Vakkundig en betrouwbaar in kwaliteit, advies en uitvoering

Vakkundig en betrouwbaar in kwaliteit en advies. De parketteur heeft uitstekend werk geleverd.

• Garantie / nazorg

Vakkundig vriendelijk personeel dat met je meedenkt.

14 jaar geleden houten vloer geplaatst, door lekkage in de keuken was de ondervloer aangetast. Deze is weer keurig hersteld, je ziet geen verschil tussen oud en nieuw.

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Alles in goed over

Alles in goed overleg en in een prima sfeer!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Heeft aan onze verwachtingen voldaan

Vakwerk geleverd. Prettige mensen in huis. Afronding met toelichting en onderhoudsmateralen hadden we liever bij ons thuis gezien. Groet, Fam. Stavenuiter

Goed geholpen, gedegen kwaliteit en plezierig en klantvriendelijk

Goed geholpen, gedegen kwaliteit en plezierig en klantvriendelijk

• Garantie / nazorg

Wij lieten een beschadigde parketvloer door Theo van Epen herstellen en zijn van mening dat de firma net en kwalitatief zeer goed werk heeft geleverd.

Service was uitstekend.

Wij zijn zeer tevreden met onze geschuurde en gelakte parket vloer. Weer als nieuw!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Zeer tevreden over het advies en de verrichtte werkzaamheden. We hebben weer een nieuwe vloer.

• Garantie / nazorg

Vriendelijk, deskundig advies en echte vakmensen

...

• Garantie / nazorg

Prima werk en exact volgens afspraak

Vloer ligt al jaren en nu weer netjes geschuurd. Als nieuw weer!

• Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Vakmensen die doen wat ze zeggen

Duidelijke afspraken, vakkundige levering en service. Zeer blij met eindresultaat.

• Garantie / nazorg

Beste Remco, Wat fijn dat je de review hebt ingevuld! En, wat een mooie toevoeging in eigen woorden! We zullen de review zeker aan de vloerenlegger doorsturen. Geniet ervan! Met vriendelijke groet Marja Hasert

Prachtig vloer voor een prachtige prijs!

Zeer goeie prijs, prachtige vloer! En hele nette parketteurs die de vloer in no time hebben gelegd en gelakt. Zorgvuldig en schoon! Ik ga sowieso van Epen voorstellen aan iedereen die een ( parket) houten vloer wil laten leggen!

• Garantie / nazorg

Geachte mevrouw Polak, Wat een heerlijke spontane reactie heeft u in de review gezet! Dank daarvoor en voor de moeite van het invullen. Dit soort commentaren horen we natuurlijk graag! Geniet van vloer! Met vriendelijke groet Marja Hasert

Supergoede service

Helaas was er iets misgegaan met de communicatie van de kleur van de vloer. Maar alles is opgelost naar tevredenheid. Direct was er iemand ter plaatste gekomen om het probleem te bekijken en een oplossing te vinden. Dit soort service is niet vanzelfsprekend. We blijven absoluut klant bij hen!

• Garantie / nazorg

Geachte mevrouw Reinigert, Wat fijn dat u de review heeft ingevuld en ook heeft benoemd wat er mis ging! Dat kan namelijk altijd gebeuren en het oplossen ervan is bepalend voor uw goede gevoel geweest. Fijn om te lezen. Geniet van de vloer! Met vriendelijke groet Marja Hasert

Prachtige vloer en alles volgens afspraak!

Het is een prachtige vloer geworden. Alles is geheel volgens afspraak en planning gegaan, we zijn heel erg tevreden over Theo van Epen en superblij met de mooie vloer!

• Garantie / nazorg

Geachte mevrouw Hoekstra, Onze dank voor het invullen van de vragenlijst! Wat een enthousiaste reactie in eigen woorden. Heel fijn om te lezen. We hopen dat u nog lang "superblij" mag blijven met de vloer! Met vriendelijke groet Marja Hasert

Heel blij met de prachtige voer! Van Epen is een gerenommeerd bedrijf met prachtige materialen en vakmanschap in huis.
  • Garantie / nazorg

Geachte mevrouw Veldman, We danken u voor het invullen van de vragenlijst. Dat u ook nog in eigen woorden uw ervaringen met ons beschrijft is de kers op de taart! Hartelijk dank, we zijn er blij mee. Geniet van de vloer! Met vriendelijke groet Marja Hasert

Sympathieke medewerkers ter plekke. Vriendelijk en klantgericht.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Geachte heer Beck, We danken u voor het invullen van de vragenlijst! Fijn dat u zo tevreden bent en dat ook in uw eigen woorden hebt toegevoegd. We zullen uw complimenten doorgeven aan de vloerenleggers. Geniet ervan! Met vriendelijke groet Marja Hasert

Al vele jaren een top bedrijf met grote mate van deskundigheid!
  • Garantie / nazorg

