Uitstekend ontvangst , levering , afhandeling , menselijk klantcontact

Het was een feestje om bij voorbrood de meubelen uit te zoeken, je wordt warmtelijk onthaald in de winkel van voorbrood. Advies op maat , ze hebben voor ieder wat wils, mochten ze niet hebben staan wat je zoekt kunnen ze er altijd wel aan komen. Inmiddels zijn de meubels geleverd, ziet er Prachtig uit helemaal blij mee. Datum van levering zijn ze ook uitermate flexibel in kan altijd tegen zitten met verbouwen dat is erg fijn. Wij gaan ook zeker in de toekomst wanneer wij weer meubels nodig hebben naar voorbrood meubelen!

• Garantie / nazorg

Prima meubelzaak met veel keuze, en aantrekkelijke prijzen voor goede kwaliteit.

Prachtige "Bologna" driezitsbank gekocht. Prima service. Het was overigens wel even zoeken. De mooiste meubels (naar onze smaak) staan op de verdieping. De levering was perfect. We zijn zeer tevreden. Het was het wachten van ruim 10 weken helemaal waard.

• Garantie / nazorg N.v.t.

De verkoper luistert echt naar wat de klant bedoelt te zeggen

Voorbrood heeft verkopers in dienst met de juiste mentaliteit naar de klant. Geen "oude jongens krentebrood" houding, maar respect naar de klant toe. In deze tijd waar men gewoon is om iedereen met jou of jij aan te spreken is dit een verademing. Ook de service, en de verdere afhandeling na de aankoop is een verademing in vergelijking met andere bedrijven.

Grandioos

Heel prettig geholpen tijdens de verkoop maar ook daarna!

Goede ervaring

Wij waren hier voor de 3e keer . Vanwege de goede ervaring hier terug gekomen. Goed advies en ze nemen alle tijd voor je.

• Garantie / nazorg N.v.t.

we hebben eindelijk een vaste meubelboer gevonden! En we zijn dan wel uit België! wat die jongens doen, krijgen ze elders niet voor elkaar. 1. geen mail of telefoon was te veel voor het team en de zaakvoerders (makkelijk 40 a 50 mails en telefoons samen) 2. een lage prijs, elders had met meubelpakket minstens 1000 eur meer gekost!! jawel 20% prijsverschil. 2. snelle levering binnen 2 weken alles geregeld. 3. de jongens die hebben geleverd, petje af! netjes, proper, alles op de juiste plaats gezet, afval terug meegenomen, handige harry's. verzorg ze goed Mr. Voorbrood. zelden schrijf ik een recensie, maar hoe Voorbrood dit voor mekaar heeft gekregen op amper 2 weken waar anderen 3 maanden voor doen, en bovendien 20% goedkoper tov de concurrentie jahhh dit verdiend een recensie!!!
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

In januari hebben wij een bankstel en 4 stoelen gekocht bij de firma Voorbrood. Levering zou in april/mei 2018 plaatsvinden. De oplevering van ons appartement is inmiddels 3 keer uitgesteld. De heer Voorbrood heeft voortdurend met ons meegedacht, de spullen bij hem opgeslagen gehouden en zelfs een ( aan - ) betaling was niet nodig. Toen gisteren 30-11 de oplevering van het appartement wederom met 3 maanden werd uitgesteld, heeft de firma Voorbrood zich voor de zoveelste maal buitengewoon coöperatief getoond. Opslag kan gecontinueerd worden en tot betaling behoefden we nog steeds niet over te gaan. Dat een dergelijke service vandaag de dag nog bestaat, hadden we niet voor mogelijk gehouden!
  • Garantie / nazorg

In mijn eerdere review heb ik geschreven dat ik mij in de steek gelaten voelde in mijn geschil met de fabrikant. Bij deze wil ik vermelden dat het probleem met de fabrikant door John Voorbrood op een fantastische wijze is opgelost door samen met een andere meubelmaker als nog mijn op maat gemaakte TV kast geheel kosteloos tiptop in orde te laten maken. Bij deze neem ik mijn woorden terug en geef ik John Voorbrood een dikke 10.
  • Garantie / nazorg

