een onverwacht feestje....

Even snel een trouwjurk 'scoren' leek een lastige opgave, maar bleek achteraf een aangename sessie..... Monique heeft alle tijd genomen om advies te geven en met 'engelengeduld' en enthousiasme de a.s. bruid een goed gevoel te geven. Leuk om mee te maken en de 'geslaagde aankoop' af te ronden met een glaasje 'bubbel'...... blije 'moeder v/d bruid'

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Uitstekend, correct en attent

Snelle, persoonlijke en attente service van Erwin was zeer prettig. Prachtige rokkostuums voor ons drieën. Bij de Ambassade vind je nog een persoonlijk service niveau wat vandaag de dag vrijwel nergens meer tegen komt. Passen gaat ook snel als iemand gewoon weet wat je maat is met een oogopslag.

Klantgerichtheid ten top!

Na een ietwat teleurstellend bezoek aan een andere zaak waar ze de maten van mijn broer voor een trouwpak (type lang en slank) moeilijk noemden, belden we Ambassade of we direct langs konden komen (zaterdagmiddag laat). Dat kon gelukkig en hier werd het kopen van het trouwpak een beleving! Erwin en team namen de tijd, luisterden goed, waren vriendelijk, wisten goed wat wel en wat niet etc. Dit resulteerde in een prachtig trouwpak! Daarnaast hebben ze ook avond/galakleding en heb ik - als getuige - ook een hele mooie jurk en accessoires gevonden. Monique nam hier ook uitgebreid de tijd voor en adviseerde goed op een prettige wijze! We schrijven amper recensies maar Ambassade verdient het! Broer en zus helemaal blij!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Hi Ingrid dank je voor de mooie recensie. We vonden het leuk jullie te mogen helpen en wensen jullie een mooie bruiloft. Vriendelijke groet Erwin en Monique

Monique wist binnen mijn budget een goed aan bod te doen. Een geweldige bruidsjurk. Ze neemt de tijd en stelt je op je gemak. Na enkele passende jurken te hebben geprobeerd, hebben wij de knopen doorgehakt. Mooie jurken die passen bij je lijf en persoonlijkheid. Geen moment twijfel aan mijn keuzes.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Loreen Wat een prachtige foto's van de bruiloft, dank je wel daarvoor. we hebben je graag geholpen en wensen jullie veel geluk samen. Met vriendelijke groet Erwin en Monique

Super service, ervaring en een prachtige jurk!

Het zoeken naar mijn jurk was een super leuke en bijzondere ervaring, er werd alle tijd voor mij genomen, geluisterd naar mijn wensen en Monique begreep wat ik wilde en wat mij mooi zou staan! De jurk is perfect op maat gemaakt, ik kan niet wachten tot onze dag!! Bedankt Monique!!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Cristel, Fijn dat je het allemaal zo prettig hebt ervaren en bedankt voor je mooie recensie. Groetjes Monique

Geweldig!!

Na vele zaken te hebben bezocht en teleurgesteld weer richting huis te zijn gegaan. Bij ambassade toch geslaagd voor een prachtige jurk. En ik had zelfs nog keus uit meerdere. (Ivm een grote borst omvang en smalle taille is het voor mij erg lastig een mooie jurk te vinden.) Ze hebben heel veel ervaring en hebben overal een oplossing voor en anders bedenken ze die wel. Zeer vriendelijk geholpen en je kan merken dat het echt mensen zijn die passie uiten in hun werk en die enthousiastme brengen ze ook over. Ik kom hier zeker vaker terug.

• Garantie / nazorg

Beste Gaby, Het was heel leuk om uw dochter te mogen kleden en ook fijn te horen dat het voor jullie een fijne ervaring was. Ik hoop jullie zeker nog eens te mogen helpen. Groetjes monique

Vriendelijke en vakkundige service!

