Geweldig geholpen

Ik ben een jaar geleden mijn jurk uit wezen kiezen, en er werd heel goed naar mijn wensen geluisterd. Melly had enorm veel geduld en bleef net zo lang zoeken naar de perfecte jurk voor mij! Elk pas afspraak was fijn en kon alles aangeven wat ik graag wil. Nogmaals heel erg bedankt voor alles! Groetjes Kim Wessels

Super!

Ben er super fijn geholpen! Er werd goed geluisterd naar wat je wil en heb echt mij droom jurk gevonden!

• Garantie / nazorg

Klant centraal en super vriendelijke en professionele hulp

Ik had geen idee wat ik wilde, waar start je dan? Melly hielp geduldig en kwam met suggesties en borduurde voort op dingen die gezegd werden door de bruid en het gezelschap. Ook na het maken van de keuze en het aanpassen van de jurk was erg prettig. Ze neemt de tijd voor je, je bent geen nummertje. Zelfs in een lastige periode met veel afstand houden ben je welkom bij Melly en helpt ze je waar nodig. Ik zou iedere bruid aanraden om daar de jurk uit te zoeken en aan te laten passen.

Top service!

Ik heb echt mijn droomjurk bij jullie gevonden! Jullie hebben hem helemaal voor mij aangepast en naar mijn zin gemaakt. Alles kon en niets was te gek. Heel erg bedankt!

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

GE-WEL-DIG!!!

Bruidshuis 't Koetsje is geweldig! Ik ben er super geholpen door de kundige Melly vol passie van bruidsmode. Het was elke keer een feestje om er naar toe te gaan (jurk uitzoeken en de passessies) En tijdens de laatste passessie heeft ze met mij geoefend om te zitten, te knielen en naar de wc te gaan, ideaal! Zo kwam ik op de dag zelf niet voor verrassingen te staan. Ik heb een fantastische dag gehad in mijn super super superrr mooie jurk! Enne... door deze gekke omstandigheden, vieren wij onze bruiloft in 2x. Dus volgend jaar mag ik m'n jurk weer aan, ik kijk er nou al naar uit! :-) Bedankt Melly!

• Garantie / nazorg

Fijn contact, goede adviezen!

Melly stemt helemaal af op je wensen. Mijn jurk is helemaal geworden zoals ik graag wilde. Fijn waren ook de adviezen en het oefenen van lopen e.d.

• Garantie / nazorg

Super lieve mensen super geholpen

Mijn ervaring was zeker super. Ondanks deze tijd was het geweldig. Ik werd super lief geholpen. Maakt niet uit hoe je bent of hoe je doet. Ze blijven zeker netjes en heel lief. Nemen de tijd voor je. Leven ook heel erg mee, maakt niet uit wat je door maakt. Ze leven met je mee, heel erg prettig. Ik ben ze zeker dankbaar. Een super ervaring. Heel erg bedankt.

Klantvriendelijk, sympathiek en secuur

Ik ben nog steeds erg blij met mijn keuze om mijn droomjurk uit te zoeken bij Bruidshuis 't Koetsje. Zij hebben mij echt geholpen om mijn jurk te vinden. Ze hebben er zicht op en geven goed advies. Ook het vermaken van de jurk is goed gegaan en de jurk is prachtig geworden. Niet alleen de jurk is in goede handen bij Bruidshuis 't Koetsje, maar ook de bruid.

Veel begrip

Tot ik de jurk gekozen had twijfelde ik best wel, keek elke keer na de foto’s en werd dan wel weer blij! Maar bij elke pas beurt wist ik steeds zekerder dat dit mn droom jurk was! Hij zat de hele dag heerlijk en Melly had goed uitlegt hoe je na de wc moest en hoe je moest knielen enzovoort, we hebben ontzettend genoten van de dag!! Bedankt voor de gezellige pas afspraken Melly!!

• Garantie / nazorg

Heel goed en denken echt mee.

Altijd duidelijk wat wel en niet kan. Is zeker de moeite waard om daar iets te kopen. Vertellen eerlijk of het staat of niet. En denken mee met de wensen van klant en familie. Top!!

Fantastisch geholpen.

