Mijn jurk was prachtig! Zat goed ook erg goed. Fijn geholpen! Dank

Beste Marina, Bedankt voor je korte en krachtige recensie! Groetjes Monique

Ik heb vrijdag een superdag gehad als stralende bruid. Veel complimenten gehad over mijn jurk. Dit heeft zeker te maken met de goede service van de bruidsambassade. Alles wat ik wilde was mogelijk. Ik kreeg de jurk pas echt mee tot hij perfect zat. Er was veel tijd en aandacht voor je. Ook als het druk was.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Beste Miranda, Fijn te horen dat alles zo naar je zin is verlopen. Wij doen ons best om zoveel mogelijk wensen van de bruid waar te maken. Prettig te horen dat dat bij jou ook mogelijk was. Groetjes Monique

Veel persoonlijke aandacht. Super vriendelijk en eerlijk personeel. Geïnteresseerd en betrokken bij de bruiloft. Fijne plek Bussum, makkelijk bereikbaar en prettige openingstijden.

Beste Monique, Bedankt voor je mooie reactie. Groetjes Monique

Ik heb de bruidsambassade de eerste keer als zeer positief ervaren, dit komt met name door de verkoopster Joyce. Ze heeft persoonlijke aandacht en geeft deskundig advies. Ik voelde mij erg op mijn gemak bij haar. De overige medewerkers zijn wel behulpzaam, maar ik voelde mij minder op mijn gemak dan de eerste keer. Samenvattend was dit een leuke ervaring!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Besta Varuna, Leuk te horen dat je zo'n klik met Joyce had, fijn dat je ze zo goed kon helpen. Groetjes Monique

Ondanks dat ik mijn trouwjurk niet gekocht heb bij de Bruidsambassade, ben ik ontzettend goed geholpen. Ik kon geen verschik in service merken met klanten die wel alles bij de Bruidsambassade kochten. Heel blij en tevreden met alle service die geboden is. Daardoor ben ik nu helemaal klaar voor mijn trouwdag

• Nazorg en garantie

Beste Laura, Zo merk je dat onze prioriteit ligt bij het aankleden van de bruiden. Dit vinden wij namelijk het leukste om te doen. Een beetje vriendelijkheid kost ons namelijk niets maar voor de Bruid betekent het een leuke aanloop naar de bruiloft des te meer. Groetjes Monique

Eerste keer in een bruidswinkel en gelijk geslaagd! Persoonlijk, meedenkend en geduldig personeel en een super mooie collectie trouwjurken. Super blij met mijn jurk en zal de Bruidsambassade zeker aanbevelen!

• Nazorg en garantie

Beste Rowan, Bedankt voor je leuke reactie. Je hebt een prachtige jurk uitgezocht die helemaal bij je past. Veel geluk samen. Groetjes Monique

Ik heb de zorg in de winkel als heel fijn ervaren. Het doorpas moment was wel heel druk, daar moet je je echt op instellen. Verder heb ik een top jurk afgeleverd gekregen!

• Nazorg en garantie

Beste Petra, Bedankt voor je reactie, ik ben blij dat je het als erg prettig hebt ervaren. Tijdens het afspelden is het inderdaad erg druk gezien de meeste bruidjes in de zomer trouwen en alles tegelijk vermaakt moet worden. Groetjes Monique

Ik dacht dat ik geen jurk wilde maar een broekpak. Maar ik heb nu een prachtige jurk waar ik me goed in voel. En dat terwijl ik nooit jurken draag.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Beste Floor, Zo leuk te horen dat je toch de stap hebt genomen om het gewoon eens komen te proberen! De jurk staat je fantastisch. Geniet straks lekker dan de grote dag. Groetjes Monique

Ik kan alleen maar super positief zijn over de Bruidsambassade. Mooie en unieke jurken. Mijn jurk heb ik namelijk nog nergens anders gezien. Monique en Joyce helpen je fantastisch en geven je waarde volle tips waar je zeker wat mee kan op je bruiloft. Ik kan de bruidsambassade aan iedereen aanbevelen

• Nazorg en garantie

Beste Nancy, Fijn te horen dat je onze collectie zo waardeer, wij doen ons best om unieke japonnen in de winkel te hebben. Gelukkig horen we vaak dat dat ook lukt. Fijne bruiloft! Groetjes Monique

Ik moest een paar keer terug komen om de jurk helemaal goed te laten zitten. Ik ben nu helemaal blij met het eind resultaat. Ik werd altijd goed en professioneel geholpen!

