Super service en goede kwaliteit.

Heel fijn geholpen bij t Koetsje! Vriendelijke dames en nemen echt de tijd om een jurk te vinden die jij wilt. De jurk stond prachtig, zat heerlijk en ondanks deze tijd mag ik m zelfs nog een keer aan! Dat is geen straf ;)

• Garantie / nazorg

Fijne winkel met persoonlijke aandacht en deskundige hulp

Bruidshuis 't Koetsje is een fijne winkel. Toen ik m'n jurk kwam uitzoeken was er voldoende keus en werd ik goed geholpen door Melly. Ze weet veel van bruidsmode, maar laat je echt zélf kiezen. Latere passessies gingen ook prima. Het contact was fijn en snel, ik raad deze winkel dus wel aan.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Kundig, geduldig en gastvrij!

Bij bruidshuis t Koetsje werd ik enorm goed geholpen! Heel vriendelijk in de omgang en geduldig en flexibel. Het eindresultaat was top!

• Garantie / nazorg

Lieve Merel, Vandaag stappen jullie in het huwelijksbootje en wat hebben jullie een prachtig weer. Echt genieten! Wij hopen dat jullie een onvergetelijke dag samen mogen beleven. Wij willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie recensie. Wij wensen jullie samen heel veel liefde toe.

Lieve mensen met de juiste deskundigheid

Vanaf het eerste moment tot het laatste moment erg goed geholpen. Ze geven duidelijke en goede adviezen en luisteren goed naar je. Ze houden de personen goed in de gaten en hebben door als het niet goed gaat. Ik heb zin om de jurk te mogen dragen!

• Garantie / nazorg

Lieve Rebekka, Bedankt voor deze mooie recensie! Wij willen jullie van harte feliciteren met jullie huwelijk, want inmiddels zijn jullie getrouwd. Wij wensen jullie een mooie toekomst toe.

:D

Ik ben ontzettend blij met de jurk die ik bij jullie heb gekocht. Bij elke keer dat ik kwam passen, paste de jurk beter en werd ik steeds enthousiaster. De jurk zat heerlijk en ik voelde me een echte bruid op onze trouwdag! Gelukkig vond mijn man me ook prachtig :)

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Fijn om te horen dat de jurk heerlijk gezeten heeft en jij je een echte bruid hebt gevoeld. Zo moet het ook;-) Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie! Wij wensen jullie samen heel veel geluk en liefde toe.

Hele fijne, goede en professionele service

Ik vond de sfeer in de winkel meteen erg prettig en ook de omgang met het personeel. Ze stelde mij en mijn gezelschap op ons gemak en hebben mij goed geholpen om dé jurk te vinden. Professioneel, maar ook gezellig. Fijne samenwerking, afspraken werden nagekomen. Ik ben erg tevreden!

• Garantie / nazorg

Dag Hannelore, Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Inmiddels hebben wij al prachtige foto's van jullie trouwdag mogen ontvangen, super leuk! Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wij wensen jullie heel veel geluk en liefde toe.

Leuk team, en je wordt goed geholpen. Ruime keus. En er is altijd wel wat naar je smaak.

• Garantie / nazorg

Beste Antoinette, Inmiddels ben je getrouwd! van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wij willen je bedanken voor het schrijven van de recensie, super. Wij wensen jullie een liefdevolle toekomst toe.

Fijne en goede samenwerking!

We hebben een super goede en fijne samenwerking gehad rondom het uitzoeken van mijn trouwjurk. Ben daarnaast met een grote glimlach met mijn jurk naar huis gegaan! Bedankt voor alles!

• Garantie / nazorg

Dank je wel Rianne voor het schrijven van deze mooie recensie. Inmiddels hebben wij ook jullie prachtige foto ontvangen, waarvoor hartelijk bedankt. Jullie zagen er allebei heel mooi uit. Wij willen jou ook bedanken voor de fijne samenwerking.

Fijne en meelevende hulp!!!

Melly, Bedankt voor de fijne hulp, geduld, luisterend oor, eerlijkheid en gezelligheid!! Je nam alle tijd voor het uitzoeken en passen van de jurk!!! Ik heb het al erg fijn en leuk ervaren, vond het elke keer weer jammer als de jurk uit moest!! Ik heb heel veel reactie gehad op deze prachtige jurk, hij zat mij goed, maar ook het bovenlichaam was voor de meeste nieuw!!! Mijn COMPLIMENTEN!!!

• Garantie / nazorg

Wat super fijn dat je terug kijkt op een fijne tijd bij ons in de winkel. Ook jou willen wij bedanken voor de gezellige pasmomenten en je vertrouwen. Wij wensen jullie een liefdevolle toekomst toe.

Bijzonder blij met het resultaat.