Ik ben fantastisch geholpen, et werd goed naar mij geluisterd en niets was te veel. De jurk zat ook perfect kreeg veel complimenten dat mijn jurk zo mooi zat. Ook heel fijn dat je begeleid werd bij hoe je moet lopen, knielen en zitten. Echt fantastisch. Enig minpuntje was dat mijn sluier snel kapot ging, ik had er kraaltjes aan zitten die gingen er bij de eerste beste loop over de stenen er vanaf aan het einde van de dag had ik bijna geen kraaltjes meer aan mijn sluier zitten en ook kwamen et snel gaten in.

• Garantie / nazorg

Geweldig, echt een aanrader voor alle aanstaande bruiden.

De eigenaresse heeft een luisterend oor, zodat je de kans krijgt om te vertellen wat je niet wil ,en wat je juist heel graag wil. De jurken zijn allemaal prachtig en van een goede kwaliteit. Als je iets wil laten veranderen, is dit geen enkel probleem. Ook krijg je heel veel informatie hoe je moet lopen, zitten, knielen enz. Er word alles aangedaan om de klant tevreden de deur uit te laten gaan . En de mooiste dag van hun leven te bezorgen. Een echte aanrader.

• Garantie / nazorg

Bedankt voor het schrijven van deze fantastische recensie. Wij hebben de passessies als zeer prettig ervaren! Nogmaals bedankt voor jullie vertrouwen. Lieve groet, Melly

Super service en goede kwaliteit.

Heel fijn geholpen bij t Koetsje! Vriendelijke dames en nemen echt de tijd om een jurk te vinden die jij wilt. De jurk stond prachtig, zat heerlijk en ondanks deze tijd mag ik m zelfs nog een keer aan! Dat is geen straf ;)

• Garantie / nazorg

Beste Else, inmiddels getrouwd en binnenkort mag je de jurk nogmaals aan. Bedankt voor het schrijven van de mooie recensie. Je was en bent een prachtige bruid. Fijn om te zien dat je zo hebt lopen stralen in de jurk;-) Nogmaals bedankt.

Fijne winkel met persoonlijke aandacht en deskundige hulp

Bruidshuis 't Koetsje is een fijne winkel. Toen ik m'n jurk kwam uitzoeken was er voldoende keus en werd ik goed geholpen door Melly. Ze weet veel van bruidsmode, maar laat je echt zélf kiezen. Latere passessies gingen ook prima. Het contact was fijn en snel, ik raad deze winkel dus wel aan.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Kundig, geduldig en gastvrij!

Bij bruidshuis t Koetsje werd ik enorm goed geholpen! Heel vriendelijk in de omgang en geduldig en flexibel. Het eindresultaat was top!

• Garantie / nazorg

Lieve Merel, Vandaag stappen jullie in het huwelijksbootje en wat hebben jullie een prachtig weer. Echt genieten! Wij hopen dat jullie een onvergetelijke dag samen mogen beleven. Wij willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie recensie. Wij wensen jullie samen heel veel liefde toe.

Lieve mensen met de juiste deskundigheid

Vanaf het eerste moment tot het laatste moment erg goed geholpen. Ze geven duidelijke en goede adviezen en luisteren goed naar je. Ze houden de personen goed in de gaten en hebben door als het niet goed gaat. Ik heb zin om de jurk te mogen dragen!

• Garantie / nazorg

Lieve Rebekka, Bedankt voor deze mooie recensie! Wij willen jullie van harte feliciteren met jullie huwelijk, want inmiddels zijn jullie getrouwd. Wij wensen jullie een mooie toekomst toe.

:D

Ik ben ontzettend blij met de jurk die ik bij jullie heb gekocht. Bij elke keer dat ik kwam passen, paste de jurk beter en werd ik steeds enthousiaster. De jurk zat heerlijk en ik voelde me een echte bruid op onze trouwdag! Gelukkig vond mijn man me ook prachtig :)

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Fijn om te horen dat de jurk heerlijk gezeten heeft en jij je een echte bruid hebt gevoeld. Zo moet het ook;-) Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie! Wij wensen jullie samen heel veel geluk en liefde toe.

Hele fijne, goede en professionele service

Ik vond de sfeer in de winkel meteen erg prettig en ook de omgang met het personeel. Ze stelde mij en mijn gezelschap op ons gemak en hebben mij goed geholpen om dé jurk te vinden. Professioneel, maar ook gezellig. Fijne samenwerking, afspraken werden nagekomen. Ik ben erg tevreden!