• Nazorg en garantie

Beste Jolanda, We gaan inderdaad net zo lang door tot de japon naar je zin zit! Nog even geduld en dan mag je hem aan! Groetjes Monique

Beste Monique en team, bedankt voor alle hulp met het vinden van mijn droomjurk! Ik ben heel tevreden en kan niet wachten tot de grote dag! Super bedankt! Chloe

• Nazorg en garantie

Beste Chloe, Gelukkig hoef je niet lang meer te wachten om de mooie jurk te dragen. Ook erg bedankt voor de mooie cijfers die je ons hebt gegeven. Geniet nog even van de voorbereidingen en daarna van die ene hele mooie dag. Groetjes Monique

ik ben blij met de persoonlijke benadering en de deskundigheid en ervaring van het personeel

Beste Lydia, Bedankt voor je recensie en veel geluk samen. Groetjes Monique

De allereerste keer dat ik daar was. Had ik mijn moeder en zusje bij mij, we gingen eigenlijk om te orienteren en hadden niet het plan om een jurk te kopen. Monique is een hele fijne vrouw die echt weet waar ze het over heeft. Ze zocht verschillende jurken uit en na even met elkaar gesproken te hebben begon ze totaal andere jurken te pakken. De eerste jurk liet ze mij even heerlijk in rondlopen en aan wennen. Daarna vele mooie jurken aangehad en ook vooral veel plezier met elkaar gemaakt. Maar geen 1 was zo mooi als de eerste jurk. Monique snapt haar vak en heeft mij rustig de tijd geven om te twijfelen tussen twee prachtige jurken en uiteindelijke compleet verliefd te worden op de eerste jurk. Vragen die ik had tijdens de bestel periode werden snel beantwoord en ook bij de eerste en laatste afspraak was er genoeg tijd voor ons en heel veel aandacht en liefde. Ik raad dan ook iedereen de Bruidsambassade echt aan. Door hun detail voor aandacht heb ik mij geen moment zorgen gemaakt over de jurk en alleen maar genoten van alles.

• Nazorg en garantie

Beste Didi, Bedankt voor je uitgebreide recensie. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad en veel succes met jullie avontuur in het buitenland! Gaat vast helemaal goed komen. Net zoals met je jurk. Groetjes Monique

Momenteel alleen de beoordeling van de hulp tot aan de bestelling. Mijn jurk wordt nog geleverd. Echter de service zover was al top! En met name de persoonlijke benadering.

• Levering N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Super adres waar je alle tijd, aandacht en deskundig advies krijgt!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Beste Carlijn, Bedankt voor de mooie cijfers. We wensen je een fijne dag toe. Groetjes Monique

Super , enige min puntje vond ik dat de vermaak kosten nog bovenop de aankoop prijs kwam

• Nazorg en garantie

Beste Rebekka, Bedankt voor je recensie. We kiezen heel bewust om de vermaak kosten exclusief te houden. Hierdoor betaal je alleen de dingen die ook vermaakt moeten worden. Hierdoor kan je voordeliger uit zijn als er weinig aan de japon vermaakt moet worden. Bovendien melden we dit altijd tijdens de verkoop en ook in dikke letters op de bon. Dit komt bovendien tegenwoordig ook nog eens ter sprake tijdens ons recent ingevoerde checklist. Hiermee hopen we dat de bruid niet voor verassingen komt te staan. Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad! groetjes Monique

Fantastische mensen, met echt aandacht voor jou als persoon ipv alleen maar als klant. Je krijgt alle tijd die je nodig hebt en niet een pasafspraak van maximaal 1,5u zoals in andere zaken. Mooie collectie betaalbare jurken (in vergelijking met andere bruidszaken)

• Nazorg en garantie

Hallo Iris, Bedankt voor je liever woorden en mooie recensie. Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad. Groetjes Monique

Super leuke zaak met leuk en deskundig personeel!

