
Tot nu toe alles prima verlopen, in een prettige sfeer. Alle afspraken nagekomen. De vragen over de deskundigheid en kwaliteit heb ik gevoelsmatig ingevuld,hetzelfde gevoel,dik in orde, als toen wij de meubels kochten ! Met garantie en nazorg hebben wij nog niet te maken gehad maar wij twijfelen er niet aan dat, in het geval dat het nodig mocht zijn,ook dit een dikke negen waard zal zijn. Vriendelijke groet Fam Weenink
vaag over late levering
Prachtige meubels, aardige en deskundige medewerkers. Belangrijke verbetering is gewenst mbt telefonische bereikbaarheid. Bij levering lamp herhaalde malen agendafouten levering.
In eerste instantie verkeerd geleverde bijzettafels. Vervolgens duurde het even voordat deze omgeruild konden worden voor de juiste. Maar ondanks dat toch tevreden over hoe e.e.a. opgelost werd.
Zover we nu het resultaat kunnen beoordelen zijn erg content over onze aankoop,bij aankoop goed en vriendelijk behandeld,aflevering geen opmerkingen uitstekend. Vr:Gr: P.v.Oostrum
De verkopers oké, bereikbaarheid juiste persoon dramatisch, persoonlijke aandacht dramatisch, kwaliteit miserabel, garantie nazorg, bedroevend zijn wij nog steeds mee bezig
We hadden een bankstel en een relax fauteuil in de uitverkoop gekocht (04-2015). De fauteuil hadden we zelf meegenomen en de volgende dag hadden we gebeld ivm los zittende armleuning. De verkoper zou navraag doen of dit onder garantie valt. Na een week hadden zelf geprobeerd het te maken en het lukte. Maar tot op heden werden wij nog steeds niet teruggebeld. Belletje moet nog komen......
prima ervaring
Stoel is slordig afgeleverd en pas na meerdere contacten en zelf wegbrengen gerepareerd. Uiteindelijk zit de stoel niet zoals het showroom model.
Vriendlijk ontvangst in de winkel met goede uitleg en goed advies. Bij levering werkten de 2 personen vriendelijk en werkten zeer netjes. Vilt netjes geplaatst onder de poten. Ik ben zeer tevreden over de geleverde service. bedankt.
De verkoop van de sofa en salontafel in de winkel verliep prima. Het grootste minpunt is de nazorg, naar aanleiding van een verkeerd afgeleverde salontafel. Klantenservice was zeer moeilijk bereikbaar zowel telefonisch als per mail. Na veelvuldige pogingen eindelijk contact kunnen krijgen met Klantenservice om vervolgens een afspraak te maken voor de levering van het juiste model salontafel.
Alles is keurig.
Verkoop goed ; nu stoel niet goed zit en ik gebeld heb hierover kreeg ik een beetje een afscheep gevoel en werd er volgens mij niet serieus geluisterd
Geweldig geholpen, meedenken en adviseren. En gezellig, geen druk alle tijd.
4 dagen na het leveren via telefoon en mail onze klacht gemeld. Diverse mensen zijn komen kijken , maar Lederland geeft niet thuis. Bank (type Angelo) zou moeten zijn zoals geleverd, volgens Lederland Beverwijk. 3 Zits bank heeft verschillend zitcomfort , welk ook door de deskundige van het Waarborgfonds is geconstateerd. Na 1 jaar zit er door de vouwen in het leer al slijtageplekken. Waarborgfonds negeert onze klacht-Lederland laat klant in de kou staan.Waarborgfonds= Sigaar uit eigen doos. WEG 3000 euro !!
Geachte heer Huisman, Wij betreuren uw beoordeling. Wij zijn erkend lid van de Centrale Branchevereniging Wonen. Er is twee keer een servicedienst bij u geweest om uw klacht te beoordelen. Zij hebben tweemaal uw klacht beoordeeld als ongegrond. Wij hebben u uit coulance een voorstel gedaan waar u geen gebruik van wilde maken. Vervolgens heeft u gebruik gemaakt van uw recht om uw klacht te laten beoordelen door de onafhankelijke Geschillencommissie Wonen. Ook zij hebben uw klacht beoordeeld als ongegrond. Wij vinden het van belang om op deze wijze te reageren. Met vriendelijke groet, Lederland.
Onze bestelling, twee banken, salon tafel, carpet en bijzet tafels zijn conform afspraak op tijd en volgens afspraak geleverd. Bij een van de bijzet tafels was het blad beschadigd. Hiervan is notitie gemaakt, bevestigd telefonisch en via email en binnen twee weken opgelost door het vervangen van het blad. Wij zijn hiervan telefonisch op de hoogte gehouden c.q. geinformeerd. Tien jaar geleden hebben wij een eettafel en 6 lederen stoelen aangeschaft welke vandaag nog in nieuwstaat zijn. Wij zijn van mening dat Lederland kwaliteit levert tegen een redelijke prijs met een excellente after sales service Toos & Ton Ebbenhorst
Geachte heer, mevrouw Duindam, Wij vinden het van belang om even te reageren. Het model dat u heeft aangekocht kan met verschillende stiknaden worden uitgevoerd. Per ongeluk heeft de leverancier een verkeerde stiknaad op uw bank gezet. Dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Wij hebben u daarom aangeboden om de bank bij u op te halen en te voorzien van de juiste stiknaad. Hier wilde u geen gebruik van maken. Met vriendelijke groet, Lederland
garantie is nog vers we hebben nog geen ervaring met jullie
Wij werden in uw zaak door 2 (Afghaanse) kundige en hulpvaardige verkopers fantastisch geholpen ! Op alle vragen kwam een antwoord tot volle tevredenheid en als klap op de vuurpijl droegen ze het bankje naar buiten om de kleur bij daglicht te beoordelen. Dat leidde tot een weliswaar duurdere bekleding, maar die kleur wilden we ook. Chapeau !!!
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.