
Zowel de voorlichting en begeleiding in de winkel als de voorlichting bij het plaatsen van de meubels waren prima.
Geweldig fijne service! Er werd veel moeite gedaan om aan onze wens tegemoet te komen onder genot van kop heerlijke koffie! De stoel is op tijd geleverd!
Een hele goede ervaring ik ben tevreden
goede informatie ontvangen bij aankoop. Correcte levering door vriendelijke medewerkers. Wat wel een beetje tegenviel was dat we op een gegeven moment zelf via de mail moesten vragen om een tegoedbon van € 150,-- welke bij de actie zat van Henders & Hazel. We hebben voor deze bon een bijzettafeltje gekozen t.w.v. € 129,-- Bij aflevering van dit tafeltje afgerekend met voornoemde tegoedbon. We waren in de veronderstelling dat het restbedrag van deze rekening zou worden afgetrokken bij levering van de eetkamertafel en stoelen of een nieuwe tegoedbon .Dit is echter niet gebeurd.
In de winkel bij de aankoop goed en vriendelijk geholpen door de medewerker. De leverdatum was zoals aangegeven bij de aankoop. De levering zelf is conform afspraak (zelfs iets vroeger dan afgesproken) op kundige wijze en door vriendelijke medewerkers uitgevoerd. Slotsom: ik verwijs graag familie, vrienden en bekenden naar jullie.
Goed geholpen met uitzoeken van een bank Verkoper had kennis van zaken . Was vriendelijk. Dacht goed mee over onze wensen .
Van in de winkel tot aan de levering alles perfect in orde.
Bij onze bestelling zijn aan de lopende band fouten gemaakt, waar wij op geen enkele manier voor gecompenseerd zijn. 1. Bij bestelling van de order hebben wij nadrukkelijk gevraagd of de stoelen ook in andere kleuren te krijgen waren dan in de showroom aanwezig, dat was volgens de verkoper niet het geval. 2 weken later zijn wij nog 2 stoelen gaan bijbestellen en kwamen wij er tot onze verbazing achter dat de stoelen wel met andere stoffen te bekleden zijn. 2. Een paar dagen na levering van de order hadden wij vetvlekken in de salontafel van chipskruimels die op de tafel waren gevallen, dat gebeurt natuurlijk heel snel. Na navraag bleek dat wij meubels van onbehandeld hout hadden gekocht. Daar heeft de verkoper ons niet op gewezen, had hij dat wel gedaan hadden we natuurlijk de meubels laten behandelen. Met als gevolg dat we de vlekken met een speciaal spul van de meubelzaak eruit hebben moeten halen, resultaat = lichtere plekken op de tafel. 3. De stoelen waren niet geïmpregneerd. Wij zijn starters en hebben daarom bij de aankoop niet doorgevraagd naar het impregneren van stoelen, omdat we hier gewoonweg niet bij stilstonden. De verkoper heeft ons wederom niet gewezen op deze optie. Tijdens het bijbestellen van de twee extra stoelen is hier ook niet naar gevraagd (door een andere verkoper behandeld). 4. levering verkeerde kleur stoelen van de nabestelling. bestelde stoel = grijs, geleverde stoel = geel. 2 weken extra wachttijd, inmiddels zitten we op 4 maanden levertijd. 5. 2 weken na het leveren verkeerde kleur stoelen zouden de nieuwe stoelen geleverd worden, helaas gebeurt dat ook niet want het frame is scheef. + 1.5e week extra levertijd = ruim 4 maanden levertijd. Compensatie? - 1 schoonmaakmiddel en behandelmiddel voor de salontafel €25,90 - Cadeaubon te besteden bij de volgende aankoop €50,- Totaalprijs aankoop +/- €2900,- (Aankoop in vestiging Maastricht)
Prettig en deskundig personeel
Zijn goed en deskundig geholpen wat voor ons heel fijn was en waardoor we nu 2 mooie banken hebben staan Ook perfecte en zeer correcte bezorgers Top allemaal
Vriendelijk en goed gekwalificeerd personeel
Fijne levering door ervaren en prettige monteurs die erg voorzichtig en netjes te werk gaan en goede uitleg geven
Goed advies En snelle levering door Klantvriendelijke bezorgers
Niet alleen bij aankoop ,maar ook bij levering veel aandacht van de medewerkers
Wij hadden thuis advies gekregen over de inrichting en vervolgens passende meubels in de winkel gekocht.
Op tijd de meubels geleverd en netjes ingestalleerd.
"Groter wonen" heeft een fantastische showroom, een goede service en personeel die de tijd neemt voor hun klanten en weten waar ze over spreken.
Ook de levering ging uitstekend.
In de winkel zijn wij zeer goed en duidelijk geholpen. Ook de bezorging is prima verlopen. De meubels werden veel eerder geleverd dan verwacht. Het enige minpunt is dat de geleverde stoelen op de avond van de dag van de levering opeens in de uitverkoop waren. Bij 6 stoelen is dat toch € 180 korting die we misgelopen zijn.
-op tijd conform afspraak -Alles was compleet -Vakmensen die het hebben bezorgd en in elkaar hebben gezet.
Bestelling werd geleverd in de week zoals afgesproken en op het afgesproken tijdstip.
Prima. Als we weer iets voor onze woning nodig hebben komen we zeker kijken bij GIW
We zijn heel erg tevreden over Groter In Wonen ! Van ons bezoek aan de winkel tot aan de levering bij ons thuis!
prima, service, alles netjes, alles keurig geregeld, alles volgens afspraak, niets op aan te merken
In de showroom, zeer correcte, vriendelijk en behulpzaam, namen zich veel tijd voor mij
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.