Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We kochten 2 vlinderfauteuils. De blauwe fauteuil is prachtig en gemaakt door de meester. De gele door zijn leerling. Te veel plooien en een bobbel in het leer. We hebben dat ten slotte geaccepteerd, maar hadden een genoegdoening verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed contact zowel persoonlijk als telefonisch. Levering volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Niet vriendelijk behandelt,naar dat we iets wilde annuleren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn ongelooflijk prettig geholpen zeer deskundige advies in Utrecht maar dit was ook al ons tweede aankoop

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima koop, vriendelijk en deskundig advies, prettige sfeer

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

1e levering erg tevreden 2e levering, verkeerde kleur stoel alles retour 2e poging 2e levering 2 verschillende onderstellen weer niet goed, wél alles betaald hoe lang gaat dit duren voordat het is opgelost ?

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Waren best tevreden, TOTDAT we de service nodig hadden en eerder gedane beloftes loos bleken

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben een hoekbank gekocht bij Lederland Utrecht. We zijn meermalen geweest en werden ontzettend goed geholpen door de verkoper. Hij nam ruim de tijd voor ons en gaf totaal geen druk om een besluit te nemen. Ook telefonisch was Lederland uitstekend te bereiken. Toen de bank werd geleverd waren de leveranciers ruim op tijd. Op dat moment bleken niet de goede pootjes erbij te zitten (wij hadden hogere poten besteld). Vervolgens werden dezelfde dag nog de goede poten geleverd, allemaal met uitstekende communicatie naar ons toe. Vervolgens bleken er twee van de 11 poten te missen. De vrachtwagenchauffeur is toen nog met zijn vrachtwagen naar de Praxis gereden om toch alles zo goed mogelijk voor ons in orde te maken. Met deze oplossing waren wij heel tevreden, maar enkele weken later kwam de verkoper alsnog even langs om te kijken hoe de bank erbij stond, of de pootjes goed waren bevestigd en of het behandelen van de bank goed gegaan was. Hoewel er bij ons dus redelijk wat is misgegaan voelde de levering en nazorg ontzettend prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Wij hebben 2 lederen banken type Thassos van in totaal € 3570 aangeschaft bij Lederland in Amsterdam. Op hun website (met foto) stond vermeld dat het strakke designbanken zijn. In de zaak zagen de banken er ook precies zo uit, en ze zaten bovendien erg prettig. Wel werd ons verteld dat er enige sprake van plooivorming kon optreden. Wij wisten dit al uit ervaring, aangezien wij in het verleden altijd lederen banken en stoelen hebben gehad. Helaas, al 2 weken na aflevering was de plooivorming al buiten proportioneel, bovendien trad er vervorming op, vooral de rugleuningen zakten in, en krulden de hoekpunten er van omhoog. Wij herkenden de "strakke designbank" uit de showroom er al niet meer in. Wij hebben direct een klacht ingediend. Steeds maar weer gebeld en ge e-mailed. Pas na maanden kwam er iemand van een onafhankelijk reparatiebedrijf, om de banken te beoordelen (en eventueel te repareren?). Deze persoon schrok toen wij vertelden dat de banken pas ongeveer 3 maanden oud waren, en mompelde dat er waarschijnlijk sprake was van een defect. De man heeft rapport opgemaakt, we zouden spoedig horen welke conclusie de inspectie had opgeleverd. Weer (weken lang) hierover naar Lederland gebeld. Uiteindelijk werd er verteld dat er helemaal geen rapport bestond. Na in totaal zo'n 5 maanden te hebben gewacht, kwam er iemand van Lederland kijken. Toen de man binnen kwam al voordat deze de banken had gezien, wist ik dit gaat hem niet worden. Ik bespaar u zijn gezwets, deze man was gekomen om ons te vertellen dat de banken conform showroommodel waren. WAARDELOOS

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed geholpen totdat je de deur uit loopt van de winkel. Daarna moeizame service i.v.m. verkeerde levering van de bank.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Lederland heeft het enige model bank wat ik mooi vind. Dus mijn keus was snel gemaakt! Bij sflevering was de hioek rechtsachtet bedchadigd bij binnenkomst in mijn huis. Omdat het vakantietijd was, was er waarschijnlijk een vakantiehulp ingezet bij aflevering. Ik had geen haast maar na 4 maanden heb ik zelf gebeld. In eerste instantie werd er gezegd dat ze mijn mail niet konden vinden, dat klopt want ik had gebeld om de beschadiging door te geven. Maar om een lang verhaal kort tr maken is de beschadiging naar tevredenheid bijgewerkt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben Zeer te freden overlederland

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voor zover wij kennis hebben gemaakt met Lederland: Eerlijk advies en geen mooie verkooppraatjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Helemaal blij met Cocky!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In de winkel werden we erg goed geholpen en op de bank en stoel zitten we erg lekker!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende service,prettig contact met medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klantverkoop puur zakelijk vond ik.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldige service, veel tijd en aandacht gekregen. Levering binnen de aangegeven levertijd (zelf week te vroeg). Kortom, top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geholpen in de winkel en de bank is netjes zoals afgesproken ingeleverd. Heel fijn! We hebben hem pas een maandje dus over kwaliteit en nazorg kan ik nog niet veel zeggen, ik verwacht goed. Hoewel ik snap dat de focus ligt op leren banken, had ik het als extraatje leuk gevonden als er wat meer producten waren zoals kussens, plaids of wat meer hockers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zoals een klant behandeld wil worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima zaak en goede uitleg over leer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Had wel een lange wachttijd van 12 wkn.Maar ben best tevreden. Meubels zijn heel mooi.Bezorging was goed warennetjes ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Bedrijfsgegevens

Bernhardstraat 5

3474JR Zegveld

0348-692553

[email protected]

Over Lederland Amsterdam, Beverwijk en Utrecht

De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.