Ik kwam met een eigen idee en deze is geweldig uitgewerkt. Er is bij elke stap goed naar mij geluisterd en aangepast wat ik wilde. Geweldige service en dus goed meedenken om het mij naar de zin te maken. Ik kreeg mooie complimenten.

• Garantie / nazorg

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! We vonden het fijn om met je mee te mogen denken, met als resultaat een mooie bruid. Bedankt voor de fijne samenwerking. Wij wensen jullie samen een liefdevolle toekomst toe.

Was super leuke tijd!

Dankjewel voor de leuke tijd!

• Garantie / nazorg

Beste Anneke, Nogmaals heel hartelijk bedankt voor de opdracht die jij ons gaf. We hebben er met heel veel plezier aan mogen werken. Je was een prachtige bruid. Wij wensen je een liefdevolle toekomst toe.

Nemen alle tijd voor je en zijn goed in hun vak!

Professioneel bruidshuis! Aardige mensen en er wordt alle tijd voor je genomen. Ook eerlijk als dingen minder mooi zijn! Kortom heel fijne ervaring en raad het anderen zeker aan!

• Garantie / nazorg

Beste Gerda, Wij willen jou bedanken voor de fijne tijd en de samenwerking die we van jou mochten ontvangen. Een mooie bruid die we niet snel meer zullen vergeten.

Een jurk kopen bij bruidshuis 't Koetsje is een feestje die al ver voor dé trouwdag begint.

Mijn jurk moest en zou ik bij Melly kopen. Niet alleen omdat ik haar al mijn hele leven ken, juist omdat zei en haar team gouden handen hebben. Mijn jurk was er 1 waar je alles in zou zien als hij niet goed zou zitten. Ze hebben er alles aan gedaan om hem perfect te laten zitten. Met resultaat!!! Hij zat écht perfect. De reacties waren overweldigend en ik voelde mij écht mooi. Heel heel veel dank!!

• Garantie / nazorg

Lieve Jolien, Inmiddels getrouwd en wat zagen jullie er allebei prachtig uit! Bedankt dat wij er getuigen van mochten zijn. Bedankt voor deze prachtige recensie. Wij wensen je samen met Pieter een gezegende toekomst toe. Liefs Melly

Vriendelijke mensen die de tijd nemen en goed luisteren!

Ik ben goed geholpen bij ‘t Koetsje. Ik had op korte termijn een jurk nodig en heb mijn droomjurk toch gevonden. De medewerkster luisterde goed naar mijn wensen en kon vanaf foto’s van jurken zien wat bij mij kon passen. De eerste jurk was gelijk goed. De jurk is keurig vermaakt en aangepast voor mij.

• Garantie / nazorg

Beste Sandrina, Inmiddels getrouwd, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Goed om te horen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Wij bedanken jou voor je vertrouwen in ons. Heel veel geluk en liefde toegewenst.

Goed geholpen bij keuze trouwjurk

Toen ik bij ‘t Koetsje binnenstapte wist ik vooral wat ik niet wilde. Melly wist heel snel de juiste jurk tevoorschijn te halen. Ook werd er heel goed meegedacht hoe ik mijn insulinepomp kwijt kon in de jurk, zonder dat het zichtbaar was, en ik er wel eenvoudig bij kon om te bolussen en mijn sensorwaarde kon bekijken, heel fijn!

• Garantie / nazorg

Het was een mooie ervaring om mijn trouwjurk uit te zoeken; heel goed geholpen!

Het was echt een hele leuke ochtend toen ik samen met mijn moeder, schoonmoeder en zusjes bij Melly kwam. Ik vond het best wel spannend om een jurk te vinden. Gelukkig heeft Melly super goed geholpen. Ik voelde me op mijn gemak en werd echt goed mee gedacht. Ik ben nog steeds ontzettend blij met de jurk die ik heb gekozen. Hij is geworden zoals ik voor ogen had en dat dankzij jullie professionele werk!

• Garantie / nazorg

Ik zou het iedereen aanraden

Ik werd heel erg fijn geholpen door Marijke en Melly. Alles was mogelijk en ze hebben ook hun uiterste best gedaan om mijn jurk zo te maken dat ik er helemaal blij mee was. Niets was te veel. Ze hebben veel aandacht voor jou als bruid. Kortom: genoeg redenen om hier je jurk te kopen!

• Garantie / nazorg

Hoi Judith, Bedankt voor jouw enthousiasme die je iedere keer weer meenam bij de afspraken. We hebben met veel plezier aan jouw japon mogen werken. Wij wensen je morgen nogmaals een hele mooie trouwdag toe. Geniet ervan.

Meer dan fantastisch geholpen !

Erg fijn en professioneel geholpen. Melly is erg klantvriendelijk, denkt met je mee en dringt niks op. Een top service !

