De jurk zat fantastisch!

Ik ben heel fijn geholpen om mijn trouwjurk uit te zoeken. Hij zat op de dag zelf heel mooi en kon ik stralen in mijn jurk! De pas momenten waren super gezellig en er werd echt na mij geluisterd en er werd rustig de tijd voor mij genomen! Jullie zijn toppers!

• Garantie / nazorg

Super blij met mijn jurk!

Als bruid in coronatijd, was de voorbereiding van onze bruiloft niet altijd even leuk (lees: ronduit stom). Het kopen van mijn jurk is eigenlijk het enige wat vlekkeloos verliep. Melly dacht goed mee en had haarfijn in de gaten wat ik wel/niet wilde. Uiteindelijk vond ik een jurk die perfect bij mij paste. Ik mocht de jurk kosteloos een half jaar in de winkel laten hangen toen onze bruiloft werd geannuleerd. Ik kan Bruidshuis 't Koetsje aan iedereen aanraden!

• Garantie / nazorg

Lieve Hanneke, Wat een lieve recensie! Bedankt daarvoor. Super fijn om te lezen dat je terug kijkt op een fijne ervaring bij Bruidshuis 't Koetsje. We zijn blij dat we dit voor jou konden doen!

Super fijn geholpen

Ik ben super fijn geholpen. Ik wist in mijn hoofd precies wat ik wilde en jullie hebben van dat plaatje in mijn hoofd een prachtige jurk gemaakt! Jullie namen altijd de tijd en ondanks de Corona was het toch altijd een feestje als ik weer mocht komen om te passen. Super bedankt dat ik me dankzij jullie Een prachtige bruid heb gevoeld!

• Garantie / nazorg

Lieve Lisanne, Wat was jij een enthousiaste bruid. Samen met je moeder, schoonmoeder en oma namen jullie een hoop gezelligheid mee. Bedankt voor je vertrouwen. Je was een prachtige bruid;-)

Top service

Heel erg fijn geholpen. Er werd altijd tijd voor je genomen en er wordt altijd mee gedacht.

• Garantie / nazorg

Lieve Margreet, Bedankt voor deze prachtige recensie! Wij willen je bedanken voor je vertrouwen en de gezellige pasmomenten. Ondanks dat het voor jullie niet altijd leuk was in deze bizarre tijd ging je er helemaal voor. Je was een prachtige bruid en respect dat je zo hebt kunnen genieten;-)

Fantastisch geholpen tijdens het uitzoeken van mijn droomjurk!

Ze weten precies wat er wel en niet bij je past. Ze zien of je straal in de jurk, of juist niet. Kortom, personeel met verstand over bruidsmode! Ik ben super goed geholpen, de jurk zat lekker, en heb de hele dag gestraald in m'n jurk! Ga zo door...

• Garantie / nazorg

Wat een mooie en fijne recensie, daar worden wij blij van. Lucie, bedankt. Je was ook een prachtige bruid. Geniet nog eventjes na van jullie mooie dag!

Liefdevolle en deskundige mensen

De mensen bij bruidshuis het Koetsje zetten hun n deskundigheid in om de trouwjurk zo mooi mogelijk te maken. Er wordt ook meegedacht, ook in Coronatijd is er ontzettend meegedacht en meegeleefd.

• Garantie / nazorg

Bedankt Eline voor de fijne recensie. Wij willen je bedanken voor je vertrouwen in ons.

De perfecte bruidsjurk!

Lieve Melly en Team, Bedankt voor jullie hulp en tips bij het uitzoeken en vermaken van de perfecte bruidsjurk! Niets was teveel en zelfs de mouwen konden gemaakt worden zoals ik het in gedachten had. Het was een onvergetelijke dag in een prachtige jurk waar ik veel complimenten over heb gehad! Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie goede zorgen! Liefs Sarah

• Garantie / nazorg

Lieve Sarah, Ook jij was een prachtige bruid. Wij willen je bedanken voor je vertrouwen in ons. Heel veel geluk en liefde toegewenst!

In een woord geweldig

De eerste jurk, was ik helemaal verliefd.

• Garantie / nazorg

Je was een prachtige bruid Ratna, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wij wensen je heel veel geluk toe.

Met veel plezier mijn trouwjurk uitgezocht!

Wat fijn om hier je trouwjurk uit te zoeken Ze nemen rustig de tijd voor je, je mag alles aan geven wat je wilt! En het allerbelangrijkste dat ze het erg belangrijk vonden dat je jurk goed en mooi zat!! Dus ze paste de jurk gerust nog weer aan super!

