Super met aandacht

Wat zijn wij ontzettend, ongelooflijk blij met onze nieuwe spullen. Het zijn zulke fijne en mooie meubels... iedereen die langskomt is net zo enthousiast als wij :-) In het aankoop proces hadden wij de superfijne hulp van Ellen in de winkel. Heerlijke inzichten en adviezen om onze nieuwe woning in te richten en eigen te maken. Daarnaast waren de heren die de boel hebben geïnstalleerd en weggezet ook van grote waarde. Meedenkend over plaatsing met de bijhorende voors en tegens, zeer netjes werkend, secuur, vriendelijk. Echte visitekaartjes passend bij de winkel. Je merkt dat we bijna superlatieven tekortkomen. Maar we zijn dan ook meer dan erg gecharmeerd van de dienstverlening en dat we spreken dan ook graag uitgebreid uit.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Klantvriendelijk en kundig advies gehad.

Nog niet precies wetend wat we wilde bezochten we de fabriek en de toonzaal bij Hoogeveen. De huidige situatie hebben we gezamenlijk besproken en de nieuwe werd in 3D gezet. Met kundig advies van Herman kwamen we eruit. Nog even een stoeltje erbij besteld en alles afgerond. Het bestelde kwam precies op de afgesproken datum en werd kundig gemonteerd door Klaas en Bart. Erg behulpzaam om de bekabeling netjes in de tv steun te verwerken. Na een drukke dag was het avonds wel genieten van onze nieuwe meubels.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hele mooie zaak met deskundige verkopers.

In 2021 hebben wij onze nieuwe meubelen uit gezocht bij Hoogenbeen. Wij zijn hierbij zeer goed geholpen door Ellen. Zij dacht goed mee en heeft ons fantastisch geadviseerd. Ook de bezorging en het in elkaar zetten van de kasten werd prima geregeld door door aardige monteurs. Nu ging er een naadje los van de stoel van mijn man, gebeld en de stoel werd binnen een week opgehaald en het is weer vakkundig verholpen, zonder kosten. Wij zijn zeer tevreden over deze zaak en kunnen deze van harte aanbevelen. Er is een grote keuze voor iedere leeftijdsgroep.

Zeer tevreden!

Zie eerdere mail.

• Garantie / nazorg

Gehoord, gezien, begrepen en goed vertaald naar een passend advies.

Zeer prettige en uitnodigende presentatie van de winkel met dito ontvangst van de medewerkster mevrouw Boonen. Ze heeft ons deskundig geholpen, goed inhoudelijk advies gegeven en kon vanuit haar ervaring ons van de juiste informatie voorzien met het maken van de juiste keuze.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

In alle opzichten zeer tevreden

Prachtige collectie in een zeer sfeervolle showroom met geweldig prettige medewerk(st)ers en vakkundig personeel

• Garantie / nazorg

Hoogebeen heeft kwaliteit en sevice hoog in het vaandel staan

Mooie designlamp gekocht bij Hoogebeen. Deskundig advies gekregen. Lamp vakkundig en perfect opgehangen, en Casambi dimmer voor de drie lampen ingesteld naar wens. Hoogebeen is geen lampenwinkel maar een meubelzaak, dus enige eigen voorbereiding zodat je weet welk soort en merk dat je zoekt, is ons wel van pas gekomen. Concurrerende prijs betaald.

Ontzettend fijne woonwinkel

Deskundige medewerkers, vriendelijk en denken goed mee. Proberen altijd een oplossing te vinden.

• Garantie / nazorg

Uitstekende advisering gekoppeld aan perfecte levering.

Al eerder in 2019 hadden wij een heel goede ervaring met Hoogebeen, toen wij een (wat kleiner) meubel bij onze zithoek kochten. Dus nu we een wat groter hangend dressoir voor in de woonkamer zochten, gingen we vanuit Hillegom ook weer kijken in Putten. Beslist geen spijt van; de service in 2023 was zo mogelijk nog beter dan in 2019. In de showroom koppelen de medewerkers gemeende gastvrijheid aan uitstekende advisering. Daarbij zijn geduld, meedenken zonder op te dringen en vakkennis de sleutelwoorden. Meubels zijn wellicht wat duurder, maar de kwaliteit is er ook naar. En dan de levering. Perfect volgens afspraak. De chauffeurs zijn pas tevreden als alles kaarsrecht en strak oogt (en de kamer is opgeruimd). En... één van de chauffeurs zag dat deurtjes van het meubel uit 2019 een beetje scheef zaten. Hij kon niet nalaten die even opnieuw af te stellen. Ik kan geen ander cijfer geven dan een 10. Matthijs Boeser

• Garantie / nazorg

Alles, zoals afgesproken. keurig en netjes bezorgd en afgeleverd.

• Inrichting showroom N.v.t.