Bestelde een texelaar onderdeken 180x210 met split voor ons nieuwe Velda bed deze moest speciaal gemaakt worden . Na 7 dagen kregen we al een telefoontje dat hij binnen was. Bedankt Marck en Johan voor jullie super service en wat zullen wij weer heerlijk slapen.
  • Garantie / nazorg

Na een tip heeft onze dochter Voorbrood bezocht om moderne stijlmeubels uit te zoeken. Na vele vragen, goede adviezen van verkoper Marc was er een deal. Scherpe prijzen, een relaxte sfeer en de koffie niet te vergeten. Een zaak die doet wat het beloofd. Hoe anders kan dit familiebedrijf recent het 100-jarig bestaan hebben gevierd!
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Bij dit geweldige bedrijf een bankstel gekocht. Wat geven zei een service zeg Daar kunnen vele bedrijven nog wat van leren. Personeel erg vriendelijk, behulpzaam tijd voor een praatje en de koffie staat klaar :-) Wil je geen gekloot ga naar voorbrood
  • Garantie / nazorg

Zeer vriendelijke mensen, altijd behulpzaam, goed meubilair, nazorg en service chapeau, een aanrader om bij Voorbrood je meubels te kopen.
  • Garantie / nazorg

Al meer dan 30 jaar zijn wij super tevreden over het familie bedrijf Voorbrood. Al veel verschillende meubels en bedden gekocht. Wij gaan zeker nog vele jaren terugkomen.
  • Garantie / nazorg

Fijne Zaak. Prima geholpen door de heer Piet Voorbrood en de bezorging , en plaatsing van de meubelen was ook toppie, een aanrader dus.
  • Garantie / nazorg

Wat een geweldige zaak met enorm leuke fam geweldige service. Altijd vriendelijk en makkelijke communicatie gewoon gezellig!! En kwaliteit van meubels super mooi. En zelfs de chauffeur die twee keer kwam reuze leuk AANRADER !! Absoluut👌🏼👍🏼
  • Garantie / nazorg

Voor de tweede keer dit jaar Bij de Familie Voorbrood meubels aangeschaft. Dit keer door Marck geholpen gaf ook uitstekend advies en wist na 7 maanden nog wat ik de vorige keer voor meubels had aangeschaft. Dat vond ik echt verbluffend, komen zoveel mensen in de winkel dat je dat dan nog weet. Het maakte de keus wel makkelijk hij wist exact wat er bij paste. Vandaag is het geplaatst door Johan en Mario daar werd ook al zorg aan besteed. Het staat als geheel prachtig bij elkaar. Voor mij is er ook nog maar 1 meubelzaak, ook omdat ze zoveel zorg en vertrouwen in hun klanten steken. Een winkel voor iedereen om eens te bezoeken en te ervaren wat klantvriendelijkheid is.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Onlangs heb ik Karat meubels gekocht bij Voorbrood Meubelen , Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer goed en vriendelijk ben geholpen door zeer vakkundige mensen. Wat betreft hun klantvriendelijkheid is zeer aan te spreken. Dit uit zich vooral in het de tijd nemen voor de klant. Er wordt zeer goed geluisterd naar wat de klant wil, men probeert je niks aan te smeren. Wat toch helaas voor komt in de meeste zaken. Hier totaal geen last van gehad. Hier is werkelijkwaar de klant Koning. Ze zijn zo klant vriendelijk dat ze zelfs de moeite hebben genomen om een poef wat niet bij hun was gekocht om toch een reparatie uit te voeren zonder kosten wat ook nog eens is opgehaald en weer kosteloos is terug gebracht. Ik hoef niks anders te zegeen dat ze van mij een dikkkke 10 krijgen . Dit blijf voor mij mijn favoriet meubelzaak. En ik raad ieder aan om er eens een kijkje te nemen. U zult zeker slagen. Met vriendelikke groet. Een zeer te vreden klant. Nes
  • Garantie / nazorg

