Prettige samenwerking met twee heren

• Garantie / nazorg

Beste Marjan, Wat een mooie beoordeling! Goed om te lezen dat de samenwerking naar wens is verlopen. Dat is altijd fijn om te lezen. Geniet van de vloer. Met vriendelijke groet Marja Hasert

Prachtige vloer en top service!

Wij hebben op een zeer prettige manier met Theo van Epen samengewerkt. We zijn erg blij met het resultaat!

• Garantie / nazorg

Beste Stéphanie, Dank voor je mooie beoordeling! Daar zijn we heel blij mee. Dat zowel de samenwerking als het resultaat naar wens zijn is een mooi resultaat. Geniet van de vloer en nogmaals dank. Met vriendelijke groet Marja Hasert

persoonlijk advies & service, uitstekend resultaat

Andre heeft ons met aandacht en rust geadviseerd en door thuis langs te komen goed geholpen met de keuze. Onze beslissing duurde best even maar Andre bleef geduldig. Mike, die de vloer gelegd heeft, deed dit met zeer veel aandacht en passie, al was t wel vervelend dat de stofzuiger op zijn schuurmachine niet werkte waardoor alles onder een dikke laag stof kwam te zitten.

Top en correct

Volgens afspraak op tijd uitgevoerd en we zijn meer dan tevreden

Professioneel en prettig

Vakkundig mijn vloer gerenoveerd. Je absoluut geen verschil in de oude en het vervangen gedeelte.

• Garantie / nazorg

Prachtige vloer en top service

Wederom een goede ervaring!

• Garantie / nazorg

Op tiid geleverd zonder overlast en met een mooi resultaat

Geen overlast of stof van gehad wn aardige capabele kerels

• Garantie / nazorg

Afspraken worden nagekomen, degelijk uitgevoerd, personeel is aangenaam gezelschap

Kijk hierboven

• Garantie / nazorg N.v.t.

Professioneel en een verbluffend mooi resultaat

Na een eerdere slechte ervaring met een andere vloerenlegger moest in het hele huis een nieuwe vloer gelegd worden. Theo van Epen heeft ons bij dit proces steeds helder en eerlijk geadviseerd. Het resultaat is heel erg mooi en we zijn heel erg blij met onze nieuwe vloeren.

Geweldige mensen!

Ik heb een schitterende vloer gekocht. Ben er heel blij mee. Er werd met mij meegedacht. Ook kwam er geregeld iemand kijken hoe het werd toen de vloerenlegger bezig was. Ook deze man heeft trouwens geweldig werk afgeleverd. Sympathiek en kundig, zo wil ik dit bedrijf omschreven! Een aanrader !!!

• Garantie / nazorg

goed vakmanschap en perfecte service

prima!!

Goed advies. Vakman die het uitstekend gelegd heeft. Fantastisch resultant

Zeer tevreden met het eindresultaat. Mooi parket, goed gelegd waar nodig in overleg. Plezierige vakman. Goed advies over de juiste keus.

• Garantie / nazorg

Prettige en flexibele begeleiding en uitvoering van het uitgevoerde onderhoud

We zijn erg prettig geholpen bij de keuze van de nieuwe kleur van ons parket. Op ons verzoek moest door omstandigheden meermalen de uitvoeringsplanning worden verschoven. Dit is door jullie flexibel en zonder problemen aangepast. Uitvoering is snel en kundig uitgevoerd. Het parket ziet er weer als nieuw uit. Wij zijn erg tevreden met het resultaat.

• Garantie / nazorg

Erg goed en strak gelegd

Afspraken worden nagekomen, prettig contact, leveren kwaliteit. We zijn erg tevreden met het resultaat.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super tevreden, de vloer is enorm opgeknapt!

Snel en vakkundig geholpen en een mooi resultaat met een vloer die er als nieuw uitziet!

Prima eindresultaat.

Zeer prettig en deskundig geholpen in de winkel annex showroom. Goed contact voor en na werkzaamheden. Vloer is mooi aangeheeld en geheel opgeknapt en kan weer voor jaren mee. Met de legger hadden wij helaas geen klik. werkt niet snel en was uitgeschoten met de kantenfrees over een lengte van 50cm maar had hier geen melding van gemaakt totdat wij het zelf ontdekten. Kieren tussen reeds bestaande parketdelen niet gerepareerd, in ieder geval niet besproken of het wel of niet gedaan of meegenomen kon worden. Weinig interactie. Hij was op de hoogte dat muren en plafonds onlangs geschilderd waren maar drukte op de stofzak van de schuurmachine waardoor extra stofwolken vrijkwamen. Laat (buiten)deuren open staan en laat overal verlichting aan. Voelde zich teveel thuis. Jammer van de ervaringen met de legger maar verder zijn wij zeer tevreden!

