fantastisch

nou heel lang verhaal mij bruidswinkel was afgebrand toen die mw van de winkel aan de telefoon gehad toen moest ik snel zei ze lingerie kopen dat bij jullie gedaan. later bleek dat die mw ook faisement en toen belde ik met de leverancier en die zei dat ik me jurk kon kopen. en toen zeide bruidsamasade van je kan de jurk naar ons versturen wij willen je wel helpen dat de jurk goed zit op je bruiloft en daar ben ik blij om echt top top

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Beste Monique, Nogmaals super bedankt voor je deskundige hulp bij het uitzoeken en op maat maken van mijn fantastische jurk! Ik weet zeker dat ik hem met heel veel plezier snel zal gaan dragen. Hartelijke groeten, Harmpke kluinhaar.
  • Nazorg en garantie

Goede deskundigheid; luistert naar de klant en vind daar de perfecte jurk bij. Erg vriendelijk ook!
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Geweldige ervaring gehad, en mijn droomjurk gewonnen!!
  • Nazorg en garantie

Hele fijne ervaring en een hele mooie jurk gevonden voor mijn grote dag!
  • Nazorg en garantie

Heel vriendelijk, nemen echt de tijd voor je. Je mag alles passen. Was een top ervaring! E
  • Levering N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Mooie collectie, fijne persoonlijke benadering en tijd en ruimte voor je.
  • Nazorg en garantie

Fijne winkel, met persoonlijke hulp en begeleiding. Fijne verkoopsters, persoonlijk en deskundig. Bij mijn jurk was er gesproken over een optie met knoopjes aanmaken op de rug. Tijdens het doorpassen bleek dat dit niet mogelijk was omdat deze niet te bestellen zijn. Dit was het enige minpuntje wat ik kan noemen. (en het mega felle licht;))
  • Nazorg en garantie

Hele fijne rustige eerste pas sessie gehad. Ben daarna nog een keer zomaar geweest omdat ik niet meer wist of ik mijn jurk nog leuk vond. Dit was geen probleem. Top ervaring gehad en heel blij met mijn gepersonaliseerde unieke jurk!
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Ik heb 'de jurk' gevonden bij Bruidsambassade in Bussum. Ik ben erg vriendelijk geholpen. Wat mij opviel was dat alle tijd werd genomen om te passen, te corrigeren en naar je te luisteren. We gingen er vanuit dat ik twee keer terug moest komen maar omdat ik niet tevreden was, is de jurk toch weer vermaakt. Wij betaalden één prijs voor het vermaken, voor de medewerkers was dit echter geen probleem en zij hebben zonder probleem de jurk nog een derde keer aangepast. Als jouw droomjurk daar hangt, hoef je niet meer verder te zoeken!
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Leuke meiden! Voelde vertrouwd! Leuk die chamagne toen de jurk gekozen was!! En lekker!
  • Nazorg en garantie

Erg blij met de jurk en service, zeker een aanbeveling om hier naartoe te gaan.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

I had a 30 July wedding and for that day the dress was perfect as well because the weather cooled down. I had a big satin dress maybe for the season a bit too heavy and hot but all went fine. The dress was perfect for the day and the location. Was not really my style but on advice from the seller I looked it up. Now I see it in the pictures and looks amazing. Thanks! The price I found it a bit high but I'm myself no bargain hunter. I would have paid a bit more gladly for a lighter real silk satin but the materials of the dress although unnatural were good but a bit hot for the day. I had great experience with the fitting of the dress. All in all a happy bride and I would recommend the shop for the premium experience and if prices are discounted or materials are natural is a real bargain!
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Goede persoonlijke aandacht, wat erg fijn was. Tijdens het kiezen van de jurk werd er goed meegedacht en de juiste vragen gesteld, toen ik er even niet meer uitkwam.
  • Nazorg en garantie

Ben ontzettend fijn geholpen, coupeuse is een werkelijke kunstenares! Monique, wat een fijne zaak heb je!!
  • Nazorg en garantie

