Prettige en flexibele begeleiding en uitvoering van het uitgevoerde onderhoud

We zijn erg prettig geholpen bij de keuze van de nieuwe kleur van ons parket. Op ons verzoek moest door omstandigheden meermalen de uitvoeringsplanning worden verschoven. Dit is door jullie flexibel en zonder problemen aangepast. Uitvoering is snel en kundig uitgevoerd. Het parket ziet er weer als nieuw uit. Wij zijn erg tevreden met het resultaat.

• Garantie / nazorg

Erg goed en strak gelegd

Afspraken worden nagekomen, prettig contact, leveren kwaliteit. We zijn erg tevreden met het resultaat.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super tevreden, de vloer is enorm opgeknapt!

Snel en vakkundig geholpen en een mooi resultaat met een vloer die er als nieuw uitziet!

Prima eindresultaat.

Zeer prettig en deskundig geholpen in de winkel annex showroom. Goed contact voor en na werkzaamheden. Vloer is mooi aangeheeld en geheel opgeknapt en kan weer voor jaren mee. Met de legger hadden wij helaas geen klik. werkt niet snel en was uitgeschoten met de kantenfrees over een lengte van 50cm maar had hier geen melding van gemaakt totdat wij het zelf ontdekten. Kieren tussen reeds bestaande parketdelen niet gerepareerd, in ieder geval niet besproken of het wel of niet gedaan of meegenomen kon worden. Weinig interactie. Hij was op de hoogte dat muren en plafonds onlangs geschilderd waren maar drukte op de stofzak van de schuurmachine waardoor extra stofwolken vrijkwamen. Laat (buiten)deuren open staan en laat overal verlichting aan. Voelde zich teveel thuis. Jammer van de ervaringen met de legger maar verder zijn wij zeer tevreden!

• Garantie / nazorg

Geachte heer Blessing, Hartelijk dank voor uw eerlijke review! Fijn om te lezen dat het eindresultaat naar wens was. Vervelend dat uw ervaring met de vloerenlegger zo negatief was. Daar zullen we hem zeker over aanspreken. We hebben telefonisch contact met u gehad en zijn blij dat we met elkaar alles hebben kunnen evalueren. Dank voor de moeite want ook dit hoort er soms helaas bij. Geniet van de vloer! Met vriendelijke groet Marja Hasert

Mooie vloer deskundig gelegd

Na één aanvankelijke teleurstelling ivm opschuren oude vloer is het probleem goed opgelost met een nieuwe vloer die geheel past bij het huis

• Garantie / nazorg N.v.t.

Geachte heer Bierens, Wat fijn dat u tevreden bent met de oplossing! We wensen u heel woonplezier toe! Met vriendelijke groet Marja Hasert

Een fantastisch resultaat!

Wij hadden een nieuwe eiken houten vloer nodig in onze hal. Echter moest de kleur hetzelfde worden als de houten vloer in de aansluitende woonkamer (die was helemaal donker van kleur geworden). De vloer in de woonkamer is geheel geschuurd en opnieuw in een lichte kleur olie gezet. Het eindresultaat mag er wezen! Mooi afgewerkt en naden opgevuld. De vloer (die er al 21 jaar in ligt) is weer als nieuw!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Arjan, Wat goed om te lezen! Dank voor de moeite om uw ervaring in eigen woorden erbij te zetten. We wensen u heel veel plezier op uw "als nieuw" geworden vloer! Met vriendelijke groet Marja Hasert

goed resultaat, vrie3ndelijke en behulpozame medewerkerts

• Garantie / nazorg

Geachte heer en mevrouw Hellingman, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u de moeite hebt genomen om het in te vullen. Goed om te lezen dat u tevreden bent. Geniet van uw vloer! Met vriendelijke groet Marja Hasert

mooi hersteld en zie er gaaf uit

klantvriendelijk en begripvol

Hele mooi vloer

Fijne werknemers en snel opgeleverd

• Garantie / nazorg

Onze vloer is weer als nieuw!

20 jaar geleden was de vloer destijds al door van Epen gelegd en was hard aan onderhoud toe. Nico en Ramses kwamen op afgesproken tijdstip en hebben de vloer weer als nieuw gemaakt. We zijn zeer tevreden over van Epen en blij met onze nieuwe vloer.