Geachte mevrouw Zwaal, Het is zo fijn om uw positieve beoordeling, wederom, te lezen!! Klanten die, zoals u, tot onze trouwe klanten behoren zijn vaak nog kritischer. Want éénmaal goed, moet altijd goed.... Begrijpelijk! Dus heel fijn om te lezen dat het weer gelukt is! Dank voor de mooie aanbeveling! Met vriendelijke groet Marja Hasert

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Weinig parkeerruimte bij de winkel. Van Epen is onbereikbaar op maandag, terwijl werken wel gestart worden door ingehuurde zzp-ers. Beter toezicht en begeleiding ter plaatse door Van Epen is voor client een zorg minder. We waren teleurgesteld in de nazorg door Erik en Gert-Jan. André heeft dat voor ons opgelost.

• Garantie / nazorg

Ik beveel Theo van Epen aan omdat het een heel goed en prettig bedrijf is. De vloer die ze hebben gelegd is werkelijk heel erg mooi. Er is netjes en snel en goed gewerkt. Nadat de vloer gelegd was is er iemand van Theo van Epen komen kijken en vragen of wij tevreden waren. Wij mochten ook veel voorbeelden van vloeren uit de showroom meenemen voordat we hebben gekozen. Erg fijn want pas dan kun je een keuze maken.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Geachte heer Reeskamp, Hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst! We zijn blij met de mooie cijfers die u heeft gegeven en uw persoonlijke toevoeging. We wensen u vooral heel veel plezier met de vloer. Met vriendelijke groet Marja Hasert

Tevreden tot zeer tevreden over alle genoemde aspecten. Achteraf gezien wat minder tevreden over prijs van de werkzaamheden gezien de tijdsduur die voor het werk benodigd bleek. Hiervoor was enige compensatie op z'n plaats geweest, bijv. in de vorm van een of meerdere gratis onderhoudsproducten.
  • Garantie / nazorg

Geachte heer van Galen, Hartelijk dank voor het invullen van de review! We zijn blij met de mooi cijfers die u heeft gegeven. Uw opmerking over de duur van de werkzaamheden begrijpen we. Helaas weten we vooraf nooit of het mee of tegen zit en de ene vloerenlegger werkt sneller dan de anderen. Daar kunnen we in de praktijk onze prijzen niet op afstemmen. Vandaar dat we werken met meterprijzen en niet op uren werken. Als het tegenzit rekenen we daarom ook niet meer dan aanvankelijk geoffreerd is. Het is spijtig dat dit zo is gelopen. Toch hopen we dat u vooral van de vloer kunt genieten! Met vriendelijke groet Marja Hasert

Het complexe proces van parketkeuze werd met geduld voor-, en deskundig advies aan ons doorlopen. Voorbeeldstukjes parket konden we meenemen zo vaak we wilden. Het uiteindelijke leggen ging snel, secuur en professioneel. Nazorg was niet nodig, garantie tot nu toe ook niet. Enige puntje van kritiek: de tsunami aan bijlagen met de vele do’s and dont’s bij de opdrachtbevestiging kwam wat al te ‘disclaimerig’ over: een samenvatting in klantgerichte taal zou niet misstaan!
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Geachte heer Hillen, Hartelijk dank voor het insturen van uw beoordeling. Uw uitgebreide persoonlijke reactie stellen we zeer op prijs! Ook uw opmerking over alle bijlagen. Als iemand, zoals u, de moeite neemt om ze te bekijken of zelfs te lezen, kunnen we ons deze opmerking heel goed voorstellen! We zullen het zeker in overweging nemen. Dank voor uw suggestie! We wensen u veel woonplezier op uw vloer. Met vriendelijke groet Marja Hasert

• Garantie / nazorg

Beste klant, Wat een mooie cijfers hebben we van u gekregen! Jammer dat we niet weten aan wie we dat te danken hebben maar het feit dat u de moeite heeft genomen om de review in te vullen is heel fijn. Geniet van uw vloer. Met vriendelijke groet Marja Hasert

Prima service en heel mooi resultaat.
  • Garantie / nazorg

Geachte heer Posthumus, Hartelijk dank voor het invullen van de review. Het zijn prachtige cijfers. Dat is fijn om te lezen. We zullen het aan de vloerenlegger doorgeven. Geniet van de vloer. Met vriendelijke groet Marja Hasert

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Over Theo van Epen

Wij zijn houtliefhebbers en maken van uw parketvloer, met liefde voor het vak, een prachtige basis voor uw interieur. Laat u deskundig informeren en maak een afspraak om de monsterpanelen in uw interieur te beoordelen. Wij komen graag bij u langs om afmetingen op te nemen om een vrijblijvende offerte uit te brengen voor de vloer van uw keuze. Uw tevredenheid is voor ons maatgevend!

Filter op Taal