onze ervaring is al meer dan 25 jaar en is altijd tot onze tevredenheid , voor kwaliteit en klantgerichtheid ,en nazorg
Ik ben zeer tevreden over Groter in Wonen! Inmiddels wordt al het meubilair voor onze cliënten (ik ben verantwoordelijk voor de inkoop van het meubilair van cliënten voor een zorginstelling) op al onze voorzieningen bij jullie aangeschaft!
Een extra compliment voor de beide heren bezorgers van de meubels. Ontzettend vriendelijk, hulpvaardig en hele harde werkers.
Leuk assortiment voor de juiste prijs. Levering van 6 eetkamerstoelen bleek al voordat ze helemaal uitgepakt waren niet helemaal in orde (opgemerkt door bezorger zelf; een klein defect in de frame montage). Werden direct 2 stoelen nieuw besteld en de gemankeerde stoelen konden we zolang gebruiken. Werd perfect omgeruild. Het kost wat tijd, maar de service is top!
Vervelende ervaring, moest bijna een halfjaar wachten op mijn product. Meerdere keer uitstel en uiteindelijk er zelf nog tijd aan investeren om te weten hoe het ervoor staat. Dan wordt ook nog alles met allerlei excuses afgewimpeld en denkt men de klant op goede hand te krijgen.
Beste mevrouw van der Veer, Bedankt voor uw open beoordeling. Wij kunnen ons helemaal voorstellen dat u teleurgesteld bent. De levertijd van een half jaar op het door u gekochte meubel is ook niet normaal! Wij hebben u gedurende de gehele periode op de hoogte gehouden, maar zoals we kunnen lezen niet na uw tevredenheid. Dit vinden wij erg vervelend en nemen dit mee als leermoment. In het “afwimpelen met allerlei excuses” herkennen wij onszelf echter niet. Wij zijn naar ons gevoel ten alle tijde eerlijk en transparant geweest naar u. Ondanks alles wensen wij u heel veel gebruiksplezier van uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Carlijn Houten
Uitstekende verkoper. Goede en vriendelijke bezorgers. Daarom vertel ik mijn bevindingen aan familie, vrienden en kennissen Groter in Wonen aan.
Behulpzaam en aardig. Mooie kwaliteit meubels
Het enigste min punt is, toen ik mijn nieuwe meubels kreeg zei ik toevallig (tegen de bezorger) dat ik al meteen mijn meubels had verkocht, en dat ik al 2 mnd op tuinmeubels zat. toen kreeg ik te horen dat ik ook leen meubels had kunnen krijgen. En dat vond ik jammer om te horen dat ze mij dat niet hadden gezegd.
Geachte mevrouw Pieters, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wellicht heeft u de bezorger verkeerd begrepen. Het is niet zo dat wij ten alle tijden leenmeubels te leen aanbieden, vandaar dat u dit ook niet verteld is. Dit is enkel wanneer u onverhoopt door een verlengde levertijd zonder meubels zit. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Carlijn Houten
Anderhalf jaar geleden 6 eetstoelen gekocht. Nu was het leer aan de poten bij een stoel aan het scheuren. Even een belletje naar Groter in wonen en we kregen gewoon een nieuwe stoel. Das pas service!!
Bedankt voor uw positieve reactie. Wij zijn blij dat u zeer tevreden bent met de geboden oplossing. We wensen u dan ook veel gebruiksplezier van de nieuwe stoel.
Stoeltjes gekocht, maar verkeerde wieltjes geleverd. Terwijl we daar nog extra voor betaald hadden. Daarna wel snel opgelost. Geen compensatie aangeboden hiervoor.
Bedankt voor uw openhartigheid en de genomen tijd om deze beoordeling in te vullen. Wij zullen dit meenemen. Graag willen wij u zoals zojuist telefonisch besproken een dinercheque voor 2 personen aanbieden omdat u maar liefst onze 100e klant bent die een review heeft geschreven en wij willen u daar graag voor bedanken.
Kwaliteit en nazorg moet nog blijken Verkoper deed heel veel moeite om onze smaak te verwezenlijken Het leveren en plaatsen van de meubels verliep vlekkeloos de complimenten
Bedankt dat u de moeite en tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe meubels.
Klachtoplossing met een mooie deal!!
Bedankt voor uw positieve beoordeling, gelukkig bent u blij met de klachtoplossing. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe meubels.
HET WAS "EVEN" WACHTEN OP LEVERING MAAR VANDAAG WAS HET DAN ZOVER.PRETTIG PERSONEEL.
zeer uitgebreide en deskundige begeleiding bij het samenstellen van onze wensen o.a. qua kleur en mogelijkheden die men boodt
goed geholpen
zeer tevreden
Correct geholpen-prima aflevering
wij hebben een goede ervaring met de zaak. en geven andere mensen onze mening .
Leuk om te horen! Dankjewel voor de positieve beoordeling.
goed
Enthousiaste, kundige verkoper met vernieuwende ideeën. Geen glad verkooppraatje maar "echte" aandacht voor de klant. Mooie showroom. Aflevering top, enthousiaste medewerkers met goed advies. Kortom wederom een goede ervaring waardoor we zeker in de toekomst terug zullen gaan.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.