Uitstekend. Zeer klantgericht. Eerlijke, fantastische informatie en advies

Beste John en medewerkers van Voorbrood. Graag wil ik John hartelijk bedanken voor de fantastische hulp en advies. Zeer goede eerlijke en duidelijke klantbenadering. Mijn moeder mevrouw P. Huvers is vandaag (12/7/2023) aan huis bijzonder goed geholpen met het uitzoeken en bestellen van een prachtige stoel. Alle tijd is ervoor genomen. Een eerlijk, duidelijk, persoonlijk advies en informatie. Dit is fantastisch. CHAPEAU voor John. Ook dank aan de medewerkers van Voorbrood met het telefonische contacten. Deze zeer persoonlijke, servicegerichte, klantgerichte benadering is opvallend en enorm. Maken we in deze tijd niet vaak mee Nogmaals enorm veel dank. Tonny van der Vooren Rotterdam.(Dochter van mevrouw P. Huvers, Capelle aan den IJssel) In het verleden hebben wij ook meubels aangeschaft bij Voorbrood. En was perfect. Destijds enorm goed geholpen door Mark. Wij zullen op moment dat we nieuwe spullen nodig hebben weer terugkomen bij Voorbrood. Ik wens voor allemaal alle goeds Met vriendelijke groet Tonny van der Vooren Rotterdam

• Inrichting showroom N.v.t.

Uitstekende service en vakkennis

Een 3 en 2 zits bankstel gekocht. Uitstekend geholpen en goed advies. Keurig afgeleverd. Zeer vriendelijk geholpen.

Geweldig familie bedrijf

Vanmiddag weer fantastisch geholpen. Kennis, kwaliteit, service en klantgerichtheid zijn hier de sleutelwoorden. Kom hier ook voor niets al jaren.

• Garantie / nazorg

Onze ervaring met Voorbrood Meubelen was geweldig. Zij gaven ons hele goede service en uitstekend advies. Ook zijn zij erg klantvriendelijk en houden zij zich aan afspraken.

Uitstekend geholpen

Wij kochten een bank ,drie-zits en twee-zits ,oude bank kwam ook bij Voorbrood vandaan ,we hadden een prima stoel, ook gekocht bij Voorbrood, de verkoper adviseerde, laat de stoel bekleden met de stof van de nieuwe bank,hij wordt echt als nieuw! Nou inderdaad, kussens opnieuw gevuld, prima stoel weer. Na een paar jaar gaat helaas de "gasveer" kapot,Voorbrood haalt de stoel op ,binnen vier dagen staan ze weer op de stoep. Stoel volledig hersteld, dus gewoon een hele goede service. Uitstekend familie bedrijf ,kan ik van harte aanbevelen!

Wat een geweldige Meubelbedrijf

Voorbrood Meubelen, Wat een geweldig Meubelbedrijf. (zaak) De echte persoonlijke aandacht die je daar krijg, de gezelligheid en warmte die het bedrijf uitstraalt. Daarbij het ruime (mooie) aanbod, en heel belangrijk de (after sale) Service echt ongekend. Wij komen er al heel wat jaren en zijn altijd zeer tevreden met onze aankopen geweest en sinds kort weer. Door onze enthousiasme over het bedrijf en produkten hebben wij al aardig wat mensen enthousiast kunnen maken. Die allemaal ook zeer tevreden zijn over eerder genoemde aspecten. Een Meubelzaak met Hart voor iedereen en alles. Ga zo verder (familie) Voorbrood. Wij komen weer heel graag terug bij jullie. Fam. W.Pluimert Zoetermeer.

• Garantie / nazorg

Wat ’n topservice van Voorbrood Meubelen Zevenhuizen.

De rubberdopjes van de geleiders van onze 12 jaar oude zweefdeurkast waren versleten. De kast stond al in ons huis, we wisten daarom niet waar deze gekocht was. Na enig zoeken op internet zagen we dat Voorbrood meubelen dealer was van dit merk kast. We hebben toen contact opgenomen met John Voorbrood. Hij is er voor ons direct achteraan gegaan en ’n week later kregen we bericht dat de dopjes waren gearriveerd vanuit Duitsland. We hebben ze inmiddels bij hem opgehaald. De dopjes kregen we gratis mee terwijl de kast niet eens bij Voorbrood gekocht is ! Nogmaals heel erg bedankt John, voor deze uitmuntende service.

• N/A

Winkelen in een totale relaxte omgeving.

