voor hen nog geen pensioen!) Nog doen, met zulk mooi resultaat. Petje af!

• Garantie / nazorg

Prima geholpen, goed advies gekregen.

De gemaakte afspraken m.b.t. de levering zijn perfect nagekomen. Het tapijt en laminaat zijn zeer vakkundig gelegd.

Goede kwaliteit, perfecte service

Uitstekende service, prachtig tapijt