• Garantie / nazorg

Dag Hannelore, Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Inmiddels hebben wij al prachtige foto's van jullie trouwdag mogen ontvangen, super leuk! Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wij wensen jullie heel veel geluk en liefde toe.

Leuk team, en je wordt goed geholpen. Ruime keus. En er is altijd wel wat naar je smaak.

• Garantie / nazorg

Beste Antoinette, Inmiddels ben je getrouwd! van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wij willen je bedanken voor het schrijven van de recensie, super. Wij wensen jullie een liefdevolle toekomst toe.

Fijne en goede samenwerking!

We hebben een super goede en fijne samenwerking gehad rondom het uitzoeken van mijn trouwjurk. Ben daarnaast met een grote glimlach met mijn jurk naar huis gegaan! Bedankt voor alles!

• Garantie / nazorg

Dank je wel Rianne voor het schrijven van deze mooie recensie. Inmiddels hebben wij ook jullie prachtige foto ontvangen, waarvoor hartelijk bedankt. Jullie zagen er allebei heel mooi uit. Wij willen jou ook bedanken voor de fijne samenwerking.

Fijne en meelevende hulp!!!

Melly, Bedankt voor de fijne hulp, geduld, luisterend oor, eerlijkheid en gezelligheid!! Je nam alle tijd voor het uitzoeken en passen van de jurk!!! Ik heb het al erg fijn en leuk ervaren, vond het elke keer weer jammer als de jurk uit moest!! Ik heb heel veel reactie gehad op deze prachtige jurk, hij zat mij goed, maar ook het bovenlichaam was voor de meeste nieuw!!! Mijn COMPLIMENTEN!!!

• Garantie / nazorg

Wat super fijn dat je terug kijkt op een fijne tijd bij ons in de winkel. Ook jou willen wij bedanken voor de gezellige pasmomenten en je vertrouwen. Wij wensen jullie een liefdevolle toekomst toe.

Bijzonder blij met het resultaat.

Ik kwam met een eigen idee en deze is geweldig uitgewerkt. Er is bij elke stap goed naar mij geluisterd en aangepast wat ik wilde. Geweldige service en dus goed meedenken om het mij naar de zin te maken. Ik kreeg mooie complimenten.

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! We vonden het fijn om met je mee te mogen denken, met als resultaat een mooie bruid. Bedankt voor de fijne samenwerking. Wij wensen jullie samen een liefdevolle toekomst toe.

Was super leuke tijd!

Dankjewel voor de leuke tijd!

• Garantie / nazorg

Beste Anneke, Nogmaals heel hartelijk bedankt voor de opdracht die jij ons gaf. We hebben er met heel veel plezier aan mogen werken. Je was een prachtige bruid. Wij wensen je een liefdevolle toekomst toe.

Nemen alle tijd voor je en zijn goed in hun vak!

Professioneel bruidshuis! Aardige mensen en er wordt alle tijd voor je genomen. Ook eerlijk als dingen minder mooi zijn! Kortom heel fijne ervaring en raad het anderen zeker aan!

• Garantie / nazorg

Beste Gerda, Wij willen jou bedanken voor de fijne tijd en de samenwerking die we van jou mochten ontvangen. Een mooie bruid die we niet snel meer zullen vergeten.

Een jurk kopen bij bruidshuis 't Koetsje is een feestje die al ver voor dé trouwdag begint.

Mijn jurk moest en zou ik bij Melly kopen. Niet alleen omdat ik haar al mijn hele leven ken, juist omdat zei en haar team gouden handen hebben. Mijn jurk was er 1 waar je alles in zou zien als hij niet goed zou zitten. Ze hebben er alles aan gedaan om hem perfect te laten zitten. Met resultaat!!! Hij zat écht perfect. De reacties waren overweldigend en ik voelde mij écht mooi. Heel heel veel dank!!

• Garantie / nazorg

Lieve Jolien, Inmiddels getrouwd en wat zagen jullie er allebei prachtig uit! Bedankt dat wij er getuigen van mochten zijn. Bedankt voor deze prachtige recensie. Wij wensen je samen met Pieter een gezegende toekomst toe. Liefs Melly

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.