• Nazorg en garantie

Hallo Danielle, Bedankt voor je mooie recensie en de leuke tijd met jou tijdens het passen! groetjes Monique

Prettig contact, wel beetje chaotisch bij eerste keer doorpassen (niet alles was er, of verkeerde maat) Ook feit dat er toen een andere coupeuse was dan bij eerste passessie vond ik niet optimaal.

• Nazorg en garantie

Beste Willemijn, Bedankt voor je eerlijke recensie. We gaan er op letten dat alles netjes klaar ligt. De reden dat je toch een andere coupeuse hebt gekregen was omdat de andere op vakantie was en het anders wel erg kort voor je trouwdag zou worden. Veel succes zaterdag! groetjes Monique

Persoonlijk, professioneel en het werd ons erg gezellig gemaakt :) Ben helemaal blij met mijn keuze. Dank jullie wel!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Beste Tamara, Bedankt voor je mooie recensie en fijn dat je het zo gezellig vond. Groetjes Monique

Erwin neemt de tijd en heeft duidelijk plezier in zn werk. ik kan deze ambassadeurs van harte aanbevelen

• Nazorg en garantie

Dank je wel voor de mooie beoordeling.

De ervaring die ik heb gehad is super! In eerste instantie was er wat mis met mijn jurk! Ik helemaal in de stress maar gelukkig wisten jullie het super op te lossen zonder dat ik me er druk over hoefde te maken! Ik zal jullie bij iedereen aanraden!

• Nazorg en garantie

Beste Sharon, Dat was even schrikken he? De leverancier had per ongeluk een foutje gemaakt. Gelukkig was er voldoende tijd om het nog op te lossen zodat je er helemaal uitzag als de bedoeling was. Veel succes met alles. Groetjes Monique

Was gewoon een geweldige ervaring. Ondanks dat we ook een eigen jurk mee hadden die van mijn moeder was geweest, ze behandelde deze jurk alsof het een van haar eigen jurken was! Top

• Nazorg en garantie

Beste M, Leuk te horen dat je zo'n fijne ervaring bij ons hebt gehad. Ik wens je veel succes met je man en je kindje. Groetjes Monique

Er zat een klein gaatje in mijn jurk, (die ik bij een uitverkoop kocht) dit had ik zelf nog niet gezien. Ik werd hierover gebeld door Monique (zij was er nl zelf niet bij toen ik de jurk kocht). Ze bood mij aan om de jurk op hun kosten te vermaken. De jurk is zelfs twee keer vermaakt, omdat het na de eerste keer nog wat te lang was. Goede service, ze geven de jurk niet mee voordat het perfect is!

• Nazorg en garantie

Beste Rosanne, Normaal gesproken horen we dit bij de verkoop te melden maar dat was helaas niet gebeurd. Gelukkig was het eenvoudig op te lossen (anders had de japon niet in bij de uitverkoop gehangen). Veel plezier. Groetjes Monique

Vandaag bij de magazijn uitverkoop geweest en het was aan alle kanten boven verwachting. Er werd echt de tijd genomen, naar mijn wensen geluisterd en ben een kleine twee uur later heel gelukkig met mijn trouwjurk weggegaan. Super goed georganiseerd, veel keuze en mooie prijzen! Een top ervaring en fantastische jurk!

• Levering N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Sharon, Bedankt voor je lieve woorden.

Over CBW Erkend