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Lieve Mariska, Bedankt voor je lieve woorden. Goed om te horen dat je tevreden bent en een fijne ervaring met ons hebt. Ook jou wensen we een hele mooie en liefdevolle dag toe. Het is je zo gegund. Je bent een prachtige bruid. Ga ervan genieten! Bedankt voor de gezelligheid en je vertrouwen!

Jurk zit perfect.

Een en al lof, .maakt de jurk mooi passend.

• Garantie / nazorg

Lieve Jannie, Ik wil je allereerst bedanken voor je vertrouwen. Ik vond het een eer om u/jou te mogen helpen. Bedankt voor je gezelligheid, samen met je schoonzus. Ga genieten van je trouwdag. Je bent een prachtige bruid! We zien uit naar de foto;-) Ik wens jou en je man al het goede toe.

Geweldig!

Vrijdag 04 - 09 - 2020 was het dan eindelijk zover! Ik mocht mijn jurk aan en wat zat die lekker. We kijken terug op een geweldige dag met prachtig weer! T Koetsje bedankt voor de prachtige jurk!! En voor de fijne hulp!

• Garantie / nazorg

Lieve Evelien, Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat fijn dat jullie terugkijken op een prachtige dag en dat de jurk zo heerlijk heeft gezeten. Zo hoort het ook;-) Bedankt voor de mooie recensie en je gezelligheid.

Heel fijn geholpen

Ik werd goed geholpen door Melly. Er werd gevraagd naar budget en foto’s wat je mooi vind qua style jurk . Alle zaken werden goed bespreekbaar gemaakt. Melly is een fijn persoon, weet wat je nodig hebt en voelt het aan als iets niet lekker zit . Neemt echt de tijd voor je .

Fijne ervaring

Fijne ervaring. Het was heel relax en ook het advies werd gewaardeerd. Bedankt nogmaals!

• Garantie / nazorg

Lieve Gerjanne, Wij willen je bedanken voor de mooie recensie en je eerlijkheid, dat waarderen wij enorm. Eind van dit jaar gaan wij ons interieur updaten en moderniseren. Het is inderdaad wel aan vernieuwing toe! Nogmaals bedankt.

Fantastisch

De ervaring bij Bruidshuis 't Koetsje was van begin tot eind ontzettend goed. Ik ben heel goed en professioneel geholpen. De verkoopster was rustig en gaf deskundig advies. Ze was eerlijk over de mogelijkheden binnen mijn budget, het vermaken en de accesoires en hielp daarbij goed. Al met al een hele fijne en vriendelijke ervaring!

• Garantie / nazorg

Lieve Laura, Bedankt voor de mooie recensie. Je was een gezellige bruid en ik was blij dat wij jou mochten kleden!

Ik ben heel goed geholpen

Melly en Marijke hebben mij heel fijn en goed geholpen. Ze luisterden naar mijn wensen en samen hebben we er een draai aan gegeven. Ook was niets hen teveel en legden ze alles graag uit. Ook in Coronatijd is alles vlekkeloos verlopen. Je voelt je volledig op je gemak en je wordt lekker 'burgerlijk' geholpen.

• Garantie / nazorg

Lieve Andrea, Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. We hebben met veel plezier aan jouw jurk gewerkt. Bedankt voor de mooie opdracht en jouw vertrouwen.

Geweldig geholpen

Ik ben een jaar geleden mijn jurk uit wezen kiezen, en er werd heel goed naar mijn wensen geluisterd. Melly had enorm veel geduld en bleef net zo lang zoeken naar de perfecte jurk voor mij! Elk pas afspraak was fijn en kon alles aangeven wat ik graag wil. Nogmaals heel erg bedankt voor alles! Groetjes Kim Wessels

• Garantie / nazorg

Ahh wat lief, bedankt Kim! Jij was ook een fijne en gezellige bruid. Bedankt voor je vertrouwen en de gezellige pasmomenten. Wij wensen je veel geluk met je mooie gezinnetje!

Super!

Ben er super fijn geholpen! Er werd goed geluisterd naar wat je wil en heb echt mij droom jurk gevonden!

• Garantie / nazorg

Lieve Angeline, Super bedankt voor je mooie recensie! Fijn dat je zo tevreden was. We hebben je met veel plezier geholpen. Bedankt voor je vertrouwen.

Klant centraal en super vriendelijke en professionele hulp

Ik had geen idee wat ik wilde, waar start je dan? Melly hielp geduldig en kwam met suggesties en borduurde voort op dingen die gezegd werden door de bruid en het gezelschap. Ook na het maken van de keuze en het aanpassen van de jurk was erg prettig. Ze neemt de tijd voor je, je bent geen nummertje. Zelfs in een lastige periode met veel afstand houden ben je welkom bij Melly en helpt ze je waar nodig. Ik zou iedere bruid aanraden om daar de jurk uit te zoeken en aan te laten passen.

