
Super fijne service met duidelijk uitleg op de bank en de salon tafel. Volgende keer gaan we zeker hier weer als eerste langs!
Prima service. Ook aftersale! Verschillende bezoekjes aan winkel gebracht, steeds voor/met aankoop. Één van de verkopers misschien ietsje te gehaast, dat voelde als lichte druk bij beslissingen.
Vriendelijk en korrekt geholpen. Alleen een minpuntje: de tafel die wij als toonzaaltafel hebben gekocht, had bij aflevering drie vlekjes op de bovenkant. Dit hebben wij pas later geconstateerd nadat uw medewerker was vertrokken. Dit hebben wij niet in de winkel gezien of kunnen zien, blijkbaar door de sfeervolle verlichting. Bij levering van de fauteuil op 28 december heeft een van uw medewerkers een foto gemaakt van het tafelblad. Het afleveradres was beide keren niet korrekt. Ook mijn fout. Dit had ik zelf ook moeten zien.
Goed geholpen, op tijd geleverd
Verkoop in winkel en levering met communicatie prima
Prettig geholpen
Zeer klantvriendelijk personeel. Ondanks dat nog niet alles leverbaar is hebben we toch al een mooi pronkstuk in de woonkamer staan . Verheugen ons op de rest van de meubels.
La seule chose qui est dommage c'est le délai de livraison et de ne pas avoir reçu de nouvelles spontanément
Heel tevreden over behandeling en advies bij verkoop. Levertijd is uiteindelijk meegevallen. Aflevering en montage correct gedaan door vriendelijk personeel.
Uitleg in de winkel kan beter, dat is jammer want dat heeft me flink wat geld gekost.
Goede service vriendelijk Personeel
Doen wat ze beloven. Ontzettend mooie zaak, fijne medewerkers.
Goede service
Goede levering en montage. Prima service!
Goed advies voor een bank voor mijn ouders. Nemen de tijd voor je. Dank jullie wel. Mijn ouders zijn er super blij mee.
Het bezoek aan de winkel en het thuisbezoek zijn zeer positief bevallen. Na het plaatsen van de order (bijna EUR 9.000) is van deze beleving weinig over. Dit als gevolg van: 1) De toegezegde levering was week 43. Uiteindelijk heeft de levering 6 weken later plaatsgevonden. In deze periode is geen enkel bericht ontvangen over de vertraging. 2) Afgesproken was dat als een deel van de levering binnen was, wij bericht zouden krijgen. Dit is niet gebeurd. Omdat wij zelf gebeld hebben, zijn we erachter gekomen dat een deel van de spullen reeds binnen was. 3) Op het tafeltje zaten meerdere vlekken. Toen wij hiervan melding maakten, kregen wij via de post een sponsje en een mail waarin werd aangegeven dat we met thinner de tafel schoon konden maken. Wij vinden het bijzonder om te gaan "klussen" aan een nieuw gekochte tafel. Bij een daarop volgend bezoek door medewerkers van Groter in Wonen werd vervolgens aangegeven dat we absoluut niet met thinner aan de slag mochten gaan. 4) In de opdrachtbevestiging stond een lamp vermeld van EUR 399,-. Wij hadden deze lamp echter in de winkel gezien voor EUR 349,-. Toen wij hier melding van maakten werd aangegeven dat er iets was misgegaan en de prijs verkeerd in het systeem stond. Zakelijke mededeling zonder excuses. 5) Wij hebben een aantal lampen gekocht voor EUR 1.095,-. Toen ik de lampen ging afhalen, moest ik nog via de Bouwmarkt om een paar peertjes te halen. In de winkel werd namelijk aangegeven: "daar moet u zelf voor zorgen". 6) Totale aankoopbedrag is bijna EUR 9.000,-. Als extra hebben we een plastic takje en een potje ontvangen. Wij schatten de waarden op EUR 2,- en EUR 10,-.
Alles naar wens verlopen
Fysiek was het voor mij niet mogelijk naar GiW te komen om keuze te maken m.b.t. een nieuwe matras. Voor GiW was het geen probleem om dan maar naar mij te komen met een aantal matrassen en mij van advies te dienen. Zo was ik toch in staat een keuze te maken. Dit is wat ik noem "klantvriendelijkheid".
Top
Ik ben goed door de verkoopster geholpen. En ook de aflevering is goed gegaan. Voor de rest is het afwachten.
Een mooie showroom met voldoende ruimte tussen de verschillende zithoeken, meubels enz. Fijn dat je tijd krijgt om zelf rustig rond te kijken zonder dat meteen of vaak iemand vragen komt stellen. Heb je vragen dan kun je iemand aanspreken en word je geholpen.
Prettige ervaring tijdens keuze van het product. Goede presentatie van de producten.
Prettige en minder prettige ervaringen wisselden elkaar af.
Snel geleverd en vriendelijk
Goede informatie in de winkel. Goede service en levertijd en montage
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.