Vakmensen met heldere communicatiestijl

André en Dennis hebben ons zeer goed geholpen. Beschikbaar, communicatief en vakkundig. Voor grotere klussen en kleinere vaktechnische hulp. Heel erg tevreden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

de vloer is mooi en mooi gelegd door een aardige vakman

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Geweldig werk geleverd, puur vakmanschap!

Wij zijn geweldig geholpen in het hele proces: van het uitkiezen van de vloeren, tot het leggen, alles is boven verwachting verlopen. Duidelijke communicatie en een zeer kundig team. Wij hadden het ons niet beter kunnen wensen en zijn ontzettend blij met het eindresultaat, prachtige vloeren die erg strak gelegd zijn. Ik kan Van Epen aan iedereen aanraden.

• Garantie / nazorg

Goede flexibiliteit en meedenken met een uitstekend resultaat

Onze ervaring met van Epen vloeren is uitermate positief. Al vanaf de eerste gesprekken hebben wij een eerlijk en goed advies gekregen. Ook werd er rekening gehouden met onze planning. Bij het leggen van de vloer is fantastisch werk geleverd, ook hier is continu mee gedacht met het bedenken van oplossingen voor bijvoorbeeld de dorpels en plinten. Het resultaat is een fantastische vloer.

• Garantie / nazorg

Onze ervaringen met het bedrijf waren zonder meer prima van begin tot eind. De verleende service prima evenals de nazorg en controle. Hetgeen niet wegneemt, dat degenen die ingehuurd waren om aan onze vloer te werken in onze ogen niet echt professionals waren. En dat vonden we eigenlijk jammer. Uiteindelijk zijn we wel tevreden, hetgeen ook is gemeld.

Professionele vloerenleggers.

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Zoals altijd meer dan voortreffelijk

Inmiddels de derde keer dat wij zaken met Theo van Epen hebben gedaan en zoals de voorgaande keren ook nu weer niets dan lof. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Mooi werk geleverd snelle en betrouwbare service.

kwalitatief en eigenzinnig

we zijn door André begeleid met de aankoop. Goed en rustig advies gevend, net een duidelijke eigen mening.

vloer is uitstekend geschuurd

ik ben heel tevreden over het resultaat van het schuren

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Onze tweede houten vloer van van Epen. Alles heel erg naar wens verlopen.

Hele fijne winkel. Je wordt perfect geholpen je krijgt aandacht en je mag stalen parket mee naar huis nemen. Duidelijke communicatie en erg fijn personeel. Van personeel in de winkel tot de mannen die het hout kwamen brengen tot den man die de vloer kwam leggen.

Vakwerk!

Voor mijn nieuwe huis stond 1 ding vast: een vloer van van Epen. Geweldig familie bedrijf waarmee ik al eerdere goede ervaringen had. Door hen ook een fantastische aannemer (V@C bouw) gekregen die de verbouwing tot in de puntjes heeft gedaan en ook nog op tijd! Afgemaakt met de mooiste vloer! Ik voel me gewoon verwend met dit prachtige werk dat voor me gedaan is.

• Garantie / nazorg

De parket legger was een Professional met passie voor zijn product.

Goed en eerlijk advies. Hardwerkende parket professional. Perfect gedaan. Het leggen en lakken duurde wat langerdanverwacht. Het eindresultaat is zeer mooi

• Garantie / nazorg

Uitstekend vakmanschap, resultaat: nieuwe vloer!

Onze vloer was dringend aan onderhoud nodig. Zeer goed advies gekregen en proefstalen thuis vergeleken. Na het schuren en in de olie zetten ziet de vloer er weer perfect uit. Alles keurig op tijd en volgens afgesproken planning.

Vakkundig

Doortastend en vakkundig. Denken mee in het zoeken naar de meest passende oplossing voor de klant. Geen verkoopverhalen maar heldere 'to the point' informatie. Betrouwbaar en goede planning.

Prachtig werk geleverd!

De bestaande eiken vloeren die 13 jaar geleden al door Theo van Epen waren gelegd opnieuw laten opschuren, repareren en oliën. Als nieuw weer!. Goede communicatie, meedenken en fijne service!

• Garantie / nazorg

Professioneel bij intake, offerte, aanvullende vragen en uitvoering

ronde 1: zoonlief kwam langs, deed voorstellen en gaf een mondelinge offerte af -> professioneel ronde 2: zoonlief kwam langs en gaf twee plankjes af met te verwachten resultaat -> professioneel ronde 3: mijn vrouw had nog wat vragen -> professioneel en geruststellend antwoord ronde 4: schuren van de vloer, drijven van de spijkers, stoppen van kieren en gaten en afwerken met 2 x matte lak -> uiterst professioneel met fantastisch resultaat. We zijn zeer tevreden

Vakwerk!