Prima bedrijf!!

De vloer is geschuurd en in de olie gezet! Dus nazorg en garantie moet ik nog ervaren! Alles is keurig in orde tot zover ik het kan beoordelen! Het is goed dat de nadruk wordt gelegd op het onderhoud van de vloer, maar het zou ook prettig zijn voor dat het werk begint hier enige aandacht aan te schenken! Overigens ben ik blij dat ik voor *van Epen* heb gekozen!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Na telefonisch contact kwamen ze de vloer opnemen. Alles wordt keurig besproken wat betreft de mogelijkheden en wat de kosten zijn. Alles is netjes opgeleverd, fijn om mbt onderhoud van de vloer op de mail te hebben gekregen. Maar het belangrijkste, de vloer is weer als nieuw. Ik kan iedereen Van Epen aanraden,

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Kwaliteit en service

Goede adviezen, goed gelegd, kwalitatief mooi hout en onderhoudsarm. Na ruim 5 jaar nog steeds een lust voor het oog

• Garantie / nazorg

Geweldig, weer een prachtige vloer!

Vakmanschap, ze hebben onze vloer na brandschade weer als nieuw gemaakt.

Deskundig

We zijn prettig geholpen. Er is vakkundig gekeken naar de hoogte van de vloer dat het mooi in elkaar overloopt en overal gelijk is. De vloer is strak gelegd.

top !!

repareren van de parketvloer keurig strak gedaan in een rustig kundig tempo, top! Heel blij met de werkzaamheden zoals het gegaan is en ook nog eens volgens afspraak.

Kunde en kwaliteit

Perfect! Komen afspraken na, denken mee, zijn snel, super professioneel en vriendelijk. De vloer is weer als nieuw. We zijn er heel erg blij mee. Dank!

Kwaliteit van de monteur

Heel vakkundig en prettige mensen.

• Garantie / nazorg

Vanaf het eerste contact tot de aflevering liep alles vlekkeloos.

Vriendelijk mensen met passie voor hun werk. Wij zijn erg goed geholpen door van Epen, ook de monteurs hebben vakwerk geleverd.

Top kwaliteit

Duidelijk, professioneel, geeft vertrouwen. Prachtige vloer. Mooi gelegd.

• Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Klantvriendelijk en kundig werk afgeleverd

Merbau vloer is geschuurd en op advies in de matte lak gezet Vloer is prachtig geworden, door de matte lak lijkt het bijna of de vloer in de olie staat maar wel met de voordelen van lak.

Professioneel

Zeer prettig bij het maken van een afspraak voor onderhoud. Eerst komen kijken en dan pas in de winkel beslissen. Onze vloer is weer keurig opgefrist met een schuurbeurt en nieuwe olie door een van de vakmannen van Theo van Epen. Goed advies gekregen over het gebruik van olie op een nieuwe tafel.

Fantastisch !

Wij hadden na de oude keuken weggehaald, Een stuk beton waar een kast stond. waar dus geen parket lag. Er is een medewerker van van Epen hier geweest en heeft het stuk bij gewerkt. Het ziet er weer prima uit! Het verschil is nauwelijks te zien. De vloer ligt er al 28 jaar. Een vakman !

• Garantie / nazorg

Fantastisch om te zien hoe de bestaande vloer is opgeknapt!

Vakmensen

• Garantie / nazorg

To the point, helder/duidelijk, vakkundig

Alle drie opdrachten uit verleden en heden werden plezierig en vakkundig uitgevoerd, daarnaast goede voorlichting die keuze vergemakkelijkt. Ook uitvoerende mensen zijn plezierig en geven ook goede adviezen. alle reden om door te verwijzen, hetgeen we ook meerdere malen gedaan hebben.

Over Theo van Epen

Wij zijn houtliefhebbers en maken van uw parketvloer, met liefde voor het vak, een prachtige basis voor uw interieur. Laat u deskundig informeren en maak een afspraak om de monsterpanelen in uw interieur te beoordelen. Wij komen graag bij u langs om afmetingen op te nemen om een vrijblijvende offerte uit te brengen voor de vloer van uw keuze. Uw tevredenheid is voor ons maatgevend!

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.