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hoi Stefanie, inmiddels zijn jullie getrouwd. Bedankt voor je vertrouwen en de fijne samenwerking. We hebben met veel plezier aan jouw japon gewerkt. En ook het maken van het jurkje van jullie dochtertje was te leuk om te doen. Bedankt voor de mooie opdracht.

Alles kan!

De coupeuses van t Koetsje hebben een bestaande jurk helemaal aangepast naar mijn wensen. De rug is volgezet met kant, de halslijn verhoogd.. Het resultaat was geweldig. Ook na mijn trouwdag blijf ik zeggen; ik kan me geen mooiere jurk wensen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Nanda, je was een prachtige bruid. Goed om te horen dat je zo tevreden was over het eindresultaat. Bedankt voor het schrijven van de recensie.

Persoonlijk, vriendelijk en deskundig

Met een klein beetje in gedachte van wat ik wel en niet zou willen naar het Koetsje gegaan. Na de uitleg de jurken gaan passen en jurk 1 was m meteen!!! Daarna super goed en fijn geholpen tijdens de passessies. Ik kan niet wachten tot ik de hele dag mag stralen in “mijn” jurk.

• Garantie / nazorg

Debby, hartelijk bedankt voor het schrijven van deze fijne recensie! Mooi om te horen dat je zo tevreden bent.

Super fijne zaak!

Ik ben ontzettend goed en fijn geholpen bij Bruidshuis 't Koetsje. Fijne, persoonlijke begeleiding met oog voor de bruid. Wat eventueel een verbeterpunt is, is om de jurken in het zicht te hangen. Nu zie je weinig van het assortiment. Super bedankt voor het leveren van mijn droomjurk!

• Garantie / nazorg

Beste Anne, Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! We hopen dat je kunt terugkijken op een mooie dag. Bedankt voor het schrijven van deze review. Bedankt voor het aangeven van verbeterpunten. We gaan dit zeker onthouden. Wel horen we ook van bruiden dat ze het prettig vinden dat de winkel niet vol hangt met bruidsjaponnen. Het geeft meer rust. Maar nogmaals bedankt voor de tip;-) Wij willen jou ook bedanken voor de gezellige pasmomenten. Wij wensen jou al het goede toe.

Geweldig!

Ze nam uitgebreid de tijd en aandacht te kijken welke jurk bij mij past. Hoewel ik best kritisch ben en een bepaalde stijl in gedachten had, wisten ze deze hier toch te vinden. Mijn ervaring hier had niet beter kunnen zijn! De jurk is ook zeer kundig vermaakt en afgewerkt. Fantastische winkel!

• Garantie / nazorg

Bedankt Lisette voor deze mooie recensie. Fijn om te horen dat jouw ervaring niet beter had kunnen zijn! Inmiddels ben je getrouwd en we hopen dat ook jij kunt terugkijken op een hele mooie dag. Wij wensen jullie een liefdevolle toekomst toe.

Fantastische service, en een super mooie jurk

Jullie hebben mij fantastisch geholpen met het vinden van mijn perfecte jurk♥️, hij zit als gegoten! Ik ben er heel erg blij mee;) Overmorgen mag ik de jurk dan eindelijk echt aan, en ik zal hem met trots dragen! Hartelijk dank voor alles! Ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen!

• Garantie / nazorg

Lieve Anne-Wil, bedankt voor het schrijven van de mooie recensie. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je vertrouwen. Morgen stap je in het huwelijksbootje en je wordt een prachtige bruid. Ga genieten van jullie dag.

Ik ben super goed geholpen.

Vanaf het begin waren alle medewerkers aardig. Toen het niet lukte met het vinden van een jurk hielpen ze goed mee met het vinden van mijn jurk. Toen dat qua kosten hoger uit viel dan mijn budget werd dat meteen gezegd :). Uiteindelijk een erg mooie jurk ontvangen. Dus ik heb een super fijne ervaring bij 't Koetsje.

• Garantie / nazorg

Lieve Melanie, bedankt voor de mooie recensie. Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij hebben jouw pasmomenten als heel gezellig gevonden. Vandaag is jouw dag en je bent een stralende bruid. Geniet van deze dag. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen.

In de zoektocht naar mijn jurk ben ik keurig geholpen.

Ik ben keurig geholpen. Een aantal keer terug moeten komen als er iets niet goed was. Dit is steeds goed opgelost. Vriendelijk personeel, ik ervaarde dat er écht de tijd voor mij werd genomen. Top! Ik beveel jullie zeker aan.

• Garantie / nazorg

Dank je wel Karlijn voor het schrijven van deze beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Wij hebben jouw pasmomenten als zeer prettig ervaren. Bedankt voor de fijne samenwerking. Nogmaals een hele mooie dag toegewenst. Ga ervan genieten!

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.