Omdat de levering van onze aankoop uitloopt door omstandigheden hebben wij twee perfecte leenbanken thuisbezorgd gekregen. Het zitcomfort en kwaliteit is is dat van onze aanschaf. Wij konden het niet beter treffen. Heel vriendelijk geholpen.

• Would you recommend us? Yes

De zaak en personeel die je hoopt eens in je leven tegen te komen.

De service is geweldig en de vriendelijkheid is nog beter ook wordt er met je mee gedacht en naar oplossingen gezocht. zoals wij kwamen we op een donderdag de zaak binnen en werden verlieft op een 2,5 zit leren bank die we graag wilden hebben maar zoals gewend een levertijd van 4 maanden. Dat is natuurlijk veel te lang als je graag iets wil hebben en op mijn vraag kan ik deze dan niet mee krijgen was het antwoord dit is ons enige model voor in de winkel. Maar toen we nogmaals aangaven dat we hem graag wilde hebben stond hij de volgende maandag in onze woonkamer te pronken. (dit zal niet altijd mogelijk zijn natuurlijk) En dat is pas Service, klant gericht werken en leveren dus ja wij adviseren iedereen om zeker langs te gaan en onze ervaring ook te ondervinden.

Reparatie stof

De naad van 2 armleuningen van onze eetkamerstoelen liet los. Een email met foto's gestuurd en het werd meteen in behandeling genomen. De stoelen hebben we bijna 2 jaar. Er kwam na een week al iemand om ter plaatse de naad te repareren. Dus super goede en snelle service! Wij komen zeker weer bij Voorbrood terug voor meubelen en vertellen het ook door aan anderen. Vriendelijk personeel is heel fijn en belangrijk.

• Garantie / nazorg

De beste ervaring in service, vakbekwaamheid personeel, vriendelijkheid en gastvrijheid gevonden !

Voor de derde keer aankopen gedaan bij Voorbrood meubels te Zevenhuizen. Zelden zo’n prettige winkel ( ik houd in het geheel niet van winkelen) meegemaakt, je bent er gelijk op je gemak, krijgt indien nodig alle gewenste informatie, wordt in het geheel niets opgedrongen en er wordt met je mee gedacht. Voorbeeld; bij verkoop meubels opgegeven de grootte van de lift naar 11 hoog, was geen probleem, het grote meubel werd gedemonteerd en ter plaatse gemonteerd en afgesteld zonder enige beschadiging. Enkele maanden geleden was mijn fauteuil zodanig versleten dat wij tot vervanging zijn overgegaan en een nieuwe aangeschaft bij Voorbrood, ook deze winkeldag was zelfs voor mij een genoegen. Weken later voor de levering van de fauteuil gaf mijn oude heren fauteuil de geest en ging naar de stort. Doorgegeven aan de verkoper Mark en hij stelde voor een leen fauteuil te bezorgen, voor ons een zeer fijne ervaring. Laatste aankoop 11 november 2021, waren 4 eetkamerstoelen op wieltjes, dit keer vanuit de Outlet te Zevenhuizen. Één van de wieltjes bleek een mankement te hebben ( set was showroom model), het euvel doorgegeven, werd direct door de heer Voorbrood actie ondernomen, waarna de set weer geheel showroom klaar was maar dan bij ons thuis. Lang verhaal…..wilden alleen even laten weten dat wij zeer blij zijn voornoemd bedrijf te hebben leren kennen en waarderen.

• Garantie / nazorg

Een aantal weken gelden begaf het scharnier van me tv meubel het. Een mail gestuurd naar Mark of ze nog een nieuw scharnier voor het te meubel hadden liggen. Het was niet voorradig maar werd meteen besteld. ook met de mededeling dat het een aantal weken kon duren. Vorig week bij thuiskomst was het scharnier bezorgd. Groote klasse van het bedrijf. Altijd een goede keuze geweest om de meubels hier te kopen gewoon een top bedrijf.

Hele fijne zaak!

Op aanraden van vrienden zijn wij bij Voorbrood gaan kijken voor een nieuwe bank. Uiteindelijk hebben we de bank niet bij hen gekocht, maar wel de rest van het interieur. Super blij met de nieuwe meubels. Er werd heel goed meegedacht en niets was teveel. De meubels werden netjes binnen neergezet door hele vriendelijke medewerkers.