Via de website kwam ik in aanraking met de Bruidsambassade en vanwege het ruime aanbod en de gunstige prijzen heb ik een afspraak gemaakt. Ik ben goed geholpen en geadviseerd door Monique en heb uiteindelijk mijn jurk gevonden. Ook het vermaken en de aanpassingen zijn heel goed geregeld.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Laura, Leuk dat je een mooie en betaalbare bruidsjurk bij ons hebt gevonden. Natuurlijk zorgen we er dan ook voor dat deze netjes wordt afgeleverd. Groetjes Monique

Zeer professioneel

Samen met mijn dochter geweest voor galajurk en geholpen door zeer vakkundige Monique. Met veel geduld, begrip en vakkundigheid zijn wij hier heel erg goed geslaagd! Alle kleding TOPkwaliteit. Als je een goede speciaalzaak zoekt die het “waar maakt” dan is dit het enige juiste adres!

fantastisch

nou heel lang verhaal mij bruidswinkel was afgebrand toen die mw van de winkel aan de telefoon gehad toen moest ik snel zei ze lingerie kopen dat bij jullie gedaan. later bleek dat die mw ook faisement en toen belde ik met de leverancier en die zei dat ik me jurk kon kopen. en toen zeide bruidsamasade van je kan de jurk naar ons versturen wij willen je wel helpen dat de jurk goed zit op je bruiloft en daar ben ik blij om echt top top

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Monique, Nogmaals super bedankt voor je deskundige hulp bij het uitzoeken en op maat maken van mijn fantastische jurk! Ik weet zeker dat ik hem met heel veel plezier snel zal gaan dragen. Hartelijke groeten, Harmpke kluinhaar.

• Nazorg en garantie

Beste Harmpke, Bedankt voor deze top cijfers! We hebben tijdens het passen en vermaken een leuke tijd met je gehad. Ik wens je een geweldige dat toe en veel geluk samen. Groetjes Monique

Goede deskundigheid; luistert naar de klant en vind daar de perfecte jurk bij. Erg vriendelijk ook!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Beste Suzette, Bedankt voor je mooie beoordeling. fin dat je het prettig en leuk hebt gevonden. Iets dat wij erg belangrijk vinden voor de voorbereidingen van je grote dag. Veel geluk samen! Groetjes Monique

Geweldige ervaring gehad, en mijn droomjurk gewonnen!!

• Nazorg en garantie

Beste Mireille, bedankt voor je mooie beoordeling! geniet straks van je mooie bruiloft! groetjes Monique

Hele fijne ervaring en een hele mooie jurk gevonden voor mijn grote dag!

• Nazorg en garantie

Heel vriendelijk, nemen echt de tijd voor je. Je mag alles passen. Was een top ervaring! E

• Levering N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Mooie collectie, fijne persoonlijke benadering en tijd en ruimte voor je.

• Nazorg en garantie

Beste Anne, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes het Bruids Ambassade Team

Fijne winkel, met persoonlijke hulp en begeleiding. Fijne verkoopsters, persoonlijk en deskundig. Bij mijn jurk was er gesproken over een optie met knoopjes aanmaken op de rug. Tijdens het doorpassen bleek dat dit niet mogelijk was omdat deze niet te bestellen zijn. Dit was het enige minpuntje wat ik kan noemen. (en het mega felle licht;))

• Nazorg en garantie

Beste Noor, Bedankt voor je mooie recensie. Inderdaad jammer van de knoopjes. Betreft het licht hebben we daar bewust voor gekozen zodat we zeker weten dat er geen kleurverschillen zijn! We zijn nog in overweging zonnebrillen uit te delen bij de ingang. Groetjes Monique

Hele fijne rustige eerste pas sessie gehad. Ben daarna nog een keer zomaar geweest omdat ik niet meer wist of ik mijn jurk nog leuk vond. Dit was geen probleem. Top ervaring gehad en heel blij met mijn gepersonaliseerde unieke jurk!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Beste Christie, Bedankt voor je mooie recensie. Fijn te horen dat je zo'n leuke ervaring bij ons hebt gehad. Groetjes Monique

Ik heb 'de jurk' gevonden bij Bruidsambassade in Bussum. Ik ben erg vriendelijk geholpen. Wat mij opviel was dat alle tijd werd genomen om te passen, te corrigeren en naar je te luisteren. We gingen er vanuit dat ik twee keer terug moest komen maar omdat ik niet tevreden was, is de jurk toch weer vermaakt. Wij betaalden één prijs voor het vermaken, voor de medewerkers was dit echter geen probleem en zij hebben zonder probleem de jurk nog een derde keer aangepast. Als jouw droomjurk daar hangt, hoef je niet meer verder te zoeken!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Beste Elisah, Bedankt voor je recensie en fijn te horen dat alles naar je zin is verlopen. Groetjes Monique

Leuke meiden! Voelde vertrouwd! Leuk die chamagne toen de jurk gekozen was!! En lekker!