• Garantie / nazorg

Lieve Marjanne, Je was een leuke, gezellige en heerlijk enthousiaste bruid. We hebben je met veel plezier mogen helpen, bedankt daarvoor. Heel veel geluk en liefde toegewenst!

Top service!

Ik heb echt mijn droomjurk bij jullie gevonden! Jullie hebben hem helemaal voor mij aangepast en naar mijn zin gemaakt. Alles kon en niets was te gek. Heel erg bedankt!

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Lieve Angela, Bedankt voor je fijne recensie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden was. Bedankt voor je vertrouwen!

GE-WEL-DIG!!!

Bruidshuis 't Koetsje is geweldig! Ik ben er super geholpen door de kundige Melly vol passie van bruidsmode. Het was elke keer een feestje om er naar toe te gaan (jurk uitzoeken en de passessies) En tijdens de laatste passessie heeft ze met mij geoefend om te zitten, te knielen en naar de wc te gaan, ideaal! Zo kwam ik op de dag zelf niet voor verrassingen te staan. Ik heb een fantastische dag gehad in mijn super super superrr mooie jurk! Enne... door deze gekke omstandigheden, vieren wij onze bruiloft in 2x. Dus volgend jaar mag ik m'n jurk weer aan, ik kijk er nou al naar uit! :-) Bedankt Melly!

• Garantie / nazorg

Lieve Corine, Wauw, wat een prachtige recensie! Daar worden wij stil van....Je was een super mooie bruid, die alles tot in de puntjes had geregeld. Fijn om daar deel uit te mogen maken! Bedankt voor je vertrouwen en de gezellige pasmomenten.

Fijn contact, goede adviezen!

Melly stemt helemaal af op je wensen. Mijn jurk is helemaal geworden zoals ik graag wilde. Fijn waren ook de adviezen en het oefenen van lopen e.d.

• Garantie / nazorg

Lieve Willeke, Bedankt voor je lieve recensie. Je was een fijne bruid en we hebben je met veel plezier mogen helpen en adviseren!

Super lieve mensen super geholpen

Mijn ervaring was zeker super. Ondanks deze tijd was het geweldig. Ik werd super lief geholpen. Maakt niet uit hoe je bent of hoe je doet. Ze blijven zeker netjes en heel lief. Nemen de tijd voor je. Leven ook heel erg mee, maakt niet uit wat je door maakt. Ze leven met je mee, heel erg prettig. Ik ben ze zeker dankbaar. Een super ervaring. Heel erg bedankt.

• Garantie / nazorg

Lieve Dilianne, Dank je wel voor deze recensie! Fijn om te lezen dat jouw ervaring super was, dat heb jij ook zeker verdiend! (eigenlijk iedere bruid, toch;-)) Je was een lieve bruid en ik ben dankbaar dat ik jou mocht helpen en adviseren.

Klantvriendelijk, sympathiek en secuur

Ik ben nog steeds erg blij met mijn keuze om mijn droomjurk uit te zoeken bij Bruidshuis 't Koetsje. Zij hebben mij echt geholpen om mijn jurk te vinden. Ze hebben er zicht op en geven goed advies. Ook het vermaken van de jurk is goed gegaan en de jurk is prachtig geworden. Niet alleen de jurk is in goede handen bij Bruidshuis 't Koetsje, maar ook de bruid.

• Garantie / nazorg

Lieve Pia, Wij willen je bedanken voor de fijne recensie! Goed om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Bedankt voor je vertrouwen en goed om te horen dat de jurk prachtig is geworden. Je was een mooie bruid!

Veel begrip

Tot ik de jurk gekozen had twijfelde ik best wel, keek elke keer na de foto’s en werd dan wel weer blij! Maar bij elke pas beurt wist ik steeds zekerder dat dit mn droom jurk was! Hij zat de hele dag heerlijk en Melly had goed uitlegt hoe je na de wc moest en hoe je moest knielen enzovoort, we hebben ontzettend genoten van de dag!! Bedankt voor de gezellige pas afspraken Melly!!

• Garantie / nazorg

Beste Rieneke, Bedankt voor het schrijven van de mooie recensie. Wij zijn blij om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie dag! Jullie zagen er prachtig uit!

Heel goed en denken echt mee.

Altijd duidelijk wat wel en niet kan. Is zeker de moeite waard om daar iets te kopen. Vertellen eerlijk of het staat of niet. En denken mee met de wensen van klant en familie. Top!!

• Garantie / nazorg

Lieve Diranda, Wij zullen jou en de jurk niet snel meer vergeten;-)! Je was een gezellige en leuke bruid. Ik heb je met veel plezier iedere keer mogen helpen. Het eind resultaat, je was een plaatje! Bedankt voor je vertrouwen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.