In ons nieuwe huis lag op de begane grond 60% parket en 40% plavuizen. Het parket gedeelte was ooit 20 jaar geleden gelegd door Van Epen. Wij wilde af van de plavuizen maar parket op de hele begane grond doorgelegd hebben. André is komen kijken en verzekerde ons dat dit geen enkel probleem zou zijn. Inmiddels ligt onze nieuwe vloer er in en zijn wij heel blij met het resultaat. Het oude stuk parket sluit naadloos aan op het nieuwe stuk wat er is aangeheeld. De hele vloer is geschuurd en in de olie gezet waardoor het aanvoelt alsof de hele vloer gloednieuw is. Ik zou Van Epen zeker aanraden!

• Garantie / nazorg

Echt vakmanschap, uitstekende service, prachtige vloeren

André Hasert heeft ons heel fijn geholpen bij het vinden van de juiste vloeren voor ons huis. Warm, betrokken, deskundig en met vertrouwen werden wij door hem geadviseerd. De vloeren zijn vakkundig gelegd en ook de service achteraf is uitstekend. Je kan op veel plekken terecht voor een houten vloer, maar zo zorgvuldig en persoonlijk als bij Theo van Epen zal je het vermoedelijk niet snel vinden.

• Garantie / nazorg

Beste Thomas, Dank voor je uitgebreide en mooie recensie! Het is heel fijn als iemand de moeite neemt om de review in te vullen en het blijft bijzonder als mensen daar in eigen bewoording hun ervaring aan toevoegen. Dank! Geniet van je nieuwe woonplek! Met vriendelijke groet Marja Hasert

flexibel

De vloer is gerenoveerd terwijl wij niet aanwezig waren. Dat is prima verlopen. Het parket ziet er weer prachtig uit. We gaan ervaren hoe het zich houdt nu het parket met olie behandeld is.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw Pronk, beste Nel, Bedankt voor het invullen van de review! Vervelend dat de bereikbaarheid niet helemaal naar wens was. We zullen proberen ons leven te beteren! Desondanks, veel plezier met de 'nieuwe' parketvloer!

goede service en mooie vloeren

Prettig bedrijf, onze vloer is heel mooi opgeknapt zonder stof of rotzooi in de kamer

• Garantie / nazorg

Geachte mevrouw Cahn, Hartelijk dank voor de mooie cijfers! Fijn dat uw ervaring met ons zo positief is verlopen. Uw opmerking over stof is ook een fijne! Veel mensen hebben nog het beeld van lang geleden op hun netvlies dat, bij wijze van spreken, de stofwolken in de lucht hingen. Gelukkig ligt dat al een poosje achter ons. Heel veel woonplezier op en met de vloer. Met vriendelijke groet Marja Hasert

Heel goed. Geen problemen gehad

I rang up to ask for a bedroom floor to match the one laid throughout the upstairs. Quote was competitive and they delivered within the frametime needed

• Garantie / nazorg

Prima advies voor keuze qua kleur en soort

Via vrienden aan dit adres gekomen. Prettig en vriendelijk. Komt afspraken na.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Offerte, planning, uitvoering en after sales service zijn allemaal punctueel, correct en volgens afspraken uitgevoerd. Het eindresultaat is zeker wat wij ervan verwachtten.

• Garantie / nazorg

Beste John, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en je persoonlijke commentaar! We zijn er blij mee. Net als jij! Fijn dat het resultaat voldoet aan je verwachtingen Geniet ervan! Vriendelijke groet Marja Hasert

goed advies en deskundig afgewerkt

Voor het uitbreiden van het bestaande parket is het nieuwe stukje naadloos en in precies dezelfde stijl uitgevoerd. Na het zeer licht schuren en OSMOsen van de vloer is het als nieuw. We hebben het een weekje laten uitdrogen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Sjoerd, Wat fijn om te lezen dat de aanheling goed gelukt is! Mooi dat jullie ruim de tijd hebben genomen om de behandeling met Osmo goed te laten drogen. Dat komt het behoud van je vloer alleen maar ten goede! Geniet ervan. Met vriendelijke groet Marja Hasert

Over Theo van Epen

Wij zijn houtliefhebbers en maken van uw parketvloer, met liefde voor het vak, een prachtige basis voor uw interieur. Laat u deskundig informeren en maak een afspraak om de monsterpanelen in uw interieur te beoordelen. Wij komen graag bij u langs om afmetingen op te nemen om een vrijblijvende offerte uit te brengen voor de vloer van uw keuze. Uw tevredenheid is voor ons maatgevend!

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.