• Nazorg en garantie

Beste Jessica, Bedankt voor je mooie beoordeling! Hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad. proost! groetjes Monique

Erg blij met de jurk en service, zeker een aanbeveling om hier naartoe te gaan.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hoi sabine. Dank je wel voor de mooie cijfers. vriendelijke groet Monique

I had a 30 July wedding and for that day the dress was perfect as well because the weather cooled down. I had a big satin dress maybe for the season a bit too heavy and hot but all went fine. The dress was perfect for the day and the location. Was not really my style but on advice from the seller I looked it up. Now I see it in the pictures and looks amazing. Thanks! The price I found it a bit high but I'm myself no bargain hunter. I would have paid a bit more gladly for a lighter real silk satin but the materials of the dress although unnatural were good but a bit hot for the day. I had great experience with the fitting of the dress. All in all a happy bride and I would recommend the shop for the premium experience and if prices are discounted or materials are natural is a real bargain!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hi Grunilda Thanks for the review. Where glad you had a good time in our shop. Kind regards Monique

Goede persoonlijke aandacht, wat erg fijn was. Tijdens het kiezen van de jurk werd er goed meegedacht en de juiste vragen gesteld, toen ik er even niet meer uitkwam.

Hoi Laura Bedankt voor je recensie. Vriendelijke groet Monique

Ben ontzettend fijn geholpen, coupeuse is een werkelijke kunstenares! Monique, wat een fijne zaak heb je!!

• Nazorg en garantie

Hoi Bianca. We gaan het doorgeven aan de coupeuse. Dank je wel, en veel geluk samen. Monique

Nadat wij bij een andere bruidszaak niets passends konden vinden, besloten wij om spontaan te bellen naar deze zaak in Bussum om te vragen of we hier dezelfde middag nog langs mochten komen. Dat was gelukkig mogelijk. Vervolgens kwamen wij bij deze bruidszaak binnen en terwijl het personeel zelf nog niet heel lang in de zaak was, werden wij wel al heel snel welkom geheten en op ons gemak gesteld. Wij mochten gebruik maken van het toilet en vervolgens werd ons iets te drinken aangeboden. De eigenaresse van deze bruidsmodezaak vroeg of ik met haar wilde meelopen om jurken uit te zoeken die mij eventueel wel goed zouden kunnen staan. Wat ik positief vond aan de service hier was dat er met respect met mij werd omgegaan en dat ik op mijn gemak werd gesteld. Ook gaf de verkoopster pas haar mening nadat ikzelf had gezegd wat ik van de jurk vond. Ze lette heel goed op mijn uitstraling en op wat wel en niet bij mij paste. Toen ik na een tijd de jurk had gevonden waar ik echt een bruidsgevoel bij kreeg en dat aangaf, vroeg zij: “Wil je een bubbel?” Samen hebben wij getoast en vervolgens heb ik bruidsschoenen + accesoires uitgezocht. Ook hierbij werd ik vriendelijk geholpen en als ik iets niet mooi vond, werd mij ook niet iets opgedrongen. De sfeer was erg goed, we hebben veel gelachen en ik verliet de winkel met een brede glimlach op mijn gezicht en een geweldige trouwjurk in mijn handen. Bruids ambassade Bussum is zeer zeker een aanrader! Hartelijk dank voor deze mooie bruidservaring :D

• Nazorg en garantie

Hoi Susanne Whoehoe , allemaal tienen. Blij dat we je konden en mochten helpen met het vinden van je droomjurk. Groetjes, Monique

Ik ben absoluut ongelofelijk fijn geholpen bij de bruidsambassade, en helemaal gelukkig met mijn jurk. De sfeer was ontspannen, we kregen alle tijd in de zaak, er werd rekening gehouden met mijn budget en er werd meegedacht over eventuele aanpassingen. Een super ervaring, en zeker een aanrader voor iedere bride to be.

• Nazorg en garantie

Beste Amber, Ondertussen geen Bride to be meer maar een echte gerouwde vrouw! Bedankt voor je leuke recensie. Groetjes Monique

Over CBW Erkend