• Garantie / nazorg

Geachte heer Blessing, Hartelijk dank voor uw eerlijke review! Fijn om te lezen dat het eindresultaat naar wens was. Vervelend dat uw ervaring met de vloerenlegger zo negatief was. Daar zullen we hem zeker over aanspreken. We hebben telefonisch contact met u gehad en zijn blij dat we met elkaar alles hebben kunnen evalueren. Dank voor de moeite want ook dit hoort er soms helaas bij. Geniet van de vloer! Met vriendelijke groet Marja Hasert

Mooie vloer deskundig gelegd

Na één aanvankelijke teleurstelling ivm opschuren oude vloer is het probleem goed opgelost met een nieuwe vloer die geheel past bij het huis

• Garantie / nazorg N.v.t.

Geachte heer Bierens, Wat fijn dat u tevreden bent met de oplossing! We wensen u heel woonplezier toe! Met vriendelijke groet Marja Hasert

Een fantastisch resultaat!

Wij hadden een nieuwe eiken houten vloer nodig in onze hal. Echter moest de kleur hetzelfde worden als de houten vloer in de aansluitende woonkamer (die was helemaal donker van kleur geworden). De vloer in de woonkamer is geheel geschuurd en opnieuw in een lichte kleur olie gezet. Het eindresultaat mag er wezen! Mooi afgewerkt en naden opgevuld. De vloer (die er al 21 jaar in ligt) is weer als nieuw!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Arjan, Wat goed om te lezen! Dank voor de moeite om uw ervaring in eigen woorden erbij te zetten. We wensen u heel veel plezier op uw "als nieuw" geworden vloer! Met vriendelijke groet Marja Hasert

goed resultaat, vrie3ndelijke en behulpozame medewerkerts

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Geachte heer en mevrouw Hellingman, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u de moeite hebt genomen om het in te vullen. Goed om te lezen dat u tevreden bent. Geniet van uw vloer! Met vriendelijke groet Marja Hasert

mooi hersteld en zie er gaaf uit

klantvriendelijk en begripvol

Hele mooi vloer

Fijne werknemers en snel opgeleverd

• Garantie / nazorg

Onze vloer is weer als nieuw!

20 jaar geleden was de vloer destijds al door van Epen gelegd en was hard aan onderhoud toe. Nico en Ramses kwamen op afgesproken tijdstip en hebben de vloer weer als nieuw gemaakt. We zijn zeer tevreden over van Epen en blij met onze nieuwe vloer.

Prima bedrijf!!

De vloer is geschuurd en in de olie gezet! Dus nazorg en garantie moet ik nog ervaren! Alles is keurig in orde tot zover ik het kan beoordelen! Het is goed dat de nadruk wordt gelegd op het onderhoud van de vloer, maar het zou ook prettig zijn voor dat het werk begint hier enige aandacht aan te schenken! Overigens ben ik blij dat ik voor *van Epen* heb gekozen!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Na telefonisch contact kwamen ze de vloer opnemen. Alles wordt keurig besproken wat betreft de mogelijkheden en wat de kosten zijn. Alles is netjes opgeleverd, fijn om mbt onderhoud van de vloer op de mail te hebben gekregen. Maar het belangrijkste, de vloer is weer als nieuw. Ik kan iedereen Van Epen aanraden,

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Kwaliteit en service

Goede adviezen, goed gelegd, kwalitatief mooi hout en onderhoudsarm. Na ruim 5 jaar nog steeds een lust voor het oog

Over Theo van Epen

Wij zijn houtliefhebbers en maken van uw parketvloer, met liefde voor het vak, een prachtige basis voor uw interieur. Laat u deskundig informeren en maak een afspraak om de monsterpanelen in uw interieur te beoordelen. Wij komen graag bij u langs om afmetingen op te nemen om een vrijblijvende offerte uit te brengen voor de vloer van uw keuze. Uw tevredenheid is voor ons maatgevend!

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.