Geweldige service

Super toppers!! We liepen een rondje voor mooie eetbank en konden het niet helemaal vinden, we legden ons verhaal uit wat we wilden en niets was teveel vrijdagavond om 20.30 uur kwamen er nog allemaal boeken op tafel en vertegenwoordiger werd zelfs gebeld en ja hoor onze eetbank was gevonden super blij mee, paar maanden later nog stuk erbij gekocht en kwamen een klein stukje te kort omdat de banken standaard maten had en ook dat was geen enkel probleem, stof werd besteld stuk bank werd opgehaald en later brachten ze de bank weer terug en ze hadden er een mooi stukje tussen gemaakt wauwww exact wat we zochten wat zijn we er enorm blij mee Beste Voorbrood meubelen jullie zijn super klantvriendelijk en niets is gek of teveel gevraagd geweldige service !!! Enorm bedankt voor alles en we komen snel een mooi bed uitzoeken

• Would you recommend us? Yes

Een geweldige zaak met nog hart voor de klant

Super tevreden. Een een hele goede zaak waar je niet het gevoel krijgt dat er een verkooppraatje wordt gehouden. Ze nemen de tijd. Meubels zijn van een hele goede qualiteit, voor minder verkopen ze ook niet. Goede service en de levertijd bleek veel korter dan verwacht. Bezorging ging keurig netjes. We moeten nog onze salontafels volledig ontvangen, maar ik weet zeker dat dit ook keurig in orde zal komen, er is in ieder geval een prima alternatief aangeboden zodat we toch al van de rest van de meubels kunnen genieten. Bedankt Voorbrood meubelen. Wij zullen jullie zeker aanbevelen en komen zeker terug in de toekomst.

Geweldige ervaring mbt klantvriendelijkheid

Het was een kwestie van plezierig boodschappen doen bij dit bedrijf. Nog steeds uiterst tevreden mbt de suggesties bij de aanschaf van onze meubelen.

• Garantie / nazorg

Wij werden goed geholpen en kregen een uitgebreid advies. Achteraf konden wij ook altijd terecht voor verdere vragen als we die hadden. Kortom, een professioneel bedrijf met heel vriendelijk personeel!

Uitmuntend is hun service

Voorbrood is een bedrijf die de klanten hoog in het vaandel heeft staan.. Daar zijn wij van overtuigd door de ervaring van onze laatste aankoop gedaan in 2020 .. Al enige jaren kopen we meubels bij dit bedrijf omdat je er fijn wordt geholpen en dat wordt je bij de meeste meubel zaken, maar wanneer het gaat om service dan denk ik dat je bij Voorbrood exceptionele aandacht krijgt en ze doorgaan tot de klanten echt tevreden zijn. Ze doen veel meer dan je mag verwachten..

Klantvriendelijkheid ten top

Goed advies, individueel gericht, meedenkend. Komen zeker terug.

Geweldige service

Nadat onze door Voorbrood geleverde bank wat te hoog bleek te zijn, hebben zij er kosteloos nieuwe ingekorte pootjes onder gezet. Heel blij mee!

Helemaal top!!!!

Wij hebben twee jaar geleden een elektrische open haard aangeschaft. Nu was enkele weken terug de mistuitlaat aan vervanging toe. Deze werd binnen een week geleverd en tot onze verbazing ook nog eens voor niets terwijl de garantieperiode toch verstreken was. Twee weken terug was ook de transducer aan vervanging toe (we gebruiken de open haard dus elke dag!) en ook deze werd binnen een week geleverd en wéér gratis!!! Dat vinden wij toch echt een service die je niet gauw meer meemaakt, helemaal toppie!!!!! Ruud en Coby Palstra te Nieuwerkerk aan den IJssel.

• Would you recommend us? Yes

Uitstekend bedrijf met fijne betrokken medewerkers (-sters)

Begin dit jaar (2020) een relaxfauteuil en een zestal eettafel stoelen gekocht. Nu gaat er bij ieder bedrijf wel eens wat mis. Zo ook bij Voorbrood. Maar dan gaat het er uiteindelijk om hoe het wordt opgelost. Daaruit blijkt de kwaliteit van een bedrijf. Dat nu gebeurde - ondanks het feit dat diverse keren veranderingen moesten plaats vinden en ondanks dat de corona alles nog eens extra lastig maakte - werkelijk voortreffelijk. Alle lof voor voor dit bedrijf en zijn medewerkers (-sters).

• Garantie / nazorg

Klant is hier nog koning

Op zoek naar een relaxfauteuil bij Voorbrood uitgekomen. Op een zeer vriendelijk, prettige én deskundige manier in winkel geholpen. Bij aflevering heldere uitleg over bediening. Ook nu zeer prettig contact.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Over CBW Erkend