Nadat wij bij een andere bruidszaak niets passends konden vinden, besloten wij om spontaan te bellen naar deze zaak in Bussum om te vragen of we hier dezelfde middag nog langs mochten komen. Dat was gelukkig mogelijk. Vervolgens kwamen wij bij deze bruidszaak binnen en terwijl het personeel zelf nog niet heel lang in de zaak was, werden wij wel al heel snel welkom geheten en op ons gemak gesteld. Wij mochten gebruik maken van het toilet en vervolgens werd ons iets te drinken aangeboden. De eigenaresse van deze bruidsmodezaak vroeg of ik met haar wilde meelopen om jurken uit te zoeken die mij eventueel wel goed zouden kunnen staan. Wat ik positief vond aan de service hier was dat er met respect met mij werd omgegaan en dat ik op mijn gemak werd gesteld. Ook gaf de verkoopster pas haar mening nadat ikzelf had gezegd wat ik van de jurk vond. Ze lette heel goed op mijn uitstraling en op wat wel en niet bij mij paste. Toen ik na een tijd de jurk had gevonden waar ik echt een bruidsgevoel bij kreeg en dat aangaf, vroeg zij: “Wil je een bubbel?” Samen hebben wij getoast en vervolgens heb ik bruidsschoenen + accesoires uitgezocht. Ook hierbij werd ik vriendelijk geholpen en als ik iets niet mooi vond, werd mij ook niet iets opgedrongen. De sfeer was erg goed, we hebben veel gelachen en ik verliet de winkel met een brede glimlach op mijn gezicht en een geweldige trouwjurk in mijn handen. Bruids ambassade Bussum is zeer zeker een aanrader! Hartelijk dank voor deze mooie bruidservaring :D
  • Nazorg en garantie

Ik ben absoluut ongelofelijk fijn geholpen bij de bruidsambassade, en helemaal gelukkig met mijn jurk. De sfeer was ontspannen, we kregen alle tijd in de zaak, er werd rekening gehouden met mijn budget en er werd meegedacht over eventuele aanpassingen. Een super ervaring, en zeker een aanrader voor iedere bride to be.

Mijn jurk was prachtig! Zat goed ook erg goed. Fijn geholpen! Dank
  • Nazorg en garantie

Ik heb vrijdag een superdag gehad als stralende bruid. Veel complimenten gehad over mijn jurk. Dit heeft zeker te maken met de goede service van de bruidsambassade. Alles wat ik wilde was mogelijk. Ik kreeg de jurk pas echt mee tot hij perfect zat. Er was veel tijd en aandacht voor je. Ook als het druk was.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Veel persoonlijke aandacht. Super vriendelijk en eerlijk personeel. Geïnteresseerd en betrokken bij de bruiloft. Fijne plek Bussum, makkelijk bereikbaar en prettige openingstijden.
  • Nazorg en garantie

Ik heb de bruidsambassade de eerste keer als zeer positief ervaren, dit komt met name door de verkoopster Joyce. Ze heeft persoonlijke aandacht en geeft deskundig advies. Ik voelde mij erg op mijn gemak bij haar. De overige medewerkers zijn wel behulpzaam, maar ik voelde mij minder op mijn gemak dan de eerste keer. Samenvattend was dit een leuke ervaring!
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Ondanks dat ik mijn trouwjurk niet gekocht heb bij de Bruidsambassade, ben ik ontzettend goed geholpen. Ik kon geen verschik in service merken met klanten die wel alles bij de Bruidsambassade kochten. Heel blij en tevreden met alle service die geboden is. Daardoor ben ik nu helemaal klaar voor mijn trouwdag
  • Nazorg en garantie

Eerste keer in een bruidswinkel en gelijk geslaagd! Persoonlijk, meedenkend en geduldig personeel en een super mooie collectie trouwjurken. Super blij met mijn jurk en zal de Bruidsambassade zeker aanbevelen!
  • Nazorg en garantie

Ik heb de zorg in de winkel als heel fijn ervaren. Het doorpas moment was wel heel druk, daar moet je je echt op instellen. Verder heb ik een top jurk afgeleverd gekregen!
  • Nazorg en garantie

Ik dacht dat ik geen jurk wilde maar een broekpak. Maar ik heb nu een prachtige jurk waar ik me goed in voel. En dat terwijl ik nooit jurken draag.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Over Bruidsambassade

Filter op Taal