Van een dressoir dat we 12 jaar geleden hadden gekocht,was een scharnier gebroken.Voorbrood heeft ons kosteloos een nieuw scharnier kunnen leveren, prima service,klasse.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Prettig ,goed geadviseerd, prima. We hebben een fauteuil en een bank gekocht. We waren niet blij hoe de vulling van de bank te zien was en onze "klacht" is prima opgelost binnen 1dag. In een woord: fantastisch ,dank jullie wel
  • Garantie / nazorg

Zeer tevreden over mijn nieuwe loungebank. Zit lekker, scherp geprijsd en uitstekende service van de adviseurs en bezorgers!
  • Garantie / nazorg

Opnieuw dank voor het herstellen van mijn fauteuil. En daarbij de bereidheid deze vandaag te bezorgen ipv de geplande datum. Wij zijn zowel met onze kast als deze reparatie meer dan tevreden. Mochten wij weer overgaan tot een aankoop dan zeker bij deze winkel.
  • Garantie / nazorg

Voorbrood voor het eerst bezocht na getipt te zijn op dit mooie bedrijf. Inderdaad een uitstekend familie bedrijf waarbij service en aandacht een kwaliteit op zich blijkt! Mooie meubels kunnen kiezen voor een prima prijs. We wilde daarnaast graag een product wat niet direct in de collectie aanwezig was. Dit is zonder enige verplichting door Piet alsnog besteld zodat wij zelf mochten beoordelen of het werkelijk datgene is wat we zochten. De levering was zeer spoedig en kundig verzorgt. Alles bij elkaar echt de moeite waard om dit mooie bedrijf te bezoeken met garantie op voldoende keuze. Voorbrood bewijst dat juiste focus op assortiment, kwaliteit en echte aandacht voor de klant altijd voor terugkerende tevreden klanten zorgt.
  • Garantie / nazorg

Fantastische winkel met vakkundig personeel. Wij kunnen niet anders zeggen dan dank voor het advies en service. Wij zijn meer dan tevreden
  • Garantie / nazorg

Op woensdag 4 januari voor het eerst in de showroom geweest. Vond het mooi en sfeer vol ingericht. Was opzoek naar een nieuw bankstel van het merk Mecam. Geholpen door Dhr. Piet Voorbrood en deze nam alle tijd voor je met een goed advies, ook oog voor de kleurbepaling van de stof. Vooral de persoonlijke benadering gaf mij een vertrouwd gevoel een winkel waar ik graag terug kom. Ook het vervolg was prima in orde, na 14 dagen een mail verzonden wanneer ik de bankstellen en stoelen kon verwachten. De volgende dag netjes een mail gekregen dat het de eerste week van maart wordt. Dinsdag 28 februari werd ik netjes gebeld of het vrijdag 3 maart kon worden bezorgd. Vrijdagmiddag werd het netje op de afgesproken tijd bezorgd ook deze jongens waren vriendelijk en goed in hun werk. Verpakkingsmateriaal en oude bankstellen netjes meegenomen. de geleverde goederen staan keurig en zitten heerlijk. Het bedrijf bestaat volgend jaar 100 jaar en ik hoop dat er nog 100 jaar bijkomt zodat andere mensen ook een vertrouwd adres hebben voor het inrichten van hun woning.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Wij hebben bijna 5 jaar geleden tot grote tevredenheid een leren bankstel gekocht bij Voorbrood waarbij wij goed geadviseerd werden. Maar op de rechterzitplaats kwam een doorgezakte plek omdat ik daar altijd zit, waardoor ik moeilijk op kon staan en niet prettig meer zat .Voorbrood gebeld en gevraagd of daar iets aan gedaan kon worden .Het antwoord was geen probleem ik stuur wel iemand die dat voorelkaar kan brengen .`s avonds werd ik al gebeld om een afspraak te maken . Het kon thuis gerepareerd worden .Met grote vakmanschap werd de klus geklaard en nu zit ik weer prettig op mijn bank ,en kan ik ook weer makkelijk opstaan .En dat is bij Voorbrood echte service Johan zei op een bankstel moet je na 5 jaar ook nog prettig en goed zitten Ik vind dat de firma Voorbrood voor deze service echt wel een hele warme douche verdiend . Dank je wel

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.