Uitstekende service.

Bij de aankoop werd er goed meegedacht en geadviseerd. Het moment van bezorging werd in goed overleg bepaald. De heren die kwamen bezorgen hebben alles keurig geïnstalleerd. Kortom, vriendelijk personeel en voor mij een goede ervaring.

zeer goede vaklieden

nog nooit zo'n zorgvuldige montage gehad super tevreden !!

In alle opzichten een 10 met de griffel

We komen graag tegemoet aan onze toezegging wat foto’s te sturen nu de meubels zijn geleverd. De woonkamer is nog niet afgestyled, de meubels zijn net keurig en vriendelijk bezorgd door Klaas, het stylen van het geheel laten we even op ons afkomen. Intussen zijn we súper blij, we voelen ons goed geadviseerd, wat we hebben gekocht voldoet aan onze verwachtingen, het contact met Hoogebeen alom vriendelijk. Een dikke 10 met de griffel…

Correct, stipt, klantvriendelijk bedrijf

Goed en deskundig geholpen, komen afspraken perfect na.

Goed advies en service.

Prettig geholpen en samen gekeken naar de mogelijkheden voor nieuwe eetkamerstoelen. Mochten een aantal kleurstaaltjes meenemen om even te kijken wat het mooiste was.

Goed advies en service.

• Garantie / nazorg

Bij Hoogebeen vind je alle merken onder één dak. Met gemak richt je je hele woning in. Service is fantastisch, niks is teveel. Zeer vriendelijk contact en aflevering/montage is erg netjes. Ik raad deze winkel iedereen aan en kom er in de toekomst graag weer.

Prima advies en service.

Zeer prettig contact via mail n.a.v. offerte aanvraag via internet. Deskundig en eerlijk advies. Snelle reactie.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Oprechte persoonlijke aandacht en advies

Blij verrast met zo’n leuke woninginrichtingzaak in het centrum van Putten! Een familiebedrijf waar klant en kwaliteit voorop staan. Wij komen absoluut weer terug naar deze zaak waar er alle tijd voor een eerlijk en kundig advies genomen wordt.

• Garantie / nazorg

Nog nooit zo snel geholpen, wat een service!!

Onze mooie Quasar lamp was gevallen waardoor service noodzakelijk was. We waren zeer onthand omdat deze lamp 90% van het keukenlicht produceert! De dag nadat de lamp was opgehaald kreeg ik een belletje over de lamp. Hij was alweer gerepareerd en kon worden opgehangen. Heb begrepen dat de chauffeur 1,5 uur heeft gewacht op de reparatie om hem meteen weer mee terug te nemen en hem bij ons zo snel mogelijk weer te kunnen plaatsen. Nog nooit meegemaakt dat een winkel zo meedenkt met zijn klanten Chapeau

• Garantie / nazorg

Heel veel keus aan meubels, en van alle merken voorzien.

De ervaring die wij hebben ervaren bij Hoogebeen is kort maar krachtig top kwaliteit van de bovenste plank en heel veel keus.

Zeer tevreden.

Aanschaf fauteuil en herstoffering Shakerbank gaven o.i. voldoende mogelijkheden om iets niet goed te laten gaan bij stoffering of ophalen/bezorging. (Wij zeggen dat op basis van ervaringen bij aankopen bij andere bedrijven.) Bij Hoogebeen echter alles prima voor elkaar en prettige communicatie met meerdere betrokkenen. We blijven klant! Tot ziens.

Fantastisch bedrijf!

Een heel fijn bedrijf met geweldige service , medewerkers en service!

Geleverde bank voldoet 100% aan onze verwachtingen, met name het zitconfort

Uitermate goed en vooral vriendelijk geholpen bij het inmeten/afstellen van onze voorkeur, een Mulleman Dallas bank. Bank was ruim binnen de afgesproken levertijd binnen en bezorgd.

Absolute aanrader

Wij hebben een prachtige Pastoe wandkast gekocht bij Hoogebeen. Ondanks het feit dat het een showroommodel betrof en we om die reden de kast met hoge korting konden overnemen, is Hoogebeen tóch de kast komen brengen en monteren. Wij wonen in Amsterdam, dus niet bepaald naast de deur. De medewerkers van Hoogebeen zijn in totaal vier uur bezig geweest (exclusief reistijd), zonder hiervoor een euro in rekening te brengen. Aanvankelijk zouden we de kast zelf monteren, maar Hoogebeen heeft hier uit zichzelf een stokje voor gestoken en zei. "Nee hoor, het is een dure kast, die komen wij netjes voor u in elkaar zetten". Deze bijzondere service hebben wij enorm gewaardeerd, en... de kast staat nóg mooier dan verwacht. Wij zijn écht ontzettend tevreden. Shappoo.

Over CBW Erkend